Katoaminen ydinpommissa ja katoaminen ylöstempauksessa.
Jokaisen ihmisen on kuoltava.
Mitä yhteistä on näillä kahdella?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on yhteistä, että tunteeko Jumala.
Jos tuntee, niin se, että jää kiveen vain varjo- ydinpommin palamisen jälkeen, ei ole merkitystä.
Jumala luo ylösnousemusruumiin, sekä antaa Henkensä, Hänen Poikansa kautta.
Mutta, lähtökohta on tuo Elämänkirja, joka on taivaissa, siihen kirjaan kirjoitetun nimen kohta, tunteeko Jumala minut.
Jos nyt kuollaan uskossa, Kristusta seuraten, mennään Jumalan muistiin.
edesmennyt Kari Kuuva- ymmärsi- ja sanoitti laulunsa.
https://www.youtube.com/watch?v=j1eQHX5BZn0
1983- tuo levy hieman heilutti perinneoppien perustusta, mutta se oli raamatullinen näkemys.
Johanneksen evankeliumi, kirjoitusten mukaan viestii juuri tätä Jeesuksen esiintuomaa näköalaa ja Kari sai sen Hengessä meille esitettäväksi.
Joh 6:39-40 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. (40) Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Tuossa puhutaan Isän = Jumalan tahdosta, meitä kohtaan, iankaikkisen elämän armolahjan suhteen, sekä kerrotaan H-hetki, koska se tapahtuu.
ts. ollaan Hänen muistissaan.
Joh 6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Juutalaisille opettajille myös Hän sanoi!
Joh 6:53-54 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. (54) Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
ts. tuo sijainen- Uhrikaritsa, sen muisto-aterian merkitys on lupaus iankaikkisesta elämästä ja elämä saadaan kirjoitusten antaman opin ja opetuksen mukaan viimeisenä päivänä ja silloin haudat avautuvat.
Kol 3:3-4 Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa; (4) kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.- Anonyymi
Vuan et usko tuota satua itekkään.
- Anonyymi
Ehkä tässä puhutaan ydinpommista: "Jumala tulee Teemanista, Pyhä Paaranin vuorelta. Sela. Hänen loistonsa peittää taivaat, maa on täynnä hänen ylistystään. Hänen hohteensa on kuin auringon valo, hänen käsistään lähtevät säteen. Niihin (säteihin!) kätkeytyy hänen voimansa. Hänen edellään kulkee rutto, polttava kuume tulee hänen jäljessään. Hän pysähtyy mittaamaan maata, hän katsoo ja saa kansat vapisemaan. Ikiaikaiset vuoret menevät murskaksi, ikuiset kukkulat vaipuvat. Hänen tiensä ovat iankaikkiset" (Habakuk 3:3-6).
- Anonyymi
Paitsi että "ylöstempauksessa" ihminen ei kuole.
Jopa aiemmin kuolleet heräävät siinä eloon.
Taivas on elävien, ei kuolleiden paikka. Periaatteessa uskovalle ei ole merkitystä miten se lähtö tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723310
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262590Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542456- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2841850- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201349Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381307Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245