Eroon henkivaltasidoksista

Anonyymi

Miten päästä eroon henkivaltasidoksista? Olen lähes varma että niitä minullakin on. Täytyin jo lapsena hengellä Toronton-herätyksessä, mutta oliko se Jumalan henki? Kaikenlaiset oireet tuttuja.

68

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et mitenkään,ainakaan hellareiden kautta.Paljon puhuvat,mutta vapauttamaan sidottuja,siihen eivät pysty,eivät edes halua puhua aiheesta,tai haukkuvat kyllä jonkun olevan demonin vallassa,jos on eri mieltä heidän kanssa.Katolisessa kirkossa on vapauttavia pappeja.

• Anonyymi

Se on kyllä harmi, miten tätä aihepiiriä ei oteta tosissaan! Tai sitten otetaan liian tosissaan, jolloin kaikki mahdolliset epätoivotut piirteet ovat demoneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä harmi, miten tätä aihepiiriä ei oteta tosissaan! Tai sitten otetaan liian tosissaan, jolloin kaikki mahdolliset epätoivotut piirteet ovat demoneja.

Jos on niin ettei ne hellarit lopeta sitä "evankeliointi" häiriköintiään normaalilla kieltämisellä.
        Voihan sitä alkaa tekemään poliisille ilmoituksia vainoamisesta. Sieltä sitten pikkuhiljaa voi olla mahdollisuus lähestymiskiellon hakemiseen, mutta raskas ja pitkämielisyyttä vaativa tie se on sekin...
        Noita lähenteleviä, synnintuskissaan kouristelevia ja satuolennoista hourailevia "evankelistoja" pitää vaan sietää toimintaympäristössään kunnes on leimat käräjäoikeuden paperissa.

• Anonyymi

Jos keksisit jotain oikeaa tekemistä. Trollailu nettipalstoilla tylistää loputkin järkesi.

• Anonyymi

Tää kommentti on just tyypillistä hellarreille.Olkoon trolli tai ei,näistä hellareista ei ole hädässä olevan auttajaksi.Aloittajalle,jos olet todellisessa hädässä,kauaksi hellareista,niin voit selviytyä.

• Anonyymi

Selvä päivittäinen samojen aloitusten tekijä tuo. on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä päivittäinen samojen aloitusten tekijä tuo. on.

En ole aikoihin tehnyt tänne minkäänlaista aloitusta.

• Juo malja pyhää vettä, pullollinen ehdollisviintä ja syö yölättiä. HELL pahahengi poistuu sinusta sihisten kera seitsemän Perkeleen. Että tämmönen Taika-Jimin uskonnollinen taikatemppu tällä kertaa. HELL hengi lähtööp myös pierasemalla. PRRÖÖÖÖTTT!!!!!!

• Anonyymi

Älä nyt Musti pilkkaa noin, sillä se kohdistuu myös Jumalan asetuksiin. Kerro taika-jimien touhuista asiallisesti.

• Anonyymi

Se asia täytyy viedä Jumalan kasvojen eteen rukouksessa rehellisesti. Pitää tietysti myös luopua kaikesta mikä aiheuttaa okkulttista sidettä, esim. harhaoppisesta kirjallisuudesta.

Usein nämä asiat eivät onnistu yksinään vaan tarvitaan yksi tai useampi apurukoilija ja auttaja. Ongelma on siinä, että ne auttajatkin saattavat olla samalla tavalla rasitettuja.

En tunne sinun tapaustasi mutta tiedän, että joskus vapautuminen vääristä henkivalloista tapahtuu helposti ja joskus se voi olla hyvin vaikeaa ja kestää kauan ja vaatii pitkän rukoustaistelun.

Loppujen lopuksi Jeesus on ainoa, joka voi auttaa ja sinun on oltava hyvin rehellinen Jeesukselle.

Voisit vähän kertoa niistä oireista, se helpottaisi vastaamista.

• Anonyymi

Harhaoppisesta kirjallisuudesta luopuminen ei vapauta, mutta kun vapautuu harhaoppisista lahkoista ja palajaa uskossa kasteen tai selvästi sanottuna Jeesuksen ansaitsemaan armoon se vapauttaa.

• Anonyymi

Siis lapsikasteen armoonko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhaoppisesta kirjallisuudesta luopuminen ei vapauta, mutta kun vapautuu harhaoppisista lahkoista ja palajaa uskossa kasteen tai selvästi sanottuna Jeesuksen ansaitsemaan armoon se vapauttaa.

Luterilaisuus on yksi harhaoppinen teologinen lahko, josta vapautuminen on erittäin vaikeaa.

• Anonyymi

Oireet ovat tosiaan lukuisat, mutta tyypillisimpiä ovat vapinat ja tärinät. Niitä esiintyy sekä rukoustilanteissa, mutta myös normaalissa elämässä. Jos esim. olet nähnyt ne Merkelin vapina-kohtaukset, niin samaan pystyn itsekin ja vielä laajemmassa mittakaavassa. Pari kertaa olen saanut edestakaiset pään vispaamis/ravistelu-liikkeet ylistyksen aikana. Tulevat siis aivan yllättäen enkä voi tehdä niille itse mitään. Pari kertaa olen tuntenut, miten naamani vääntyy tahtomattani irvistykseen ja silmät vaan räpsyvät päässä. On ollut hallitsematonta naurua. Joka kerta kun eräs rukoilija osoitti minua kädellään, aloitin hallitsemattoman naurun. Nauruntyrskähdykset jatkuivat monta päivää tilanteen jälkeen, en meinannut uskaltaa kadulla kävellä, kun tirskahtelin jatkuvasti milloin millekin. Ja perusluonteeni on enemmänkin vakaa ja pidättyväinen. Hengellisten laulujen aikana olen tuntenut, kuin jokin jähmettäisi kehoni liikkumattomaksi, kuin pidettäisiin kahleissa. Hyvä jos pystyn hengittämään. Olen tuntenut, miten jostakin ihmisestä lähtee valoa ja kirkkautta, kun taas jostakin toisesta pimeyttä ja synkkyyttä.

Apua ei tosiaan ole helppoa saada. Kun asiasta puhuu pienryhmässä, niin kukaan ei ota kantaa. Kun asiasta puhuu sielunhoidossa, kysellään mahdollisia mt-diagnooseja. Kun asiasta mainitsee esirukoilijalle, niin puhutaan Jumalan armosta ja syntien anteeksisaamisesta. Todellista apua ja selkeyttä ei siis tule mistään!

Tuntuu kuin minussa asuisi vahvasti kaksi eri puolta. On se toinen puoli, mikä haluaa elää Kristus-keskeistä elämää ja päästä uskovien yhteyteen. Joka haluaa päästä voitolle synnistä ja on vaativa ja omantunnontarkka. Sitten on taas se toinen puoli, mikä haluaa rypeä synnissä ja nauttii siitä. Se puoli, mikä ei edes halua vastustaa syntiä vaan nauttii sen tekemisestä ja mikä pilkkaa muita uskovaisia ja yrittää minunkin uskoni tehdä naurunalaiseksi. Esim. katsoessani yksi päivä tv7:aa, tuntui jokin ajatus sisälläni ilkkuvan, että "katso nyt, miten naurettavan näköistä touhua! Parempi pysyä tuollaisesta erossa". Samoin se muistuttelee muiden uskovien tekemistä loukkauksista ja yrittää saada uskomaan, että kaikki ovat samanlaisia. Hengellisiin tilaisuuksiinkin lähteminen on välillä melko mahdotonta, kun jokin sisälläni ahdistuu ja menee paniikkiin.

Vasta reilusti päälle kaksikymppisenä ymmärsin, mikä ero on aidolla ja valhe-evankeliumilla. Kirjahyllyissä on ollut paljon menestysteologista kirjallisuutta ja minäkin olin huomaamattani omaksunut siihen liittyviä ajatuksia. Tuolloin esim. Jeesuksen sovintotyö ei auennut ja uskoin halpaan armoon.

Tiettyjen syntien kanssa saan käydä jatkuvaa taistelua.

Terv.Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oireet ovat tosiaan lukuisat, mutta tyypillisimpiä ovat vapinat ja tärinät. Niitä esiintyy sekä rukoustilanteissa, mutta myös normaalissa elämässä. Jos esim. olet nähnyt ne Merkelin vapina-kohtaukset, niin samaan pystyn itsekin ja vielä laajemmassa mittakaavassa. Pari kertaa olen saanut edestakaiset pään vispaamis/ravistelu-liikkeet ylistyksen aikana. Tulevat siis aivan yllättäen enkä voi tehdä niille itse mitään. Pari kertaa olen tuntenut, miten naamani vääntyy tahtomattani irvistykseen ja silmät vaan räpsyvät päässä. On ollut hallitsematonta naurua. Joka kerta kun eräs rukoilija osoitti minua kädellään, aloitin hallitsemattoman naurun. Nauruntyrskähdykset jatkuivat monta päivää tilanteen jälkeen, en meinannut uskaltaa kadulla kävellä, kun tirskahtelin jatkuvasti milloin millekin. Ja perusluonteeni on enemmänkin vakaa ja pidättyväinen. Hengellisten laulujen aikana olen tuntenut, kuin jokin jähmettäisi kehoni liikkumattomaksi, kuin pidettäisiin kahleissa. Hyvä jos pystyn hengittämään. Olen tuntenut, miten jostakin ihmisestä lähtee valoa ja kirkkautta, kun taas jostakin toisesta pimeyttä ja synkkyyttä.

Apua ei tosiaan ole helppoa saada. Kun asiasta puhuu pienryhmässä, niin kukaan ei ota kantaa. Kun asiasta puhuu sielunhoidossa, kysellään mahdollisia mt-diagnooseja. Kun asiasta mainitsee esirukoilijalle, niin puhutaan Jumalan armosta ja syntien anteeksisaamisesta. Todellista apua ja selkeyttä ei siis tule mistään!

Tuntuu kuin minussa asuisi vahvasti kaksi eri puolta. On se toinen puoli, mikä haluaa elää Kristus-keskeistä elämää ja päästä uskovien yhteyteen. Joka haluaa päästä voitolle synnistä ja on vaativa ja omantunnontarkka. Sitten on taas se toinen puoli, mikä haluaa rypeä synnissä ja nauttii siitä. Se puoli, mikä ei edes halua vastustaa syntiä vaan nauttii sen tekemisestä ja mikä pilkkaa muita uskovaisia ja yrittää minunkin uskoni tehdä naurunalaiseksi. Esim. katsoessani yksi päivä tv7:aa, tuntui jokin ajatus sisälläni ilkkuvan, että "katso nyt, miten naurettavan näköistä touhua! Parempi pysyä tuollaisesta erossa". Samoin se muistuttelee muiden uskovien tekemistä loukkauksista ja yrittää saada uskomaan, että kaikki ovat samanlaisia. Hengellisiin tilaisuuksiinkin lähteminen on välillä melko mahdotonta, kun jokin sisälläni ahdistuu ja menee paniikkiin.

Vasta reilusti päälle kaksikymppisenä ymmärsin, mikä ero on aidolla ja valhe-evankeliumilla. Kirjahyllyissä on ollut paljon menestysteologista kirjallisuutta ja minäkin olin huomaamattani omaksunut siihen liittyviä ajatuksia. Tuolloin esim. Jeesuksen sovintotyö ei auennut ja uskoin halpaan armoon.

Terv.Ap

Kuten jo tuolla ylempänä kommentoin,hellarit eivät voi eivätkä halua auttaa.Juurikin leimaavat mielisairaaksi,tai vain toivottavat siunausta.He eivät ole todellisessa uskossa.Katolisessa kirkossa on pappeja,jotka Jeesuksen opeuksen mukaan vapauttavat demoneista.Olen nähnyt näitä hellareitten uhreja,pesevät kätensä kuin Pilatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terv.Ap

Kaikilla uskovilla ei ole uskoa tai armoitusta ajaa pahoja henkiä ulos ihmisistä. Luullaan, että sitä ei pidä tehdä ellei ole joku supersaarnaaja tai supeuskova. Mutta Jeesuksen opetuksen mukaan jokaisella uskovalla on Kristus sisällä ja Jeesuksen nimi on korkein nimi, jonka edestä demonit väistyvät. Jeesuksen nimessä on valtava voima. Kristus uskovassa voittaa pahan.

Mutta kaikki uskovat eivät käsitä näitä asioita ja jotkut jopa pelkäävät joutuvansa näiden asioiden eteen. Kehottaisin siunua pyytämään Jeesukselta johdatusta, että tapaisit uskovan tai uskovia, jotka käsittävät tilanteesi ja voivat auttaa ja ajaa demonit pois.

Olen siis sitä mieltä, että sinussa on paha henki tai se on sinun päälläsi ja ahdistaa sinua. Sen käsityksen saa tekstiäsi lukemalla. Etsi siis uskovia, jotka voivat auttaa. Niitä on muuallakin kuin helluntaiseurakunnissa. Mutta helluntaiseurakuntien pastorit ja evankelistat käsittävät nämä asiat ja voivat auttaa. Aloita vaikka kääntymällä jonkun helluntaiseurakunnan puoleen ja pyydä selvin sanoin demonien ulos ajoa. Sano se suoraan, että sinussa on toinen persoona, demoni, josta tahdot eroon. Pyydä, että se ajettaisiin ulos. Sano itsekin sille demonille ääneen: "Jeesuksen nimessä käsken sinua, jätä minut nyt heti." Jeesus vapauttaa sinut varmasti, Mutta Hän käyttää ihmistä (Joh 14:12, Mark 16:17).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla uskovilla ei ole uskoa tai armoitusta ajaa pahoja henkiä ulos ihmisistä. Luullaan, että sitä ei pidä tehdä ellei ole joku supersaarnaaja tai supeuskova. Mutta Jeesuksen opetuksen mukaan jokaisella uskovalla on Kristus sisällä ja Jeesuksen nimi on korkein nimi, jonka edestä demonit väistyvät. Jeesuksen nimessä on valtava voima. Kristus uskovassa voittaa pahan.

Mutta kaikki uskovat eivät käsitä näitä asioita ja jotkut jopa pelkäävät joutuvansa näiden asioiden eteen. Kehottaisin siunua pyytämään Jeesukselta johdatusta, että tapaisit uskovan tai uskovia, jotka käsittävät tilanteesi ja voivat auttaa ja ajaa demonit pois.

Olen siis sitä mieltä, että sinussa on paha henki tai se on sinun päälläsi ja ahdistaa sinua. Sen käsityksen saa tekstiäsi lukemalla. Etsi siis uskovia, jotka voivat auttaa. Niitä on muuallakin kuin helluntaiseurakunnissa. Mutta helluntaiseurakuntien pastorit ja evankelistat käsittävät nämä asiat ja voivat auttaa. Aloita vaikka kääntymällä jonkun helluntaiseurakunnan puoleen ja pyydä selvin sanoin demonien ulos ajoa. Sano se suoraan, että sinussa on toinen persoona, demoni, josta tahdot eroon. Pyydä, että se ajettaisiin ulos. Sano itsekin sille demonille ääneen: "Jeesuksen nimessä käsken sinua, jätä minut nyt heti." Jeesus vapauttaa sinut varmasti, Mutta Hän käyttää ihmistä (Joh 14:12, Mark 16:17).

Eivät helluntaiseurakunnan pastorit voi auttaa.Heillä ei ole oikeaa asennetta.Minä olin tällaisen puoskarin rukoiltavana,en edes hakenut apua demonien ulosajamiseen,mutta hän päätti omassa kiimassaan,että minussa on seksuaalihenki.Voi sitä showta ihmisten edessä!!!Hänen vaimo tökki minua kitaralla,kun olisin ollut roska.Kun tämä esitys loppui,vieraileva puhuja pyysi minua luoksen ja sanoi,ei sinussa ole seksuaalihenkeä!!!Hello,miksi antoi tämän shown jatkua!!!!Todella täytyy olla vilpitön,armoitettu henkilö.Eikä tällaista ihmisten edessä esittämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät helluntaiseurakunnan pastorit voi auttaa.Heillä ei ole oikeaa asennetta.Minä olin tällaisen puoskarin rukoiltavana,en edes hakenut apua demonien ulosajamiseen,mutta hän päätti omassa kiimassaan,että minussa on seksuaalihenki.Voi sitä showta ihmisten edessä!!!Hänen vaimo tökki minua kitaralla,kun olisin ollut roska.Kun tämä esitys loppui,vieraileva puhuja pyysi minua luoksen ja sanoi,ei sinussa ole seksuaalihenkeä!!!Hello,miksi antoi tämän shown jatkua!!!!Todella täytyy olla vilpitön,armoitettu henkilö.Eikä tällaista ihmisten edessä esittämistä.

Jos esim. joku taksikuski ajaa auton mettään, onko kaikki taksikuskit sopimattomia taksikuskiksi ja ajavat auton mettään kun pääsevät auton rattiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rukoillut että noin kävisi, mutta ainakaan vielä ei ole vastausta tullut. Tunnen olevani muutenkin uskovaisten pohjasakkaa.. Täytyypä tosiaan harkita, että laittaisi vaikka s-postia asiasta jonkin seurakunnan pastorille ja kysyisi mielipidettään. Joko minussa on oikeasti jokin paha tai sitten se paha yrittää pelotella minua ulkopuolelta, jotta jättäisin uskonasiat pois elämästäni ja estyisin olemaan muiden uskovien parissa. Nykyään on vain niin paljon tuota epätervettä kristillisyyttä ja henkeä tarjolla, että ei voi olla varma, mistä sitä apua oikeasti saa. Ettei käy niin, että saakin vastaansa vielä pahemmat ongelmat, jos rukoilija itse on eksynyt vääriin oppeihin.

Se mitä olen tästä kaikesta oppinut on se, ettei synnin ja henkivaltojen kanssa pidä leikkiä tai tehdä kompromissia. Paholaisen tarkoituksena on aina tuhota elämäsi. Joskus hän voi käyttää myös muita uskovia sinun loukkaamiseesi ja haavoittamiseesi. Se johtaa helposti katkeruuteen ja anteeksiantamattomuuteen. Vaaratonta syntiä ei siis ole!

Joskus harhaanjohtajina voivat toimia oman seurakuntasi pastorit, sielunhoitajasi tai uskovat ystäväsi. Asioita kannattaa rukoilla ja tutkia Raamattua. Ei ole väärin karttaa harhaoppista seurakuntaa tai miettiä, kenen rukoiltavaksi menee. Väärin toteutettu sielunhoito taas voi rikkoa sinua vain enemmän ja pitää väärällä tavalla kiinni menneisyyden traumoissa. Kannattaa kuunnella aina enemmin Jumalaa, kuin muita ihmisiä.

On tärkeää tuntea oikea evankeliumi ja olla antamatta siinä periksi. Väärä evankeliumi johtaa vääränlaiseen opetukseen ja käyttäytymiseen. On järkyttävää, miten kevyesti tuohon asiaan suhtaudutaan, aivan kuin perustalla ei olisi väliä. Itse saanut jopa naureskelua silloin, kuin olen kysellyt evankeliumin perään.

Terv.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos esim. joku taksikuski ajaa auton mettään, onko kaikki taksikuskit sopimattomia taksikuskiksi ja ajavat auton mettään kun pääsevät auton rattiin?

Valitettavasti näin on hellaripapeissa,jos sinulla on nimetä yksikin todellinen vapauttaja,ilmoita hänet.Aloittaja etsii apua!!!!!!Kun noin olet viisas,auta äläkä viisastele!!!!!!!!Ei taida kiinnostaa.

• Anonyymi

Kaikki henkivallat on Golgatalla kukistettu, vain Jumalan rakkautta Kristuksessa korottava Pyhä Henki on jokaisen Jumalaa lähestyvän tykönä.

• Anonyymi

Ja taas väärää opetusta.Uskovassa voi olla demonihenki.Olen omin silmin nähyt sukulaisessani demonien vaikutuksen ja hän on itse pyytänyt apua.Laulaa hellareiden kuorossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas väärää opetusta.Uskovassa voi olla demonihenki.Olen omin silmin nähyt sukulaisessani demonien vaikutuksen ja hän on itse pyytänyt apua.Laulaa hellareiden kuorossa.

>>>>>>>>>Uskovassa voi olla demonihenki.<<<<<<<<<
        Elävässä uskossa oleva on Kristuksessa, ja asetettu "taivaallisiin " yhdessä Hänen kanssaan. Sinne ei paholaisella ole asiaa. On eri asia kun pe...kele käy ympärillä, kiusatakseen .1.PIet.5: 8. "..Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä. 9. Vastustakaa häntä lujina uskossa, tietäen, että samat kärsimykset täytyy teidän veljiennekin maailmassa kestää..."

Ei pidä tunne elämyksistä tehdä riivaus tiloja. Tulee pitäytyä Kirjoituksiin eikä tehdä tunteista jumalaa joka ei ole Jumala vaan eksyneen ihmis mielen tekemä epäjumala kyhäelmä.

Ef.1:3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa, 4. niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa, 5. edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, 6. sen armonsa kirkkauden kiitokseksi, minkä hän on lahjoittanut meille siinä rakastetussa, 7. jossa meillä on lunastus hänen verensä kautta, rikkomusten anteeksisaaminen, hänen armonsa rikkauden mukaan

................13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, 14. sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi.
        ................16. en minäkään lakkaa kiittämästä teidän tähtenne, kun muistelen teitä rukouksissani, 17. anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan 18. ja valaisisi teidän sydämenne silmät, että tietäisitte, mikä on se toivo, johon hän on teidät kutsunut, kuinka suuri hänen perintönsä kirkkaus hänen pyhissään

19. ja mikä hänen voimansa ylenpalttinen suuruus meitä kohtaan, jotka uskomme - sen hänen väkevyytensä voiman vaikutuksen mukaan, 20. jonka hän vaikutti Kristuksessa, kun hän herätti hänet kuolleista ja asetti hänet oikealle puolellensa taivaissa, 21. korkeammalle kaikkea hallitusta ja valtaa ja voimaa ja herrautta ja jokaista nimeä, mikä mainitaan, ei ainoastaan tässä maailmanajassa, vaan myös tulevassa. 22. Ja kaikki hän on asettanut hänen jalkainsa alle ja antanut hänet kaiken pääksi seurakunnalle, 23. joka on hänen ruumiinsa, hänen täyteytensä, joka kaikki kaikissa täyttää.......... 2: 4. mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut, 5. on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa - armosta te olette pelastetut - 6. ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,

7. osoittaakseen tulevina maailmanaikoina armonsa ylenpalttista runsautta, hyvyydessään meitä kohtaan Kristuksessa Jeesuksessa. 8. Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - 9. ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. 10. Sillä me olemme hänen tekonsa, luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala on edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme......"

• Anonyymi

>>>>>>>>>>Kristuksessa korottava Pyhä Henki on jokaisen Jumalaa lähestyvän tykönä.<<<

Asuu uskovassa .Heti uudestisyntymästä alkaen. ( 1.Kor.12.-14.) 1.Kor.12: 3.".. Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä... ( Room.10:1.-21.) Room. 10:8.".. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. 9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; 10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan..."

Jumala tulee Henkensä kautta ihmiseen ,tämän uskoon tullessa so. uudestisyntyessä. Ei siinä tarvi enään mitään "odottelua" saada P-H . Kaikenlaisia tunne elämyksisä saadaan ihmistekoisin aikaan, mutta Jumala ei ole tunne ,( valheellista tehdä tunne elämyksestä Jumalan läsnäolo.! Ihmistekoinen epäjumala kyhäelmä ) Vaan Jumala on Henki ja on ilmoittanut itsensä Sanassa joka ilmestyi lihassa so.Kristuksessa .

( Joh.4:1.-45.) Joh.4: 24. "..Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
        ( 2.Kor.3:1.-18.) 2.Kor.3:. 17. "... Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus. 18. Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki..." ("17.. Herra on Henki....18.Herra, joka on Henki." joka on ilmoittanut itsensä luomisteoissansa ja Sanassaan. Lue Raamattua opit sen kautta tuntemaan Jumalaa)

Ef.1:13. Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, 14. sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi.................4:30. Älkääkä saattako murheelliseksi Jumalan Pyhää Henkeä, joka on teille annettu sinetiksi lunastuksen päivään saakka..."

• Usein se demoni on ihmisen luonteen pirullinen oikku. Oli sitten kysymys vaikka uskovaisesta.

• Anonyymi

Kyllä näinkin on,on vain pirullisia ihmisi,kuten hellarit,mutta todella demonien vallassa olevia,jotka pitää vapauttaa.Esim.mielisairaalassa on sidottuja,jotka vapauduttaan tulisivat normaaliksi.Tarvitaan henkien erottamisen armolahja erottamaan demonisoitunut ja mielen sairaus.Meidän leipäpapit auttamaan näitä uhreja.

• Anonyymi

Se on antaa ukopuolisena yksinkertaisia vastauksia. Mutta minäkin olen kamppaillut kauan näiden asioiden kanssa, enkä ole saanut sellaista apua mistään suunnasta, joka auttaisi. Joten jos olet sitä mieltä, että Jeesuksen Golgagatan työ auttaa aloittajaakin, niin julista se täällä julkisesti, että hän pääsee sinun uskosi avulla vapaaksi. Siitä sitten näkee, oletko oikeassa.

• Anonyymi

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen? Eikö mikään tosiaan auta?

Terv.ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen? Eikö mikään tosiaan auta?

Terv.ap

En tiedä täysin itsekään. Aiempi syntielämäni on varmasti yksi syy ainakin. Vaikka olenkin tehnyt parannuksen, niin en henki vaivaa edelleen. Toivottavasti sinäkin saat avun vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä täysin itsekään. Aiempi syntielämäni on varmasti yksi syy ainakin. Vaikka olenkin tehnyt parannuksen, niin en henki vaivaa edelleen. Toivottavasti sinäkin saat avun vielä.

Toivottavasti tilanne helpottuu! Kerran kun on sen syntiportin avannut, niin aina sieltä tuntuu tulevan houkutusta ja painostusta. Yritän olla toiveikas, että joku päivä tämä kaikki vaan vähenee ja loppuu. Mua on välillä auttanut se, että sanon itsekseni ääneen antavani anteeksi mua väärin kohdelleille ihmisille, jolloin ei jää anteeksiantamattomuuden syntiin. Myös omat syntinsä tulee tunnustaa Jumalalle ja yrittää elää parannuksessa. Pitää vaan odotella sitä suurempaa vapautumista.

Terv.Ap

• Anonyymi

Hei!

Oon uusi kirjoittaja ja oon ajanut henkivaltoja ulos ihmisestä sekä joskus etäämpää sitonut ja rääkännyt niitä ihmisissä, jotka ovat niiden astioina.

Tuo Toronton kautta vaikuttava demonihenki on usein sellainen, jonka nimi on Kundalini. Se on käärmeen tyylinen. Tunnetko koskaan, että vatsassasi tai lantiossa lähellä selkärankaa on jonkinlaista 'liikettä'? Kundalini on ns. feikki Pyhä Henki, joka yrittää epätoivoisesti 'täyttää' ihmisen ja tuottaa hengellisiä kokemuksia. Toki sua kiusaava demoni voi olla jokin muukin. Se selviäisi ainakin, jos löydät henkilön, jolla on tarkasti kehittynyt henkien erottamisen armolahja elävältä Jumalalta.

Oman vielä vaatimattoman kokemukseni pohjalta uskon, että mistä tahansa pahasta hengestä pääsee eroon, kun taistelee sitä vastaan uskossa. Paljon paljon paljon helpompaa se on silloin, kun tiedät henkivallan nimenkin. Ei se kylläkään pakollista ole.

Tarkoitan tätä: On eri asia rukoilla: "Lähde pois Jeesuksen nimessä!" kuin "Sinä koiran henki, joka tulit minuun kun antauduin uskomaan väärää opetusta lokakuussa 2003. Olen katunut tätä asiaa ja syntini on annettu anteeksi. Lähde Jeesuksen pyhässä nimessä, koska Hän on vapauttanut minut kaikesta pahasta ristinkuolemansa ja ylösnousemuksensa kautta!" Eli mitä tarkemman ymmärryksen saat, sitä parempi.

Teen pikku hiljaa suomeksi aiheesta nettisivuja sen mukaan kuin koen kehotusta Jumalalta.

• Anonyymi

siitä Toronto - ilmiöstä on paljon puhuttu. . .

luterilaisuudestakin löytyy, löytää aitoja, Pyhän Hengen armolahjoja omaavia pastoreita, googlettamalla löytyy.

Itse olen kuunnellut you tubelta, Pastori: Olavi Peltola
      (p.s. olen entinen hellari)

• Anonyymi

Ei kaikki mitä luullaan henkivalloiksi ole sitä.
      Jisreel.

• Anonyymi

Itse olen yrittänyt ajaa henkivaltoja pois henkilöstä, joka ei ole halunnut tehdä parannusta. Se ensin hyökkäsi ilkeästi, sitten sitosin henget ja aloin kiduttamaan niitä demoneita siinä ihmisessä, rukoilemalla ja ylistämällä Herraa, pyysin Pyhän Hengen tulta henkilön ylle. Siinä se puhisi ja koitti päästä karkuun, yritti soittaa puhelimella apua, mutta ei oikein onnistunut, ehkä henkeä ei annettu soittaa, eniten se vihasi sitä, kun pyysin enkeleitä apuun vetämään henget pois vaikka väkisin, käveli ees taas kämppää ja samalla löin Pyhän Hengen tulta päälle, sille tuli ihan selvästi hiki ja ahdistunut olo siitä, mutta päätin lopettaa rukoukseen tämän, koska henkilöllä ei ollut mitään aikomusta parannuksen tekoon.
      Sain sen kuitenkin puhumaan jonkin verran, ja se ilmoitti että pahoja henkiä oli 7, mutta en uskonut sitä, niitä on varmasti enemmän, sitten se kysyi miksi kidutan häntä ja että olen hänen vihollisensa. Kyselin myös että kauanko olet harrastanut okkultimia, niin siihen se nauroi vaan ilkeästi ja pitkään ikäänkuin pilkatakseen minua. Loppurukouksessa siunasin henkilön ja rukoilin Jeesuksen nimessä Johdatusta Herrassamme ja parannuksentekoa. Siinä se sitten katsoi hölmistyneenä ja oli hiljaa rukouksen aikana ja meni pehkuihin.

• Anonyymi

Tässä ihan ok linkkejä mielestäni, koskien henkivaltojen poisajamista.

https://www.youtube.com/watch?v=z9bJJzQASEs
      https://www.youtube.com/channel/UCvogd3F8f5qQAotdLONqQdw

Itse kysyin paikkakuntani helluntaiseurakunnan pastorilta, että onko heillä henkivaltojen poisajamis-tilaisuuksia koskaan? Niin se oli hänelle täysin vierasta,
      eikä oikeastaan voinut sietää koko aihetta, sitten sain vihat päälleni sen jälkeen. Minun mielestäni jos ihminen ei voi sietää koko aihetta, niin hänessä itsessään on jotain henkivaltoja jotka pelkää tulevansa paljastetuiksi Jeesuksen nimessä.

Jos demonit vaivaa jostain syystä, niin olisiko paikallaan tehdä parannus kaikista synneistä, viskata okkultismiin viittaavat materiaalit pois, rukouksessa katkaiset
      kaikki kiroukset isän ja äidin suvun puolelta jopa Aadamiin asti Jeesuksen väkevässä nimessä. Anteeksi anto muille, ja tunnusta kaikki esi-isien synnit ja pura ne rukouksessa. Onko kenties jotain lapsuuden traumoja, katkeruutta, vihaa, joista haluaisit päästä eroon? Ne pitäisi käsitellä anteeksiannolla ym.
      Jos harrastaa haureuttaa esim. omaa kehoaan vastaan, niin siitä olisi hyvä myös
      koittaa eroon. Pyydä Jumalalta viisautta, ymmärrystä ja johdatusta, taistele!

• Anonyymi

Niin ja voithan koittaa myös kuunnella ylistysmusaa vaikka päivittäin, käytä myös Pyhää öljyä, sen voi itse tehdä. Käytä sitä öljyä otsaasi, ikkunan ja oven pieliin voi laittaa myös. Hengittäminen rauhallisesti missä tahansa tilanteessa on myrkkyä demoneille, voit sanoa samalla että saatana ulos minusta Jeesuksen nimessä, samalla kun puhallat ulos hitaasti, niin sano vaikka mielessäsi ulos, ulos, ulos ja sisäänvedettäessä hengität Pyhää Henkeä, joskus voit tuntea painetta nenässä kun
      henget alkavat irroittaa otettaan. Puhu myös kielillä paljon, se autaa myös ja tietenkin raamatun lukeminen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihan omalla terveellä järjellä ihminen pääsee eroon uskonnoista. Aatteleppa kokeeksi ihan itse miten hulluja asioita uskovaisille syötetään, koko syntikäsite, neitseestä sikiäminen, taivasoptio, helvetti jne. jne.

Kun ymmärrät raamatun tarukokoelmaksi niin olet jo hyvällä alulla eikä mitkään henget vaivaa.

• Anonyymi

Hellareista lähteneenä voin sanoa,niin pirullisia,epänormaaleja,rakkaudettomia ja osa todella on jonkun pirun vallassa on tämä porukka.

• Anonyymi

ei raamattu tarukokoelma ole. Vaan jotkut vääntää vaikka raamatunkin soikeeksi" ollakseen "ainoa oikea". . .
      Meille on annettu Kymmenen käskyä, - melko selkeä ohjenuora elämään.

Myös terve järki ! (useimmille, noh. . .ei kaikille. . .)

• Anonyymi

Siinä teidän nuorassa on vain se silmukka mukana.
        Muut kuin uskit tajuaa esim. olla tappamatta ihan ilman erillistä käskyäkin. Siinä se moraalinen tasoero.

• Anonyymi

( Kol.) "..kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan. .." ....." ON SIIRTÄNYT....." ( ei tunne asia, vaan uskon asia joka perustuu Kirjoituksiin)

(Ef.) "..Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, 2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,..................ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,..."....... YHDESSÄ HÄNEN KANSSAAN ASETTANUT MEIDÄT TAIVAALLISIIN KRISTUKSESSA JEESUKSESSA..." ( ei tunne asia, vaan uskon asia joka perustuu Kirjoituksiin)

( Kol.1:3.-23.) Kol.1:9.".. Sentähden emme mekään, siitä päivästä alkaen, jona sen kuulimme, ole lakanneet teidän edestänne rukoilemasta ja anomasta, että tulisitte täyteen hänen tahtonsa tuntemista kaikessa hengellisessä viisaudessa ja ymmärtämisessä, 10. vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta, 11. ja hänen kirkkautensa väkevyyden mukaan kaikella voimalla vahvistettuina olemaan kaikessa kestäviä ja pitkämielisiä, ilolla 12. kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,

13. häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan. 14. Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, 15. ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.

16. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, 17. ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa..."

( Ef.2:1.-22.) Ef.2:1."..Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, 2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, 3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;

4. mutta Jumala, joka on laupeudesta rikas, suuren rakkautensa tähden, jolla hän on meitä rakastanut, 5. on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa - armosta te olette pelastetut - 6. ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa,..."

Sana, ja Henki yhdessä
      ".. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa,.." ( Room.8:16.".. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia..." )

MITEN " Henki todistaa" ? KIRJOITUSTEN KAUTTA ”..Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan..” Room. 10:9. Tunnustanko minä suullani Jeesuksen Herraksi? Kyllä ( Kirjoitukset todistavat että Jumala on Hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt. Uskon Jumalan Sanan ilmoituksen) . Uskonko sydämessäni, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt? Kyllä. ( Kirjoitukset todistavat että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt ) Henki todistaa minun oman henkeni kanssa, että molemmat asiat olivat totta kohdallani."

TIE JUMALAN YHTEYTEEN ( läsnäoloon ) ON HETI IHMISEN USKOON TULLESSA so. uudestisyntyessä.
      Ihmisellä on pääsy Jumalan läsnä oloon "Jeesuksen veren kautta " so .uskomalla evankeliumi, Jumala vanhurskauttaa ihmisen Room.5:1. "..Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta.."

Mikä toinen "siunaus"?? ( "tuli kaste"?? sellaista ei Raamattu tunne muuta kuin Herran toisen tulemuksen päivänä, kun alkuaineet kuumuudesta sulavat. 2.Piet.3:1.-18 )
      Uskoon tullut ihminen on jo siunattu , heti uskoon tullessa so. uudestisyntyessä Ef.1:13. "..Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.." ( "KAIKELLA HENGELLISELLÄ SIUNAUKSELLA.." ( Gal.3:1.39.) Gal.3:14.".. että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen. .." SAISIMME LUVATUN HENGEN"?? MILLOIN?? USKOONTULLESSA. 3:2. "..Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?.." (".. uskossa kuulemisesta.." MITÄ?? EVANKELIUMIA ! )

• Anonyymi

Hengen saa omalla järjellä. Helpottaa tietysti kun ei altistu uskonnolliselle paatokselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengen saa omalla järjellä. Helpottaa tietysti kun ei altistu uskonnolliselle paatokselle.

Ei järjellä , vaan uskolla . ( usko evankeliumin sanomaan ) Jumala on Henki, joka on ilmoittanut itsensä luomisteoissansa ja Sanassaan. "..Room.10:17. "..Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta..."

( Room.10:1.-21. )Room.10:6."... Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas, 7. tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista. 8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. 9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; 10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. 11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". 12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. 13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu"..."

( Gal. 3:1.-29.) Gal.3:1."..Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna? 2. Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta? 3. Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte? 4. Niin paljonko olette turhaan kärsineet? - jos se on turhaa ollut. 5. Joka siis antaa teille Hengen ja tekee voimallisia tekoja teidän keskuudessanne, saako hän sen aikaan lain tekojen vai uskossa kuulemisen kautta, 6. samalla tavalla kuin "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi"? 7. Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.

Ymmärrystä,järkeä, ja tervettä sellaista ei toki sovi hylätä vaan sitä tarvitaan terveeseen kristinuskoon.

( Apt.8:26.-40.) Apt. 8:30.".. Niin Filippus juoksi luo ja kuuli hänen lukevan profeetta Esaiasta ja sanoi: "Ymmärrätkö myös, mitä luet?" 31. Niin hän sanoi: "Kuinka minä voisin ymmärtää, ellei kukaan minua opasta?" Ja hän pyysi Filippusta nousemaan ja istumaan viereensä..."

( 1.Kor.12.-14.) 1.Kor.14:20.".. Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä..."

• Anonyymi

Siinä haastatellaan:
      https://www.youtube.com/watch?v=Hr3Uq4KSvOs

Rukoilin aloittajan puolesta. Tässä ketjussa on näköjään paholainen hyvin mukana,
      heti napsahtaa kun mennään vähän pintaa syvemmälle, mutta se on ihan normaalia
      kun henget paljastetaan.

• Anonyymi

Tämä on ongelma suomessa,ei haluta uskoa,että demonit ovat todellisuutta,halutaan vain kauniit ja rohkeat uskontoa.Monet,monet tarvitsisivat vapautusta,mutta leipäpapit haluavat ison tilipussin,ei epämiellyttävää työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ongelma suomessa,ei haluta uskoa,että demonit ovat todellisuutta,halutaan vain kauniit ja rohkeat uskontoa.Monet,monet tarvitsisivat vapautusta,mutta leipäpapit haluavat ison tilipussin,ei epämiellyttävää työtä.

Demoneita on vain uskonnon syövereihin ajautuneilla. Kannattaa miettiä vähän ennen kuin ns. antaa jumalalle pikkusormen.

• Anonyymi

Kiitos rukouksesta! Pari päivää on ollut vähän valoisampi ja toiveikkaampi olo! Kerran eräs rukoilija näki ikäänkuin kuvan, missä olin täysin vapaa ja onnellinen. Yritän luottaa, että joku päivä tulee vielä tuollainenkin päivä. Tämä siis henkilöltä, joka ei tiennyt mitään minusta tai elämästäni.

Tuo on kyllä harmi-juttu, miten näistä asioista ei uskalleta puhua. Toisaalta en voi syyttää muita, olen itse ollut samanlainen. En halunnut kuulla mitään henkivalloista. Jos joku kertoi nähneensä sellaisen, ajattelin itsekin että henkilöllä reistaa mielenterveys. Ajattelin, että melkein mikä tahansa kokous missä mainitaan nimi "Jeesus" ja "Jumalan Poika", ovat merkkejä oikeasta hengestä.

Aina jos valitan oireitani, ne tulkitaan joko fyysiseksi tai henkiseksi ongelmaksi. Toki jotkut voivat ollakin, mutta eivät kaikki. Näistä asioista on mahdotonta vapautua, mikäli niistä ei haluta puhua, mikäli ei uskota, että on vakava asia joutua väärän hengen valtaan.

Olen monet kerrat itkenyt varsinkin niiden lasten ja nuorten kohtaloa, joita sokeasti viedään milloin minnekin. Ei oteta selvää, haukutaan lakihenkiseksi, jos haluaa ottaa selvää. Olen todella kauhuissani, miten ei oteta vakavasti Pyhää Henkeä ja tervettä evankeliumia.

Terv.Ap

• Anonyymi

Siinähän se homo väänteli naamaansa, puhuen korostetusti ei millään demonin äänellä. Saatiin Youtubeen taas kahden pellen näytelmä.

• Anonyymi

Aloittaja kirjoitti:
      "Täytyin jo lapsena hengellä Toronton-herätyksessä, mutta oliko se Jumalan henki?"

Ap kirjoitti:
      "Olen tuntenut, miten jostakin ihmisestä lähtee valoa ja kirkkautta, kun taas jostakin toisesta pimeyttä ja synkkyyttä. "

Oletan, että aloittaja on juuri Ap. Mietitäänpä tilannetta.
      Sinulla on joko oikea Pyhä Henki tai henki, joka yrittää tekeytyä Pyhäksi Hengeksi. Se väärä henki yrittää matkia myös Pyhän Hengen armolahjoja. Tuo, että sinä tunnet joistain ihmisistä lähtevän valon ja toisaalta pimeyden joistain toisista ihmisistä, viittaa henkien arvioimisen armolahjaan. Sinulla on siis joko oikea tai väärä henkien arvioimisen lahja.

Jos sinulla on väärä henkien arvioimisen lahja, se ei tietenkään toimi oikein eikä niinkuin Jumala haluaisi vaan se toimii niinkuin Saatana haluaa. Silloin se antaa vääriä signaaleja eikä sinun pitäisi ollenkaan luottaa siihen.

Sinä olet elänyt torontolaisten keskuudessa ja silloin luultavasti kaikki sinun tuntemasi uskovaiset ovat torontolaisia ja saman henkivallan alaisia kuin sinäkin. Sinä et voi saada apua heiltä, jos tuo torontolainen henkivalta on väärä. Myöskin esim. TV7:n ohjelmat voivat olla torontolaisen tai menestysteologisen henkivallan ohjauksessa etkä sinä sieltä mitään apua saa vaan voi käydä päinvastoin, se henkivalta vaan sitoo sinua entistä enemmän.

Minä tiedän, että torontolaisuus on aiheuttanut muillekin ihmisille samanlaisia oireita kuin sinulle, siksi olen taipuvainen uskomaan, että torontolaisuus ei ole oikea henkivalta.

Minä en pysty auttamaan sinua rukoilemalla vaan ainoastaan neuvoja antamalla. Olen yrittänyt auttaa joitain muita mutta se ei toimi. Kysymys on hyvin vaikeasta ja vakavasta ongelmasta. Ainoa johon sinä voit luottaa, on Jeesus. Tosin se väärä henkivalta yrittää tietysti tyrkyttää sinulle väärää Jeesusta.

• Anonyymi

Kyllä uskon, että tuo "näkeminen" oli tällä kertaa lähtöisin oikeasta hengestä. En viihdy enää sellaisissa tilaisuuksissa, missä viihdyin ennen. Koen pahaa tai epäilyttävää oloa esim. Bakerin, Benny Hinnin, Herzogin, Tiaisen ym kumppaneiden puolesta. Valitettavasti lähipiirini ei pidä näitä tuntemuksiani minään. Kritiikki on vihollisen työtä ym. He mittaavat noiden ihmisten oikeellisuutta mm. armolahjojen toimimisella tai tunteilla (ajatellaan, että paholainen ei voi antaa ihmiselle hallitsematonta iloa tai naurua) ym. En voi sanoa muuta kuin että raskasta on ja että seuraukset on kärsittävä, jos se on Jumalan tahto.

Terv.Ap

• Anonyymi

kirjoituksen puolesta ei voi sanoa mitään oikeastaan...

Jos olet ollut okkultissa jossain sen eri muodoissa, sanoudu irti Jeesuksen Kristuksen nimeen ja vereen kaikista nimeltä mainiten jokainen alue.
      Jos kodissasi on okkultista tavaraa hävitä nen tuhoamalla ne.

Mitä tulee Torontolaisuuteen, ed. jälkeen sano Herrallle, ettet halua olla mukanan missäään väärässä hengellisyydessä, kysy ja jättäydy Herran johdatuksen varaan , että hän osoittaa onko tullut jokin vieras henki. mutta ekaksi ulos okkultismistä, jos siinä on ollut mukana. horoskoopeista, ennustelusta jne.

• Anonyymi
    • Kaikki tietää varmasti Todd Bentley vaimo joka on niin täysin riivattu ja pää heilui kun tuulimylly että tukka oli kuin myrskyssä. Kaikki tietää kait että uuskarismaattinen henki antaa nykimistä , vapina .. heilumista, tärinä ja melkoiset kohtaukset.

• Kannattaa pyytä anteeksi ettet rakastanut koko Totuus .

• Anonyymi

Olen täyttynyt useita kertoja hengellä, mutta en tosiaan usko jokaista tilannetta Pyhäksi Hengeksi. Tuo eka kerta sellainen, etten voinut mitenkään lapsena itse arvioida tilannetta. Yksi kerta tapahtui sielunhoidossa, hyvin ekstaattinen kokemus mikä tosin veti täysin siveettömiin ajatuksiin ja tunteisiin. Siitä ymmärsin ettei kyseessä ole Pyhä Henki, koska Pyhä Henki ei aiheuta synnin himoa. Sitten oli tuo tilanne, missä koin kontrolloimatonta naurua ja myöhemmin selittämätöntä tyhjyyttä ja itkua. Ekana yönä heräsin vähän väliä siihen, että teki mieli vain hihittää. Seuraavana yönä koin unihalvauksen, mikä oli pelottava tila.

Ongelma on se, että tuntuu, että melkein missä tahansa paikassa tänä päivänä on mahdollisuus joutua noihin tilanteisiin. Menetpä sielunhoitoon, yhteiskristilliseen tapahtumaan tai pieneen karismaattiseen seurakuntaan, niin niissä kaikissa tuo on mahdollista.

Täällä joku ehdotti, olisiko mulla henkien erottamisen armolahjaa. Joku toinen on joskus epäillyt samaa. Aiemmin pidin oikeana tosi-kristillisyytenä monenlaista karismaattista toimintaa, pitkiä ylistyssessioita jne, kun taas nykyään en voi niihin yhtyä. En koe olevani täysin saastunut, mutta en täysin vapaakaan. Koen olevani turvassa vain sellaisten puhujien ja saarnaajien äärellä, ketkä aiemmin olisin kokenut "kuolleeksi" ja tylsäksi. Uskoni oli nuorena aikuisena melko pinnallisella tasolla ja sellaista "fiilistelyuskoa". Usein päädynkin Hengen(?) johdattamana niihin paikkoihin, mitkä eivät nykynuoria/nuoria aikuisia vedä ja missä eläkeläiset istuvat piirissä rukoillen tai Raamattua tutkien. Ne ovat niitä harvoja hengellisiä paikkoja, missä koen olevani turvassa.

Terv.Ap

• Anonyymi

Pari päivää sitten avatessani sattumanvaraisesti Raamatun, tuli sieltä kohta:

"Simon, Simon! Saatana on tavoitellut teitä valtaansa seuloakseen teitä niin kuin viljaa. Mutta minä olen rukoillut puolestasi, ettei uskosi raukeaisi tyhjiin. Ja kun olet palannut takaisin, vahvista veljiäsi"
      Luuk.22:31-32

Vähällä on tosiaan itselläkin ollut, ettei usko raukeaisi tyhjiin. Muutamat kerrat joutunut taistelemaan sen puolesta, että ei antaisi periksi.

Terv.ap

• Anonyymi

Olen oppinut, että ihminen ei tarvitse muita ihmisiä uskoakseen Jumalaan. He ehkä kertoivat sen, että sellainen on olemassa, mutta mitä vanhemmaksi tulet ja mitä kauemmin olet uskonut, alat ymmärtää, että sydämessä oleva usko riittää. Erilaiset tapahtumat vain ovat ihmisen tarvetta saada tapahtumista jotain, mutta ei sitä saa sieltä, ulkopuolelta jostain, kaikki lähtee loppuviimein sisältä, sisimmästä.

• Anonyymi

On totta, että itsekseenkin voi uskoa ja että usko lähtee aina omasta sydämestä. Jos esim. omalla paikkakunnalla ei satu olemaan tervehenkistä seurakuntaa, niin voi olla parempi rakentaa uskoaan muulla tavalla. En itse koe oloani kotoisaksi muuta kuin harvoissa paikoissa, mutta huomaan kyllä tarvitsevani tervehenkisiä uskovia ystäviä, jotta jaksaa pysyä uskossa.

Terv.Ap

• Anonyymi

Uskovat ystävät olisi kiva kyllä, mutta ystävyyskin on kuin aarre, jota ei ole helppo löytää ja jos pitäisi tyytyä vähempään eli esimerkiksi sellaiseen uskovien seuraan, jossa ei koe hyväksi olla...niin parempi olla ilman. :)
        Itselle tuntemattomien kanssa fiilistely "hengessä" tai ammentaminen tuntemattomista lähteistä on menettänyt merkityksensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On totta, että itsekseenkin voi uskoa ja että usko lähtee aina omasta sydämestä. Jos esim. omalla paikkakunnalla ei satu olemaan tervehenkistä seurakuntaa, niin voi olla parempi rakentaa uskoaan muulla tavalla. En itse koe oloani kotoisaksi muuta kuin harvoissa paikoissa, mutta huomaan kyllä tarvitsevani tervehenkisiä uskovia ystäviä, jotta jaksaa pysyä uskossa.

Terv.Ap

Nimenomaan,kun joskus kohtaa niinkuin uskovien kesken sanotaan ,samahenkisen,se on kuin raikas lähdevesi.Tuntee niin valtavaa iloa ja tuntee,että taas jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovat ystävät olisi kiva kyllä, mutta ystävyyskin on kuin aarre, jota ei ole helppo löytää ja jos pitäisi tyytyä vähempään eli esimerkiksi sellaiseen uskovien seuraan, jossa ei koe hyväksi olla...niin parempi olla ilman. :)
        Itselle tuntemattomien kanssa fiilistely "hengessä" tai ammentaminen tuntemattomista lähteistä on menettänyt merkityksensä.

Niistä tuntemattomista lähteistä ei tosiaan kannata ammentaa! Tuntuu kuin niistä vääristä lähteistä jäisi aina jokin jälki, vaikka ei lähtisikään siihen kunnolla mukaan. On harvinaista löytää samanhenkinen uskova ystävä! Mullakin sellaisia ehkä vain yksi tai kaksi.

• Anonyymi

Minun ongelmani on ,että minun kimppuuni käy naisia,jotka haukkuvat,toivottavat kuolemaa,kiroavat elämääni.Olen rukoillut Jeesuksen veren suojaa,paastonnut.Eilinen päivä meni yhden naisen kanssa,hän sanoi ettei häntä jeesus paska kiinnosta.Olen nainen ja en itse tee aloitusta,että ongelmia tulee,yhtäkkiä hyökkäykset tulevat.Yksi,joka nimeää itsensä ystäväksi,on toivonut minun kuolemaani ym.Hän on kuin Saul Daavidille,hakee minulta apua ja kun on parempi,hyökkää!!!!!On lukenut kirjan olin noita ja sanoi tunnistavansa itsensä!!!!Ei ole mielisairas,on hyvässä virassa.

• Anonyymi

Kuulostaapa ikävältä ja todella raskaalta. Miten jaksat tuollaista? Onko sun pakko olla heidän kanssaan tekemisissä? Ilmeisesti vedät jotenkin puoleesi tuonkaltaisia ihmisiä. Voihan heidän puolestaan rukoilla täysin itsekseen, niin että vähentää yhteydenpitoa. Tuo joka hakee sinulta apua, niin voisiko olla, että hänestä itsestään taistellaan? Että toisaalta kokee saavansa apua sulta ja näkee miten Jumala on todellinen, mutta sitten taas joutuu kuin pahan valtaan ja haluaa tehdä tyhjäksi kaiken hyvän.

Terv.Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaapa ikävältä ja todella raskaalta. Miten jaksat tuollaista? Onko sun pakko olla heidän kanssaan tekemisissä? Ilmeisesti vedät jotenkin puoleesi tuonkaltaisia ihmisiä. Voihan heidän puolestaan rukoilla täysin itsekseen, niin että vähentää yhteydenpitoa. Tuo joka hakee sinulta apua, niin voisiko olla, että hänestä itsestään taistellaan? Että toisaalta kokee saavansa apua sulta ja näkee miten Jumala on todellinen, mutta sitten taas joutuu kuin pahan valtaan ja haluaa tehdä tyhjäksi kaiken hyvän.

Terv.Ap

Nää on tapahtunut esim.työpaikalla,joten en ole voinut välttää,ja totta,mitä oivalsit,tää ystäväni hakee apua.Hänen kasvoistaan näkee,kuinka hän vapautuu ja kun on mennyt vähän aikaa,taas paha ottaa vallan.Itse myöntää tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on tapahtunut esim.työpaikalla,joten en ole voinut välttää,ja totta,mitä oivalsit,tää ystäväni hakee apua.Hänen kasvoistaan näkee,kuinka hän vapautuu ja kun on mennyt vähän aikaa,taas paha ottaa vallan.Itse myöntää tämän.

Ei siinä varmaan sitten auta muuta kuin rukoilla, että lopulta vapautuisi kokonaan ja saisi voimaa vastustaa niitä vääriä asioita. Itsekin huomaan itsessäni, että mulla itsellä ei sitä voimaa ja tahtoa ole.

Terv.Ap

• Anonyymi

Pois semmosesta duunipaikasta missä hyökätään, sillä vihollinen kun näkee hengenmaailmassa uudestisyntyneen Krisityn tai sellaisen joka on otollinen Jumalalle, niin ne kyllä hyökkää. Ihan itse kokenut saman, jossa duunipaikalla 6 oli minua vastaan, lopulta lähdin ja niin lähti moni muukin. Pomokin lopulta äänestettiin ulos jotenkin ihmeenkaupalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      156
      2708
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2440
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      52
      2349
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2210
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      59
      1870
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      247
      1720
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    10. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1212
    Aihe