Palstalle tulevien provokatiivisten, herjaavien, toisia nimittelevien, ja suoranaisten uhkailevien viestien poisto jatkuu ja tehostettu tarkkailu niiden poistamiseksi nopeutuu.
Palstan sheriffi toimii realiajassa, silloin kun on paikalla, ja ylläpito ottaa vastaan tiedot myös kun sinne asiasta ilmoitetaan, poistaen tarvittaessa em. viestin.
Ylläpidolle, ja samalla myös sheriffille tulee tieto asiattomasta viestistä kun klikkaatte kentässä olevaa linkkiä. - Ilmoita asiattomasta viestistä.-
Kirjoittelemisiin.
Palstalla häiriköinti.
35
2524
Vastaukset
- fiiuliN
On vain niin kovin hiljaiseksi tulleet nämä ikäihmisten palstat sen jälkeen kun sheriffi tuli remmiin.
Minäkin mielelläni kirjoittaisin mutta näin vanhana ihmisenä en osaa kai hyväksyttävällä tavalla kirjoittaa, ikävällä tavalla olen tullut sen huomaamaan.
Omista ketjujeni avauksista tosin olen itsekin sitä mieltä etteivät ne toimi, mutta vastailisin mieluusti kun joku vaan aiheen antaisi.
Sheriffi vaatii varmaankin liikaa tällaisilta vanhoilta junteilta. Me kaikki emme ole kouluja käyneitä, minunkin oppimiseni ovat alkukantaisella tasolla, mutta jokainen heikompikin tarvitsee jonkun henkireiän ajatuksiensa ilmaisemiseen.
Jos tämäkin kirjoitukseni on aamuun mennessä haihtunut, silloin tulee varmistuneeksi asia jota minulle on pitkään päntätty päähän että olen typerä. Pakko kai se on uskoa.
Mutta hyvää yötä jokaiselle ja nukkukaa levollisin mielin.- BilMan
Ei sheriffi vaadi kirjoittajalta yhtään mitään, kehoittaa vain kaikkia kirjoittamaan näille palstoille.
Sheriffi vain pyytää kirjoittamaan niin, ettei viesteissä tulisi loukatuksi, tahi väärinymmärretyksi kukaan.
Muutoin tapa ja tyyli on vapaa.
Kirjoittelemisiin. - fiiuliN
BilMan kirjoitti:
Ei sheriffi vaadi kirjoittajalta yhtään mitään, kehoittaa vain kaikkia kirjoittamaan näille palstoille.
Sheriffi vain pyytää kirjoittamaan niin, ettei viesteissä tulisi loukatuksi, tahi väärinymmärretyksi kukaan.
Kirjoittelemisiin.Mitä eroa on noilla sanoilla ?
Eikö se ole samaa kuin vaatiminen jos kirjoitetut viestit häviävät milloin minnekin?
Kuka niitä poistoja oikein tekee, en tajua mitään.... - turhaa kaikki
BilMan kirjoitti:
Kirjoittelemisiin.Saako täällä vain sevun kanssa keskustella,hänkö päättää mikä on provoa ja mikä ei.Sit ku hän on lukenu sit poisto heti ennenkui ehtii ees palstalle.
- BilMan
fiiuliN kirjoitti:
Mitä eroa on noilla sanoilla ?
Eikö se ole samaa kuin vaatiminen jos kirjoitetut viestit häviävät milloin minnekin?
Kuka niitä poistoja oikein tekee, en tajua mitään....Asiattomien viestien poistoja tekee palstalla valvoja (sheriffi). Valvojan poissa ollessa poistoja tekee Ylläpito (Operaattori joka tuo palvelut kaikkien täällä kirjoittajienkin saataville.)
Näin tämä kokonaisuus toimii.
Kirjoittelemisiin. - Ajomies
BilMan kirjoitti:
Kirjoittelemisiin.Minun ihmisyyttäni loukataan palstalla jatkuvasti, jopa sheriffii syyllistyy siihen.
Ne viestit saavat useimmiten olla palstalla. - fiiuliN
BilMan kirjoitti:
Asiattomien viestien poistoja tekee palstalla valvoja (sheriffi). Valvojan poissa ollessa poistoja tekee Ylläpito (Operaattori joka tuo palvelut kaikkien täällä kirjoittajienkin saataville.)
Näin tämä kokonaisuus toimii.
Kirjoittelemisiin.Toivon oppivani hyväksymään säännöt , mutta poistoja en millään ymmärrä.
Useammassa paikassa hyväksytään henkilökohtaisetkin keskustelut, miksi se tyyli ei sovi tänne?
Häiriköintiä en ymmärrä minäkään, mutta harvempi meistä häiriköi.
Usein vain on syynä juuri tuo, ettei osaa asiaansa aivan kirjaimellisesti esittää.
Joustvuutta lisäämällä puolin ja toisin, ehkä sopukin syntyy.
Nyt lopetan narinani(kuten Mdk tuolla mainitsi) ja tiedoksi hänelle ettei hän ole näiden narinoiden syynä.
Hyv' yotä. - BilMan
turhaa kaikki kirjoitti:
Saako täällä vain sevun kanssa keskustella,hänkö päättää mikä on provoa ja mikä ei.Sit ku hän on lukenu sit poisto heti ennenkui ehtii ees palstalle.
Sheriffi on palstan kontroller.
Sheriffin toiminnasta voi tehdä valituksen ylläpitoon.
Kirjoittelemisiin. - BilMan
Ajomies kirjoitti:
Minun ihmisyyttäni loukataan palstalla jatkuvasti, jopa sheriffii syyllistyy siihen.
Ne viestit saavat useimmiten olla palstalla.Ihmisyytesi on loukkaamaton, koskemattomuutesi ei olla kajottu, mielialaasi olet saanut impulssia nykyisestä hetkestä.
Toimintasi ja olemuksesi näillä palstoilla riippuu aivan itsestäsi. Miten sinä koet ystävälliseksi itsellesi tämän ilmapiirin, miten koet koskemattomuutesi aukottomuuden?
Näihin asioihin sinunkin on hyvä asennoitua, kun käytät palveluja joissa jokainen haluaa tuoda esiin kauniimman sävelen.! - Ajomies
BilMan kirjoitti:
Ihmisyytesi on loukkaamaton, koskemattomuutesi ei olla kajottu, mielialaasi olet saanut impulssia nykyisestä hetkestä.
Toimintasi ja olemuksesi näillä palstoilla riippuu aivan itsestäsi. Miten sinä koet ystävälliseksi itsellesi tämän ilmapiirin, miten koet koskemattomuutesi aukottomuuden?
Näihin asioihin sinunkin on hyvä asennoitua, kun käytät palveluja joissa jokainen haluaa tuoda esiin kauniimman sävelen.!Kun Ruuneperi avaa keskustewluketjun, jossa sanoo tietyn nikin keskustelevan itsensä kanssa niin kävin juuri tutkimassa asiaa.
50 palstalla olen etusivulla aloittanut kolme keskustelua, joihin avausten lisäksi on kirjoitettu
92 puheenvuoroa. Itse olen kirjoittanut niistä 23
eli vain neljänneksen.
Väite on siis ollut asiaton ja herjaava koska se lisäksi toistuu !
Voisitko vastata tähän ihan asiallisesti kuten sheriffin sivityneenä ihmisenä tulee aina tehdä ja olla esimerkkinä keskustelijoille. - BilMan
Ajomies kirjoitti:
Kun Ruuneperi avaa keskustewluketjun, jossa sanoo tietyn nikin keskustelevan itsensä kanssa niin kävin juuri tutkimassa asiaa.
50 palstalla olen etusivulla aloittanut kolme keskustelua, joihin avausten lisäksi on kirjoitettu
92 puheenvuoroa. Itse olen kirjoittanut niistä 23
eli vain neljänneksen.
Väite on siis ollut asiaton ja herjaava koska se lisäksi toistuu !
Voisitko vastata tähän ihan asiallisesti kuten sheriffin sivityneenä ihmisenä tulee aina tehdä ja olla esimerkkinä keskustelijoille.Kenet siinä mainittiin.
Ole hyvä ja tuo esiin faktat. Minä pyrin osoittamaan tahallisuuden provoon.
Kirjoittelemisiin. - Coiffeur
fiiuliN kirjoitti:
Toivon oppivani hyväksymään säännöt , mutta poistoja en millään ymmärrä.
Useammassa paikassa hyväksytään henkilökohtaisetkin keskustelut, miksi se tyyli ei sovi tänne?
Häiriköintiä en ymmärrä minäkään, mutta harvempi meistä häiriköi.
Usein vain on syynä juuri tuo, ettei osaa asiaansa aivan kirjaimellisesti esittää.
Joustvuutta lisäämällä puolin ja toisin, ehkä sopukin syntyy.
Nyt lopetan narinani(kuten Mdk tuolla mainitsi) ja tiedoksi hänelle ettei hän ole näiden narinoiden syynä.
Hyv' yotä.Ilmianto se jylläsi DDR:ssä ja Neuvostoliitossa-
kin ja hyvin toimi. - tapani
Eihän tämä keskustelu ole hiljaiseksi tullut, mutta sen sisältö on niin kovin tyhjänpäiväistä. Ei siitä tule luetuksi kuin vain jokin puheenvuoro.
- vihainen
Kirjoitin äsken, että minultakin on turhaan poistettu viestejä, tiedä mikä siinäkin oli vikana kun heti poistettiin, se oli tosiasiaa.
palstalla harvoin kirjoittelen,niin kyllä lähes joka päivä on selvitetty,miten ketjussa pitää toimia,että oma asiallinen kommentti jää ketjuun.
Kannattaa katsoa aikaisempia sherifin neuvoja ja rajoituksia,jotka eivät ole suinkaan hänen omia kriteereitä,vaan ylläpidon ohjeita palstan saamiseksi asialliseksi ja henkilöiden persoonan
koskemattomuuden suojan antavaksi areenaksi käydä monimuotoista keskustelua ASIOISTA ei HEKILÖIDEN ominaisuuksista.- Ihmettelevä
emw34 kirjoitti:
palstalla harvoin kirjoittelen,niin kyllä lähes joka päivä on selvitetty,miten ketjussa pitää toimia,että oma asiallinen kommentti jää ketjuun.
Kannattaa katsoa aikaisempia sherifin neuvoja ja rajoituksia,jotka eivät ole suinkaan hänen omia kriteereitä,vaan ylläpidon ohjeita palstan saamiseksi asialliseksi ja henkilöiden persoonan
koskemattomuuden suojan antavaksi areenaksi käydä monimuotoista keskustelua ASIOISTA ei HEKILÖIDEN ominaisuuksista.Se pitäisi kaikkien muistaa,myös kirjoittajien arvailu on asiatonta niin kauan kun ei ole rekisteröintipakkoa!
- Saara
Pidä pintasi BilMan! On hyvä, että on joku, joka huolehtii siitä, että täällä viitsivät asialliset ihmiset käydä.
Jokainen sydämen sivistystä omaava ihminen tietää, mitä tarkoittaa herjaavat ja loukkaavat tekstit ja kommentit.
Siis jatketaan kaikin tätä kivaa kirjoittelua positiivisissa merkeissä!hyvilläni,että uskallan laittaa oman näkemykseni,ja en heti seuraavasssa vastauksessa saa kuulla tyhmyyteni määrää.
Se mitä kukakin on tyhmä/viisas ,ei näissä keskusteluissa pitäisi olla suurin ja tärkein pointti.
Tänne kirjoittaa niin erilaiset ihmiset koulutetut ,kouluttamattomat ja jokainen on mielestään kelvollinen ,sanansa sanomaan.
Näin olen minäkin ymmärtänyt,mielipiteeni ei taivaita tavoita,mutta tarve on kova niitä esille tuoda.
Olen jossakin yhteydessä yritellyt sanoa ,että itsekukin laittaa itsensä peliin,minkä kuvan antaa,se on siinä.
Eihän meidän tarvitse olla huolissaan kenenkään tyhmyyksistä,itsensä jokainen saa häpäistä,lukija päättää.
Kirjoitellessa aina ei sanojaan osaa valita,joten väärinymmärryksiä sattuu,mutta asiallisesti kysymällä ja yhtä asiallisella vastauksella,tämäkin kuntoon hoituu.
Olen hyvilläni BilMan ,että hoidat asiaa ja toivon ymmärrystä niiltä, jotka ovat viestiensä poistumisen joutuneet kokemaan.
Syyt siihen on kyllä selvitetty,mielestäni moneen kertaan.
- tapani
Tuntuu että tämä keskustelu menee yhä höppänämäisemmäksi.
Keskustelun aiheena on tämä keskustelu ja se, miten joitakin sanomia on poistettu.
Seriffi poistaa sen, mikä on hänen mielestään tarpeen ja kirjoittajat saavat tyytyä siihen. Se joka ei tyydy, menköön muualle kirjoittelemaan, jos kelpaa.
Koirat haukkuvat ja karavaani kulkee. Ne jotka haukkuvat liikaa, poistetaan joukosta. Niin yksinkertaista se on.
Seriffin on jämäköidyttävä. Seriffin ei tarvitse tulla tänne puolustelemaan toimiaan. Anteeksipyyntöjä ei tarvita. Kyllä kirjoittelu silloin vähitellen rauhoittuu.- fiiuliN
Minun mielipiteeni on taas sellainen ettei ketään palstalta käsketä pois lähtemään , jollei "seura" kelpaa.
Jokaisen on saatava kirjoittaa sillä palstalla, millä haluaa, ellei ylläpito muuta sääntöjänsä.
Tottahan toki sheriffi saa poistaa häirikkö ja törkyviestit, mutta tyranni hän ei saa olla poistaen sellaisen viestin jossa on asiaakin , vaikka huumorimielessäkin kirjoitettuna.
Yhtä hyvin minä, jolta on myös viestejä poistettu ja kirjoitan omia mielipiteitäni , voisin sanoa tavallasi; menkööt muualle kirjoittamaan ne jotka pahentuvat toisten mielipiteistä.
Ei kenelläkään live sheriffilläkään ole rajatonta itsevaltaa.
Pykäliä on heidänkin noudatettava. - onhan.
fiiuliN kirjoitti:
Minun mielipiteeni on taas sellainen ettei ketään palstalta käsketä pois lähtemään , jollei "seura" kelpaa.
Jokaisen on saatava kirjoittaa sillä palstalla, millä haluaa, ellei ylläpito muuta sääntöjänsä.
Tottahan toki sheriffi saa poistaa häirikkö ja törkyviestit, mutta tyranni hän ei saa olla poistaen sellaisen viestin jossa on asiaakin , vaikka huumorimielessäkin kirjoitettuna.
Yhtä hyvin minä, jolta on myös viestejä poistettu ja kirjoitan omia mielipiteitäni , voisin sanoa tavallasi; menkööt muualle kirjoittamaan ne jotka pahentuvat toisten mielipiteistä.
Pykäliä on heidänkin noudatettava.Selitetty moneen kertaan,miksi kirjoituksesi on hävinnyt. Anna jo niiden asioiden olla ja siirry olennaiseen.
Ja niistä erilaisista elämänmuodoista, ja lähtokohdista vielä.
Niin rikas,rakas,köyhä,varas,oppinut,oppimaton ja kaikki muut lopuksi lepäävät sulassa sovussa puupalttoossa vierekkäin.
Herran haltuun. fiiuliN kirjoitti:
Pykäliä on heidänkin noudatettava.Tiedatkohan mita kirjoitat? Kun aikanaan olin Sheriffina olit hirmuisen vaikea - aina marraamasa - kaikesta.
Ilmeisesti niin Sinun kuin Anunkin kokemukset ovat niin hyvat, etta nykyinen asenteenne on ymmarrettavaa. Onko?Ruuneperi kirjoitti:
Tiedatkohan mita kirjoitat? Kun aikanaan olin Sheriffina olit hirmuisen vaikea - aina marraamasa - kaikesta.
Ilmeisesti niin Sinun kuin Anunkin kokemukset ovat niin hyvat, etta nykyinen asenteenne on ymmarrettavaa. Onko?Turhaan niitä vanhoja juttuja enää...
Kun oman viestin poistaminen harmittaa, voi siitä mielipiteensä kai sanoa, ja ihmetellä tätä menoa ja meininkiä.
Enemmän ihmetyttää se, miksi täällä ei vallitse yksimielisyys, miksi mistään asiasta ei synny tavallista, vuorovaikutteista keskustelua, vaan samaa vanhaa jauhetaan ja kerrataan.
Täällä on mukana teitä vuosia mukana olleita ja uusia, joille ne vanhat ajat ja asiat ovat ihan vieraita, eikä niitä kai ole enää tarpeen uudelleen käsitellä.
Siirrytään päiväjärjestykseen, toivoen, että kaikki sotakirveet on haudattu.
Olisi ilo huomata ettei kukaan palaa menneisiin vain niissä eripura asioissa, onhan sielläkin kai ollut joitain hyviäkin asioita ja juttuja esillä.
Otetaan iloisempi ilme, nyt elämme vuotta 2005 ja menneet on menneitä.
Kaikella ystävyydellä, kaadetaan koppa nurin ja aloitetaan uusin mielin, uusista asioista, ehkä tämä tästä vielä.... sitä tässä moni uskoakseni odottaa ja toivoo.- fiiuliN
Ruuneperi kirjoitti:
Tiedatkohan mita kirjoitat? Kun aikanaan olin Sheriffina olit hirmuisen vaikea - aina marraamasa - kaikesta.
Ilmeisesti niin Sinun kuin Anunkin kokemukset ovat niin hyvat, etta nykyinen asenteenne on ymmarrettavaa. Onko?Näinhän se taisi olla, en muista oikein eilistä päivää kauemmaksi;)
En kuitenkaan nyt ymmärrä, miksi kiroilet minulle vastauksestani.
Minulla on tosiaan omia mielipiteitä joita haluaisin esittää näillä palstoilla.
Jos minun käsketään menemään muualle jollei tämä seura tyydytä, niin toki minäkin voin sanoa samoin että menkööt he toisaalle joita minun juttuni eivät kiinnosta.
Miksi se mahtoi sinua niin suututtaa?
Kirjoitin kerran , etten aja kuin omaa asiaani tälläkin palstalla saadakseni vapaasti kirjoittaa mielipiteistäni, ja niin se on edelleenkin.
En aio vastata muitten kirjoituksista, jokainen vastaa vain omistaan.
Ajattelehan mitä kirjoitat. - fiiuliN
kirjar kirjoitti:
Turhaan niitä vanhoja juttuja enää...
Kun oman viestin poistaminen harmittaa, voi siitä mielipiteensä kai sanoa, ja ihmetellä tätä menoa ja meininkiä.
Enemmän ihmetyttää se, miksi täällä ei vallitse yksimielisyys, miksi mistään asiasta ei synny tavallista, vuorovaikutteista keskustelua, vaan samaa vanhaa jauhetaan ja kerrataan.
Täällä on mukana teitä vuosia mukana olleita ja uusia, joille ne vanhat ajat ja asiat ovat ihan vieraita, eikä niitä kai ole enää tarpeen uudelleen käsitellä.
Siirrytään päiväjärjestykseen, toivoen, että kaikki sotakirveet on haudattu.
Olisi ilo huomata ettei kukaan palaa menneisiin vain niissä eripura asioissa, onhan sielläkin kai ollut joitain hyviäkin asioita ja juttuja esillä.
Otetaan iloisempi ilme, nyt elämme vuotta 2005 ja menneet on menneitä.
Kaikella ystävyydellä, kaadetaan koppa nurin ja aloitetaan uusin mielin, uusista asioista, ehkä tämä tästä vielä.... sitä tässä moni uskoakseni odottaa ja toivoo.Sinä taidat ainakin ymmärtää toisten kirjoitukset sillä tavoin kun toinen on sen tarkoittanutkin ymmärrettäväksi.¨Jotenkin vain sellaiseen käsitykseen pääsen.
Voihan se toki olla selvästi kirjoitetun tekstinkin ansiota.
Itse en osaa useinkaan asiaani esittää kirjoittaen niin kuin ajattelen, ja monasti olenkin ollut sitä mieltä että juuri kirjoittamisen epäselvyydestä johtuu osaltaan nämä turhat väittelyt.
Kirjoitit noista menneistä, eikö sieltä löydy mitään mukavia juttuja muisteltaviksi.
Kyllä muistuu, mutta se on niin kuin äitini sanoi muinoin kun me lapset aikuisina muistelimme hänen huonoja hetkiään: *ettekö te tosiaankaan muista mitään hauskoja muistamisia*.
Ja kuinka paljon loppujen lopuksi niitä hauskoja hetkiä äidin ansiosta lapsuudesta muistuukaan mieleen.
Onkohan se vain niin ettei hauskat jutut anna niin paljoa aihetta keskusteluihin, vai mistä johtuneekaan.
Tällä palstallakin sen huomaa kun joku aloittaa jonkun arkipäiväisen aiheen, ei se vedä keskustelijoita, mutta toinen avaus samalta nikiltä joka hiukankin koskettelee pahanmielen ilmausta saa jopa punaisen tilpun loppu koristeeksi. - tapani
Ruuneperi kirjoitti:
Ilmeisesti niin Sinun kuin Anunkin kokemukset ovat niin hyvat, etta nykyinen asenteenne on ymmarrettavaa. Onko?Tuollaistako seriffin puuha on? Vielä nytkin muistetaan, millainen joku oli joskus puolitoista vuotta sitten. Itse on muista ollenkaan.
Meikäläisellä ei ole ollut mitään seriffejä vastaan.
Se vain tympii, kun joku entinen seriffi jatkuvasti muistuttelee kaudestaan. - tapani
fiiuliN kirjoitti:
Pykäliä on heidänkin noudatettava.Seriffi voisi käyttää isompaa luutaa, sillä kyllä tänne niin paljon roskaa tulee, ihan turhaan palstan täytteeksi, sellaista, jota ei juuri kukaan lue.
tapani kirjoitti:
Seriffi voisi käyttää isompaa luutaa, sillä kyllä tänne niin paljon roskaa tulee, ihan turhaan palstan täytteeksi, sellaista, jota ei juuri kukaan lue.
tapaa kirjoittaa ja monenlaista mielipidettä,sallittakoon kaikille mahdollisuus,kunhan ei loukata ketään.
Minun juttuni voi olla sitä roskaa ,mutta halu on osallistua ;)))D
Ollaanko sitä mieltä ,että ei häirinköintiä,mutta muuta sopii,,,tapani "hymyten"- fiiuliN
tapani kirjoitti:
Seriffi voisi käyttää isompaa luutaa, sillä kyllä tänne niin paljon roskaa tulee, ihan turhaan palstan täytteeksi, sellaista, jota ei juuri kukaan lue.
Koska taidat tuntea omat kirjoituksesi tärkeiksi ja asiasisältöisiksi, kysynkin , jos olisit sheriffinä, ketä kaikkia luutisit pois minun jälkeeni?
Yksi niksi saada asialliset viestit pysymään ketjussa on kirjoittaa vastaus klikkaamalla ensin
ketjun avaajan viesti esille ja kirjoittamalla vastauksensa sen perään.
Näin kulkee ketju "vasenta laitaa" ja häirikköviestit on helppo poistaa yksitellen.
Niin pian kuin ketju alkaa muodostaa portaan ja
siitä joutuu poistamaan keskeltä jonkun asiattoman viestin, niin asiattoman viestin jälkeen tullut ketju myös häviää.
Yritetään tehdä kaikkemme että häiriköinti vaikeutuu!- Saara
Tämä oli niin selvää tekstiä, ettei paremmasta väliä! Näin siis toimikaamme!
- takamaastosta.
vaikeus noin toimiessa on vastattaessa jollekkin.
Pitkässä viestiryppäässä ei pysty hahmottamaan kenelle vastaus oli tarkoitettu.
Hyvä ja asiallinen näkemys kuitenkin. ehkä tämän ongelman voi kiertää tällä tavalla, että aloittaa kirjoittamalla otsikoksi sen nimimerkin, jolle haluaa vastata?
Tätä menetelmää voisi käyttää niin kauan kuin palstan häiriköinti on laantunut.- my.mm.eli
MdK-MdK kirjoitti:
ehkä tämän ongelman voi kiertää tällä tavalla, että aloittaa kirjoittamalla otsikoksi sen nimimerkin, jolle haluaa vastata?
Tätä menetelmää voisi käyttää niin kauan kuin palstan häiriköinti on laantunut.Bravo! Kannatan.
- kysynpä
Tällä palstalla toimii innokkaasti sheriffi päätehtävänään epäasiallisten viestin poisto. Kirjoittajat jopa ihmettelevät, miksi heidän asiallinen viestinsä on poistettu.
Eräällä toisella palstalla, joka tähän asti on toiminut ihan asiallisesti ko. harrastuksen keskustelupalstana, on eilisestä illasta asti ollut linkki pornosivuille. Tein siitä poistopyynnön jo eilen. Siellä se on edelleen.
Mitä sheriffin työhön oikein kuuluu? Ovatko ohjeet jokaiselle samat? Oletteko viikonloppuvapaalla?
Huono homma. Juuri viikonloppuna ihmisillä on aikaa palstoilla surffailla.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1733385
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262600Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542466- 1462331
- 671996
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2921874- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201359Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381317Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161245