Kevät villitsee.

Aatami

Näin keväällä hormoonit heräävät kun näkee noita kakskymppisiä ihanissa minihameissaan. Niitä sorjasääriä voisi katsella vaikka kaksi viikkoa syömättä. Kyllä vanhan silmä taas saa levätä. Kannattaisi vähän vanhempienkin käyttää mini hametta(jos sääret antavat myöten) niin voisi flaksi käydä paremmin.

50

1952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatami

Vanhemman puoleiset naiset sitten voisivat piipahtaa kosmetolokin pakeilla ja vaikkapa
      mennä punttisalille jotta kroppa tulisi edes jonkinlaiseen kevät/kesä kuntoon. Miehillä nimittäin pitää olla iloa silmälle ja se on naisten tehtävä.

• hauska mies

Ja se miesten tehtävä onkin sitten ensin maksaa koko lysti jotta voi siitä hyvällä omallatunnolla nautiskella, niinhän se kai Aatamillakin?

• Aatami
        hauska mies kirjoitti:

Ja se miesten tehtävä onkin sitten ensin maksaa koko lysti jotta voi siitä hyvällä omallatunnolla nautiskella, niinhän se kai Aatamillakin?

Eihän nyt miehillä sentään kaikkea voi maksattaa.

• antaa periksi minihameellekin,mutta kuka nyt miehen takia itseään palelluttaisi.
      Älä nyt hölmöjä juttele;))DD

• Aatami

Kuulehan ystäväni, en toki tarkoittanutkaan että nyt pakkasella vaan sitten kun kevätaurinlo jo lämmittää mukavasti.

• ellumari
        Aatami kirjoitti:

Kuulehan ystäväni, en toki tarkoittanutkaan että nyt pakkasella vaan sitten kun kevätaurinlo jo lämmittää mukavasti.

Minulle on sanottukin, että noilla kintuilla täytyisi kulkea aina hame päällä.
        Tykkään vaan pitkiksistä enemmän.

Muuten kuinka sinä 20- vuotiaista haaveilet melkein viisikymppinen ukko? Eikö kymmenkunta vuotta vanhempi olisi sopivampi sinun ikäisellesi?

Vaikka en kuulu intressipiiriisi muuten kuin arvostelun kohteena, niin itse kiinnostat sen verran, että kysäisenpähän miltä sinä näytät?

• Aatami
        ellumari kirjoitti:

Minulle on sanottukin, että noilla kintuilla täytyisi kulkea aina hame päällä.
        Tykkään vaan pitkiksistä enemmän.

Muuten kuinka sinä 20- vuotiaista haaveilet melkein viisikymppinen ukko? Eikö kymmenkunta vuotta vanhempi olisi sopivampi sinun ikäisellesi?

Vaikka en kuulu intressipiiriisi muuten kuin arvostelun kohteena, niin itse kiinnostat sen verran, että kysäisenpähän miltä sinä näytät?

Olen vain yksinkertaisesti komea mies.

• ellumari
        Aatami kirjoitti:

Olen vain yksinkertaisesti komea mies.

varmaan olet komea, mutta eihän itse itseään arvioidessaan ole objektiivinen.
        Jospa sinä minun, tai meidän mielestämme et olekaan komea.
        Siksi uudestaan, että oletko sinä tumma, vai vaalea, tai vaikka punatukkainen.
        Irlantilaiset miehethän ovat punatukkaisia ja komeita kylläkin....hyvin usein.
        Oletko pitkä, vai keskikokoinen ja minkä väriset silmät sinulla on. Entä tanakka, tai peräti ylipainoinen, vai hoikka ,urheilullinen.
        En minä treffejä ole tekemässä, kysyn vain kun puhut niin paljon ulkonäöstä.
        Minun makuuni ovat nuoremmat miehet.
        Kyllä tuon ikäisestä kuin sinä ovat jo parhaat mehut lähteneet.

• Aatami
        ellumari kirjoitti:

varmaan olet komea, mutta eihän itse itseään arvioidessaan ole objektiivinen.
        Jospa sinä minun, tai meidän mielestämme et olekaan komea.
        Siksi uudestaan, että oletko sinä tumma, vai vaalea, tai vaikka punatukkainen.
        Irlantilaiset miehethän ovat punatukkaisia ja komeita kylläkin....hyvin usein.
        Oletko pitkä, vai keskikokoinen ja minkä väriset silmät sinulla on. Entä tanakka, tai peräti ylipainoinen, vai hoikka ,urheilullinen.
        En minä treffejä ole tekemässä, kysyn vain kun puhut niin paljon ulkonäöstä.
        Minun makuuni ovat nuoremmat miehet.
        Kyllä tuon ikäisestä kuin sinä ovat jo parhaat mehut lähteneet.

Naiset ne aina ylistävät komeuttani, siitä sen tiedän.

• ellumari
        Aatami kirjoitti:

Naiset ne aina ylistävät komeuttani, siitä sen tiedän.

hyvät piolesi. Ei se komeus ainut ole.
        Tänä aamuna tuli sellainen fiilis, että annan kaikki itserakkaat leuhkimisesi anteeksi.

Mieleni valtasi vaan sellainen jalouden puuska.

• Aatami

Huomenta teille kaikille. Aamu on komea ja mieli pilvissä, ja ei muuta kun baanalle ihania naisia katselemaan.

• söit kunnon aamupalan,jos et,voi käydä että kesken ihailusi ja mieli pilvissä,rupeaa huikomaan;))D

• Aatami
        SkillaN kirjoitti:

söit kunnon aamupalan,jos et,voi käydä että kesken ihailusi ja mieli pilvissä,rupeaa huikomaan;))D

Kyllä otin kinkkuvoileivän ja lasin maitoa tietenkin suomalaisten kansallisjuomaa, kahvia.

• vaan
        Aatami kirjoitti:

Kyllä otin kinkkuvoileivän ja lasin maitoa tietenkin suomalaisten kansallisjuomaa, kahvia.

Ihan kiva kun saa itselleen mielihyvää, olisin mielelläni ihailtavanasi, jos et vaikka huomais kaikkia virheitäni

• Aatami
        vaan kirjoitti:

Ihan kiva kun saa itselleen mielihyvää, olisin mielelläni ihailtavanasi, jos et vaikka huomais kaikkia virheitäni

Tarkkuus on elämän suola. Eli jos ihminen on tarpeeksi kriittinen niin siitä ei voi seurata muuta kuin pelkkää hyvää. Tämä pätee naistenkin suhteen.

• Aatami kirjoitti:

Tarkkuus on elämän suola. Eli jos ihminen on tarpeeksi kriittinen niin siitä ei voi seurata muuta kuin pelkkää hyvää. Tämä pätee naistenkin suhteen.

ja aian vain yrität valita sitä parasta, kauneinta ja muodokkainta, voi lopulta jäädä pelkkä luu käteen.

" Niin on aina lopuksi väkevää, kun on aluksi imelää."

• Aatami
        kirjar kirjoitti:

ja aian vain yrität valita sitä parasta, kauneinta ja muodokkainta, voi lopulta jäädä pelkkä luu käteen.

" Niin on aina lopuksi väkevää, kun on aluksi imelää."

Ei ole luu jäänyt Aatamin käteen ,ei ei, vaan naisia riittää joka sormelle ja enemmänkin jos viitsisi ottaa.

• Aatami

Olen kiinnostuneena seurannut palstan otsikoita ja kiinnittänyt huomioni siihen että monet otsakkeet ovat vahvemmilla kirjaimilla, ikäänkuin korostetusti. Miten sen teette, sitä nyt kysyn.

• vieraille palstoille?

Nyt on pakko kirjoittaa vastaus tänne, kun en tiedä miten siellä vastaillaan. D

Aatamia toki rakastan
        mutt tunteeni mä silti pakastan
        Visa-korttia ei ole mulla
        käteisellä täytyy toimeen tulla

• pussi,sitä paksummat kirjaimet.

Vähän kuin tittelit,ensin pitää jonkun ehdotta,että voi rahalla ostaa vaikka vuoristoneuvoksen 'tikkelin'.Se raha vain ratkaisee.

• Aatami
        vieraille palstoille? kirjoitti:

Nyt on pakko kirjoittaa vastaus tänne, kun en tiedä miten siellä vastaillaan. D

Aatamia toki rakastan
        mutt tunteeni mä silti pakastan
        Visa-korttia ei ole mulla
        käteisellä täytyy toimeen tulla

Todella hieno runo, eikä niin kovasti visakortinkaan puute haittaa jos osaa riimitellä hyvin. (saahan sitä aina lainaa pankista)

• Aatami
        emw34 kirjoitti:

pussi,sitä paksummat kirjaimet.

Vähän kuin tittelit,ensin pitää jonkun ehdotta,että voi rahalla ostaa vaikka vuoristoneuvoksen 'tikkelin'.Se raha vain ratkaisee.

Maksaako tuo jos kirjoitat vahvemmin. En minä ainakaan sellaiseen rupea, että vielä maksamaan siitä kun ystävällisesti tänne kirjoittelen.

• enää tehtävissä?
        Aatami kirjoitti:

Todella hieno runo, eikä niin kovasti visakortinkaan puute haittaa jos osaa riimitellä hyvin. (saahan sitä aina lainaa pankista)

Pankista jos haen lainaa
        loppuelämän se sua painaa
        vasta silloin kun oisin vainaa
        sulle alkais tulla "kaimaa"

Voih!

• Aatami kirjoitti:

Maksaako tuo jos kirjoitat vahvemmin. En minä ainakaan sellaiseen rupea, että vielä maksamaan siitä kun ystävällisesti tänne kirjoittelen.

edustavuus maksaa.Elä.. ..

• Aatami
        emw34 kirjoitti:

edustavuus maksaa.Elä.. ..

Pitää tässä lähteä erään visarouvan pakeille asiaa tiedustelemaan sillä minäkin haluaisin näkyvän paikan tällä sivustolla ja tuolla kirj.vaiht. puolella jossa kirjoittelen runoja, myöskin.

• Aatami kirjoitti:

Pitää tässä lähteä erään visarouvan pakeille asiaa tiedustelemaan sillä minäkin haluaisin näkyvän paikan tällä sivustolla ja tuolla kirj.vaiht. puolella jossa kirjoittelen runoja, myöskin.

onkin panna heti toimeksi.Varmaan Visa;n rouva on myötämielinen.Nostelen peukkuni pystyyn.

• Aatami
        emw34 kirjoitti:

onkin panna heti toimeksi.Varmaan Visa;n rouva on myötämielinen.Nostelen peukkuni pystyyn.

Olin eilis-illan poissa kotoa melkein kokonaan joten nyt kiitän sinua kannustuksesta. Visarouva lupasi auttaa joten enköhän minäkin tässä pian suurentele otsikoitani.

• Aatami kirjoitti:

Olin eilis-illan poissa kotoa melkein kokonaan joten nyt kiitän sinua kannustuksesta. Visarouva lupasi auttaa joten enköhän minäkin tässä pian suurentele otsikoitani.

noin alkukantainen nikki pitääkin rekaten varmistaa,saat samalla käyntikortin lisänä ja ehkä ei siinäkän vielä kaikki...,arvostuksesi nousee aivan uudelle tasolle ja naiset,niin..

• Aatami
        emw34 kirjoitti:

noin alkukantainen nikki pitääkin rekaten varmistaa,saat samalla käyntikortin lisänä ja ehkä ei siinäkän vielä kaikki...,arvostuksesi nousee aivan uudelle tasolle ja naiset,niin..

Oikein hyvä että uuden nikin myötä tulen saamaan arvostusta osakseni nimittäin olen ollut havaitsevinani täälläkin jossain määrin halveksuntaa kohdalleni.

• sitä mahdottoman komeaa ja viisasta Aadamia neuvoa nuissa otsikko asioissa!

No, miepä sanon kuitennii, kuulehan tätä; siun pittää rekata nimmarisi, silloin sinäkin saat tuollaiset hienot ja arvollesi sopivat ylivertaiset otsakkee . silleen vuan Uatami.

• Aatami

Olen nyt toistaiseksi runoilijana
      aikuiset kirjeenvaihtopalstalla
      joten te rakkaat visanaiset, jos haluatte
      lukea taidokasta runoutta tulkaapa katselemaan
      ja kuuntelemaan.

• suivaantuja.

Käytä sinä mitä tykkäät mutta anna naisten olla rauhassa senkin tomppeli typerys.

• nämä aikuiset naiset huumorin kannalta aatamin sanailua ota,minusta ainakin.
        Annetaan hänen olla "hyväntahtoinen pahis".

Minusta aatami on aika paljon hienotunteisemmaksi käynyt,sitten alkuaikojen.Naiset kyllä hänet kouluttaa mieleisekseen,niinkuin muutkin miehet.Annetaan ajan kulua niin nähdään nätisti kädestä syövä aatami.

• eve

olen 25-vuotias tytön hupakko ja minun mielestäni on todellakin enemmän kuin epämiellyttävää ajatella että isääni vanhemmat ukot kuolaavat perääni kun kävelen kaikessa rauhassa kylillä!ajatteletko koskaan miltä nuoresta naisesta todella tuntuu kun touhuilet pervoja juttujasi jotka tietenkin omasta mielestäsi saattavat tuntua "viettomilta",mutta todellisuudessa tuollainen käytöshän on jo lähes sairasta.JÄTÄ MEIDÄT RAUHAAN VANHA GUBBE!!!!

• Aatami

Väitätkö että ahdistut jos sinua katsellaan. Voi tyttö parka, olisit iloinen siitä että olet kiinnostavan näköinen(jos olet). Eihän tietääkseni katseleminen ketään vahingoita ja kun olet vielä täysi-ikäinenkin niin kummastuttaa kommenttisi. En minäkään katsele
        alle kakskymppisiä, eihän niisä ole mitään katsottavaakaan.

• olen 30vee nainen
        Aatami kirjoitti:

Väitätkö että ahdistut jos sinua katsellaan. Voi tyttö parka, olisit iloinen siitä että olet kiinnostavan näköinen(jos olet). Eihän tietääkseni katseleminen ketään vahingoita ja kun olet vielä täysi-ikäinenkin niin kummastuttaa kommenttisi. En minäkään katsele
        alle kakskymppisiä, eihän niisä ole mitään katsottavaakaan.

ja sinä se et edes yritä ajatella naisen asemaa.ajattela kun itse kävelisit keskellä toria ja miehet tuijottaisi perääsi ja luovat ällöjä katseita.SIIS SE ON TOSI VITUN ÄLLÖÄ!!!!!!

• Pirrejuupas
        olen 30vee nainen kirjoitti:

ja sinä se et edes yritä ajatella naisen asemaa.ajattela kun itse kävelisit keskellä toria ja miehet tuijottaisi perääsi ja luovat ällöjä katseita.SIIS SE ON TOSI VITUN ÄLLÖÄ!!!!!!

oli inhottavampaa, mutta onneksi sitä ei enää kuule usein ;:))

• minä shokeerasin ruotsalaisella ikäihmisten palstalla mummoja ja vaareja - sen takia että eräs vaari, vähän tämän Aatamin tyyliin, kirjoitti ikänaisista, joilla on sukat makkaralla ja muutenkin ovat aikansa eläneen näköisiä - ja
      laitoin piruuttani kuvan omista sääristäni palstalle. Poseerasin stay upseissa. Kinttujen jatkona pienet pitsipöksyt!
      Meni sillä vaarilla suu tukkoon. Ei ole sen jälkeen kaivellut "verta nenusta" :D

• Ikänainen

Voi miten kaunis oletkaan? Että, oikein kuvan laitoit. Suunkin sait tukkoon - vaarilta.
        Huh huh meitä naisia, on monenlaisia.. ja vielä..
        "Ei ole sen jälkeen kaivellut "verta nenusta" :D"

Palautetta sisäisestäkin kauneudesta -si, ihan omin sanoin ja kuvin.

Äitivainajani sanoi usein, kun oikein paljon puhuu, voi höpöttää liikaa, jopa p.., samoin jos oiken paljon kirjoittaa on sama riski.

• kuulin
        Ikänainen kirjoitti:

Voi miten kaunis oletkaan? Että, oikein kuvan laitoit. Suunkin sait tukkoon - vaarilta.
        Huh huh meitä naisia, on monenlaisia.. ja vielä..
        "Ei ole sen jälkeen kaivellut "verta nenusta" :D"

Palautetta sisäisestäkin kauneudesta -si, ihan omin sanoin ja kuvin.

Äitivainajani sanoi usein, kun oikein paljon puhuu, voi höpöttää liikaa, jopa p.., samoin jos oiken paljon kirjoittaa on sama riski.

joskus sanonnan: kun paljon puhuu, laadusta silloin täytyy tinkiä.
        Niinhän se on varmaan näissä kirjoituksissakin.

Hymyä, hymyä :D

• hyvä Aatami ja pelasta tuo 50 palsta, ota se riski..

• Aatami

Minkähän tyyppisiä ongelmia 50 palstalla sitten ilmenee. Mahdankohan minä lainkaan olla edes tervetullut sinne, jospa eivät lainkaan ymmärrä minun äly logiikkaani kun ovat vielä sen verran lapsia vaikkakaan en minäkään mikään vanhus ole mutta hyvin olen valveutunut henkilö ainakin naisten osalta. Tuolla henkilökohtaisella kirjepalstalla minulle rakkausrunoja kirjoittelevat.
        No, jos viiskymppisten palstan seriffi esittää kohteliaasti kutsun, saatanpa poiketakkin vaikkakin täällä minua on ymmärretty ja pidetty oikein hyvänä. Jään odottamaan kutsua. Ja kiitos sinulle kun olet noin hienotunteinen ja kohtelias. Otan tässä aikani kuluksi pienen viskipaukun jos sopii.

• Aatami kirjoitti:

Minkähän tyyppisiä ongelmia 50 palstalla sitten ilmenee. Mahdankohan minä lainkaan olla edes tervetullut sinne, jospa eivät lainkaan ymmärrä minun äly logiikkaani kun ovat vielä sen verran lapsia vaikkakaan en minäkään mikään vanhus ole mutta hyvin olen valveutunut henkilö ainakin naisten osalta. Tuolla henkilökohtaisella kirjepalstalla minulle rakkausrunoja kirjoittelevat.
        No, jos viiskymppisten palstan seriffi esittää kohteliaasti kutsun, saatanpa poiketakkin vaikkakin täällä minua on ymmärretty ja pidetty oikein hyvänä. Jään odottamaan kutsua. Ja kiitos sinulle kun olet noin hienotunteinen ja kohtelias. Otan tässä aikani kuluksi pienen viskipaukun jos sopii.

sinä vitsin heitit,ettet uskalla 50 :saan mennä.
        Taidat vaan meille kuhuskella ,että et rupsahtaneista tykkää,kumminkin meidän helmoissa pyörit.

Suosiosi on vain kupla ja yli 60:siä todellisuudessa ihailet.
        Kehuskella voi kuka tahansa,mutta tosi paikan tullen ,,,,mukamas rupsahtaneet,,hih.
        Rakkausrunoja ,,kohteena voi olla vaikka puupökkelö,,kun sitä ei näe.

• Aatami
        SkillaN kirjoitti:

sinä vitsin heitit,ettet uskalla 50 :saan mennä.
        Taidat vaan meille kuhuskella ,että et rupsahtaneista tykkää,kumminkin meidän helmoissa pyörit.

Suosiosi on vain kupla ja yli 60:siä todellisuudessa ihailet.
        Kehuskella voi kuka tahansa,mutta tosi paikan tullen ,,,,mukamas rupsahtaneet,,hih.
        Rakkausrunoja ,,kohteena voi olla vaikka puupökkelö,,kun sitä ei näe.

Miksen uskaltaisi mennä viiskymppisten palstalle, eihän minua siellä kukaan syö, seriffi vaan poistaa minut heti koska olen kuullut että hän ei ymmärrä mitään esim. huumorista saati Miesten älykkäämmistä puheenvuoroista.

• Aatami kirjoitti:

Miksen uskaltaisi mennä viiskymppisten palstalle, eihän minua siellä kukaan syö, seriffi vaan poistaa minut heti koska olen kuullut että hän ei ymmärrä mitään esim. huumorista saati Miesten älykkäämmistä puheenvuoroista.

naispuolinen sheriffi,käytä viehätysvoimaasi ja charmiasi,sen luulisi hellyttävän.
        No se älykkyys,,miten voisi,,putkiaivoiset,,,,

• Aatami
        SkillaN kirjoitti:

naispuolinen sheriffi,käytä viehätysvoimaasi ja charmiasi,sen luulisi hellyttävän.

Taitaahan tuo nimestä päätellen ollakin naispuolinen, huumorintajua ja ymmärtämystä vanhoja miehiä kohtaan sen kuitenkin pitäisi
        hieman lisätä, joku sanoi että poistaa kaikki hyvät ja mielenkiintoiset artikkelit.
        No, eihän ole minun asiani ketään arvostella kun en henkilöjlotaisesti tunne. huhupuheita kait.

• Hameen helma polvipituinen
        SkillaN kirjoitti:

pois, hyvä Aatami. Minä se tykkään tuollaisista kunnon miehistä, jotka ihailevat naisia - niin tai ainakin sääriä. Silitän turkkiasi myötäkarvaan oikein lämpimästi ja sitten kyllä lopuksi vastakarvaan - niistä kaks´kymppisistä. Tunnut olevan kunnon vanha sovinisti!

• Aatami
        Hameen helma polvipituinen kirjoitti:

pois, hyvä Aatami. Minä se tykkään tuollaisista kunnon miehistä, jotka ihailevat naisia - niin tai ainakin sääriä. Silitän turkkiasi myötäkarvaan oikein lämpimästi ja sitten kyllä lopuksi vastakarvaan - niistä kaks´kymppisistä. Tunnut olevan kunnon vanha sovinisti!

Kiitos että kannustit, tunnen sielussani että olet kerrassaan varteenotettava neitokainen.

• Hameen helma polvip....
        Aatami kirjoitti:

Kiitos että kannustit, tunnen sielussani että olet kerrassaan varteenotettava neitokainen.

Hups! Mitähän tuli kirjoitettua, kun noin sieluun saakka osuin. Se sielu, mikä se sitten onkaan, on kyllä mielestäni vähintään yhtä tärkeä kuin sutjakat sääret. Mukavia pohdintoja siellä katukahvilassa, kunnon vanha sovinisti!

• Eetu

mieltä ollaan, kyl se on niin komiaa että.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      179
      3905
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2760
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      66
      2650
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      151
      2453
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      69
      2100
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      316
      1963
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1451
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1397
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1285
    Aihe