Ja vähän olutta...........
<3
Lännenelokuvaa tänään.........
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkästä aikaa taas piristäjä iskee palstallenne!😀
Paitsi että mulle ei maistu nyt olut eikä länkkärit. Tyydyn juustosnaksuihin ja cokikseen. Hmmm ja mitäs iltaohjelmaa sitä itelleen keksis? Jospa alkas tänään tulitikkurinsessaksi ja toivos että rinssi ilmaantuis tekemään tikusta asiaa🙂- Anonyymi
Mulle suunnattuja leffoja tulee tosi vähän. Niissä mun leffoissa kun ei saa keihästää ketään, ei ampua, puukottaa, taittaa niskoja, ei raiskata, ei kiduttaa ketään. Sellaisia tulee niin vähän josta nuo puuttuvat.
No voinhan mä katsoa Areenan kautta Muumeja. Tai keksiä omassa päässä ihan oman leffan jossa rinssi tekee tikusta asiaa. Sellane, jossa silti on vauhtia ja vaarallisia tilanteita🙂
Jos vähän tequilaa, sopii illan tunnelmaan.
- Anonyymi
Sinulla on kuule ihan Satu Aarnion (ent. Tuomiston) suu🙂
Tai niin mä sen näin. Satuilenks mä nyt omiani?
Tulitikkurinsessa Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kuule ihan Satu Aarnion (ent. Tuomiston) suu🙂
Tai niin mä sen näin. Satuilenks mä nyt omiani?
TulitikkurinsessaNyt kun mainitsit niin ehkä siitä Satun suu tulee mieleen.
- Anonyymi
Minäkin tykkään länkkäri elokuvista... brokeback mountain on lempparini..<3
Tequila alkaa nousta hattuun. 😆
Ei oikein ole hyvännäköisiä lännenmiehiä.🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783721
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262700Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?552541- 1462361
- 672036
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3141939- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381367Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275