Naisia tulee ovista ja ikkunoista, joutuu enempiäkin hätyyttelemään pois.
T: "Pahamies" the badboy
Alkakaa juomaan viinaa, ja käyttämään aineita!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun yks amis kaveri joi aina ja käytti jotain huumeita ja sillä oli paljon naisia. Tavallaan vittu koska minä en saanut naisia enkä ollut pahis. No se kaveri kuoli yliannostukseen sitten. Minua ei kiinnosta sellainen elämä olen sitten yksin jos ei kiltti mies kelpaa.
- Anonyymi
Hyvä asenne 😁😊 Ite petyin ku ihastuin joskus jännämieheen. Mut hyvä ettei siitä mitään tullutkaan. Kiltti AINA PAREMPI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asenne 😁😊 Ite petyin ku ihastuin joskus jännämieheen. Mut hyvä ettei siitä mitään tullutkaan. Kiltti AINA PAREMPI.
Raitis on kaikista pahin ja julmin, pystyy käyttämään päänsä sekoittaneita narcceja hyväkseen helposti.
Mutta oikeasti, alkoholihan on ajan tuhoaja, aika kuluu hukkaan vaikka olisi paljon hyvää ja hyödyllistä tekemistä, ja monesti siivoaminenkin tahtoo unohtua varsinkin huumeiden käyttäjillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raitis on kaikista pahin ja julmin, pystyy käyttämään päänsä sekoittaneita narcceja hyväkseen helposti.
Mutta oikeasti, alkoholihan on ajan tuhoaja, aika kuluu hukkaan vaikka olisi paljon hyvää ja hyödyllistä tekemistä, ja monesti siivoaminenkin tahtoo unohtua varsinkin huumeiden käyttäjillä.En puhunutkaan raivoraittiudesta. Se että joskus juo, on eri asia kuin alkoholismi ja narkkaus.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa myös alkaa hakata naisia ja tilaisuuden tullen tappaa! Naiset rakastaa JÄNNÄMIEHIÄ ja juoksee kiljuen perässä! Takaan että eroon et pääse vaikka haluaisitkin. Kaikki kurpat, siiderivalaat, lortot jne (sillä niitähän kaikki naiset on) rukoilevat jalkojesi juuressa pääsemistä käsittelyysi.
Saat sitten rehvastella ätmijengille ja näyttää miten JÄNNÄMIES vie naiset heidän silmiensä edestä. Eikös kuulostakin hyvältä? Se vain ihmetyttää että miksi se on niin kova paikka ätmeille kun kerran naiset ovat lorttoja ja kurppia jne? Miksi sellaisten perään pitää itkeä? Eikö ole yhden tekevää vievätkö JÄNNÄMIEHET nämä alinta luokkaa olevat lehmät?- Anonyymi
😂😂😂 Naisvihaaminen johtuu sun huonosta äitisuhteesta sekä isäsuhteesta. Katkeraa suoltamista. Päästä irti loinen ja alota itsenäinen elämä.
- Anonyymi
Kuules ny 😂 Eiköhän sen tee sun status ennemmin ku viina ja aineet. Lienee ulkonäkö ja se eräs juttu jonka takana istut.. Mieti.
- Anonyymi
Voi teitä nuoret te ette vittu tiedä että Aineet ja viina vie ennenaikaiseen hautaan! Se ketä tätä ajatusmaailmaa viljelee on Luuseri isolla L:lä. Älkää vittu uskoko!
Saattaa johtua siitä, että oma vaatimustaso laskee, kun on pöpperössä.
- Anonyymi
En tiedä mikä akkoihin menny ku varsinkin nuoruuden ohittaneet luulevat löytävänsä miehen jostain senssipalstoilta , ei ikäisensä miehet siellä roiku vaan baarista seuraa haetaan perinteiseen tapaan , sinne vaan kuten kultaisella 90-luvulla , olisi paljon vähempi yksinäisyyttä , en viitsisi elää 100-vuotiaaksi yksikseni !
- Anonyymi
EI täs muutenkaa saa naista, pitäs olla hiton komee jännämies, sitä samaa paskaa jauhataa kokoajan palstoilla ei tuollsta paskaa jaksa, hajoo totaalisesti mää. oon ite tavalline duunari, en käytä mitää. naisia ei ole mitään.
- Anonyymi
Ravintoaineista puheenollen: on hyvä uusi aamiaisidea, oikeastaan täydennetty jollaista käytän jos tiedossa on paljon ja tuntikausia kaupungilla pyörimistä, aamiaisen perustekijät: pinaattikeitto graavikirjolohella, nalle NELJÄ vilja puurolautasellinen, muutamia ruispaloja meetvursilla sekä juustolla, kahvia hieman.
- Persikoita tietysti sellainen noin 200grammaa aamiaisena jotta tulee piristäviä vitamiineja.
Koska ei ole aikaa pysähtyä syömään ennen iltapäivällä kun palaan kotiin, en ole heti nälissäni.
Alkoholihan on ravintoaine, eikös olekin? Mutta pontikasta ei saa vitamiineja. - Anonyymi
JA pieniä keijukaisia tunkee ilmastointikanavan raoistakin jo, erittäin kauniita pikkuisia olentoja, pikku-ukkojakin kävelee jo ilmastointikanavista sisälle, pomppivat pöydillä ja keijut lentävät kaikkialla?
Ovista, ikkunoista sekä ilmastointikanavastakin tulee naisia? - Anonyymi
Emmä halua naisen takia alkaa muuttumaan, oon tällänen ku oon, jos ei kelpaa kunnon kiltti atmi, niin ei kelpaa, sentää käyn töissä ja en elä sossun rahoilla.
- Anonyymi
Ei kelpaa raittimpi mies. Viinamies kelpaa naisilla joka juo joka viikonloppu. Aineiden käyttäjät on vaarallisia pää sekaisin ja niistä naiset tykkää. Ei kelpaa kunnollinen mies naisille.
- Anonyymi
Vitut aleta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031339
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831219Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133965- 67877
- 39807
- 71803
- 71747
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53741Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39734- 59734