Alkakaa juomaan viinaa, ja käyttämään aineita!

Anonyymi

Naisia tulee ovista ja ikkunoista, joutuu enempiäkin hätyyttelemään pois.

T: "Pahamies" the badboy

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun yks amis kaveri joi aina ja käytti jotain huumeita ja sillä oli paljon naisia. Tavallaan vittu koska minä en saanut naisia enkä ollut pahis. No se kaveri kuoli yliannostukseen sitten. Minua ei kiinnosta sellainen elämä olen sitten yksin jos ei kiltti mies kelpaa.

• Anonyymi

Hyvä asenne 😁😊 Ite petyin ku ihastuin joskus jännämieheen. Mut hyvä ettei siitä mitään tullutkaan. Kiltti AINA PAREMPI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asenne 😁😊 Ite petyin ku ihastuin joskus jännämieheen. Mut hyvä ettei siitä mitään tullutkaan. Kiltti AINA PAREMPI.

Raitis on kaikista pahin ja julmin, pystyy käyttämään päänsä sekoittaneita narcceja hyväkseen helposti.

Mutta oikeasti, alkoholihan on ajan tuhoaja, aika kuluu hukkaan vaikka olisi paljon hyvää ja hyödyllistä tekemistä, ja monesti siivoaminenkin tahtoo unohtua varsinkin huumeiden käyttäjillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raitis on kaikista pahin ja julmin, pystyy käyttämään päänsä sekoittaneita narcceja hyväkseen helposti.

Mutta oikeasti, alkoholihan on ajan tuhoaja, aika kuluu hukkaan vaikka olisi paljon hyvää ja hyödyllistä tekemistä, ja monesti siivoaminenkin tahtoo unohtua varsinkin huumeiden käyttäjillä.

En puhunutkaan raivoraittiudesta. Se että joskus juo, on eri asia kuin alkoholismi ja narkkaus.

• Anonyymi

Kyllä kannattaa myös alkaa hakata naisia ja tilaisuuden tullen tappaa! Naiset rakastaa JÄNNÄMIEHIÄ ja juoksee kiljuen perässä! Takaan että eroon et pääse vaikka haluaisitkin. Kaikki kurpat, siiderivalaat, lortot jne (sillä niitähän kaikki naiset on) rukoilevat jalkojesi juuressa pääsemistä käsittelyysi.
      Saat sitten rehvastella ätmijengille ja näyttää miten JÄNNÄMIES vie naiset heidän silmiensä edestä. Eikös kuulostakin hyvältä? Se vain ihmetyttää että miksi se on niin kova paikka ätmeille kun kerran naiset ovat lorttoja ja kurppia jne? Miksi sellaisten perään pitää itkeä? Eikö ole yhden tekevää vievätkö JÄNNÄMIEHET nämä alinta luokkaa olevat lehmät?

• Anonyymi

😂😂😂 Naisvihaaminen johtuu sun huonosta äitisuhteesta sekä isäsuhteesta. Katkeraa suoltamista. Päästä irti loinen ja alota itsenäinen elämä.

• Anonyymi

Kuules ny 😂 Eiköhän sen tee sun status ennemmin ku viina ja aineet. Lienee ulkonäkö ja se eräs juttu jonka takana istut.. Mieti.

• Anonyymi

Voi teitä nuoret te ette vittu tiedä että Aineet ja viina vie ennenaikaiseen hautaan! Se ketä tätä ajatusmaailmaa viljelee on Luuseri isolla L:lä. Älkää vittu uskoko!

• Saattaa johtua siitä, että oma vaatimustaso laskee, kun on pöpperössä.

• Anonyymi

En tiedä mikä akkoihin menny ku varsinkin nuoruuden ohittaneet luulevat löytävänsä miehen jostain senssipalstoilta , ei ikäisensä miehet siellä roiku vaan baarista seuraa haetaan perinteiseen tapaan , sinne vaan kuten kultaisella 90-luvulla , olisi paljon vähempi yksinäisyyttä , en viitsisi elää 100-vuotiaaksi yksikseni !

• Anonyymi

EI täs muutenkaa saa naista, pitäs olla hiton komee jännämies, sitä samaa paskaa jauhataa kokoajan palstoilla ei tuollsta paskaa jaksa, hajoo totaalisesti mää. oon ite tavalline duunari, en käytä mitää. naisia ei ole mitään.

• Anonyymi

Ravintoaineista puheenollen: on hyvä uusi aamiaisidea, oikeastaan täydennetty jollaista käytän jos tiedossa on paljon ja tuntikausia kaupungilla pyörimistä, aamiaisen perustekijät: pinaattikeitto graavikirjolohella, nalle NELJÄ vilja puurolautasellinen, muutamia ruispaloja meetvursilla sekä juustolla, kahvia hieman.
      - Persikoita tietysti sellainen noin 200grammaa aamiaisena jotta tulee piristäviä vitamiineja.

Koska ei ole aikaa pysähtyä syömään ennen iltapäivällä kun palaan kotiin, en ole heti nälissäni.

Alkoholihan on ravintoaine, eikös olekin? Mutta pontikasta ei saa vitamiineja.

• Anonyymi

JA pieniä keijukaisia tunkee ilmastointikanavan raoistakin jo, erittäin kauniita pikkuisia olentoja, pikku-ukkojakin kävelee jo ilmastointikanavista sisälle, pomppivat pöydillä ja keijut lentävät kaikkialla?

Ovista, ikkunoista sekä ilmastointikanavastakin tulee naisia?

• Anonyymi

Emmä halua naisen takia alkaa muuttumaan, oon tällänen ku oon, jos ei kelpaa kunnon kiltti atmi, niin ei kelpaa, sentää käyn töissä ja en elä sossun rahoilla.

• Anonyymi

Ei kelpaa raittimpi mies. Viinamies kelpaa naisilla joka juo joka viikonloppu. Aineiden käyttäjät on vaarallisia pää sekaisin ja niistä naiset tykkää. Ei kelpaa kunnollinen mies naisille.

• Anonyymi

Vitut aleta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      103
      1339
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1219
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      965
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      877
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      807
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      803
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      71
      747
    8. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      741
    9. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      734
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      734
    Aihe