Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?

Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa
itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioista, siis
kuka nimeä henkilö ja mistä tiedät, että se puolustaa juuri sinua?

Mitä hyätyä sinulle on kansallismielisyydestä ja suomalaisesta
nimestä ja miten sinä siitä hyödyt, kerro yksikin asia ?

Liittyykö kansallismielisyys ja itsenäisyys mielenterveyteen ?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsenäisyys on sitä, mistä et voi nauttia eu-jäsenenä. Miksi kysyt tyhmiä? Muistatko ajat ennen eu-jäsenyyttä, kun oltiin itsenäisiä suomalaisia. Se oli aikaa, kun Suomi oli oikeasti hyvinvointivaltio, kun nykyään Suomi on "hyvinvointivaltio" vain harhaanjohtavissa otsikoissa ja tilastotempuissa.

• Anonyymi

Itsenäisyys tarkoittaa sitä, ettei isi ja äiti määrää kotiintuloaikaa, vaan saat ihan itse sen päättää. Toisin sanoen, itsenäinen Suomi tarkoittaa sitä, että Suomi saa ihan itse päättää omista asioistaan, ilman, että mikään ulkopuolinen taho päättää asioista Suomen puolesta.

• Voinko siis minä päättää sitten sinun kotiintuloajoista ja oletko
        sinä sitten minun alainen ja orja ?

Mitä jos minä olen hullu ja yksinvaltias ??

• Anonyymi

>>> Mitä hyötyä sinulla on kansallismielisyydestä ja suomalaisesta nimestä ja miten sinä siitä hyödyt, kerro yksikin asia? <<<

En ole persu, mutta vastaan. Olen kantasuomalainen, sukuni juuret ovat syvällä Suomen maaperässä. Ennen syntymää tein sopimuksen, jossa sitouduin elämään tämänkertaisen elämäni Suomessa, ja keräämään kokemukset, joita synnyinmaani tarjoaa; oppisopimus. Jokainen ihminen on sopimuksen tehnyt. Täytän sopimukseni ja hyöty on siinä, että sieluni jalostuu ja laajentuu kokemusten avulla, joita Suomi on tarjonnut, ja että minua ei rangaista sopimuksen (= elämänlain) rikkojana.

Eurofighter, sinä olet sopimuksesi rikkoja. Olet hyökännyt kirjoituksissasi suomalaisia vastaan ja olet keskeyttänyt opintosi Suomessa. Et kyennyt kitisemättä selviytymään opinnoista, joita Suomi olisi sielusi kehitykseksi tarjonnut. Koska Suomen tasoinen koulutus oli sinulle liian vaativaa, niin maailmankaikkeus pudottaa sinut alemmille oppimistasoille hakemaan uutta vauhtia ...kyllä Siperia opettaa.

• Oliko se Saatana vai Jumala vai Jeesuksen kanssa se sopimus
        ennen syntymääsi? Vai oliko se pelkkää vihaa saksalaisille, kun tekivät
        huutolaispojan suomeen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      104
      1383
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1267
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      133
      995
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      934
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      857
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      833
    7. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      777
    8. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      75
      770
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      59
      764
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      754
    Aihe