Itse olen vain kotona..
Toivottavasti ihmiset eivät lähde mökille siis tottakai jos mökki on samassa kaupungissa kuin asut niin eri asia...
Mitä teette pääsiäisenä?
45
102
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholia käyn ostamassa naapurille ja pidetään BILEET kun baariin ei päästä. Hah hah haa
Kotona rentoudutaan ja varmaan kokataan yhdessä jotain hyvää ruokaa. Ja itse syön myös mämmiä, mieheni taas ei syö sitä
artagnan kirjoitti:
Karitsapaisti ja minttukastike kuuluvat kyl pääsiäiseen :P
En ole syönyt koskaan noita.
artagnan kirjoitti:
Karitsapaisti ja minttukastike kuuluvat kyl pääsiäiseen :P
Haista sinä... Ahmatti, ahmulaukku, läpipaskuri jne.. :|
Käys Artsi oikeasti kuuntelemassa miten suloista ja sydämen hellyyttävää ääntä päästelevät sellaset pienet ihanat karitsat ❤ :)Kittiechihunen kirjoitti:
En ole syönyt koskaan noita.
Tais olla mun ja Tinttiksen lempparii toi safka ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Käys Artsi oikeasti kuuntelemassa miten suloista ja sydämen hellyyttävää ääntä päästelevät sellaset pienet ihanat karitsat ❤ :)Diggaatsä sit sitä et mä näen nälkää ja ne karitsat vaan määkyy? :(
artagnan kirjoitti:
Diggaatsä sit sitä et mä näen nälkää ja ne karitsat vaan määkyy? :(
Näet nälkää?? Ruisleipää on kaupassa ja sikanautaa. Syö niitä, ja anna pikkusten sulopalleroitten määkyä rauhassa :)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Käys Artsi oikeasti kuuntelemassa miten suloista ja sydämen hellyyttävää ääntä päästelevät sellaset pienet ihanat karitsat ❤ :)Suuttuikos se kun haukuit lyttyyn?
Anonyymi kirjoitti:
Suuttuikos se kun haukuit lyttyyn?
No en usko, että Artsi nyt pelkästä läpänheitosta suuttuis...
Mun juttujen takia ei muutenkaan kenenkään tarvi herneitä vedellä nekkuun, kun ihan läpällä kirjoitan.
Pientä vastapainoa arjen totisuuksiin.tinttu-liina kirjoitti:
No en usko, että Artsi nyt pelkästä läpänheitosta suuttuis...
Mun juttujen takia ei muutenkaan kenenkään tarvi herneitä vedellä nekkuun, kun ihan läpällä kirjoitan.
Pientä vastapainoa arjen totisuuksiin.No mä nauroin vaan ku sä olit nii tosissas :) Noi on katsos pässikaritsoi jotka päätyy pöytään. Aina ei oo siitäkään hyötyy et on sälli :(
artagnan kirjoitti:
No mä nauroin vaan ku sä olit nii tosissas :) Noi on katsos pässikaritsoi jotka päätyy pöytään. Aina ei oo siitäkään hyötyy et on sälli :(
No kuule hyvä, ku nauroit. Mä kirjoitin ihan kaiken läpällä. Mun piti keksiä joku "tiukan" näkönen hymiö tuohon :)
En todellakaan loukkais sua millään lailla!tinttu-liina kirjoitti:
No kuule hyvä, ku nauroit. Mä kirjoitin ihan kaiken läpällä. Mun piti keksiä joku "tiukan" näkönen hymiö tuohon :)
En todellakaan loukkais sua millään lailla!Ai nii...poikakaritsatki on yhtä sulosia. Niitä sitäpaitsi tarvitaan, ku niistäki pitää tulla pässejä :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai nii...poikakaritsatki on yhtä sulosia. Niitä sitäpaitsi tarvitaan, ku niistäki pitää tulla pässejä :)
Ei hyvänen aika :)))) Pässejä...siis pikkukaritsoiden isejä ;)
En tee yhtään mitään.
Istun, nukun, mussutan suklaata ja kattelen telkkua.Kittiechihunen kirjoitti:
Joo, samoin, suklaata myös pitää syödä.. 😋
Ilman suklaata ei ole pääsiäistä...
eikä ilman mämmiäkään :)Kittiechihunen kirjoitti:
Joo, samoin, suklaata myös pitää syödä.. 😋
Suklaa on hyvää.
Kinder muna on parasta
Me duunataan jengin kaa pääsiäiskokko :) Kandee sit tsiigailla sinne suuntaan mistä lyö mageimmat lieskat. Trullaavat daamit palkitaan illan tullen munalla et tiedoksi tää ;)
Kittiechihunen kirjoitti:
Harmi kun en pääse sinne kokkoa katsomaan.. ☹️
Mäki oon ny harmissani ku näin tuon surkeen naaman :( Siellä Treella ei taida sit olla kokkoi?
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Valkeeta mämmii ;)
Vähän arvelinkin..
No ei oo hääviä.. :]tinttu-liina kirjoitti:
Vähän arvelinkin..
No ei oo hääviä.. :]No mistäs sä sen tiedät ku et oo maistanut? ;)
- Anonyymi
Tietenkin lähden mökille...
- Anonyymi
Matkustan Venetsiaan
- Anonyymi
Menen Rautatienkadun Nesteelle, ja kerron ruotsiksi olevani Työnjohtaja.
- Anonyymi
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaasssssssssssssss
Minä menen Realistin luo ja siellä alkaa Realistin kuorruttaminen mämmillä.
Joka pääsiäisen traditio meillä.
- Anonyymi
Sama täällä, oon kotona ja syön suklaamunia itekseni:)
SunflowerTänä aikana ehkä suurin osa on kotona, ja mussuttaa suklaata :}
Nyt on muutes suklaavarasto täytetty. Tuli ehkä vähän liioiteltua :{
- Anonyymi
Mikä on sesongin paras pääsiäismuna? Suklaan laatu/yllätys?
- Anonyymi
Nussisin vaimoa kuin kani. ei vain pysty kun tenavat kotona 24 /7
- Anonyymi
Tekosyy vain.
- Anonyymi
ruppa istuu nesteellä leuhkii kuin mikäkin
- Anonyymi
Nostit syyttä suotta sinisten jutun ylös, kun heidän aikansa on auttamattomasti ohi 👍👍
Ei kukaan tuota tietoa tarvi tänä päivänä. - Anonyymi
Kuka on Rupa ? Ammattimies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostit syyttä suotta sinisten jutun ylös, kun heidän aikansa on auttamattomasti ohi 👍👍
Ei kukaan tuota tietoa tarvi tänä päivänä.Miksi lähtivät?
- Anonyymi
Siis mitä vttua!!???? Totta hlvetissä menen mökille just silloin kun huvittaa!! Siellä koronan saaminen on mitätön! Onko ihmiset oikeasti aivopesty täysin? Ei haluta edes ymmärtää mökkeilyn hyviä puolia. Tahallaan jätetään tajuamatta.
- Anonyymi
Maistellaan munia, pääsiäisenä joka oikeasti alkaa 4.4. Hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
No mutta eikös koirillahan on tapana nuolla munia?
- Anonyymi
Kotona minäki kun demarit kuspot ovat vieneet rahat eipä sitten lähdetä minnekään vaa ehkä haetaan vaan kaupasta kalijaa ja ehkä grillimakkaraa jos taivas suo niin pallogrillillä sen grillaan ja istun sen äärellä yksin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031359
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831229Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39827
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744