teereita ja viruksia. Haju on ainakin tosi hurjan paha.
Voiko biojäteastiat kotona keittiössä levittää bak-
7
60
Vastaukset
Mikä on bio-jäte?
H.- Anonyymi
Älä kuseskele astiaan
Pidä kuivana
ja pää kanssa
Olen kehittänyt biomenelmän " pikkukärpästen" oik. harsosääskien eliminoimiseen. Eilen vein täysin kuivan noin kaksi viikkoa täytetyn miellyttävästi kahvilta tuoksuvan astian kompostiin ja mustarastaspariskunta syö sen mikrobituotteet lopulta suihinsa- Anonyymi
Tarkoitatko, että sait tapettua nuo pikkukärpäset? Olen kuullut jostain kahvinporojen vaikuttavan etteivät mm. sokeritoukat tai muut maata pitkin vilistävät pidä hajusta vaan kaikkoavat.
- Anonyymi
Vähän pidemmälle. Jokin taho ilmaisi ettei koronaa sairastavan tai epäilevän pitäisi laittaa niitä niistämispapereita biojätteeseen.
Syntyvä multa kuumennetaan bakteerien ja virusten varalta, mutta koronavirus taitaa olla niin sitkeä ettei niillä lämpötiloilla ja ajoilla tuo virus tuhoudu.
Jollain pnnoilla se elää jotain pari päivää, mutta ei ilmeisesti ole tiedossa kuinka kauan se pystyy ( mahdollisesti märässäkin, usein ainakin kosteassa ) biojätteessä elämään. - Anonyymi
Vaihaisee pahalle???
Tuskin pohjoismaalainen mene sinne mistä olet tullut!!! - Anonyymi
Jos viikkoja pitää biojätteitä lämpimässä huoneistossa
tottakai haisee.
Vien joka toinen päivä jätekatokseen
ja herkästi haisevat heti, kun sellaista jätettä tulee
esim kalanperkeitä yms. - Anonyymi
Minä laitan nyt koronan aikana kaikki samaan pussiin, en erottele. Paitsi lehdet/pahvi/lasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031339
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831219Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133965- 67887
- 39807
- 71803
- 71747
- 59744
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53741Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39734