Miettikää jokainen tykönänne, mitä

Anonyymi

olette saaneet Euroopan Unionilta?

Minä henkilökohtaisesti en yhtään mitään, en centtiäkään mitään.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enkä minä

• Anonyymi

Jokainen suomalainen on saanut EU:n perusarvot ja niihin liittyen neljä vapautta.

Rahassa niitä ei voi mitata. Tosin Suomen elintaso on EU-aikana noussut korkeammalle kuin koskaan.Kuulumme maailman vauraimpien kansojen joukkoon ja olemme erilaisissa mittauksisa yleensä kärkipäässä muiden pohjoismaiden kanssa.

• Anonyymi

Italialainen mafia on onnistunut petkuttamaan ihmisiltä kaikki säästöt,siis myös palkat ja muuttanut rahat veloiksi.Niinpä asunnotkin ovat täysin velkaisia eikä ihmisillä ole näin mitään omaisuutta.Kokonakriisi osui oikeaan aikaan. Nyt kaikki joutuu miettimään talouttaan,muttei voi tehdä muuta kuin surkutella kohtaloaan EUn takia.

• Anonyymi

Miten paljon suomalaisten elintaso on noussut 2008 jälkeen?

• Minä olen ainkin saanut rahaa...ja rahalle ostovoiman ja oikeutta ja elämän.
      Minä olen nauttinut hyvin paljon Euroopan unionista ja sen tuomasta
      elämästä minun suhteen.

Ruotsalaiset kiristävät jo ulkomaaneläkkeet ja tahtovat koko maan kärsivän.
      Minä olen onnellinen suomalainen... Se kysyely tehtiin ulkomailla suurimmaksi
      osaksi.

• Anonyymi

Näitäkin on muutamia jotka nauttivat muiden kärsimyksistä rosvotun rahan varjossa.Pian näkevät miten asiat etenevät.

• Anonyymi

Vaikka mitä: julkisia rakennushankkeita, kuten teitä, rakennuksia, ulkoliikuntapaikkoja, erilaisia palveluita, kaikkea, mikä tulee hankkeistamisen kautta, lääketieteellistä tutkimusta, opiskelijavaihtoa, koulumaitotuki tulee EU:lta, turvallisuussäännöksiä eri tuotteisiin. Valitettavasti 99% asioista jää kulisseihin, koska esimerkiksi yritykset eivät kerro EU-tuista , jota ovat saaneet. Tutkikaapa esimerkiksi Leader-hankkeet (pieni osa). Lisäksi ruoan hinnassa kaikki varmasti ovat vaikutuksia omassa rahapussissaan havainneet (maataloutuet).

• Anonyymi

Tiet on varmaan tehty eu tuilla kun ovat täynnä reikiä

• Anonyymi

Olemme saaneet pysähtyneisyyden ajan Suomeen. Maata kun autolla kiertelee niin eipä ole juuri kehitystä tapahtunut 10 vuoteen.

• Anonyymi

Ollaan me saatu paljonkin EU:lta!

- pitkään rakennetun hyvinvointijärjestelmän pirstominen
      - maa korvia myöten velkasuossa, josta ei omin avuin enää nousta
      - yksityistämis- ja myyntibuumin
      - omavaraisuusasteen romahdus
      - paljon ulkomaisia omistajia
      - omien markkinoidemme muuttamisen EU-yhteismarkkinoiksi
      - satojen miljardien tappiot
      - oman valuutan menetys
      - suvereniteetin menetys
      - massatyöttömyys
      - demokratian heikentymisen
      - ennen yhtenäisen yhteiskunnan hajoaminen
      - huijaripoliitikoita, kuten mm. Stubb, Katainen, Sipilä ja Haavisto
      - epäuskon tulevaisuuteen

Ne jotka äänesti liittymisen puolesta joutuu ymmärrettävistä syistä teeskentelemään, että mikään em. ei ole totta eikä koskaan tapahtunut.

• EIKÖ TÄMÄN OLISI VOINUT PAREMMIN ILMAISTA NÄIN:

MALLI:
        Suomen kommunistisesn suljetun yhteiskunnan muuttaminen vapaaksi
        markkinatalous yhteiskunnaksi !
        ------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Tämä olisi yksinkertaisempi ilmaisu tälle persu-kommunistille eikö? Tullaan ihan
        reilusti kuoresta ulos ja sanoaan, että kannatan kommunistista pakkojärjesteelmää.

• EIKÖ TÄMÄN OLISI VOINUT PAREMMIN ILMAISTA NÄIN:

MALLI:
        Suomen kommunistisen suljetun yhteiskunnan muuttaminen vapaaksi
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Tämä olisi yksinkertaisempi ilmaisu tälle persu-kommunistille eikö? Tullaan ihan
        reilusti kuoresta ulos ja sanoaan, että kannatan kommunistista pakkojärjesteelmää.

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

EIKÖ TÄMÄN OLISI VOINUT PAREMMIN ILMAISTA NÄIN:

MALLI:
        Suomen kommunistisen suljetun yhteiskunnan muuttaminen vapaaksi
        ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Miten tää liittyi persuihin?

• Anonyymi

Minä en ole saanut mitään. Suomi on saanut tuhansia laittomia siirtolaisia ja vastuita muiden maiden veloista.

• Kerro nyt ensimmäisenä, että mitä tekemistä suomella ja sinulla on ?

• Anonyymi

Miksi tuollaisen itkupillin olisi pitänyt mitään saadakaan? Jos haluat jotain, mene töihin pummi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tuollaisen itkupillin olisi pitänyt mitään saadakaan? Jos haluat jotain, mene töihin pummi!

Kerroppa mitä sinä olet eu:lta saanut.

• Eihän se ole saanut ennen Euroakaan mitään ja mitaä Helvetxxx tekemistä
      sillä äijällä on suomen kanssa ?

• Anonyymi

Olen saanut eu aikana lisää ulkomaanvelkaa. En muuta.

• Anonyymi

en mitään.. ennen eu.a sain olla vuorotöissä, ja kävellä öisinkin turvallisesti kotiin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3781
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2720
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      61
      2584
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      147
      2379
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2056
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe