olette saaneet Euroopan Unionilta?
Minä henkilökohtaisesti en yhtään mitään, en centtiäkään mitään.
Miettikää jokainen tykönänne, mitä
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä minä
- Anonyymi
Jokainen suomalainen on saanut EU:n perusarvot ja niihin liittyen neljä vapautta.
Rahassa niitä ei voi mitata. Tosin Suomen elintaso on EU-aikana noussut korkeammalle kuin koskaan.Kuulumme maailman vauraimpien kansojen joukkoon ja olemme erilaisissa mittauksisa yleensä kärkipäässä muiden pohjoismaiden kanssa.- Anonyymi
Italialainen mafia on onnistunut petkuttamaan ihmisiltä kaikki säästöt,siis myös palkat ja muuttanut rahat veloiksi.Niinpä asunnotkin ovat täysin velkaisia eikä ihmisillä ole näin mitään omaisuutta.Kokonakriisi osui oikeaan aikaan. Nyt kaikki joutuu miettimään talouttaan,muttei voi tehdä muuta kuin surkutella kohtaloaan EUn takia.
- Anonyymi
Miten paljon suomalaisten elintaso on noussut 2008 jälkeen?
Minä olen ainkin saanut rahaa...ja rahalle ostovoiman ja oikeutta ja elämän.
Minä olen nauttinut hyvin paljon Euroopan unionista ja sen tuomasta
elämästä minun suhteen.
Ruotsalaiset kiristävät jo ulkomaaneläkkeet ja tahtovat koko maan kärsivän.
Minä olen onnellinen suomalainen... Se kysyely tehtiin ulkomailla suurimmaksi
osaksi.- Anonyymi
Näitäkin on muutamia jotka nauttivat muiden kärsimyksistä rosvotun rahan varjossa.Pian näkevät miten asiat etenevät.
- Anonyymi
Vaikka mitä: julkisia rakennushankkeita, kuten teitä, rakennuksia, ulkoliikuntapaikkoja, erilaisia palveluita, kaikkea, mikä tulee hankkeistamisen kautta, lääketieteellistä tutkimusta, opiskelijavaihtoa, koulumaitotuki tulee EU:lta, turvallisuussäännöksiä eri tuotteisiin. Valitettavasti 99% asioista jää kulisseihin, koska esimerkiksi yritykset eivät kerro EU-tuista , jota ovat saaneet. Tutkikaapa esimerkiksi Leader-hankkeet (pieni osa). Lisäksi ruoan hinnassa kaikki varmasti ovat vaikutuksia omassa rahapussissaan havainneet (maataloutuet).
- Anonyymi
Tiet on varmaan tehty eu tuilla kun ovat täynnä reikiä
- Anonyymi
Olemme saaneet pysähtyneisyyden ajan Suomeen. Maata kun autolla kiertelee niin eipä ole juuri kehitystä tapahtunut 10 vuoteen.
- Anonyymi
Ollaan me saatu paljonkin EU:lta!
- pitkään rakennetun hyvinvointijärjestelmän pirstominen
- maa korvia myöten velkasuossa, josta ei omin avuin enää nousta
- yksityistämis- ja myyntibuumin
- omavaraisuusasteen romahdus
- paljon ulkomaisia omistajia
- omien markkinoidemme muuttamisen EU-yhteismarkkinoiksi
- satojen miljardien tappiot
- oman valuutan menetys
- suvereniteetin menetys
- massatyöttömyys
- demokratian heikentymisen
- ennen yhtenäisen yhteiskunnan hajoaminen
- huijaripoliitikoita, kuten mm. Stubb, Katainen, Sipilä ja Haavisto
- epäuskon tulevaisuuteen
Ne jotka äänesti liittymisen puolesta joutuu ymmärrettävistä syistä teeskentelemään, että mikään em. ei ole totta eikä koskaan tapahtunut.EIKÖ TÄMÄN OLISI VOINUT PAREMMIN ILMAISTA NÄIN:
MALLI:
Suomen kommunistisesn suljetun yhteiskunnan muuttaminen vapaaksi
markkinatalous yhteiskunnaksi !
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tämä olisi yksinkertaisempi ilmaisu tälle persu-kommunistille eikö? Tullaan ihan
reilusti kuoresta ulos ja sanoaan, että kannatan kommunistista pakkojärjesteelmää.EIKÖ TÄMÄN OLISI VOINUT PAREMMIN ILMAISTA NÄIN:
MALLI:
Suomen kommunistisen suljetun yhteiskunnan muuttaminen vapaaksi
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Tämä olisi yksinkertaisempi ilmaisu tälle persu-kommunistille eikö? Tullaan ihan
reilusti kuoresta ulos ja sanoaan, että kannatan kommunistista pakkojärjesteelmää.- Anonyymi
Eurofighter kirjoitti:
EIKÖ TÄMÄN OLISI VOINUT PAREMMIN ILMAISTA NÄIN:
MALLI:
Suomen kommunistisen suljetun yhteiskunnan muuttaminen vapaaksi
---------------------------------------------------------------------------------------------------
reilusti kuoresta ulos ja sanoaan, että kannatan kommunistista pakkojärjesteelmää.Miten tää liittyi persuihin?
- Anonyymi
Minä en ole saanut mitään. Suomi on saanut tuhansia laittomia siirtolaisia ja vastuita muiden maiden veloista.
- Anonyymi
Miksi tuollaisen itkupillin olisi pitänyt mitään saadakaan? Jos haluat jotain, mene töihin pummi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuollaisen itkupillin olisi pitänyt mitään saadakaan? Jos haluat jotain, mene töihin pummi!
Kerroppa mitä sinä olet eu:lta saanut.
Eihän se ole saanut ennen Euroakaan mitään ja mitaä Helvetxxx tekemistä
sillä äijällä on suomen kanssa ?- Anonyymi
Olen saanut eu aikana lisää ulkomaanvelkaa. En muuta.
- Anonyymi
en mitään.. ennen eu.a sain olla vuorotöissä, ja kävellä öisinkin turvallisesti kotiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783781
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262720Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?612584- 1472379
- 672056
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275