Muovi tehdään öljystä ! TAJUAAKO PERSU VAI EI ?

Täällä Aasiassa oli nyt viimeksi Bensalitra jo alle 0,50 euroa litra tajuatko ?
Täällä Aasiassa asuminen maksaa minulle yksiössä karvan yli 100 euroa/kk.
toki siihen tulee sähkö- ja vesilasku.

Kysytkö vielä, että miksi koko maailman tuotanto on täällä kysytkö vielä miksi?
Huhtasaarella ja persuilla on aikamoinen matka saada yritykset pois täältä
ja palkkataso pitää suomessa laskea ilman Euroopan unionia vähän alemmas
vai miten muuten sitä tuotantoa voidaan siirtää ? Kannattaa miettiä mitä
paskaa persu siellä huuliltaan päästelee! Muovi tehdään oikeasti öljystä,
vaikka se kuulostaa tyhmän korvaan nesteeltä.

Jopa saksassa on puolta halvemmat asunnot ja vuokrat ja ruuan hinnat, kuin
Teillä siellä kommari ja Persu suomessa. Erota EU:sta ja ryhtyä devalvoimaan
oikein kunnolla sillä markalla vai mitä sillä on ajateltu tehdä ... Kenenkähän
huulita tällaiset asiat voisi tulla ... Jonkun täysin ääliön vai ryssän trollin vai
kenen ?

Lisäksi teollisuustuotanto on täällä lähempänä loppukäyttäjiä ja tiedätkö missä
luvuissa niitä lasketaan tuhansissa vai miljoonissa vai olisiko jopa miljjardeissa
ihmisissä ... Mitä luulet? Pottujako meinasit myydä vai ... niitä taitaa olla siellä
itä-euroopassa aika paljon, samoin tuota viljaa ja jopa kolme satoa vuodessa.

Vaikka kuinka olisit mieleltäsi sairas Euroopan unionia kohtaan, niin sille ei nyt
kuitenkaan voi mitää taloudellisesta sektorista katsoen... Olen ehdottanut jos
on oikein paha olla markkinataloudessa ja pitää olla rotu ja kansa ja ties mikä
uskonto tai valtiouskonto ja sen johtajat on suuria, niin tehkää Reservaatti ja varmasti EU tukee ... Koska se tukee kulttuuria ja perinnekultttuuria myös.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liikakansoitus johtaa ongelmiin vaikka luulet sitä joksikin ratkaisuksi omassa elämässäsi.Ympäristö ei kestä porukkaa joka halpuuttaa asiat. Korona on peräisin teikäläisten laiskuudesta ja tyhmyydestä. Siksi en hyväksy edes EUta. Tuota turismin kehtoa jossa rahastewtaan ihmisiä siitä että tekevät jotain hyödyllistä.Teidän kiinalaisten elämä on lopussa. EUn loppu on käsillä.Muitten kustannuksella ei voi elää loputtomiin. Sen nyt korona vahvisti. Ota opiksi äläkä lyö päätä seinään.

• Se reservaatti voisi olla todella hyvä vaihtoehto sinulle !

• Anonyymi

Bensiini on ollut Saksassa kalliimpa kuin Suomessa.
      Et taida olla enää työelmässä, en minäkään. Oleilen paljon kesämökillä, kuten nytkin.

Kyllä se EU siitä romahtaa. Emme voi lähteä polkemaan palkkoja kehitysmaiden tasolle.

• Mitä sinä sitten huudat irti EU:sta jos et halua markkaa ja polkea palkkoja ?
        Sitä sinä olet juuri huutamassa, että irti EU:sta ja poljetaan palkat Markalla !
        Etkö sinä sitten ole tajunnut mitä sinä olet tekemässä ??

Etkö sinä tajua, että EU suojaa hintakehitystä Euroopan sisällä. Vai mikä ei,
        niin kuin mene kalloon... Muuten sää joudut EU:n ulkopuolelle ja saat sitten
        devalvoida oikein kunnolla.

• Anonyymi

Odotan seuraavia vaaleja, kyllä, äänestän persuja.

• Anonyymi

Sieltä köyhästä lomamaasta sinun on hyvä huudella neuvoja Suomessa asuville. Jos olet hyvin kerännyt rahaa loppuiäksesi, niin ajattele sitä, että haluat Suomen työikäisten polkevan palkkoja pohjamutiin esim. Vietnamin tasolle. Sinun ei varmasti ole tarvinnut polkea palkkoja, olet varmaan kerännyt hyvät säästöt. Sinun neuvoillasi muuttuisimme köyhiksi kuten kehitysmaat, mutta sinä et, koska kaikki tarvitsemasi raha on luultavasti jo sinulla jemmattuna.

En halua poikienikaan tekevän orjapalkalla töitä Suomen banaanitasavallassa, jota EU ja globaalit firmat orjuuttavat. Suomen luonnonvarat ja maa-alue ja patentit kuuluvat suomalaisille, eikä monikansallisille huijareille, jotka yrittävät orjuuttaa meidät.

• Sama sinulle:
        Mitä sinä sitten huudat irti EU:sta jos et halua markkaa ja polkea palkkoja ?
        Sitä sinä olet juuri huutamassa, että irti EU:sta ja poljetaan palkat Markalla !

Toiseksi minä en ole lomalla, minä asun täällä ja minulla ei ole mitään aikomusta
        palata suomeen enään koskaan... Korkeintaan Eurooppaan. En minä kykenisi enään
        asumaan missään junttikylissä. Minä olen tottunut elämään isoissa kaupungeissa.
        Tää on totuus... Olen tottunut, että kaikki on auki 24h.. Viina ja olut ja ruoka on
        halpaa. Asuminen myös ja kaikki elämä ympärillä on vilkasta ja monipuolista.
        Täällä on paremmat oluet, kuin siellä ja niitäkin jäisin kaipaamaan ja paremmat
        ruuat, kuten siellä... Tai sanotaan monipuolisemmat. Lisäksi ihmisiä ja kavereita
        saa vaikka kuinka ... On varaa mistä valita.

• Sama sinulle:
      Mitä sinä sitten huudat irti EU:sta jos et halua markkaa ja polkea palkkoja ?

Toiseksi minä en ole lomalla, minä asun täällä ja minulla ei ole mitään aikomusta
      palata suomeen enään koskaan... Korkeintaan Eurooppaan. En minä kykenisi
      enään asumaan missään junttikylissä. Minä olen tottunut elämään isoissa kaupungeissa. Tää on totuus... Olen tottunut, että kaikki on auki 24h.. Viina ja
      olut ja ruoka on halpaa. Asuminen myös ja kaikki elämä ympärillä on vilkasta
      ja monipuolista. Täällä on paremmat oluet, kuin siellä, niitäkin jäisin kaipaamaan
      ja paremmat ruuat, kuten siellä... Tai sanotaan monipuolisemmat. Lisäksi ihmisiä
      ja kavereita saa vaikka kuinka ... On varaa mistä valita.

• Anonyymi

Kyllä suojaa hintakehitystä, mutta mielestäni EU:n ja globalisaation vika on Suomen suuri työttömyys. Se vain pahenee. Kyllä kai EU sopii niille, jolla on jotain varmoja osaketuloja. Osalla varakkaista on vuokratuloja asunnoista ja heidän tulonsa koostuu aika isolta osin valtion eli veronmaksajien maksamasta asumistuesta, joka päätyy siis vuokranantajille.

Maailmassa on suuri ongelma, miten kaikille saadaa työtä, Suomen pitäisi huolehtia suomalaisista. Tulee olemaan yhä vaikeampaa elää missään, kun töitä ei ole. Hunot ajat tulossa hyvin monelle.

Vakaa valuutta ja tasaiset hinnat ovat kyllä edullisia, mutta se kyllä aiheuttaa työttömyyttä. Hyötyjiä ovat valtion ja osin myös kuntien palkkoja saavat, he ovat ikäänkuin suojatöissä ja eivät menetä työpaikkojaan, on sanonta "istuu kuin räkä kravatissa".

Ei talous toimi ilman säätelyä, muistan tällaista vapaata taloutta kokeillun joskus historiassa.

• Anonyymi

Sinun aivosi on tehty öljystä.
      Tarkennan, jäteöljystä.

• Anonyymi

Tässä on aika selkeä varoitus EU:sta. Suomeksi löytyy tekstitys.
      https://youtu.be/d7HROLJWiZE

Totuus ei pala tulessakaan, tätä ei sitten poisteta. Jos poistetaan, niin se kyllä tarkoittaa, että EU:n vastustajat pitää vaientaa, koska he ovat oikeassa.

Vladimir Bukovski (RIP) puhuu. Hän on aikoinaan ehkä jo 70-luvulla, loikannut länteen NL:stä ja asunut Englannissa. Hänen sanotaan vaikuttaneen Britannian eroon EU:sta - Brexit.
      Tässä filmissä hän löytää monia samankaltaisuuksia EU:ssa ja NL:ssä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Bukovski

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3280
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2580
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2446
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2321
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      282
      1842
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1299
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe