Harmittavat hutiostokset

Täytyy nykyään olla tarkkana kaupassa, kun valitsee ostoksiaan.

Onko muille käynyt samoin, että katsot tuotteen hinnan tai tarjouksen, ja nostat ostoksen sen enempää katsomatta ostoskoriisi?
Tässä yksi esimerkki: Oli joulupaperirulla tarjouksessa 3 kpl/ 2.50. Rullat olivat pitkänlaisessa pahvilaatikossa josta valitsin siitä itselleni tuon 3 kpl. Kotona kuittia katsoessani yhdestä rullasta olikin otettu liki 3.50€ :{
Olikohan tässä käynyt varmaankin niin, että joku asiakas ehkä laittanut tuon rullan noiden muiden sekaan sen enempää ajattelematta. Ei tuosta nyt köyhtynyt, mutta harmittaa kummiski..

Samoin käynyt hiushoitotuotteen kanssa. Otin pullon siitä hoitoainelokerikosta ja kotona suihkussa ihmettelin, kun se vaahtosi niin paljon :)))
Elikkäs tuossakin tapauksessa tuote väärässä paikassa.

Pitää ottaa tulevaisuudessa silmä käteen, ettei enää tule tuollasia hutiostoja :}

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, se hoitoainepullo oli hiustenpesuaine.....

• No. Onneksi se oli kuitenkin hiuksille tarkoitettu. NY sulla on ylimääräinen shampoo pullo joten tavallaan rahat ei menny hukkaan.

• ilmannimiiä kirjoitti:

No. Onneksi se oli kuitenkin hiuksille tarkoitettu. NY sulla on ylimääräinen shampoo pullo joten tavallaan rahat ei menny hukkaan.

No silloin mua harmitti, ku hiustenaine oli kokonaan loppu, nii oisin tarvinnu sitä.

Mun takkuja ei hevillä saa auki :{

• Anonyymi

Asiakkaat tekevät tahallansa kiusaa muille. Olen kaupassa töissä ja meille kävi kerran yksi ikävä tapaus josta en halua puhua koska yksityisyyden suoja. Mutta tiedän tasan mikä homma kun mainitsit tästä. Yritämme kyllä katsoa hyllyjä läpi, että oikeat tavarat ovat hyllyllä ja niinedelleen.

• Anonyymi

Juu ja hyllyissä on tyhjiä juomapulloja ja karkkipapereita ja energiajuomatölkkejä ja ja ja yleensä aina suoralahkeisten ja paksuhameisten jäljiltä.

• Anonyymi

Jauhelihapaketti kenkäosastolla, siististi toppakenkien takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissanruokapakkauksesta osa annospusseista 'ujutettu' kannen kautta ulos. Vaikutti puolityhjältä joten vinkkasin tästä myyjälle.

• Joskus olen lähialueella olevalle myyjälle näyttänyt oluttölkkejä dödöpurkkien seassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kaikkein typerintä, että jätetään pilaantuvat elintarvikkeet ihan minne sattuu!
        Jos ei ostakkaan, niin vie sitten sinne, mistä on sen ottanutkin!

• tinttu-liina kirjoitti:

Joskus olen lähialueella olevalle myyjälle näyttänyt oluttölkkejä dödöpurkkien seassa.

Olen nähny kuinka ihminen on varastanu kauan sitte muualla päin Suomea, mutten puuttunu asiaan ja paikan omistaja sanoinkin silloin että se oli järkevä päätös.... Koska se oli hämärää sakkia jotka varasti ja olivat aineissa eli laittomia päihteiden takia varastivat... Se seutu oli hämärää seutua ja siellä paikan lähellä aineissa olevat ihmiset norkoilivat.

Paikan omistaja soitti kyllä poliisit sinne. Monet kerrat... Ku aiheuttivat ongelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäätelöt hevi osastolla.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Olen nähny kuinka ihminen on varastanu kauan sitte muualla päin Suomea, mutten puuttunu asiaan ja paikan omistaja sanoinkin silloin että se oli järkevä päätös.... Koska se oli hämärää sakkia jotka varasti ja olivat aineissa eli laittomia päihteiden takia varastivat... Se seutu oli hämärää seutua ja siellä paikan lähellä aineissa olevat ihmiset norkoilivat.

Paikan omistaja soitti kyllä poliisit sinne. Monet kerrat... Ku aiheuttivat ongelmia

No hyvä oli, ku et menny väliin. Noista hörhöistä tiiä mitä ne tekee :(

• Anonyymi kirjoitti:

Jäätelöt hevi osastolla.

Jäätelöt on kyllä vihoviimeisin, mitä ny tarvis jättää. Se ku sulaa jonnekki, niin siinä on aikamoinen siivokin.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Kandee kyl pysyy kaukana noista. Kerran mä kyl vedin yhtä sällii turpaan et paukkui. Lomailin jokunen vuosi sitten Espanjassa ku mut meinattiin ryöstää. Barcelona taisi olla paikka.

• Enpä ole miettiny asiaa..

• Vastasin Tiina-liinalle etten ole miettiny asiaa

• ilmannimiiä kirjoitti:

Vastasin Tiina-liinalle etten ole miettiny asiaa

Okei :)

• Anonyymi

Onko näillä aivot tyhjäkäynnillä, jotka levittelee tuotteita ympäri kauppaa.
      Tänään oli Prismassa joku aivokääpiö jättänyt viilipurkin leipähyllylle.
      Eihän sitä voi toinen asiakas palauttaa paikalleen, koska ei tiedä kuinka kauan on siinä ollut, lämmennyt ja pilaantunut.
      Kyllä pitäs nyrkillä tuollaisia juntata, kun tahallista touhua on tuollainen.

• Anonyymi

Se on tahallista touhua. Näimme kerran miten yksi asiakas levitteli pitkin kauppaa kylmiä tuotteita lämpimille hyllyille ja tämän jälkeen käskimme maksaa tuotteet ja jättää jatkossa tulematta. Ei ole näkynyt kun jäi kiinni.

• Onko aivoja ollenkaan...

Näköjää vaa helppo ujuttaa jonnekki ja oottaa, että toiset korjaa.
        Aina se on jonkun toisen edessä kummìnkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tahallista touhua. Näimme kerran miten yksi asiakas levitteli pitkin kauppaa kylmiä tuotteita lämpimille hyllyille ja tämän jälkeen käskimme maksaa tuotteet ja jättää jatkossa tulematta. Ei ole näkynyt kun jäi kiinni.

Ihan oikein tuolle, että joutu maksamaan.

Mitähän oikeasti tuollasten päässä liikkuu.. :/

• No tämä ei tapahtunut kaupassa, vaan apteekissa.Hain reseptilääkettä, pakkauksessa piti olla kolme liuskaa, mutta olikin vain kaksi.. Vein takaisin apteekkiin, sain uuden rasian ja apteekkari teki palautteen tehtaalle. Joskus voi näinkin käydä, mutta itse sain kuitenkin hyvää palvelua/apua asiaan.

Joulupaperista, se on aika kallista kaupoissa.. Itse täällä Treella ostan ne Tiger kaupasta edullisesti, ja on ihan hyvää paperia.

• Anonyymi

Mikäs siellä on tilanne? Meille olisi tulossa lapsi ja tarkoitus olisi hakea ikeasta tarvikkeita, uskaltaako sen verta siellä käydä?

• Ai... olipa oudosti sattunut...
        Ei noita varmaan paljoa satu, toivotaan ainaski.

Tuo joululahjapaperi on kyllä tyyristä, ku eihän yhdessä rullassa ees ole paljoa paperia. Aina sitä on hölmistyny, ku se loppuu, ennenku on edes vauhtiin päässy.

Mikäs liike tuo Tiger on?
        Paljonko siellä maksaa rulla?

• Anonyymi

Sellainen on sattunut että lehdessä mainostettiin viljaporsaan sisäfile tarjouksessa, Kaupassa vielä iso kyltti kylmätiskin edessä ja kylmätiskissä kaksi samanlaista laatikkoa vierekkäin jossa samannäköisiä sisäfilepakkauksia. No ilmeisesti toisessa oli viljaporsaan ja toisessa maatiaispossun filepakkaukset. Käytännön eroa en noiden välillä tiedä, mutta kun luulin ottavani tarjoustuotteen otinkin kalliimman ja sitten vasta kotona ihmettelin hintaa ja tarkistin tuotteen. No oma vika, mutta harhauttavasti oli laitettu esille.

• No tuo on mullekki tuttu juttu, että oon erehtyny ottamaan väärän tarjoustuotteen. Mikä ihme siinä on, ettei sitä tarjoustuotetta voi laittaa yksinään tai sitten selkeästi merkitä??

• Onko teillä muutes tapana tarkastaa kauppakuitti?

Minä tarkistan aina, koska ikinä ei voi olla varma, että hinnat ovat oikein.

On sen verran kokemusta monenmoisesta...

• Anonyymi

Hitosti tympii valosarjat jne. muu alelaareista lahjoiksi ostettu kama joka on valmiiksi hajalla. Ite ku hankin lahjoja ympäri vuoden, tää on ongelma. Ei niitä viitti repiä pakkauksistaan että toimiiko:(

Sunflower

• Ai, no tuo on harmittava juttu.
        Onkoha myyjä niitä paiskonu huolimattomasti...
        No on kummiski aina herkkiä rikkoontumaan.

• Kyl noita sattuu :( Mä ostin tutulle kollille synttärilahjaksi kunnon satsin Shebaa ku diggaa siitä. Huomasin sit vasta himassa et olivat ottaneet täyden hinnan vaikka piti olla tarjouksessa. Tota käy suht usein et tarjoustuotteesta vedetäänkin oikee hinta :(

• Niitä sattuu useinkin!

Eräs myyjä kaupassa selitti, että nuo tarjoushinnat lyödään järjestelmään jossai pääpaikassa...eli ei laiteta siel kaupassa.
        Saisivat olla tarkempia, ku joskus tulee valittua joku tuote vaa just siks, ku se on tarjouksessa.

Kai sitä pitäis mennä valittamaan, mut aina ei viiti.
        Tulis varmaan tarkemmaks tuo systeemi, jos ihmiset kävis oikomassa väärän hinnan.

Kisuli ei varmaan muutes tykänny yhtää huonoa ;)

Mä tein äsken mokan, ku olin kirjottanu pitkän tekstin, nii vahingossa suljin tän vehkeen :{

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Niitä sattuu useinkin!

Eräs myyjä kaupassa selitti, että nuo tarjoushinnat lyödään järjestelmään jossai pääpaikassa...eli ei laiteta siel kaupassa.
        Saisivat olla tarkempia, ku joskus tulee valittua joku tuote vaa just siks, ku se on tarjouksessa.

Kai sitä pitäis mennä valittamaan, mut aina ei viiti.
        Tulis varmaan tarkemmaks tuo systeemi, jos ihmiset kävis oikomassa väärän hinnan.

Kisuli ei varmaan muutes tykänny yhtää huonoa ;)

Mä tein äsken mokan, ku olin kirjottanu pitkän tekstin, nii vahingossa suljin tän vehkeen :{

Tämän keskustelun ostokset on tehty. Ei enää puheenvuoroja, kiitos, kop kop kop, hah hah haaa!!!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3741
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2710
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      58
      2554
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2046
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe