ärsyttävin ja paras esiintyjä

minja

Mun mielestä ärsyttävin on Debbie. Se on ärsyttävä kakara, jolle ei mikään asia ole ikinä hyvin. Sen naamakin on valmiiksi jo nurinpäin.

paras on Bob. Se on jotenkin hauska. Bobin näkemisestä tulee hyvälle tuulelle!

11

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bob rullaa!

Bob on paras :) ja debbie pistää veren kiehumaan!!! aaargh mikä kakru!

• Mellu

...no just toisin päin...Debbie on paras ja Bob ärsyttävin.

• noin...

Mua ärsyttää Viv ja miellyttää eniten Jack. Bob on vähän liian lipevä mun makuun...

• Emme-fani

Mulle ärsyttävin on ehkä koko Mardsenin perhe, varsinkin se Siobhan on ärtsy.

Ironista kylläkin, minulle ainakin mieluisin hahmo on juuri Debbie. Ehkä se että hän on Cainin ja Charityn tytär, on se "anteeksiantava" seikka, sillä Dinglet on musta muutenkin parhaita...

Onhan se Debbie vähän raivostuttava välillä, mutta koska se on muuten niin suloinen niin ei väliä!

• Debbie on ihan tyypillinen vaikeahko murkku.
        Ihan mukavaa, että on paljon erilaisia ihmisiä.
        ´Vaikka sit Mardsenin tapainen perhe.

• Tykkään

Bobista myös,koska se on niin rela,ja Vivistäkin,koska se taas on niin kaaho,tosin,hiukka ärsy kans.Dinglet on myös upeita!Eric on myös mun suosikki,vaikka kaikki muut sitä inhookin.Ja Marlonista tykkään myös,koska se on niin hermokimppu ihan koomisuuteen saakka.

Mutta inhokkini on Stephanie,Trician mutsi.
      Kammo akka,ilkee ku mikä.Onneks joutuu vankilaan vielä tulevaisuudessa.Myös Andy on ällön nössö.

• Debbie.D.

Menin laittaa otsakkeet vääriin sarakkeisiin...yyh,mut tässä tää nyt on korjattuna.=)

• Debbie.D.

Charity ja Cain! Ne on musta tosi ykkösiä molemmat!Kumpikin sanoo sanottavansa.

• kisuli

musta eric on paras! ihanan äkäinen koko ajan. toivoisin vaan parempaa onnea ericin yrityksille!

• Edna's dog

Voisin vaikka vetästä nokkaan,ja se on tämä Marsedeinen sydänviallinen poika Ali. Hyi hitto että on ällö ja aivan kamalan rumakin jätkä vielä.Sais vaan sen sydärin ja jäis pois.Miks ne on niin ruman jätkän tohon rooliin ottaneetkin???????? Oikeen nuljaska tyyppibritti pahimmasta päästä.

• Lolita1982

Ashley on paras. Hänen vuokseen aloin Emmerdalea alun perinkin seurata.

En osaa sanoa kuka on ärsyttävin... ehkä Robert, jotenkin suututtaa se, miten hän Andyä kohtelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe