Nainen mihin haluaisit

Anonyymi

Jos mies tai sinä tekisit kermavaahtoa niin mihin laittaisit sitä itseesi tai toivoisit mihin mies laittaa sitä jonka nuolee pois sinusta esim laittaisitko nilkasta sääreen teiteen vanan ja sinne runsaammin vai kaulalta alas sinne vai minne laittaisit tai haluaisit

21

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaisi Sunday-jäätelölle jossa kermavaahtoa, suklaachipsejä, kirsikoita sekä paljon kermavaahtoa.

On kyllä aika huvittava paikka tämä missä nyt jo melkein vuoden olen asunut: on aika hyvät ulkoiluväylät jokasuuntiin, niin ja kevyen liikenteen väylät myös, ulkoilijoita riittää.

Äsken kuuntelin tuli ääniä ulkopeuolelta_ ensin kuulosti että poliisien jahtausääni, sitten alkoi lähestymään paloauton piipaa, se lähentyi paloauton ääni, ja meni katua pitkin piipaa päällä, paloauto, jossain vaiheessa poliisien auto erosi eri reitille ajattelin, äänistä päättelin.

• Anonyymi

Kupiin tuoreiden mansikoiden päälle kiitos.

• Anonyymi

Mansikkakakkuun sitä laitetaan.

• Kermavaahtoa laittaisin kermakakkuun, ja kakun länttäisin keskelle sen miehen naamaa, kuka ehdottaa sitä kermavaahtoa vartalolle pursotettavaksi.

• Anonyymi

Täytekakkuun

• Lettuhillon kanssa vohvelin päälle. Lurps!

• Anonyymi

Lettuhillosta tuli mieleen letut. Pitäisiköhän tehdä pitkästä aikaa? Jopa minä osaan tehdä niitä, paitsi sen ensimmäisen letun. Miksi se menee aina pilalle?

• Anonyymi kirjoitti:

Lettuhillosta tuli mieleen letut. Pitäisiköhän tehdä pitkästä aikaa? Jopa minä osaan tehdä niitä, paitsi sen ensimmäisen letun. Miksi se menee aina pilalle?

Pannu ei ole tarpeeksi kuuma tai epätasaisesti lämmennyt. Mulla menee eka kanssa letuksi.. mutta se onkin hyvä lettu särppiä sormin suuhun, niin saa maistettua onko taikina hyvää vai tarvitseeko lisää esim suolaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pannu on joko liian kuuma tai sulla on liian vähän rasvaa, ja siksi kärähtää. Kolmas vaihtoehto on se, et pannu on liian kylmä kun kaadat taikinan pannulle, eikä lettu sillä rusketu.

Kokeile ennen ekan letun taikinan kaatamista pienellä palalla vaaleaa leipää, kuten vaikka paahtoleipäpala, onko pannu jo tarpeeksi kuuma.

• Lauruska kirjoitti:

Pannu on joko liian kuuma tai sulla on liian vähän rasvaa, ja siksi kärähtää. Kolmas vaihtoehto on se, et pannu on liian kylmä kun kaadat taikinan pannulle, eikä lettu sillä rusketu.

Kokeile ennen ekan letun taikinan kaatamista pienellä palalla vaaleaa leipää, kuten vaikka paahtoleipäpala, onko pannu jo tarpeeksi kuuma.

Ai joo.. Jos käyttää paistamisessa öljyä, kannattaa laittaa ihan pieni nokare voita öljyn sekaan, niin sitten huomaa paremmin jo ihan vaan katsomalla, milloin pannu on tarpeeksi kuuma.

• Anonyymi

Hyviä ohjeita annoitte, täytynee kokeilla. Tosiaan tämä ukko ei ole leipomista ja ensimmäisen räiskäleen paistamista vielä oppinut.

Rehellisesti sanoen toki pizzataikina onnistuu leipoa, mutta se onkin yksinkertainen ja sopii minun suoraviivaisuuteen.

Aikoinaan edesmennyt naisystäväni teki välillä mokkapiirakoita minulle. Olin aivan myyty ja tein kaiken mitä hän sai mieleensä. Kerran kokosin jopa Ikean pöydän!

• Anonyymi

No kermavaahtoa on hyvää, menee ihan minkä kans vaan. Jonku kiisselin kanski maukasta kyllä.

• Anonyymi
    • Synttärikakkuun. 🎂

• Anonyymi

Hunajaa käyttivät ennenvanhaan puutteessa olevat naiset. Ja koiraa.
      Laittoivat sitä tietenkin sinne mistä halutaan nuoltavan.

• Anonyymi

Erikoista. Omat koirani vihaavat hunajaa. Haistavat, nyrpistävät nokkansa ja aivastavat päälle, jos joskus tippuu hunajaa lattialle. Kaikki koirani ovat tehneet samoin. Haisee mehiläisiltä, eivät tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista. Omat koirani vihaavat hunajaa. Haistavat, nyrpistävät nokkansa ja aivastavat päälle, jos joskus tippuu hunajaa lattialle. Kaikki koirani ovat tehneet samoin. Haisee mehiläisiltä, eivät tykkää.

No mistä koirat tykkääja antaa ihanan emännälle

• Anonyymi

Varmaan kakkuun jonka haaveillut leipovani.

• Anonyymi

Jalkapohjiin.

• Anonyymi

Jos pyöräyttäisi komean terskansa ympärille vielä suihkun jälkeen niin kyllä nuolisin...

• Anonyymi

Yök, en muuhun kuin suuhun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4160
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2830
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      69
      2728
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      153
      2520
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      72
      2162
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      348
      2046
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1528
    8. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    9. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1322
    Aihe