Hyvän vaimon testi

Anonyymi

Jos mies lähettää sinut kauppaan niin kuinka monta tölkkiä olutta pystyt kantamaan kotiin eli jääkaapissa on aina min 60 tlk olutta että ovat kylmiä eli yksikin kuluu niin hankit kaksi tilalla ja varastoon ettei heti lopu mut kuinka monta tölkkiä pystyt tuomaan kerralla eli käsissä repussa pääsipäällä reisitaskuissa ja taskuissa ehkä kärryissäkin ym ja vähän jotain suolaistakin siihen ja makeaakin

34

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistaiseksi en yhtään. Kun ei ole miestä, ei ole myöskään tarvetta roudata kaljaa kenellekään, ja itse en sitä juo enää. Ja jos vielä jonkun kanssa kimppaan menen, se mies saa itse raahata ja maksaa kaljansa mitkä juo. Maksimissaan voin sixpackin tuoda kaupasta tullessani, mutta sitäkin vaan silloin tällöin harvakseltaan.

• Anonyymi

Eli et olisi kovin kummoinen vaimo ja päästäisit jääkaapista oluet loppumaan niin pääsisit sinäkin helpommalla kun olutta olis riittävästi ettei lopu ja eikä sinun tarvi ravata kaupassa kun pitää huolen että jääkaappi täynnä ja komerossa min 600 tlk lisää eli täyttää sitä mukaan kaappia kun tyhjenee ja välillä käy kaupassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et olisi kovin kummoinen vaimo ja päästäisit jääkaapista oluet loppumaan niin pääsisit sinäkin helpommalla kun olutta olis riittävästi ettei lopu ja eikä sinun tarvi ravata kaupassa kun pitää huolen että jääkaappi täynnä ja komerossa min 600 tlk lisää eli täyttää sitä mukaan kaappia kun tyhjenee ja välillä käy kaupassa

Älä hauku Lauruskaa. Kaikki hyvät vaimot eivät kanna miehelle olutta. Eivätkä anna säilöä kodissa sitä laatikkotolkulla. Tämä on sekä vaimon että miehen parhaaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se kuka juo, hankkii ja maksaa juomat. Hyvin yksinkertaista. Miksi maksaisin ja raahaisin niska limassa toiselle juotavaa, jota en edes itse joisi? Ja kiitokseksi tulisi vain huutoa, että "hae akka lisää kaljaa! " Jos itsekin joisin, olisi silloin eri tilanne.

Mä olen yhden miehen jättänyt osittain siitä syystä, että en jaksanut katsella kännistä ruikutusta ja syyttelyä että mun takia ei voida tehdä sitä ja tätä ja tota. Toisaalta mun lähisuvussa on ollut alkoholismia, ja olen pienenä pelännyt omaa pappaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hauku Lauruskaa. Kaikki hyvät vaimot eivät kanna miehelle olutta. Eivätkä anna säilöä kodissa sitä laatikkotolkulla. Tämä on sekä vaimon että miehen parhaaksi.

Ei ole kukaan haukkunutkaan vaan leikkimielisesti sanottu ja varmasti lauruskakin tajusi niin kuka 600 tlk kotona pitää ei aina saa olla niin tosikko niin 500 tlk kin riittää aivan mainiosti

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Se kuka juo, hankkii ja maksaa juomat. Hyvin yksinkertaista. Miksi maksaisin ja raahaisin niska limassa toiselle juotavaa, jota en edes itse joisi? Ja kiitokseksi tulisi vain huutoa, että "hae akka lisää kaljaa! " Jos itsekin joisin, olisi silloin eri tilanne.

Mä olen yhden miehen jättänyt osittain siitä syystä, että en jaksanut katsella kännistä ruikutusta ja syyttelyä että mun takia ei voida tehdä sitä ja tätä ja tota. Toisaalta mun lähisuvussa on ollut alkoholismia, ja olen pienenä pelännyt omaa pappaani.

No niin tulonne yhteen eli ne on teidän yhteiset tulot eli haet ja maksat yjteisistä rahoista eli silloin kun ollaan kimpassa niin kaikki on yhteistä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kukaan haukkunutkaan vaan leikkimielisesti sanottu ja varmasti lauruskakin tajusi niin kuka 600 tlk kotona pitää ei aina saa olla niin tosikko niin 500 tlk kin riittää aivan mainiosti

Kuule, mun "leikkimielisyys" on ollut poissa perjantaista lähtien. Jaksaminen on kortilla, kivut pahenee päivä päivältä. Mä kävin tänään postissa ja kaupassa. Koko matkan, postista kodin vieressä sijaitsevaan kauppaan, irvistelin tuskasta, enkä uskaltanut hetkeäkään pysähtyä lepäämään, koska jos sen olisin tehnyt, en olisi selvinnyt kotiin asti. En juurikaan kattonu sivuille, vaan keskityin liikkumiseen. Eikä helle ollut siihen syynä.

Oon ollu muutaman päivän aika herkillä itkun suhteen. Nukuin viime yönä hyvin, ja sainkin tarpeellisen määrän unta, mutta maksan siitä kalliisti. Rukoilemalla tajunnan menetystä. Ei ole juurikaan ruokahaluja. Seuraavat kaksi päivää pysyn kotona, jotta pystyn lähtemään perjantaina kaupunkiin hakemaan piikkiä. Sen jälkeen olenkin tiukasti viikonlopun kotona, koska se tulee olemaan yhtä helvettiä.

Sattuu ihan vitusti, eikä asialle voi tehdä mitään. Se on vaan pakko kestää. Ei ole vaihtoehtoja. Joten.....

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Kuule, mun "leikkimielisyys" on ollut poissa perjantaista lähtien. Jaksaminen on kortilla, kivut pahenee päivä päivältä. Mä kävin tänään postissa ja kaupassa. Koko matkan, postista kodin vieressä sijaitsevaan kauppaan, irvistelin tuskasta, enkä uskaltanut hetkeäkään pysähtyä lepäämään, koska jos sen olisin tehnyt, en olisi selvinnyt kotiin asti. En juurikaan kattonu sivuille, vaan keskityin liikkumiseen. Eikä helle ollut siihen syynä.

Oon ollu muutaman päivän aika herkillä itkun suhteen. Nukuin viime yönä hyvin, ja sainkin tarpeellisen määrän unta, mutta maksan siitä kalliisti. Rukoilemalla tajunnan menetystä. Ei ole juurikaan ruokahaluja. Seuraavat kaksi päivää pysyn kotona, jotta pystyn lähtemään perjantaina kaupunkiin hakemaan piikkiä. Sen jälkeen olenkin tiukasti viikonlopun kotona, koska se tulee olemaan yhtä helvettiä.

Sattuu ihan vitusti, eikä asialle voi tehdä mitään. Se on vaan pakko kestää. Ei ole vaihtoehtoja. Joten.....

Miehen ja kikkelin puute saa myös huumorin kukan pois ja ennen ei mikään naurata kunnes saa kikkeliä ja kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen ja kikkelin puute saa myös huumorin kukan pois ja ennen ei mikään naurata kunnes saa kikkeliä ja kunnolla

Ei kaljaa jatkuvasti kittaavalla seiso. Niin ettei sillai se tule hoidetuksi.

• Anonyymi

Hyvä nainen on läski työtön 4seinän istuja.
        Helppo kontrolloida, ei jaa aina heti persettä kaikille.

naisiin pettynyt maalainen

• Anonyymi

Minä en edes pyytäisi tuollaista, pyytäisi ystävällisesti naiskumppiani tuomaan ehkä kaksikin pakettia voileipäkeksejä?

• Anonyymi

No ei tarvitse pyytää kun hyvä vaimo huolehtii omatoimisesti eli huolehtii että olutta on ja hänen miehensä ei kuivu janoon ja nestehukkaan ja suolakekseillä heitetään frisbii ja hyvä vaimo kysyy aina välillä haluuks pimppii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tarvitse pyytää kun hyvä vaimo huolehtii omatoimisesti eli huolehtii että olutta on ja hänen miehensä ei kuivu janoon ja nestehukkaan ja suolakekseillä heitetään frisbii ja hyvä vaimo kysyy aina välillä haluuks pimppii

Olut aiheuttaa nestehukkaa, ei vähennä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olut aiheuttaa nestehukkaa, ei vähennä sitä.

Jotenkin saan sinusta kuvan että olet korkeastikoulutettu jännämies semmoinen kuin ylioppilas larvanto tulee ja ätmi sanoo ja menee niin mamma mamma mut larvanto tekee silti jännii asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholi kuivattaa kehoa ja helteellä huono juttu.

• Anonyymi

En yhtään. Alkkikset eivät kiinnosta.

• Anonyymi

Mies hommatkoon oluensa itse.

PS. Tuollaista juoppoa miestä en huolisi missään tapauksessa.

• Anonyymi

Ensimmäinen hyvä kysymys: Millä vuosituhannella menetit neitsyytesi?

• Anonyymi

Hyvä vaimo ei alkkista huoli alunperinkään.

• Anonyymi

Miksi jokainen poliisinainen ja mies ovat aina jo taidokkait ja tottuneita runkkareita?`

• Anonyymi

Taas yksi idioottimainen kirjoitus.

- Sheena

• Koko kaljarekka pihaan kaljoineen ja teippaisin tratin suuhun, kädet selän taakse nippusiteellä ja kaljaa loputtomana virtana trattia pitkin ukon kurkkuun.

Viimeseen pulloon.

• Anonyymi

En kyllä tykkäisi jos rakkaani alkaisi kantamaan laatikoittain olutta kotiin.

• Anonyymi

Minun nimeni onkin idootti, joka on tttösten antama hellittely-nimeni itselle, olen idootti.

• Anonyymi

Mitä se mies sitten tekisi sen eteen, että olisi ne olueensa ansainnut? Ja kuka ne kaikki olueet maksaisi?

En kauaa kattelisi semmosta joka jatkuvalla syötöllä alkoholia kittaisi vaan haihtuisin aikas nopeaa paikalta. -.-"

• Anonyymi

Osta ja kanna itse oluesi, mä en tsuppariks ala. Mulla on tapana ostaa silloin tällöin pieni mäyräkoira Olvin ykkös olutta, eli lähes alkoholitonta. Olen tarjonnut sitä tai wiccyvettä laktoosittomana ruokajuomana vieraille.
      Jotkut saunavieraat ovat myös saaneet tölkin olutta saunaan, janojuomaksi.

Oikein kuumana ja hikisenä kesäpäivänä saatan itsekin juoda ½tölkillistä Olvia.
      Se ei kyllä ole kovin viisasta, vaikka maistuukin silloin, niin avaa hikihanat avoimiksi ja hiki tosiaan silloin virtaa. Siihen on tosin pelastus keino; sauna lämpiämään ja löylyjen kautta pesulle... sekä kylmällä vedellä huuhtelen lopuksi koko kehoni.
      trollikka

• Anonyymi

Voileipäkeksejä ja levitteitä niille erilaisia juustoja ja jotain pihvijuttua...

Muuten tuli mieleen elokuvista uusi Dune, on valmis jo missä on tuo Rebecca Ferguson joka oli myös Rose The Hat -Stephen King -elokuvassa... noh se siitä.

• Eipä tarvetta

• Anonyymi

Jokainen hakekoon itse kaljansa ja maksakoon ne myös.

• Anonyymi

Pystyishän noita, mutta yhtään en toisi. Hakekoon ite oluensa ja juokoon omassa kotonaan. Mun kämpässäni kaljaa ei kitata!

• Anonyymi

Eikä mua kyllä kukaan kykene kauppaan "lähettämään". Menen kun on kauppapäivä ja ostan viikon ruokatarpeet. Hyvin harvoin tulee käytyä kaupassa muuten vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä mua kyllä kukaan kykene kauppaan "lähettämään". Menen kun on kauppapäivä ja ostan viikon ruokatarpeet. Hyvin harvoin tulee käytyä kaupassa muuten vaan.

Juoppo trolli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoppo trolli!

Kyllä, tosi juoppo. Muutama lasillinen per vuosi tai pari.

• Anonyymi

Reputettu. seuraava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2316
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2269
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      130
      2255
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2160
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      55
      1782
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1371
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1205
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1147
    Aihe