Naisellinen pukeutuminen..

*~StarsInYourEyes~*

Täällä ja varsinkin Monikultuuriset-palstalla on ollut juttua siitä, että suomalaiset naiset pukeutuvat kuin äijät, hiihtävät tuulipuvuissa tai muissa rönttösissä ympäriinsä.

Naisena täytyy myöntää, että tähän ilmiöön on tullut törmättyä. Mutta siitä ei olekaan kysymys vaan siitä, mitä sitten on naisellinen pukeutuminen? Hame päälle ja kukkia hiuksiin ja siinä se on, vai...?

Kai sitten itse olen liian tylsä, kun en hametta pidä. Arkipukeutuminen koostuu istuvista (stretch-)farkuista, lyhyestä jakusta ja korkeakorkoisista saappaista sekä päällä yleensä toppi, talvella korkeakauluksinen villapaita... Ja meikkaan ihmisten ilmoille mennessä.

Tuli vaan mieleen...

15

3267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää?

Naisen tulisi olla miehelle äiti, kumppani ja huora.
      Pukeutuminen siis sen mukaan, olettaisin.

Ne haluaa äidin huolehtimaan itsestään, vaimon kumpaaniksi ja huoran sänkyynsä.

• Silleen

olet tuon tylsyyden suhteen,miesten kannalta katsottuna.Tähänhän tosin on turha mitään huomiota kiinnittää.Lohtu on vielä ettet ole läheskään ainoa.

• se on nähty ja koettu

olla Suomessa naisellinen kyllä siitä heti huoran nimen saa.

• Tomba
        se on nähty ja koettu kirjoitti:

olla Suomessa naisellinen kyllä siitä heti huoran nimen saa.

tuulipuvut kahisevat ja tympeä Citymarket-kuosi hallitsee katuja ja raitteja, kun itsetunnottomat kyyristelijät pelkäävät jotain surkeita huoran huutelijoita.

• Noh.......

a) Hameet kunniaan. Siis pitkät hameet, ei mitään lutka-look roiskeläppiä.

b) Jos liike myy sekä ruokaa että vaatteita, se tarkoittaa sitä että sieltä pitää ostaa vain ja ainoastaan ruokaa, ja kiertää vaate-osasto kaukaa.

c) Pitkät hiukset kunniaan. Kyllä, me miehetkin tiedämme että niiden hoitamisesta on teille riesaa. Mutta ne ovat kauniit. Ja mies tuntee, että arvostat häntä jos vaivaudut niitä pitämään. Ainakin minä...

d) Jos sinulla on mies, niin kysy minkälaisia alusvaatteita hän toivoisi sinun käyttävän. Tiedän, kuullostaa ehkä typerältä, mutta silti... Ja tämä on asia jota mies tuskin kehtaa sinua pyytää muuttamaan, joten ehdota sinä...

• horny-33

Siis mua ottaa ihan älyttömästi päähän tää stretchfarkku-avainketju-toppi-Kallion streettilookki, joka on niinku päällä kaikkialla. Vaikka olenkin persefriikki hetero sinkkujätkä, niin mä en tykkää siitä tyylistä. Se on liian tasapaksua ja vanhaa.

Toinen mitä mä vihaan yli kaiken on mimmeillä ns. nollatyyli, eli vedetään päälle mitä sattuu ettei vaan näytettäs vahingossakaan naiselta.

Jos mimmillä on hyvä runko, niin kyllä lyhyehkö leninki on kesäsin hyvä. Toinen on tietty jakkupuvut, mutta eihän suomalaisten mimmien poikaystävillä mihinkään Chaneliin kukkaro taivu. Ja sanosin kyllä, että lierihatut tulee mimmeillä kovaa. Yks mikä vetäis meikäläisen ihan veteläks ja villiks ois se, että mimmi käyttäs krakaa ja pukua. Eli flirttailu miesten pukeutumisella. Korkkarit ja meikit on mulle aina in. Samoin farkkusortsit ja nahkapökät.

• Silleen

teemme vain yhden perusvirheen.Näilläkin sivuilla on tullut kyllä täysin selväksi että yksikään nainen ei pukeudu miehiä miellyttääkseen vaan saadakseen tyydytystä katsoessaan peiliin.Jättäkäämme turhat kuvitelmat,sillä se mikä miellyttää meitä ei suinkaan miellytä naisia.

Vetääkseen hameen päälle kun kaikilla muilla on Jeansit,vaatii luonnollisesti aivan liian suurta oma-aloitteisuutta.

• horny

kattilassas.Kun mulla olis kraka tuikkaisit tietty mua P******een.Sitä ei voi sallia.Kravaatti ja puku!Anna mun kaikki kestää!

• Tosiaan, tämä vielä:

Poikaystävä mukaan sinne vaatekauppaan, ja poikaystävän lompakko myös. Ostakaa vaatetusta hänen makunsa mukaan ja hänen rahoillaan. Esim. on kiva ostaa jotain sellaista joka on ihan vain ja ainoastaan teidän kahdenkeskisiä hetkiä varten. Ja tietysti voi jotain ihan käyttövaatteitakin ostaa sen miehen rahoilla ja hänen suosituksiensa mukaan.

PS: Jos miehellä ei ole lainkaan makua, tämä ei tietenkään toimi.

• mmmies

Naisen vaate on hame tai mekko, jos ei ole liikaa pakkasta. Miksi naiset pukeutuvat nykyään miesten vaatteisiin? Taitavat olla sukupuoleensa tyytymättömiä.

• mieti nyt vähän

Että housuissa on yksinkertaisesti huomattavasti helpompaa olla ja elää?

• Miehen mitta
        mieti nyt vähän kirjoitti:

Että housuissa on yksinkertaisesti huomattavasti helpompaa olla ja elää?

Verkkareissa ja collegessa tai vaihtoehtoisesti kokopitkässä tuulipuvussa on yksinkertaisesti vieläkin helpompi olla ja elää. Mutta kas, sehän onkin suomalaisten uniseksuaali juhla- ja arkiasu!

• vielä

vaatteiden tehtävä on suojata sekä naisia että miehiä luonnonvoimien ja petoeläinten hyökkäyksiltä. tämä tehtävä korostuu entisestään näillä leveysasteilla. kenkien pitää suojata varpaita paleltumiselta ja niillä on oltava hyvä kävellä.

• pitkäsääri

Aivan yllätyin miten paljon huomiota sain, kun rohkaisin mieleni ja vetäisin hameen päälleni viime kerralla baariin...portsaritkin olivat paljon kohteliaampia ja sisään kävellessäni hämmennyin aivan täysin, kun ympäriltäni kuului viheltelyä ja melkeinpä kaikki miehet tuijottivat sääriäni. Eli jos huomiota haluat herättää niin kannattaa kokeilla hametta, mutta itse tulin siihen tulokseen, että tyydyn kyllä vähempäänkin huomioon. lisäksi inhottavinta tilanteessa oli toiset naiset, jotka katselivat päästä varpaisiin..kaipa olivat kateellisia..

• tunnelmat

kun käytiin kaverin kaa vähän vanhemman väen paikassa. Lyhyissä hameissa oltiin ja naiset katselivat jotenkin epäystävällisesti. Kateutta kait? Noh, eihän me niitten ukkoja tultu katsomaan vaan bändiä. Hyvä keikka olikin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe