Mistäs hitosta tässä on kysymys?
Minulla on ollu vuoden päivät säpinää yhen miehen kanssa. Sattunut on vaikka mitä.
Sitten eräs ilta baarissa ollessa niin exäni kävi sanomassa sille ettei tarvi minua iskiä.
Noh mies oli sanonu ettei sitä kiinnosta mun jutut.
No minähän otin ja suutuin verisesti asiasta.. Otin rinnuksista miestä kiinni ja huusin sille,että tulee suoraan sanomaan jos ei kiinnosta ettei tartte monen mutkan kautta mulle asia tulla.
Vielä seuraavana aamunaki lähetin sille viestiä ja toistin asiani ystävällisesti. Nyt siitä ei ole kuulunut mitään,mutta kun kylillä kävelen niin mies vahtaa mun perään pitkään..Viime sunnuntaina se istu kaverisa kyytisä ja ne ajeli mun ohi monta kertaa ja se vahtas mua silmät tapillaan. Ottaako sitä päähän se mitä sanoi kenties vai mikä siinä on?!..
On sillä mun exän möläyksellä osuutta asiaan,mutta siltiki vituttaa tuommoset..
Mitäs hittoa tuon jäppisen päässä liikkuu..
En ymmärrä miehiä
6
1295
Vastaukset
Siis, exäsi kävi aukomaan päätänsä nykyisellesi. Nykyisesi päätti, ettei tässä nyt väkivaltaisiksi ruveta, joten puhui ympäripyöreitä ja näin vältti turpajuhlat ja baarista uloslentämisen.
Sitten sinä otat nykyistäsi rinnuksista kiinni ja huudat.
Sitten nykyinen ottaa sinuun rutkasti etäisyyttä ja kummastelee kaukaa.
Sitten sitä ihmettelet, että onpas kumma mies tämä nykyinen.
Sillälailla.- näin!
Eli miehenä olemisessa on se huonopuoli että tappelu on helppo saada aikaiseksi. Fiksu mies onnistuu turpakäräjät välttämään mutta tätähän ei naiset sitten taas ymmärrä!
- tyrmistynyt
..Tämä mies on tehnyt saman minun kaverilleni aikoinaan ja sille ei ollut kukaan etes käynyt sanoon mitään. Siksi suutuin niin hirveesti,ku ajattelin että se tekee kylmät minullekkin.. Ajattelin että se olisi muuttunut etes hivenen siitä...
- plöp
tyrmistynyt kirjoitti:
..Tämä mies on tehnyt saman minun kaverilleni aikoinaan ja sille ei ollut kukaan etes käynyt sanoon mitään. Siksi suutuin niin hirveesti,ku ajattelin että se tekee kylmät minullekkin.. Ajattelin että se olisi muuttunut etes hivenen siitä...
Hahhah!!!
- Niiiiiin
Luulen, että sen pienessä päässä liikkui juuri tuon tappelun välttäminen..... Ilmeisesti olet juuri näitä naisia joista on mukava seurata kun kaks jätkää tappelee muijasta... Kyllä itsekkin katsoisin kadulla pitkään että käykö toi muija vielä päälle. Sekasinhan se on kun eka käy päälle baarissa ja sekään ei riitä vaan pitää vielä viestejä lähettää !
- tyrmistynyt
Lähetin vaan asian selventämiseksi sen viestin.. Täälä tuppukylillä ku on tapana selvittää asiat suusta suuhun menetelmällä niin asia muuttuu siinä välillä niin paljon ettei tiedä mikä osa asiasta on totta ja mikä ei ku tulee omiin korviin... Että tämmöstä täälä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979