Kannabistako

seinänaapuri

Viimepäivinä taloyhtiömme rappukäytävässä on leijunut outo tuoksu. Haju ei varsinaisesti ole paha, mutta sen haistaa selvästi. Naapurissani asuu noin 30-vuotias nuorimies. Eilen näin hänet rappukäytävässä. Normaalisti hän tervehtii minua aina kohdatessamme, mutta nyt hän tuntui jotenkin poissaolevalta ja sekavalta. Epäilen että hän kasvattaa asunnossaan hamppua.

Naapuristani ei muuten ole ollut mitään häiriötä, hän käy tietääkseni töissä, eikä asunnosta kuulu mitään ääniä. Mitä minun pitäisi tehdä?

19

3934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvvvvvvvvv

ei mitään

• kukka

anna hampun kasvaa rauhassa, ehkä voitte joskus poltella yhdessäkin

• hmm

Olen joskus törmännyt hamppukasviin ja sen haju on mielestäni aika epämiellyttävä, muistuttaa lähinnä kissinpissiä... Omaan käyttöön kasvia ymmärtääkseni saa kasvattaa, muttei myyntitarkoitukseen? Eli eipä sulla paljoa ole tehtävissä. Tietysti jos kaveri alkaa aiheuttaa häiriötä tai porukkaa alkaa lapata siellä ostomielessä (ai että mistäkös senkään näkee päällepäin) niin sitten vois jonnekin pirauttaa...

Asuin joskus kerrostalossa, jossa seinänaapureilla (somaleita) oli jotain vastaavaa omaa tuotosta. Joskus menin pimputtamaan ovikelloa mieheni kanssa, kun he olivat pitämässä helvetillisiä bileitä (musiikki oli todella kovalla keskellä viikkoa). Eivät avanneet, mutta puhuimme käytävällä kovaan ääneen, että kutsutaanpa sitten poliisit paikalle. Tämän jälkeen tilanne rauhoittui ja veivät "kasvimaansakin" muualle kukkimaan, koska käytävään ei tullut enää katkua.

• piripää

Hamppu on huumausaine eli sitä ei saa kasvattaa omaankaan käyttöön

• alli
        piripää kirjoitti:

Hamppua saa kasvattaa omaan käyttöön, koristekasvina nimittäin. Ei nautintoaineeksi tietenkään. Ja hamppua on muuten aika monta eri lajia kuten esim. yleinen kuituhamppu tuon "huumehampun" lisäksi.

• rewq
        alli kirjoitti:

Hamppua saa kasvattaa omaan käyttöön, koristekasvina nimittäin. Ei nautintoaineeksi tietenkään. Ja hamppua on muuten aika monta eri lajia kuten esim. yleinen kuituhamppu tuon "huumehampun" lisäksi.

no sitä kuituhamppua saa kasvattaa, ja oikein eu-tuella. ainakin tuolla pelloilla. sitä versiota mistä niitä pajautuksia irtoo ei saa kasvattaa. ei mulla muuta, kiitos.

• aarporaaja
        piripää kirjoitti:

siis ostaaa sitä huuma-ainesta??? Ihan vain kokeilisin, kun tuo koskenkorva jo kyllästyttää ja lihottaa..

• korvatulpat omistava

Ole tyytyväinen, niin kauan, kun sinulla on noin
      hiljainen naapuri.
      Naapurin vaihtuessa saattavat asiat joskus mennä todella huonoon suuntaan...

• Pentti K

Varoita hienovaraisesti naapuriasi hajun leviämisestä rappuun. Talossasihan voi asua kyttääjä, joka ilmiantaa naapurisi poliisille. Ethän halua, että hiljainen naapurisi saa häädön?

• muiden asioihin

Paras tapa elää elämäänsä on huolehtia omista asioistaan .
      Jos mitään häiriöitä ei esiinny niin anna asian olla.
      Lankomies lähti pätemään just samanlaisessa jutussa ja siitä seurasi sitten sairaalreissu ja muuta mukavaa. että semmosta.
      Sitä paitsi kannabis on täysin harmiton luonnontuote.

• Nomen est Omen

Vetäise heti nisti-saastaa kuonoon ensitilassa ja uhkaa kertoa huumepoliiseille moisen narkkarin harrastukset,ellei tämä itse häivy v**tuun taloyhtiöstänne.

• vaikka nimettömänä,

jossa kohteliaasti kysyt josko hajuhaitta saataisiin pois.

• Haistat jotain oudohkoa naapuri ei tervehdi = naapuri on huumerikollinen

Nerokasta...

- Dekas

• mari

haisee tosi pahalle ja haju leviää joka paikkaan. En usko, että kukaan kasvattaa huumehamppua huoneistossa. Se on kasvihuone tai ulkotuote.

• The Hoplite

jospa nyt ei kuitenkaan kyttäiltäis naapurin asioita aivan liikaa. tottakai on mukava jos naapurit pitävät huolen siitä, että toisella menee hyvin, muta jos naapurisi on päättänyt tehdä jotain tuollaista se on hänen oma asiansa eikä siihen voi puuttua paitsi jos on KUNNON todisteita ja jotain rikkeitä ja mitenkäs se henkilön ikä nyt tähän liittyy? ei ole tuollaiset asiat iästä kiinni... sekä tuo "hän käy tietääkseni töissä" monet ihmiset käyvät töissä ja saattavat käyttää jotain aineita ei se ole niin että kun ihminen ensimmäisen kerran käyttää jotain, hänestä tulee välittömästi jotenkin outo, poissaolo ja sekavuus nyt saattavat johtua vaikka työhuolista tai jostain muusta täysin arkisesta asiasta. en usko, että sinulla on mitään huolehdittavaa, eikä sinun kannata tehdä asialle mitään ellei jotain suurempia ongelmia ala ilmetä.

• ????????????????

Mitä se sinulle kuuluu, varsinkin jos naapuurisi omassa olossa eikä häiritse ketään.

• vankilaan

katumaan tekojaan. Jos vaikka oppisivat tarttumaan itseään niskasta kiinni.

- Ei millään pahalla

• sika
        vankilaan kirjoitti:

katumaan tekojaan. Jos vaikka oppisivat tarttumaan itseään niskasta kiinni.

- Ei millään pahalla

Suomessa on noin 30000 kannabiksen käyttäjää. Oletko valmis korottamaan veroja, jotta kaikki nämä käyttäjät saadaan vankilaan?

• 3ppe

Itseasiassa hamppua jonka kasvinosissa on THC:tä saa kasvattaa kunhan yksikään emikukinto/lehti ei katoa ja kasvi hävitetään poliisilaitokselle tjsp :I Hyvässä valossa thc pitoisia hamppuja voi kasvattaa myös ulkona, joten mukava valoisa paikka ja sinne siemeniä. Loppu kesästä korjaamaan sato

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe