Hajut rappukäytävässä

-siisteyden sipuli-

Asun ylimmässä kerroksessa. Ei ole hissiä. Raput ovat siistit ja on puhdas tuoksu vähän aikaa, kun siistijä on käynyt...minä itse siistin raput. ;)
Tuuletan, lakaisen ja pesen. Työskentelen siistissä asussa ja tuoksun hyvälle. Asiakaspalvelua ja olen siivoushullu.

Sitten se alkaa taas. Yhdessä asunnossa tupakoidaan. Haju käytävässä. Yksi pariskunta ei vaihda kissan hiekkaa riittävän usein. Haju kamala ja haisee ylös asti, joskus. Monikaan ei taida kopistella kenkiään...hiekkaa ja kiviä...paitsi ei omalla tasanteella. Siistijän työtä ei siis arvosteta, ei naapuritkaan. Hmm...en valita. Saan ihan hyvää palkkaa, lisätyö. Kuntoilun vuoksi esim. :=)

3

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitzi

muuta mettään asumaan,sun ei kannata asua kerrostalossa,nirpistelijä......

• vanhassa talossa

kun ei ole hissiäkään. Itse asun alle viisi vuotta vanhassa kerrostalossa. Ei tule toisten asunnoista hajuja rappukäytävään, joskus ruuan hajuja kylläkin. Johtuu ilmeisesti siitä, että pitävät ikkunoita auki ruokaa tehdessä. Tupakan haju on vain silloin kun polttavat rappukäytävässä ja hississä. Se kyllä taitaa olla yhteistä niin vanhoille kuin nuoremmillekin taloille, että asukkaat eivät viitsi pyyhkiä jalkojaan kurakelillä. Ei tarvitsisi kuin pari kertaa pyyhkäistä ja joka rappu olisi vähän siistimpi.

• Todella ihailtavaa, että joku vielä nykyään näkee vaivaa rappukäytävän siisteyden eteen ja todellakin välittää!

Tosi hienoa!

- Dekas
      (mies, 20v, ei mikään kyttääjämummeli)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe