Tämä palsta ei mielestäni vastaa sitä mitä pitäs.
Rasismia koko ajan.Ihmisten pilkkaamista.
Valvojat herätys,ennenkuin joku tekee rikosilmoituksen.
Palstan asiallisuudesta
4
647
Vastaukset
Liikaa rasistisia sekopäitä palstalla.
Valvojat saisivat tehdä enemmän töitä.- Hippaliinu
Täysin samaa mieltä! Itse olen viime päivinä ahkerasti ilmoitellut jokaikisestä rasistisesta ja asiaan kuulumattomasta viestistä...tosin eipä ole paljoa ollut vaikutusta. Tämän palstan valvojat eivät hoida tehtäviään...siivottavaa kyllä löytyy.
- rasistista
tekstiä täällä. Käyn aina silloin tällöin katsomassa, olisiko jotain asiallista kommenttia monikulttuurisista suhteista, mutta eipä täällä jaksa kauan viihtyä kun nää ahdasmieliset ovat vallanneet palstan. Täällä on muutamia hyviä kirjoituksia mutta vain noin 5-10 % palstan kaikista jutuista on lukukelpoisia. Harmittaa, kun olisi mielenkiintoista lukea siitä mistä on kiinnostunut ja sitten joutuu niin sanotusti tarpomaan p....ssa.
- huggybear
kyllä. kaikki kanssani eri mieltä olevat ovat rasisteja!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562218En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704- 101514
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681347- 121108
- 971051
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979