Pidätkö pienikokoisesta naisesta?

NättiPieniNainen19

Mitäs mieltä te miehet olette pienistä naisista? Mä olen 150/45,Eli melkoisen pieni. Onko se nyt niin ,että monet pitkät miehet pitävät pienistä naisista?
Minulle on moni pitkä mies sanonut,että pitää tälläisistä pienistä siroista naisista. Joten kysynkin teiltä pitkiltä miehiltä,että mikä meissä pienissä naisissa miellyttää teitä?
Itse mieluusti pidän vähän lyhemmistä miehistä,kun tunnen muuten itseni niin olemattoman pieneksi:D

15

3337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

ei nyt ole niin väliä, kumminkin toivoisin että nainen ei olisi minua pitempi, 175cm

• 190 cm Miesvanhus

Eihän pituus ole este, isolle miehelle se on ihan vastaavanlainen asia: mistä löytyy pitkä nainen;-)

Mutta ellen ihan muista väärin et ole niin lyhyt kuin yksi nainen mitä tapasin ohimennen viime vuonna
      Hän oli noin 140 cm ja hyvin hoikka naiseksi, pidin hänestä samantien!

Näin se menee:
      Älä ihmettele kokoasi,kun se oikea on sinun edessä niin sulaat siinä paikassa;-) Sen jälkeen olet juuri sopiva hänen syliin...

Sanoo mies jolla on 80 kg:n vaimo

• kaunista

voiko olla ihanampaa kuin pienikokoinen aikuinen Nainen. Olen itse melko suuri, (185cm) en kuitenkaan mikään jättiläinen.

• vilperi

kyllä pienikokoiset naiset on mun mieleen. jotenkin se sirous tulee esille niinkuin sanoit. aika loogistahan se on että sä pidät lyhemmistä miehistä, muuten tulisi kaksi metrisen kanssa aika hurja välimatka =)....vaik ei tässä mikään hujoppi itsekkään ole =)

• ölli

mutta en heitä inhoa tai vihaa.

• Tämä..

Tyttö. Haluaisi korkeintaan 175 pitkän pojan. (niskat muuten väsyy) En pidempiäkään kyllä vihaa enkä inhoa. Muotti on vaan väärä.

• olen
        Tämä.. kirjoitti:

Tyttö. Haluaisi korkeintaan 175 pitkän pojan. (niskat muuten väsyy) En pidempiäkään kyllä vihaa enkä inhoa. Muotti on vaan väärä.

170cm nainen ja minulle on hertaisen samaa vaikka mies olisi minua lyhyempi jos vain pidämme toisistamme, toki siis ei pidempiäkään vastaan ole jos kemiat pelaa. Onkohan teillä miehillä kuinka tärkeää lopulta naisen pituus jos vaikka ihastuisitte itseänne pidempään? Vai pitäiskö suhde unohtaa pelkän pituuseron takia? Ajattelisitko, että mitä muutkin sanoisivat? Mitenkä lopulta on?

• Pikkuinen..
        olen kirjoitti:

170cm nainen ja minulle on hertaisen samaa vaikka mies olisi minua lyhyempi jos vain pidämme toisistamme, toki siis ei pidempiäkään vastaan ole jos kemiat pelaa. Onkohan teillä miehillä kuinka tärkeää lopulta naisen pituus jos vaikka ihastuisitte itseänne pidempään? Vai pitäiskö suhde unohtaa pelkän pituuseron takia? Ajattelisitko, että mitä muutkin sanoisivat? Mitenkä lopulta on?

Halusi vaan irvistellä. Virtuaali maailman ulkopuolella kaikki on mahdollista. Täällä voi antaa mielikuvitukselle rajat joita ei oikeasti ole olemassa. Minä jonka niskat väsyy, olen 155 senttiä maasta laskettuna. Ilman kenkiä. Ymmärrettävää jos haluaa suhteellisen miehen?

• toki
        Pikkuinen.. kirjoitti:

Halusi vaan irvistellä. Virtuaali maailman ulkopuolella kaikki on mahdollista. Täällä voi antaa mielikuvitukselle rajat joita ei oikeasti ole olemassa. Minä jonka niskat väsyy, olen 155 senttiä maasta laskettuna. Ilman kenkiä. Ymmärrettävää jos haluaa suhteellisen miehen?

kaikki saavat sellaisen kun haluavat, kerran vain katselin palstaa missä lyhyet miehet olivat hiukan katkeria lyhyyteensä tai siihen, että naiset eivät pidä lyhyistä miehistä, todellisuudessa paljon taitaa olla jo pareja joissa nainen on pidempi miestään.
        Minullakin oli pikkuinen työkaveri 150cm nyt hän on paljon lyhyempi menetettyään jalkansa pari kuukautta sitten, ei tämä tähän toki aiheeseen sovi, mutta sinusta tuli hän mieleeni ja hänen pienet työkenkänsä pukukaappini vierellä. Ja kuitenkin paras asia: hän kuitenkin elää.kaikki kuitenkin lopuksi siis hyvin.

• Mies

oli kuin ihan minulle tarkoitettu.1700 mm on jo pitkä 169 senttiseen verrattuna.Kyllä vain sinusta tykkäisin jos en jo olisi tavannut toista joka myös pikkusen lyhemmistä miehistä pitää.

• Pieni on söpö, mutta ei koko merkkaa, vaan sisus, naisen luonne

• Mitä sirompi, sitä parempi. Lyhyet naiset on kaikista kauneimpia!

• '83

Pienet ja sopivasti pyöreät ovat kauneimpia. Huomattava sirous ei ole hyvästä, sillä se ei näytä naiselliselta.

Pidän myös sopivasti pyöreistä keskimittaisista naisista ja sopivasti pyöreistä pitkistä naisista.

Itse olen 180cm/80kg. Käyn ihan kuumana yhestä ~150cm naisesta, jonka pää on mun rinnan korkeudella. Se on niin "söpöö" (hyi mikä sana). :D

• m_185cm

Kyllä myös mun mielestä pienikokoiset naiset on todella söpöjä. En osaa sen tarkemmin määritellä, miksi te olette söpöjä. :) Tosin ei pituudella sinänsä ole mitään väliä, kokonaisuus ratkaisee. Suurikaan pituusero ei ole mikään iso ongelma, koska tuollaisen 45kg naisen voi tarvittaessa kyllä helposti nostaa syliin. ;)

• ..viis

Oon kai vähän lyhyempi mies 170/63, etten osaa sanoo mitä pidemmät miehet tykkää, mutta omalta osaltani pituudella ei juuri ole väliä. Oon niin ihastunut kuin seurustellutkin itseäni lyhyempien ja pidempien naisten kanssa. Pitkäs on se hassu, et joutuu kääntään päätään ylöspäin ku suutelee.

No se mikä ihan ekaks tuli mieleen, et yks mun suuria rakkauksia oli 143cm ja musta mikään ei ollu hienompaa kuin se, kun se oli mun sylissä niin että se kieto jalat mun ympärille ja mä kannattelin sitä. Siinä oli si hyvä olla. Ja siis ihan aikuisiällä. Eli vastaus on että pidän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe