Mitä tekisit jos

Anonyymi

22

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle kävi kerran noin, tosin kyse oli pienemmästä summasta, mutta tuhansista euroista kuitenkin. Olin aivan varma, että kyseessä oli virhe ja aloin etsiä tietoa, mistä mahtoi johtua, vaikka rahalle oli tosiasiassa suurikin tarve. Noh, se selvisi sitten, että olikin mulle tarkoitettu ja en ollut vain huomannut, että asiasta oli mulle ja julkisesti ilmoitettu. Tyypillistä minua😄 Ne hetket vain oli aika kuumottavia, kun ajattelin, että tuossa sitä rahaa nyt olisi, mutta en saa koskea niihin, kun ei ne kuitenkaan mulle kuulu.

• On tullutkin, mutta ihan odotetusti.

• Anonyymi

Tulikin markka-aikana tuon verran liikaa palkkaa tilille. Silloin otin tietysti yhteyttä firman palkanlaskentaan, saman tekisin nytkin.

Jos summa olisi tullut jostain vieraasta osoitteesta ottaisin yhteyttä pankkiini.

- Sheena

• Anonyymi

voiai ollA hassua cähän joa tulww kiejwuoei joSSA ei luw mirään j RUNRWMron lähwrräjä ;LS

• Anonyymi

mielestäni aika vakavaakin joktin bond-jutut koska jos on kipukja hampaissa, niinnoh vakavia, tämä elokva 007liötaomem ase pm jaisla-

• Anonyymi

Minun tilille tuli kerran 40000 euroa. Luulin että on virhe ja rahat katoaa pian tililtä. Ei katonut viikossa joten menin pankkiin kysymään mistä ne rahat oli tullut. Kävi selväksi että minun isä oli ne rahat laittanut. En ollut isää nähnyt 20 vuoteen kun se erosi äidistä niin minä jouduin lastenkotiin ja isä ja äiti erosi niin ei äiti pystynyt huolehtimaan minusta. Sit 20 vuoden jälkeen isä otti yhteyttä kyseli miten mulla menee, sanoin että olen työtön mut ihan hyvin menee. Ensin isä lähetti minulle kirjekuoressa rahaa 500 euroa. Sitten tuli se 40000 tilille.

• Sinulla on hyvä isä.

• Anonyymi

Veroahan tuosta olisi pitänyt maksaa.

• Anonyymi

En mä ainakaan heti alkaisi aktiivisesti tehdä mitään. Antaisin rahojen olla ja odottaisin, että joku kyselee niiden perään. Jos ei mitään alkaisi kuulua niin sitten luultavasti kyselisin pankista lisätietoja.

• En yhtään mitään. Setviköön sotkunsa kuka ne on aiheuttanutkin.

• Anonyymi

Rehellisesti ... en mä välttämättä kovin nopeasti tuota edes huomaisi. Mulla ei ole tapana mitenkään aktiivisesti seurailla tilini saldoa ja sinne jää joka kuukausi ylijäämä. Kyllä mä luultavasti jossakin kohtaa huomaisi miettiä miksi saldo on liian suuri, mutta siihen voisi hyvin mennä yli puolikin vuotta. Jos olen just siirtänyt noita käyttötilin ylijäämiä muihin säästöihin niin en tosiaan huomaisi pitkään aikaan.

• Anonyymi

Niin, voisi olla etten minäkään edes huomaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, voisi olla etten minäkään edes huomaisi.

Minä taas huomaisin heti aivan varmasti. Käyttötilillä en säilö tuhansia ylimääräistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas huomaisin heti aivan varmasti. Käyttötilillä en säilö tuhansia ylimääräistä.

Mä en jaksa tiliäni jatkuvasti hallinnoida. Valtaosa laskuista menee automaattisesti ja hyvin harvoin tulee mitään erikseen maksettavaa. Ei mulla ole siellä jatkuvasti mitään tuijoteltavaa. Joka kuukausi jää normaalisti jotain noin 1500 ylimääräistä ja niitä sitten siirrän, kun on sopiva hetki, mutta en todellakaan joka kuukausi. Eli tosiaan voisi kestaa, että tajuasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en jaksa tiliäni jatkuvasti hallinnoida. Valtaosa laskuista menee automaattisesti ja hyvin harvoin tulee mitään erikseen maksettavaa. Ei mulla ole siellä jatkuvasti mitään tuijoteltavaa. Joka kuukausi jää normaalisti jotain noin 1500 ylimääräistä ja niitä sitten siirrän, kun on sopiva hetki, mutta en todellakaan joka kuukausi. Eli tosiaan voisi kestaa, että tajuasin.

Minä puolestani siirrän kuukausittain toisille tileille rahaa. Todella vähän jätän käyttelytilille. Tämä on varokeino nykyajan pankkirosvoja vastaan.

• Anonyymi

Tuskin edes huomaisin.

• Anonyymi

Lähtisin kreikkaan saarelle vuodeksi

• Anonyymi

En välttämättä heti edes huomaisi, mutta toki vahingossa tilille tulleet rahat aina palauttaisin.

• Anonyymi

Minulle tuli kerran yllättäen 130000 euroa. Ne tuli veikkaukselta en ollut muistanut tarkistaa lottoa.

• Anonyymi

Jos tulisi, maksaisin yhden rakkaan nuoren velat pois että hän voisi rakentaa elämänsä puhtain paperein

• Viime vuonna tuli 11te bonareita (joita en odottanut), tosin eihän tuosta summasta paljon jää kun verottaja ensin ottaa omansa pois.

Jos tilille tulisi 10te, varmaan maksaisin autolainan pois ja veisin lapset kahtena vuotena reppumatkalle Eurooppaan (tai yksi vähän kalliimpi reissu).

• Olisin kiitollinen jos ne olisi oikeasti minulle. Nykyään sen verta köyhänä elänyt että haluaa lapsien asiat paremmin kovin olisin kiitollinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3741
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2710
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      58
      2554
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2046
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      315
      1944
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1403
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1377
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe