Jonkun täytyy uhriutua, siis miksi en minä.
Pahoittelen jo nyt kirjoituksissa mahdollisesti esiintyviä kirjoitusvirheitä.
Lähdin töistä kesken päivän, olihan helle. Ajattelin testata kaupungin terasseja mikä niistä olisi sopiva omaan elämykseen ajatuksella kaksi pitkää ja vaihto.
Kävin läpi 6 terassia tehden havaintoja. Lähes tieteellisellä tarkkuudella.
Muutama kysymys nousee esille humaltumisen voimakkuuden lisääntyessä.
Kun nautit auringosta ja juomasta katseesi kohtaa ihanan naisen.
Hän huomaa mielenkiintosi ja laskee olkaimet alas, jo ennestään havaittu nainen saa mielenkiinnon entistä enemmän heräämään. Nainen lyhyessä lähes ihonvärisessä kesämekossaan ja aurinkorasva kiiltelee kutsuvasti hartioilta. Olkaimien tippuessa näky on lähes seksuaalisesti viehättävä, tai olihan nainen jo ennen tuota.
Toinen huomio, kun nainen huomaa että katsot, hän alkaa kohentamaan hiuksiaan, yksi jopa otti harjan esille tehden kampauksen uusiksi. Ovatko nämä tahattomat tai tarkoituksen mukaiset teot viesti miehelle, saa luvan yrittää?
Mutta, kyllä Suomessa on kaikki tosi hyvin, en kerennyt olla ensimmäisellä terassilla kuin 20 minuuttia kun nainen joka siellä istui kutsui ystävänsä joka oli mielestäni aivan älyttömän ihana pakkaus kesämekossaan. Suomessa on paljon ihania naisia.
Siitä huolimatta pitää testata viimeinen terassi, kotona. Mikä näistä seitsemästä vie voiton ei ole vielä järjestetty äänestystä. Luulen että kotona on turvallisinta.
Ulkona on ihan super paljon ihania naisia, mitä nämä vempulat täällä valittavat naisettomuuttaan?
AV
Tieteellinen terassikierros
77
617
Vastaukset
- Anonyymi
Tässäpä kesämenoa.
https://www.youtube.com/watch?v=OnQbN8uQuZ8
AV - Anonyymi
Kyllähän kauniita naisia riittää mutta yksin sieltä aina pitää kotiin tulla, kuten ilmeisesti tässäkin tutkimuksessa kävi.
- Anonyymi
Kuulostaa hauskalta ja onnistuneelta reissulta!
Oot varmaan komea, kun noin helposti irtoaa😛
Itse olen koko kesän vaan harrastellut ja antanut ulkonäön repsottaa täysin estottomasti ja ilman huonoa omaatuntoa tahi katumusta.
Silti tuossa ilmaantui uusi ehdokas tyrkylle ja taisipa olla yli 20 vuotta minua nuorempi, huhuh...millä vältän pedofiiliepäilyt, kun poitsu on aika kivan oloinen ja heti välit synkkasi...🤭- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vielä täältäkin kesämenoa:
https://music.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE&feature=shareHitto, jos tämä oli naiselta. KOTITERASSI VOITTAA:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto, jos tämä oli naiselta. KOTITERASSI VOITTAA:)
AV😄
Ihana biisi, eikö vaan? Joskus tarvii vähän muistutusta siitä vanhasta tunteesta joka tekee kaikesta uutta... - Anonyymi
Joku nainen oli sille sanonut, että kiva kroppa, naama pitäis vaan vaihtaa, että päättele siitä. Eikä tainnut mitään irrota, paitsi mielikuvitus ja känni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku nainen oli sille sanonut, että kiva kroppa, naama pitäis vaan vaihtaa, että päättele siitä. Eikä tainnut mitään irrota, paitsi mielikuvitus ja känni.
Olipa rumasti sanottu, kaikkea sitä kuuleekin.
Jotkut ihmiset luulevat, että tuollainen asenne muita kohtaan kertoo ylemmyydentuntoisesta kovuudesta ja on jotenkin ihailtavaa.
Ei kerro, se kertoo katkeruudesta ja huonoista elämänvalinnoista kun ihminen tekee itsestään törkykasan joka haisee pahalle joka suuntaan.
Sitten säälittävästi koitetaan viimeisin voimin tuollaisilla heitoilla päteä kun ei sisäisesti muuta enää ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vielä täältäkin kesämenoa:
https://music.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE&feature=sharePitääkö tyrkkyttää päivästä toiseen paskoja biisejä ja näkemyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa rumasti sanottu, kaikkea sitä kuuleekin.
Jotkut ihmiset luulevat, että tuollainen asenne muita kohtaan kertoo ylemmyydentuntoisesta kovuudesta ja on jotenkin ihailtavaa.
Ei kerro, se kertoo katkeruudesta ja huonoista elämänvalinnoista kun ihminen tekee itsestään törkykasan joka haisee pahalle joka suuntaan.
Sitten säälittävästi koitetaan viimeisin voimin tuollaisilla heitoilla päteä kun ei sisäisesti muuta enää ole.Jep, näin se joskus on, kun se oma elämä mättää ja pahasti. Etsitään ulkoisia syitä omalle pahalle ololle.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, olla mutta tuossakin tapauksessa se päätös olisi ollut oma.
Naisethan rakastavat seksiä ja kroppaa, ainakin humalassa:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö tyrkkyttää päivästä toiseen paskoja biisejä ja näkemyksiä
Ikävää sinun kannaltasi, jos rakastelubiisi ei kiinnosta:(
Mielipiteistäni voit olla ihan mitä mieltä vaan, ei paljoa minulle merkitse sinun kitinäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, olla mutta tuossakin tapauksessa se päätös olisi ollut oma.
Naisethan rakastavat seksiä ja kroppaa, ainakin humalassa:)
AVNiin rakastavat, jos rakastavat seksiä niin kroppa on tärkein ulkonäkötekijä.
Aina ei voi naamankaan suhteen kaikkia miellyttää.
Ihmisestä kertoo paljon, että on pitänyt kropan sexynä ja on tyytyväinen elämäänsä. Se myös näkyy naamasta ja joitakin pettyneitä varmasti ärsyttää.
Sitten on niitä, joilla on joskus ollut nätti naama, mutta ovat päästäneet itsensä lösähtämään pahasti ja luonnekkin on mitä on.
- Anonyymi
Et silti saanu?
- Anonyymi
Olen estoinen, en halua ihastua. En ainakaan sängyssä, koska se veisi levottoman sydämeni tielle josta ei olis paluuta. Mahdollisuuksia on, en vain halua niitä käyttää.
AV Anonyymi kirjoitti:
Olen estoinen, en halua ihastua. En ainakaan sängyssä, koska se veisi levottoman sydämeni tielle josta ei olis paluuta. Mahdollisuuksia on, en vain halua niitä käyttää.
AVTuo on hyvä asenne jos kuuluu toiselle.
- Anonyymi
Naisettomaksihan sinäkin jäit.
- Anonyymi
No en, voin valita kenen luo menisin saunomaan tai olla läsnä?
Ei aina voi tietää mutta kyllä, jopa sellainen jolla olisi 100 nasta voi olla naiseton, ihan samalla tavalla mitä se nyhverö joka chattää sen yhden kanssa:)...niin jopa yhteisistä lapsista ja asuntolainoista.
Hmm. ei se nainen ole sinun...
AV
- Anonyymi
Oli, miten oli :)
- Anonyymi
Niin, terasseilla nopeasti huomaa millainen se perheonni oikeasti on.
Seurattuani 3 tuntia en taida sitä enää haluta. On tukevia naisia äänekkäineen miehineen, nainen vain kuuntelee ja sitten niitä joissa nainen on tukeva ja on äänessä, katselevat samaan aikaan kropaltaan tiukkoja tapauksia. Tukevia miehiä naisineen eikä pöydässä ole paljon keskusteltavaa, infra ja sää? Vittu mitä touhua.
Kahden naisen seurue on paras, he suorastaan arvioivat miestä suoraan keskustellen. Ainut mitä he eivät tiedosta on se että olen arvioinut heidät jo paljon aikaisemmin.
Ehkä vain toista panisin? Ehkä en. Mutta kaupungilla on runsaasti upeita naisia, jos vain tilanne ja aika sen sallisi.
https://music.youtube.com/watch?v=vw6DpALm9e0&list=RDAMVM8SK8LiAncyE
AV
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurattuani 3 tuntia en taida sitä enää haluta. On tukevia naisia äänekkäineen miehineen, nainen vain kuuntelee ja sitten niitä joissa nainen on tukeva ja on äänessä, katselevat samaan aikaan kropaltaan tiukkoja tapauksia. Tukevia miehiä naisineen eikä pöydässä ole paljon keskusteltavaa, infra ja sää? Vittu mitä touhua.
Kahden naisen seurue on paras, he suorastaan arvioivat miestä suoraan keskustellen. Ainut mitä he eivät tiedosta on se että olen arvioinut heidät jo paljon aikaisemmin.
Ehkä vain toista panisin? Ehkä en. Mutta kaupungilla on runsaasti upeita naisia, jos vain tilanne ja aika sen sallisi.
AV
AVMielenkiintoisen tyhjän oloista elämää…
Kiitos, kun pääsin kurkistamaan tällaiseen mielenmaisemaan. Itse en moista harrasta, enkä kertomasi perusteella tule koskaan harrastamaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoisen tyhjän oloista elämää…
Kiitos, kun pääsin kurkistamaan tällaiseen mielenmaisemaan. Itse en moista harrasta, enkä kertomasi perusteella tule koskaan harrastamaankaan.Elämä on, kokee tai ei.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on, kokee tai ei.
AVSinullahan on ilmeisesti elämä täynnä aktiviteetteja ja tekemistä koska tänne kommentoit?
Kiva alentaa muita tietämättä mitä ihmiset ovat kokeneet, ja sitä mitä et ole vielä kokenut?
Tuo kommentti edusti mielestäni lähinnä ihmisen sisäistä tyhjyyttä!
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan on ilmeisesti elämä täynnä aktiviteetteja ja tekemistä koska tänne kommentoit?
Kiva alentaa muita tietämättä mitä ihmiset ovat kokeneet, ja sitä mitä et ole vielä kokenut?
Tuo kommentti edusti mielestäni lähinnä ihmisen sisäistä tyhjyyttä!
AVEn sillä kirjoittanut, että olisin asettunut yläpuolellesi jotenkin. Itse kullakin on ”omat tyhjyytensä”. Eikä ne aktiviteetit aina elämän tyhjyyttä täytä.
Oma tyhjyyteni on ehkä vain vähän erilaista, ei sen kummempaa. Arvostan sitä, että ihminen miettii tilanteita rehellisesti. Kohtaa itsensä.
Himot ne on hiirelläkin, olen vain vieraantunut noista asioista, joita aloituksessa kuvasit. Monestakin syystä. Siksi juuri on mielenkiintoista lukea erilaisia ajatuksia.
Tajusin vain, etten edes kykenisi harrastamaan tuollaista. Eli olet hyvin oikeassa, jotain minulta puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV
AVOlitkos sinä ikinä pitkässä liitossa ollutkaan?
"...ekä pöydässä ole paljon keskusteltavaa, infra ja sää? Vittu mitä touhua."
Aivan perusparilta kuulostaa. Teillä on täällä hyvin romantisoituja käsityksiä parisuhteesta. Minä sanoisin että hyvin menee, kun sen verran kestetään toisiaan että terassille lähdetään yhdessä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitkos sinä ikinä pitkässä liitossa ollutkaan?
"...ekä pöydässä ole paljon keskusteltavaa, infra ja sää? Vittu mitä touhua."
Aivan perusparilta kuulostaa. Teillä on täällä hyvin romantisoituja käsityksiä parisuhteesta. Minä sanoisin että hyvin menee, kun sen verran kestetään toisiaan että terassille lähdetään yhdessä.
-keinovaginamies-Ja ihmisillä on hyvin erilaisia mielenkiinnon kohteita. Tuokin pari on voinut mielestään käydä hyvinkin mielenkiintoista keskustelua.
Olisi ihan kiva kuulla mikä aloittajasta olisi esimerkki mielenkiintoisesta keskustelusta. Sekin kun on ihan mahdollista, että sitä aihetta moni pitäisi tappavan tylsänä. Mä ainakin olen ihan varma, että moni minun "erittäin mielenkiintoisista keskusteluistani" on ollut jonkun satunnaisen kuulijan mielestä tylsä. Makuasioista ja kiinnostuksen kohteista on aivan turha kiistellä.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla terasseilla pääsee naisin tutustumaan. Niin se on kuulkaa että ulos pitää mennä sinne missä naisia on eli terasseilla. Aivan selvästi kun nainen alkaa kohentaa hiuksiaan niin se odottaa että mies tulee tekemään aloitteen ja juttelemaan.
Monesti olen terasseilla istunut ja saanut yöseuraa naisesta. Ensi viikolla aion mennä tarasseille itsekkin koska on sellaiset kaupunki markkinat keskustassa jonne tulee paljon ihmisiä yleensä. Ja keskustan alueella on varmaan 10 terassia.
T: viinamies - Anonyymi
Siellä niitä sinkkunaisia on terasseilla ja ne toivoo että miehet lähestyy ja tulee juttelee. Kotona vaan istutte ja mietitte miksette saa naisia.
- Anonyymi
Juurikin näin pitää tehdä.
AV
- Anonyymi
Miehillä on ihan eri terassitavat ja ajatukset :) Kun menen terassille päivällä, katselen pukeutumista, mutta vasta sen jälkeen, kun olen lukenut lehdet. Usein käy niin, etten ehdi katsella ohikulkijoita. Jos menen kahvioon, valitsen mieluummin jotain suolaista. Iltaisin menen harvemmin terassille yksin, mutta sitäkin olen tehnyt. Kyllä yksinäiset miehet tulevat istumaan ja juttelemaan, mutta mukaan en ole välittänyt ottaa. Melko mukavaa myös on, jos näkee jonkun tuttavan, joka jää hetkeksi juttelemaan, jolloin sosiaalisuuteni on tullut täyteen.
- Anonyymi
Kivan sivistynyttä.
Hyvä mieli kaikilla, ei muuta.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivan sivistynyttä.
Hyvä mieli kaikilla, ei muuta.
AVEhkä pimein ajatukseni on huvittaa itseäni katselemalla kiireisiä ihmisiä, erityisesti pukuihin pakkautuneita miehiä ja nauttia ajatuksella, "minä olen lomalla ja nuo ovat töissä" :)
Mä en terassilla oikein katsele naisia liioin. Mä nautin sit vaan oluesta ja huppelista ehkä.
Mutta kun sovin treffit etukäteen, törttöilen vähän valmisteluissa, on liian kuuma päivä moottoripyöräilyyn ja silti sillä mennään, on meno.atka hapuilevaa...
Mutta pitkä lounas, paljon turinaa vaikka mistä. Viilentävä uintireissu, jossa vaihdettiin uikkarit samassa tilassa fiinisti, maisemien ja mestojen tsekkausta, niin tulomatkalla selän takana reidet painautuikin mun lonkkiin ja mutkista nautittiinkin kuin yhtenä ihmisenä.
Ei alkoholia, ei flirttiä, ehkä muutama henkilökohtainen kysymys, katse silmiin ja hymyä. 😊
Mielenkiintoinen elämys.... pitää makustella sitä lisää...- Anonyymi
Jep, tämä kädessä oleva on varmaan päivän 15 puolen litran leka enkä tunne olevani edes humalassa. Outoa sinänsä.
Mutta, järkevänä tai siihen pyrkivänä miehenä käsken itseäni sängyn suuntaan.
Minun elämys voi olla yksi nainen, sen näin tänään ensimmäisellä terassilla. Eloisa, joustava ja hauska. No, seuraavassa elämässä...
AV Anonyymi kirjoitti:
Jep, tämä kädessä oleva on varmaan päivän 15 puolen litran leka enkä tunne olevani edes humalassa. Outoa sinänsä.
Mutta, järkevänä tai siihen pyrkivänä miehenä käsken itseäni sängyn suuntaan.
Minun elämys voi olla yksi nainen, sen näin tänään ensimmäisellä terassilla. Eloisa, joustava ja hauska. No, seuraavassa elämässä...
AVMä en edes mieti, että onko tämä nainen josta tulisi jotain minun elämään. Sen kanssa oli luontevaa ja kaikki kolis, sekä lähdetään ehkä jonnekin toistekin...milloin ja mihin, en tiedä nyt.
Mutta oli päivä jonka muistan pitkään. Kävi mitä kävi. 😊
Tieteellisen analyysisi kohokohta on nämä sanat: lähes seksuaalisesti viehättävä. 😁 Siis lähes.., 🤣 Olen samaa mieltä, että sekä meitä naisia että teitä miehiä estää vain se ettei itse lähde katsomaan menoa ja ettei itse ole aktiivinen jollain itselle sopivalla tavalla!
Itse en ole terassilla vielä tänä kesänä ollut, vain kahvin voimalla festarilla ja firman kesäjuhlissa tietysti jatkoilla. Sen sijaan olen reissussa, ja kun ei hotelleita enää löytynyt, majoitus on mökkikylässä. Kävin suihkussa, ja kun olin juuri ja juuri vetänyt vaatteet päälle, kun unisex-suihkutilaan (suihkut on kopissa, mutta on niin pieni etten viitsi siellä pukea) pukkaa hieman nuorempi kiltin oloinen motoristimies pelkkä pyyhe löyhästi ympärillä. Olin herran jo bongannut aiemmin. 😉 Tervehdin, mies vastaa ja katsoo tiukasti kohti, mutta silti hieman ujosti (mikä yleensä vetoaa). Oma pokka ei kestä yhtään (miksi?) ja poistun sovinnainen korostetulla kiireellä , vaikka ovulaation läheisyyden kiduttama mieli käy jo kierroksilla. Vähän yllättää oma reaktio, koska en harrasta pyyhe päällä olevia miehiä yleisessä suihkussa. 😂 Jotain tämä helle tekee…- Anonyymi
Se mies säikähti
- Anonyymi
Nuoruus on päivän sana. Pitää olla aina vähän itseä nuorempi koska nuoruus edustaa sitä mikä on itse joskus ollut ja jonka on hyväksi nostalgisoinut.
Anonyymi kirjoitti:
Se mies säikähti
Minulla se pokka ei kestänyt…. Herra jäi suihkutilaan… Kun menin hetken päästä WC pesemään hampaita, herra käveli pyyhe päällä ohi ja katsoi taas kohti. Taitaa matkustaa itsekseen.
Anonyymi kirjoitti:
Nuoruus on päivän sana. Pitää olla aina vähän itseä nuorempi koska nuoruus edustaa sitä mikä on itse joskus ollut ja jonka on hyväksi nostalgisoinut.
Ei tuo ollut mitenkään älyttömästi nuorempi. Vaikea ikää on arvioida. Lähinnä oma reaktio hymyilyttää (nauraa itselleen).
- Anonyymi
Mee nyt hyvä nainen ulos istuskelemaan. Ilta on nuori.
Sinne vaan ja drinkki käteen. Mökkikylissä ei nukuta! Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt hyvä nainen ulos istuskelemaan. Ilta on nuori.
Sinne vaan ja drinkki käteen. Mökkikylissä ei nukuta!Tällä jo nukutaan… Ei näytä olevan kuin 3 lapsiperhettä ja yhdet isovanhemmat lasten kanssa meidän ja sedän lisäksi. Ihan hiljasta oli kun kävin WC äskön. Suurin osa mökeistä on tyhjiä. En olisi itsekään tätä paikkaa valinnut, jos reissu ei olisi tullut ex-tempore ohjelmaan ja vaihtoehtoja ei enää ollut. Ovat laittaneet yksinäisen miehen omaan rauhaansa alueen toiseen reunaan.
Yhden lonkeron varasin mukaan, vaikken sitä olekaan avannut. Kun on ollut kuuma päivä, ei maistunutkaan. Onneksi enää ei ole kuuma!- Anonyymi
Olisitko ollut valmis jos mies olisi tullut lähelle ottaen käsillä lantioistasi kiinni, painanut itseään vasten, suudellen kaulaasi, edeten korvannupukalle hellästi purren?
AV Anonyymi kirjoitti:
Olisitko ollut valmis jos mies olisi tullut lähelle ottaen käsillä lantioistasi kiinni, painanut itseään vasten, suudellen kaulaasi, edeten korvannupukalle hellästi purren?
AVEi saa kiusata… en kohta uskalla mennä enää suihkuun. 😂
Näin nukutun yön jälkeen, saattaa olla että tämä on vain jekkuja mitä pitkä selibaatti, helle ja ovulaatio saa yhdessä aikaan. Saattaa olla, että olen vähän herkillä. 🙄- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Ei saa kiusata… en kohta uskalla mennä enää suihkuun. 😂
Näin nukutun yön jälkeen, saattaa olla että tämä on vain jekkuja mitä pitkä selibaatti, helle ja ovulaatio saa yhdessä aikaan. Saattaa olla, että olen vähän herkillä. 🙄Kyllä sinä ansaitsisit miehen kädet suihkussa kehollasi, saippuoisi sinua takaapäin. Nojaisit vain hiljaa eteenpäin seinää vasten, nauttien tilanteesta kaikilla aisteilla.
AV Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä ansaitsisit miehen kädet suihkussa kehollasi, saippuoisi sinua takaapäin. Nojaisit vain hiljaa eteenpäin seinää vasten, nauttien tilanteesta kaikilla aisteilla.
AVApua… en kestä edes lukea…
Emberizi kirjoitti:
Apua… en kestä edes lukea…
Palko vielä selitellä, sitä vaan tajuaa miten vaja on ollut liian kauan. Vahva ja itsellinen nainen, joka onkin samaan aikaan tarvitseva. Hyvin ristiriitainen asia, kun konkreettisesti iskee tajuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä ansaitsisit miehen kädet suihkussa kehollasi, saippuoisi sinua takaapäin. Nojaisit vain hiljaa eteenpäin seinää vasten, nauttien tilanteesta kaikilla aisteilla.
AVElostelija setämies esittää seksipetoa :))))))
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Palko vielä selitellä, sitä vaan tajuaa miten vaja on ollut liian kauan. Vahva ja itsellinen nainen, joka onkin samaan aikaan tarvitseva. Hyvin ristiriitainen asia, kun konkreettisesti iskee tajuntaan.
Luonnollista, seksuaalisen tarpeen tyydyttäminen on yhtä luonnollista mitä janoon juominen, tai nälkään syöminen, eikä niitäkään tarvitse hävetä.
Tarpeen kieltäminen on epäluonnollista.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elostelija setämies esittää seksipetoa :))))))
Öööh...miten olen sellaista esittänyt? Kai jokainen on naiseltaan vartalon pessyt moneen kertaan, tai tavannut vastakkaisen sukupuolen edustajan, tehden tuttavuutta juurikin kuvatulla lähestymistyylillä. Normikäyttäytymistä.
AV
- Anonyymi
Ei kun hyppäät kiinni kuin mursu limppuun!
- Anonyymi
Itekki jo sen verran iäkäs, et voisi vaan ottaa jonkun kakaran pariksi viikoksi punkkaani. Ikäänkuin viimeiseksi ateriaksi🤣
- Anonyymi
Jos mies tarjoo naiselle coca colaa terassilla niin tuleeko pakit?
- Anonyymi
Ei tietenkään jos pullo on avaamaton ja turvallinen.
Kauniita naisia on maailma pullollaan, mutta naisen sisäinen kauneus on se mikä vie sydämen mukanaan, jos joku vie. :)
Häkellyttävää, lumoavaa ja samalla koukuttavaa.- Anonyymi
Eilen minuun vetosi vaaleat olkapäille laskeutuvat hiukset, lähes ihonvärinen polvien yläpuolelle yltävä kesämekko ilman rintaliivejä. Kerrassaan lumoavaa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Eilen minuun vetosi vaaleat olkapäille laskeutuvat hiukset, lähes ihonvärinen polvien yläpuolelle yltävä kesämekko ilman rintaliivejä. Kerrassaan lumoavaa.
AVSä olit ne aistit avoinna liikenteessä. :)
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sä olit ne aistit avoinna liikenteessä. :)
Niin voisi sanoa, käsijarru päällä nauttien hyvästä säästä ja näkymistä.
Minun mielestä pitää olla iloinen jo siitä syystä, että tuollaisia naisia on olemassa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Niin voisi sanoa, käsijarru päällä nauttien hyvästä säästä ja näkymistä.
Minun mielestä pitää olla iloinen jo siitä syystä, että tuollaisia naisia on olemassa.
AVNiin tai iloinen siitä, että itsellä on kyky nähdä toisissa miellyttäviä juttuja.
Hyvää kesälomaa.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niin tai iloinen siitä, että itsellä on kyky nähdä toisissa miellyttäviä juttuja.
Hyvää kesälomaa.Lähinnä viittasin tuolla sitten siihen, ettei paljon auta vaikka maailmassa olis mitä ihanaa ja hienoa, jos kyky havaita, iloita ja nauttia niistä puuttuu.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Lähinnä viittasin tuolla sitten siihen, ettei paljon auta vaikka maailmassa olis mitä ihanaa ja hienoa, jos kyky havaita, iloita ja nauttia niistä puuttuu.
Kyllä, kun sen tekee pyyteettömästi laittaen sen sisäisen villieläimensä häkkiin. Ei mene tarkoitustaan pidemmälle.
https://www.youtube.com/watch?v=0h6DxYzknJ8
AV Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kun sen tekee pyyteettömästi laittaen sen sisäisen villieläimensä häkkiin. Ei mene tarkoitustaan pidemmälle.
https://www.youtube.com/watch?v=0h6DxYzknJ8
AVJees. 👍
Mä lähden puutarhaan katselemaan näkyykö mun sammakko kaveria siellä. Jos taas vingahdeltais toisillemme ja rapsutan sen selkää timoteillä.
Mulla on astetta rankemmat viritykset täällä. ;D
- Anonyymi
15 stobee keskellä viikkoa? Paljonko menee viikonloppuna? Löytynee melkonen kaljamaha ja manboobsit teikäläiseltä. Kai joku nainen sellasestakin tykkää.
- Anonyymi
Nyt aamulla tuntuu kyllä että olihan siinä muutama liikaa, tieteen tähden tehdään mitä kummallisimpia asioita.
Tarttee toipua ja laittaa terveellinen lomamoodi päälle.
Päällimmäisenä mielessä vain se ajatus, missä edelleen jotkut naiset viehättävät ulkoisella olemuksellaan ja eleillään.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt aamulla tuntuu kyllä että olihan siinä muutama liikaa, tieteen tähden tehdään mitä kummallisimpia asioita.
Tarttee toipua ja laittaa terveellinen lomamoodi päälle.
Päällimmäisenä mielessä vain se ajatus, missä edelleen jotkut naiset viehättävät ulkoisella olemuksellaan ja eleillään.
AVMitähän terveydellesi haitallista keksit tänään tieteen nimissä kiskoa, kartsan kapekkia ehkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän terveydellesi haitallista keksit tänään tieteen nimissä kiskoa, kartsan kapekkia ehkä?
On kyllä mennyt vaisusti koko päivä, sen siitä saa kun uhrautuu, ei kannata nyt uhriutua.
Huomenna on jo parempi päivä, jaksaa jo urheillakin vähän.
AV
- Anonyymi
"Toinen huomio, kun nainen huomaa että katsot, hän alkaa kohentamaan hiuksiaan"
Riippuu naisesta. Toinen ajattelee , ai että mä oon kaunis ku tuokin kattoo. Näyttävästi alkaa kammata hiuksiaan ja esiintyä. Siihen eleeseen kuluu pään pitäminen pystyssä, vähän heilautus puolelta toiselle.
Toinen miettii, onko mussa jotain vikaa, meikit poskella, nyt se huomas mun pystynenäni. Hermostuneena sitten alkaa tehdä jotain vaikka kammata hiuksiaan. Siihen eleeseen kuuluu pitää hieman kasvot alaspäin vähän kuin vetäisi hiuksia kasvoille. - Anonyymi
Terasseilla ryypätään. Naisilla joko siideriä tai viiniä. Harvemmin naisilla on vettä lasissa. Naiset kyllä odottaa onko miehet rohkeita ja tulevat juttelee mutta harvemmin miehet uskaltaa tehdä alotteita vaikka naiset sitä toivoo. Käyn kesällä terasseilla. Leirintä aluella täällä on yski hieno terassi ihan meren rannalla.
Menin kerran sinne ja vapaita paikkoja ei juuri ollut. Paitsi yhdessä pöydässä oli 4 naista ja paikka vapaana joten menin kysymään saanko istua siihen. Siihen sitten istuin ja mont tuntia juttelin yhdelle naiselle. Nainen ehdotti itse että lähdetään hänen mökkiin jatkoille.pääsin panemaan kunnolla, nainen oli 5 vuotta vanhempi kuin minä. - Anonyymi
Montako skottiviski-pulloa, kokonaista pystyt vetämään päivän aikana humaltumatta huomattavasti lainkaan?
- Anonyymi
En juo vahvoja alkoholijuomia ollenkaan.
Eikä tuollaista määrää kerralla tule juotua oluttakaan kuin kerran vuodessa.
Hyvä puoli tuossa oli, ei tee kyllä enää mielikään juoda.
AV
- Anonyymi
Annan teille vinkkejä terassille. Etsikää joku hyvä terassi jossa on mahdollisimman paljon naisia ja mahdollisimman vähän tilaa. Tarkkailkaa ensin terassin ulkopuolella terassilla olevia naisia. Katsokaa onko ne yksin vai jonkun kanssa. Jos on vähän tilaa niin haette juotavaa ja menette pöytään jossa on naisia, kysykää saako istua.
Sitten alatte silmäpeliä pitämään kivan naisen kanssa. Kyllä nainen sitten näyttää kiinnostaako tutustua. Loppu on teistä kiinni miten homman hoidatte. - Anonyymi
Kuka on maailman tunnetuin alkoholisti, no tottakai James Bond.
- Anonyymi
Se on kyllä totta, että ainoa tapa löytää seuraa on mennä ihmisten ilmoille ja olla kiinnostunut. Nykyisenä deittipalvelujen aikakautenakin se kaikkein toimivin tapa, on kohdata ihminen silmästä silmään ja vain jutella. Itse tosin en kyllä löytänyt parisuhteen nettipelistäkin (ja tiedän useamman muunkin samanmoisen parin), mutta se ollut hyvinkin verrattavissa "ihmisten ilmoille menemiseen ja kiinnostuksen osoittamiseen".
- Anonyymi
Ei mistään tinderistä ketään naista saa. Se on ajanhukkaa. Minäkin tapasin tyttöystäväni baarissa. Menkää vaan ulos ja rohkeesti jutelkaa naisille.
- Anonyymi
Et kyllä miehenä saa baaristakaan oman tasoista naista mukaasi.
- Anonyymi
Tieteellinen terassikierros- no joo. Terasseilla on ihmisiä ja siellä huudellaan vieraisiin pöytiin. Joskus tapaa kivoja ihmisiä joskus rippipappia tai synninpäästäjää kaipaavia nilviäisiä joskus jotain siltä väliltä, joskus ei ketään
- Anonyymi
Tuo on täysin ajankohdasta kiinni, meneekö terasseille kello 14.00 kun aurinko paahtaa, vai kello 20;00 kun ei enää paahda? Auringosta nauttijat eivät usein kohtaa negatiivisia asiakaskuntia jo ajankohtaan peilaten.
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1783781
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262720Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?612584- 1472379
- 672056
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3151944- 311441
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211403Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381377Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161275