Te asenneongelmaiset!

Kohta palaa pinna

Mikä siinä on että aina nuorille tullaan aukomaan päätä? Tänäänki oltiin koiran kanssa ulkona ja vastaan tuli semmonen keski-ikänen mies pyörällä ja me väistettiin kauniisti reunaan. Eikö tämä mies yhtäkkiä vaihda tien toiselta laidalta sille sivulle jossa me ollaan ja yritä tahallaan ajaa koiran päälle! Väisti ihan viime hetkellä ja sieltä tuli taas sellasta kommenttia että "minä ajan nyt oikeella puolella, vie sinä koiras muualle!" Eikä ollu ensimmäinen kerta. Mä oon aina ollu hyvätapainen nuori enkä oo koskaan haistatellu vanhemmille ihmisille koska mun mielestä vanhempia pitää kunnioittaa, mutta nyt alkaa pikku hiljaa mennä hermot! Jos ei kunnioitusta löydy toisinki päin niin seuraavan kerran minä kyllä avaan suuni ja annan sen kuulla kunniansa! Sitä saa mitä tilaa!!

10

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jermu

Lähdet lenkille koiran kanssa lenkille ja otat iiiiison kannettavan mankan reppuun mukaan.
      Heti kun sieltä alkaa kuulumaan posmotusta, niin laitat jotain kunnon räppiä soimaan täysille esim. tähän tyyliin. Tää on vaikka toi räptähti "MC ei mitään välii":
      >Mulla on koira oon sitä kusettamassa,
      mitä sä mulle avaudut, p****a oot lasettamassa.
      Mulla on tapoja ja koiralla karvaa,
      Sulla on koko elämäs täyttä harhaa.
      Tule mölli tänne lisää aukoon pollaa,
      kohta tulee hoiturit sut vege rollaa.
      V***n tyhmä ja katkera pitää ihmisen olla,
      jos ei anna koiraihmisen rauhassa olla.
      Jou jou jou!

• n52

ole pakko alistua huonoon käytökseen.
      Olin kerran hiukan samantyylisessä tilanteessa (ei ollut elukka kyseessä)
      sanonut kylmän rauhallisesti,että sinun äitisi on varmaan hurjan ylpeä sinusta.(mies oli varmaan joku 55-60vuotias)
      Hyvä etten ollut todistamassa raivoon tukehtumista,mutta ainakin tein pysähtymisjutun huonokäytöksisen kohdalla...=)

• puhut.

Olen kokenut saman jonottaessa pankissa.
      Joku iäkkäämpi menee kylmästi ilman jonotusnumeroa eteen, ja pankkineiti hymyilee minulle että "antaa nyt olla".

Kun sanon että: "anteeksi nyt on minun vuoroni" niin johan päät kääntyilee, ja ollaan järkyttyneitä????!!!!!!!!

Onko minun pankkiasiani, tai minä asiakkaana vähempiarvoisempi!!!!!????????????

Saatana! kukaan ei enää koskaan mene minun edelle jos ei todella ole kiire.

Minulla on varaa joustaa tilanteen mukaan. Vanhempi tai ei.
      Sitä ollaan niin jyrkästi haukkumassa nuoria ja yleistetään yhden mädän ompun perusteella.

Esim. Minulla oli kainalosauvat vuosi sitten. Oliko lienee sattuma että ne jotka ystävällisesti aukaisivat oven minulle oli nuoria.

Mene ja tiedä?

• Olen ajatellut, että on joukko ihmisiä, joiden pitää joka päivä saada tehdä jonkun mieli pahaksi. Huomauttelevat mitä typerimmistä asioista.

• jasu
        äimänkäetär50 kirjoitti:

Olen ajatellut, että on joukko ihmisiä, joiden pitää joka päivä saada tehdä jonkun mieli pahaksi. Huomauttelevat mitä typerimmistä asioista.

Silloin he eivät voi jakaa ympärilleen muuta kuin sitä pahaa oloaan.
        He eivät yleensä edes halua pahoittaa toisen mieltä tai toisen loukkaaminen vaivaa heitä itseään myöhemmin.
        Mutta kun sisus on täynnä pahaa oloa, ei ole muuta mitä toisille antaisi.

• Mitään

Mitähän merkitystä sillä olisi jos avaat suusi

• Nimetön

tyyppi ottais opikseen. Ehkä. Tietysti on niitä kovapäitä jotka ei koskaan opi, mutta yrittänyttä ei laiteta.

• Nipsu

Kurjaa kun olet joutunut kokemaan tuollaista.
      Minä onneksi harvoin. Tulee tosi paha mieli, jos joku huutelee tai nimittelee tai tekee jotain typerää. Minä ainakin olen niin arka, etten uskalla sanoa mitään. Toivottavasti ihmiset joskus oppisivat vaikkapa hyviä tapoja.

• maron

vanhempien ihmisten on ansaittava kunnioituksensa. En kunnioita sellaisia minua vanhempia ihmisiä jotka käyttäytyvät huonosti, haukkuvat ja valittavat joka asiasta. Mutta vaikka olen paha suustani niin yleensä pelkkä katse riittää pitämään nämä terroristit kurissa.
      Itselleni ei ole koskaan tapahtunut mitään sellaista josta en olisi selvinnyt pelkällä pahalla silmäyksellä. Monta kertaa on parempi olla hiljaa, koska nämä tyypit eivät kuitenkaan sanomisistasi piittaa -korkeintaan valittavat että ompas kamala nuori ihminen. Myönnän kerran heittäneeni mädällä perunalla puskan takaa tyyppiä joka valitti aina ja kaikkialla. Kai sitten olen minäkin se puska-jussi:))Niin ja olin silloin jo aivan aikuinen, se ei ollut mikään pikku-kakaran temppu - mutta ai kun tuntui hyvältä , ja läsähti oikein kunnolla:)))))))
      Haa...hän ei koskaan tullut tietämään kuka häneen iski:)))) Paras kosto on suunniteltu kosto:) Vieraiden suhteen se ei tietenkään ole niin yksinkertaista, mutta sanoisin että kun koiran kanssa kulkee niin aina on niitä jotka inhoavat koiria, ja jos hihnan toisessa päässä on nuori, niin jotkut vain yksinkertaisesti ovat niiiiiin kateellisia, että jotain kiusaa on tehtävä.
      Kunhan vanhenet niin opettele peilin edessä oikein halveksivia ilmeitä, niillä saa usein enemmän aikaan kuin riitelemällä. Koska jokainen tuollainen tyyppi hakee sitä riitaa, ja on pettynyt jos ei sitä tulekaan.

• mielestäni huonosti käyttäytyviä ihmisiä löytyy kaikista ikäluokista. Samoin ystävällisiä, ihania, säteileviä ihmisiä, jotka pienellä kohteliaisuudella ja hymyllä piristävät pahintakin ärripurria.

Mitäpä, jos sinäkin yrittäisit opettaa kohtaamiasia huonotapaisia "vanhuksia" käyttäytymällä heitä kohtaan ystävällisesti ja kohteliaasti. - Voisit pelastaa jonkun ihmisen huonon päivän ja kuka tietää, vaikka ystävällinen hymysi lähtisi kiertämään. Joskus huumorintaju ja pikku-piru voivat auttaa kohteliaan vastauksen muotoilemisessa niin, että se antaa samalla itsellekin (pirullista) tyydytystä.

Ystävällisyys ei tosin tartu yhtä helposti kuin äkäisyys. - Tehdään kuitenkin parhaamme ja "parannetaan maailmaa" omalta osaltamme, sen minkä jaksamme. ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe