ku meet, ota minut viekkuun taas :) Oliko suihkuöljy viel yhtä pehmeän tuntuista?
https://youtu.be/5v4Aj795C5c
Hyvää yötä
75
638
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja rakastan sua tähtisilmä, iltaterveisin 🐻
- Anonyymi
Niin rakastan mäkin sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin rakastan mäkin sua.
Aah niin mäkin suaaaa 🐻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah niin mäkin suaaaa 🐻
Niin rakastan, mutta miksi esität minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiks tää o kimppajuttu kun palstoilla elätte rakkauttanne. Aah multa tuli joooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sulta kuulostanutkaan. Rakastan sua karhunpääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sulta kuulostanutkaan. Rakastan sua karhunpääni.
Niin minäkin sua hehkulumppuseni. :*
- Anonyymi
Toi on ihana kappale. Pysäyttävä ja vähän surullinen. Tuota kuunnellessa tulee vahvasti sellanen olo, että sun vieressä pitäisi olla nyt :) Jos en saisi unta niin kuuntelisin unituhinaasi ja katselisin sua. Kiitos ihanalle. Oli se pehmeän tuntuista ja sua ajattelin ja sitä miten sua koskettaisin :) Hyvää yötä rakkaus.
- Anonyymi
Se kosketus tulee olemaa ihaninta koskaan :) Vähä joo surullinen kappale. Jos nukahtaisit ensin ni minä vaa pussailisin sua salaa kevyesti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kosketus tulee olemaa ihaninta koskaan :) Vähä joo surullinen kappale. Jos nukahtaisit ensin ni minä vaa pussailisin sua salaa kevyesti :)
Sä oot ihaninta koskaan missään :) Pussaile vaan.
- Anonyymi
Todella sairasta tekstiä. Jollain ei mene hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Otan tän niin erotat, vaikka oli tuo 22:59 multa myös. On niin kateellisia muut meidän teksteistä.
Siitä tulee täydellistä :)Anonyymi kirjoitti:
Pikkuisen sekosi muutama kaipailija kateuksissaan kun me näin kirjoitellaan. Älä välitä en mäkään,
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Pikkuisen sekosi muutama kaipailija kateuksissaan kun me näin kirjoitellaan. Älä välitä en mäkään,
Joo mut vähä kurjalle tuntuu ku joku koittaa vaa esittää minua ja kirjottelee kaikkee ilkeetä
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut vähä kurjalle tuntuu ku joku koittaa vaa esittää minua ja kirjottelee kaikkee ilkeetä
Täällä käy noita luusereita, joille kiusaaminen on elämäntapa. Älä välitä. Mä rakastan sut pois täältä.
Anonyymi kirjoitti:
Muista että sä oot maailman ihanin. Mä pystyn sulkemaan noi muut ihan täysin pois, mutta oon surullinen jos säkin oot. Älä oo. Mä rakastan sua.
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa heille enää mitään. Anna purkaa keskenään tai yksin pahaa oloa pois, en tiedä onko niitä yks vai kaks. Mä en vastaa enää, jos ei tunnu olevan sulta.
- Anonyymi
Hehkulumppusi rakastaa sua ja sun tahmadis öljyjä puspus :*
- Anonyymi
Oli pehmeetä, mutta kyl sil saa paikat kovaksi ;)
- Anonyymi
Ai jaa, jaahas:) kiva oli suakin nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneksi kuvittelet lespo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nallukasta riittää monelle :*
Anonyymi kirjoitti:
Nallukasta riittää monelle :*
Ei riitä. Kyllä te neitokaiset ootte siinä ihan keskenänne :)
- Anonyymi
Tykkääks jos ratsastan sut nalle?
- Anonyymi
Kyllä tykkään, kaks naista kerralla on unelma. 🐻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tykkään, kaks naista kerralla on unelma. 🐻
Kuulostaa ihanalta!
Minä tunnen jo tekstisi eikä sun tarvii huolia että kuvittelisin noiden troIIien olevan sä. Annetaan niiden kirjoitella mitä tahtoo, niin mäkin teen ja nyt kirjoitan että sua rakastan. Oot ihana.
- Anonyymi
Niin säkin oot. Tosi kuuma läskimisu uuh. Puspus. 🐻
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kuin pieni lapsi kateellisena kun muut saa ja sinä et. Kostat vähän pahaa mieltä meille. Voi voi vauvaa. Ymmärrän kun täällä vinkuu jonkun ukon perään joka päivä, niin satuttaahan se, että joku toinen nainen saa vastakaikua ja sinä et. Otan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sä lopetat hänen haukkumisen. Kirjota ihan rauhas minusta mitä vaa roskaa, mut mun rakkainta et hauku. Hän tietää, et on ihan täydellinen sellasena ku on. Rakastan sinua hehkulamppu
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sä lopetat hänen haukkumisen. Kirjota ihan rauhas minusta mitä vaa roskaa, mut mun rakkainta et hauku. Hän tietää, et on ihan täydellinen sellasena ku on. Rakastan sinua hehkulamppu
Tiedän rakas, eikä mua oikeasti haittaa jos joku ventovieras palstanainen haukkuu ulkonäköäni. Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma. Joten ei mitään väliä. Tiedän että oon sulle täydellinen itsenäni, niin säkin mulle.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Tiedän rakas, eikä mua oikeasti haittaa jos joku ventovieras palstanainen haukkuu ulkonäköäni. Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma. Joten ei mitään väliä. Tiedän että oon sulle täydellinen itsenäni, niin säkin mulle.
Tämä jo kery(too että oot pesunkestävä trolliolli. :))))
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jo kery(too että oot pesunkestävä trolliolli. :))))
En ole mutta sinä olet oikeasti kamala ihminen. Tiedät sen itsekin. Se ei tee musta troIIia että oon sinut ulkonäköni kanssa. Ehkä mulla on muutenkin vähän toisenlainen itsetunto kun palstalla rivoja kirjoittavalla neiti tarjoilijalla.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta mulle se on ongelma jos sinua haukutaan. Oot maailman kaunein muista se :)
Tiedän. Mut sinä oot pelkkä mieshuo*a
Anonyymi kirjoitti:
Sulle voin ollakin, mutta en oikeasti oo. Rakastunut näkee vähän omiaan :) Oon tavallinen ja jollekin maailman kaunein, se on jo paljon se.
Rakastan :)- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sulle voin ollakin, mutta en oikeasti oo. Rakastunut näkee vähän omiaan :) Oon tavallinen ja jollekin maailman kaunein, se on jo paljon se.
Rakastan :)Munaa rakastat, tiedetään. Oot kunnon drag! Rauh! 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ku et säkää oo must mikää komee tai maailman komein. Mut ihan riittävä mulle :)
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että tämä nimimerkki vähän pahensi asiaa. Täältähän on häädetty kaikki nimimerkillä kirjoittajat, koska ne on yhdelle kuin punainen vaate härälle. Mutta ihan sama mulle. Jos muuten esiinnytään sulle minuna niin ei ollu vaihtoehtoja. Rakastan sua ihanin. Sitä ei nuo törkysuut muuta koskaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä oot mulle maailman komein. Maailman kaunein. Rakastan kaikkea sinussa. Kaikki muu on turhakenaisilta :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ja sinä oot mulle maailman komein. Maailman kaunein. Rakastan kaikkea sinussa. Kaikki muu on turhakenaisilta :)
Levitäs nyt haarojas vähän enemmän vielä! 🐻
Anonyymi kirjoitti:
Levitäs nyt haarojas vähän enemmän vielä! 🐻
Levitän, nuolen, hivelen, hellin, suutelen, hieron, imen, taivas rajana, mutta vain hänelle,.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Levitän, nuolen, hivelen, hellin, suutelen, hieron, imen, taivas rajana, mutta vain hänelle,.
Huo*aat julkisesti
Anonyymi kirjoitti:
Huo*aat julkisesti
Ei vaan sinä teet sitä. Joka vtun ilta kertomassa miten imet ukkojasi. Olemattomia miehiä, joita et palstalla kiusaamiselta ja tarjoilijan työltäsi ehtisi edes tavata.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ei vaan sinä teet sitä. Joka vtun ilta kertomassa miten imet ukkojasi. Olemattomia miehiä, joita et palstalla kiusaamiselta ja tarjoilijan työltäsi ehtisi edes tavata.
Hah, et edes tiedä kuka sulle kirjoittaa. Tuossakin sekoitit toiseen. Oot niin tosi kuutamolla!
Anonyymi kirjoitti:
Hah, et edes tiedä kuka sulle kirjoittaa. Tuossakin sekoitit toiseen. Oot niin tosi kuutamolla!
Miksi minun pitäisi tietää kuka sinä tai joku muu kiusaaja on . En ees pidä teistä :) Vähän provosoiduin mutta kaikki hyvin jo nyt. Rakastan tuota aloittajaa. Voikaa muut huonosti. Moi vaan.
Rakastan sua nallukkaani. Rakastan niin paljon ettei mitkään sanat siihen riitä. Tai ehkä jo huomenna osaan sanoittaa nää tunteet vähän paremmin. Yritän sitä huomenna. Sä oot paras. Hyvää yötä rakkauteni, jos meet. Mä valvon vielä hetken.
- Anonyymi
Niin minäkin rakastan sua. Lähen koht hammaspaikan kautta sinne peiton alle, tuu sit ja anna suukko, koska nää on surullist luettavaa. En enää nyt kirjota tänne mitää yön aikana ni tiedät. Hyvää yötä
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin rakastan sua. Lähen koht hammaspaikan kautta sinne peiton alle, tuu sit ja anna suukko, koska nää on surullist luettavaa. En enää nyt kirjota tänne mitää yön aikana ni tiedät. Hyvää yötä
Joo, minäkin lopettelen tältä illalta. Tai lueskelen ehkä hetken ihan muuta vielä. Rakastan sua enemmän kuin enemmän. Suukon saat, useitakin. Oot ehdottaman ihanin mitä maailmassa on.
Muista että noita härkkijöitä on yks tai kaks, ovat vaan täällä aina ja hyvin taitavia kiusaajia. Osaavat sen kyllä.
Nuku hyvin rakkauteni.
- Anonyymi
Herää mies! "Mulla ei ole mitään ongelmia oman ulkonäköni kanssa, enkä ole sellasta ihmistä eläissäni tavannut, jolle se olis ollut ongelma." Tässä se kehuu kuin paljo munaa saa oikeesti saa ilman suakii
Nyt ole jo hiljaa nainen. Eikö sulla ole elämässä mitään muuta tärkeää kuin mulkku ja sen saaminen? Mitä sulle on tehty että susta on tullut noin alhainen?
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Nyt ole jo hiljaa nainen. Eikö sulla ole elämässä mitään muuta tärkeää kuin mulkku ja sen saaminen? Mitä sulle on tehty että susta on tullut noin alhainen?
Munahaukalta yritän pelastaa vässykkämiestä
Anonyymi kirjoitti:
Munahaukalta yritän pelastaa vässykkämiestä
Etkö sinä tyhjäpää jo ole ymmärtänyt, että sinä et tyhmine juttuinesi meitä erota.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Etkö sinä tyhjäpää jo ole ymmärtänyt, että sinä et tyhmine juttuinesi meitä erota.
Kovin on rankkaa nimittelyä sievistelijältä.
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on rankkaa nimittelyä sievistelijältä.
Minä olen todella paha suustani kun suutun enkä ole sitä kieltänyt. Mutta minä en kirjoita kuten tuo tyhjäpää täällä kirjoittaa. Luitko eilen sen kyrvänimemisjuttuja välissä meidän jutellessa rakkaudesta täällä?
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Minä olen todella paha suustani kun suutun enkä ole sitä kieltänyt. Mutta minä en kirjoita kuten tuo tyhjäpää täällä kirjoittaa. Luitko eilen sen kyrvänimemisjuttuja välissä meidän jutellessa rakkaudesta täällä?
En lue semmoisia juttuja enkä tiedä ketjuistanne mitään. Vaikutatte kyllä vähän onnettomilta.
Anonyymi kirjoitti:
En lue semmoisia juttuja enkä tiedä ketjuistanne mitään. Vaikutatte kyllä vähän onnettomilta.
Sitten ei varmaan kannata arvostella, jos et edes tiedä miten meitä on kiusattu siitä asti kun on toisillemme kirjoitettu nallena ja tähtisilmä-hehkulamppuna. Täällä käy muutama ihminen, jonka paikka olisi jossain laitoksessa ja jutut on sitä tasoa. Tottakai minä provosoidun välillä mutta aika harvoin. Ilman nallea olisin jo lähtenyt näiltä palstoilta. Nyt jäin.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sitten ei varmaan kannata arvostella, jos et edes tiedä miten meitä on kiusattu siitä asti kun on toisillemme kirjoitettu nallena ja tähtisilmä-hehkulamppuna. Täällä käy muutama ihminen, jonka paikka olisi jossain laitoksessa ja jutut on sitä tasoa. Tottakai minä provosoidun välillä mutta aika harvoin. Ilman nallea olisin jo lähtenyt näiltä palstoilta. Nyt jäin.
Kyllä toikii mies ottas mieluummin tällasta fittiä naista joka jaksaa sängyssä
- Anonyymi
On tää hehkulamppuska kova äijä kirjootteleen. Siitä trollin tunnistaa. Plus muista sanankäänteistä. :))
Hyvin tehty! ;)Sovitaan niin. Minä ja tuo nalle ollaan yksi ja sama henkilö ja minä kirjoitan itsekseni. Jatkossa annatte siis minun kirjoitella yksikseni täällä ettekä kadehdi tuota nallea niin kovasti multa. Se olen minä vaan itse ja kirjoitan molempina, joten tytöt voi nyt rauhoittua ja jätätte minut rauhaan. Kiitos. Hyvä kun tämä nyt selvis :)
- Anonyymi
Kyllä nyt voi mode pertsa olla tyytyväine ihteesä.
ps. aloittajalle
Yritin tänään katsella jotain öljyä, jota voitas käyttää peiton alla eikä vaan suihkussa. Oli huono kauppa niin en löytänyt. Mutta sellaista hankin meille :) Hyvää yötä ja tulossa oon.- Anonyymi
Otin nikin pois. Ku aamul luet tän ni oon pättäny jättää sut. Parempaa on tarjolla moneltakin kantilta
- Anonyymi
Kivaahan meil vois olla mies 😘
- Anonyymi
Kerro vaa tähä jos kiinnostaa ni voin opettaa temppuja sulle karhumies
- Anonyymi
Ves ol lämmintä...,,,... 😚🤕🤧
- Anonyymi
unohtamatta,
erityis, koulun, opettajaa,
joka, piti koko elämänsä aikana, minua vammaisena,
N - Anonyymi
Olit vieressä nallukkani niin lähellä, että kapeassa sängyssäsi tuli ihan kuuma.
Rakastan sua t. minä taas- Anonyymi
Toivottavast mies tulee järkiinsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavast mies tulee järkiinsä
Niinpä. ja tulee luokseni jo oikeasti pian. Näin suuri rakkaus menee vähän haaskuun teidän haaskalintujen palstoilla. Rakastan häntä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. ja tulee luokseni jo oikeasti pian. Näin suuri rakkaus menee vähän haaskuun teidän haaskalintujen palstoilla. Rakastan häntä niin.
No eti baarista joku toinen helpottamaan tota kikkelin halua
- Anonyymi
Marketissa oli poloa ja bjönborgia. Otin silti tabacia 😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272306Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1292241
- 1342147
- 551772
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147