Ei tästä tule mitään. 2 kuukautta ollaa kierretty kehää jo. Joskus täytyy osata päästää irti. Olisko tää se hetki? Jää hyvästi, muistot jää elämään
Nallelle haikeudella
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kylää näin on nalle se sun hehkus kirjoyti jo poistetuun alotukseen et ei hakua puhua sulle
- Anonyymi
Selvä sitten. Ei puhumista. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä sitten. Ei puhumista. Hyvää yötä.
Siis kuka kirjoittaa mitäkin? Nalle nukkukoot rauhassa hehkunsa kanssa. Minäkin menen ihan kohta. Ja ajattelen, että kohtaaminen joskus tulisi. Tai sehän olikin niin, ettei vauvamasun kanssa kävelylle kehtaa, mutta kaipa kohdata voi jossain, missä kukaan ei näe, että nuon komea hoikkis ja vanha akka vauvamahan kans, näittekö ny kaikki.
- Anonyymi
Uutena, vuotena alettii juttelee ja 7 kuukaitta kunnes vaihlit mut tohon vtun lumppuu!
- Anonyymi
Kyllä palstalta löytyy aina yksi uusi kirpelä, jolle näinkin sieluton musa kelpaa :(
Joo, mun nallet voitkin jättää ja heti muistoihis. Mun on ja muut voi kiertää ihan ketä lystää.
Anteeksi, nallen. Kirjoitusvirhe tuo monikko mutta saahan siitä heedberi jotain hupia. Kunhan selviää ensin.
- Anonyymi
Niin epätoivoista tuo troIIaamisesi. Sinä tulet saamaan postissa heidän hääkakun jämät.
- Anonyymi
Kenen heidän, ootko sinä ihan kunnossa? 😂 sivusta
- Anonyymi
No sokeekin tajuaa et oli itse pääosan näyttelijä mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sokeekin tajuaa et oli itse pääosan näyttelijä mieheltä
Ei vaan naiselta :) Multa naiselta se oli :) Minä en jätä sitä miestä ennenku kuolinvuoteella. Tuo aloittaja ei ole terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan naiselta :) Multa naiselta se oli :) Minä en jätä sitä miestä ennenku kuolinvuoteella. Tuo aloittaja ei ole terve.
Miks sanoit heidän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sanoit heidän?
Koska en pidä aloittajasta. Halusin pysyä piilossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en pidä aloittajasta. Halusin pysyä piilossa.
Niin alottajako ei sit ole se joka sille nallelle kirjottaa vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen sinä sit oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen sinä sit oot?
No se hehkulamppu minä olen. Se ketä tuo aloittaja tuossa esittää. En tietenkään ole aloittaja. Tuo mustasukkainen nainen kirjoittaa noita puolestani. Eikä nallekaan niitä usko todeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin alottajako ei sit ole se joka sille nallelle kirjottaa vai?
No ei todellakaan ole minulta. Tämä sairas aloittaja kirjoittaa noita säännöllisesti minun puolestani. En lue muuten palstaa juurikaan enää. Joku käy linkittämässä näitä meidän aloituksiin. Nallekaan ei usko enää että nuo on multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole minulta. Tämä sairas aloittaja kirjoittaa noita säännöllisesti minun puolestani. En lue muuten palstaa juurikaan enää. Joku käy linkittämässä näitä meidän aloituksiin. Nallekaan ei usko enää että nuo on multa.
Ok, kuulostaa oudolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kuulostaa oudolta
Täällä palstalla mikään ei oo enää outoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kuulostaa oudolta
Se otti tuo kaksi kuukauttakin mun tekstistä. Sanoin eilen että ollaan oltu olemassa nallena ja hehkuna heinäkuusta. Todella kuluttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kuulostaa oudolta
Ei kai nämä nyt sulta ole nää kyssärit. Minä en oikeasti kirjoittanut tuota aloitusta enkä ajattele kuten sen kirjoittaja. Oon huIIuna häneen. En minä tekis kuten tuo aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nämä nyt sulta ole nää kyssärit. Minä en oikeasti kirjoittanut tuota aloitusta enkä ajattele kuten sen kirjoittaja. Oon huIIuna häneen. En minä tekis kuten tuo aloittaja.
Keltä? Mitä sä sekoot oikee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei multa, mutta onhan sekavaa. Hyviä unia.
- Anonyymi
Älä vielä mies luovuta, jooko? Minäkään en luovuta ☺️💗 odotan vain, että näkisin sut. sivusta.
- Anonyymi
Esteet esteet. Nehän ne.
- Anonyymi
Ihmisillä on muita asioita käsiteltävänä tässä elämässä kuin suhdeasiat. Huomenna en tiedä missä olen. Enemmän huolissani läheisistäni.
- Anonyymi
Mitä ihmettä sitten roikut tunnepalstoilla?
- Anonyymi
Tää aloitus ei ole hehkulta nallelle vaan pelleltä tyhjään.
- Anonyymi
Ja sama kiertäminen jatku...
- Anonyymi
Tuossahan joku kateellinen vamppi esiintyi toisena, kun tiesi toisen naisen kirjoittavan nallelle täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan joku kateellinen vamppi esiintyi toisena, kun tiesi toisen naisen kirjoittavan nallelle täällä.
Ja kuka kyttää ikävä palstaa koko ajan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824160
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262830Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?692728- 1532520
- 722162
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3482046- 331528
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171322