tässä kun katselen näppäilyäni, niin tuli mieleeni kysäistä onko kaikilla hallinnassa kymmensormijäjestelmä, vai mikä on tyylisi kirjoittaa? Mulla se on paremminkin sellainen että ku kaks sormee kirjottaa ja kaheksan lepää ja jään tujottamaan useinkin että missä hitossa se tseta taas on kuka sen vei? harjottelua kaipaan esim. noiden erikoismerkkien esille saamiseksi ja useinkin turhaudun tän koneen kanssa. Miten teillä?
näpyttelyä
8
752
Vastaukset
tekee ja kahdeksan hakee. Sillä systeemillä minä...
- poliisien käytämä
kymmensormijärjestelmä!Ja sitte siihen vielä kuuluu oikaeoppisesti puuskutus,hikikarpalot otsalle(kuuluu kirjainten hukkaantumisen ilmiöön).Sitten kun kaikki on saatu merkattua ylös, leveä onnistumisen hymy!
olen huomannut vuosien varrella kehittäneeni ihan oman kymmensormijärjestelmän, joka hieman poikkeaa siitä, mitä kouluissa opetetaan.
Teksti kulkee ihan hyvää vauhtia ja kynällä kirjoittaminen tuntuu paljon vaikeammalta. Siinä kun ei voi siirrellä kappaleita, eikä jälkikäteen muokata tekstiä.- Pirre*
olisikin kamalaa palata aikaan ennen tekstinkäsittely ohjelmia :)), minusta ainakkii oisi..:)
- Ansku
Pirre* kirjoitti:
olisikin kamalaa palata aikaan ennen tekstinkäsittely ohjelmia :)), minusta ainakkii oisi..:)
joskus aika ilman tekstinkäsittelyä?
Yritin miettiä ensimmäisen tekstinkäsittelyohjelman nimeä, mutta en saa kuolemaksenikaan sitä mieleen, oli vuosi -85 ja silloin luulin että tietokone on nopea ;-). - Pirre*
Ansku kirjoitti:
Yritin miettiä ensimmäisen tekstinkäsittelyohjelman nimeä, mutta en saa kuolemaksenikaan sitä mieleen, oli vuosi -85 ja silloin luulin että tietokone on nopea ;-).höyrymoottori aikaa..ja sitä aikaa kun tietokoneet teki niitä virheitä..:)))
Pirre* kirjoitti:
Arvaapa nousiko hiki otsalle aikuisopiskellessa, kun piti kynän kanssa raapustella tenttivastauksia?
Elän toivossa, että tilanne muuttuisi ennenkuin seuraava kerta tulee kohdalle. ;)- Suvi2
Ansku kirjoitti:
Yritin miettiä ensimmäisen tekstinkäsittelyohjelman nimeä, mutta en saa kuolemaksenikaan sitä mieleen, oli vuosi -85 ja silloin luulin että tietokone on nopea ;-).ja opettelimme tekstinkäsittelyä. Minulla ensimmäinen tekstinkäsittelyohjelma oli Xeroxin 860. Arvokkaasti "informaation käsittelyjärjestelmä".
Ei enää tarvitse huudella kuten poliisi, että missä hitossa tässä koneessa on se toinen s?!!!
Vaikka ruostuuhan se kirjoitustaito. Hyvä että jotenkin saa sorkittua näppäimistöä. Käsin kirjoittamastani en saa edes itse selkoa.
Kiitetty olkoon tekstinkäsittelylaite!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201983
- 771689
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097