http://www.nordicaudi.com/media/filmer/filmer/privata/050308/TTS-Viper_dsl.mpeg
Audi 200 turbo (5000-malli jenkkilässä) peittoaa köykäisesti 8-litraisen Viperin.
Ei oo Audin voittanutta.
Sen tietää Kuismanenkin.
Audi on tykki
8
1724
Vastaukset
- Puskurissakin..
...jossa Alfa Romeo GT tanssahteli kahdeksikkoa 3-litraisen Audin ympärillä. Lussu mikä lussu.
- PERHEAUTO
vastaan alfan urheilumalli...jos tästä voitonriemua tunnet...ole hyvä....LOL
- semmonen sitten
Audin liikkeestä.
- semmosia audeja
Ihme porukkaa :o Viperii tosin olisi saatavilla..
- Maynard&Zed
Mutta eikäs se Kuismanen ole ajanut jo vuosikausia, nimenomaan, Viperilla, ei ole Audia näkynyt enää vuosiin.
- OOOO
Nyt on mies sortunut kuutiotuumiin.... ai,ai
OOOO kirjoitti:
Nyt on mies sortunut kuutiotuumiin.... ai,ai
Audi tykki.
Olen kuullut puhuttavan, että ainakin jakopäät niissä laukeavat. Työkaverillakin laukesi.
Posausta en ole kuullut, mutta kun sanot tykiksi, niin kai se sitten samalla äänellä laukeaa. Ei minulla toki ole syytä epäillä puheitasi.- herra
sitroen kirjoitti:
Audi tykki.
Olen kuullut puhuttavan, että ainakin jakopäät niissä laukeavat. Työkaverillakin laukesi.
Posausta en ole kuullut, mutta kun sanot tykiksi, niin kai se sitten samalla äänellä laukeaa. Ei minulla toki ole syytä epäillä puheitasi.yleistäjä taas vauhdissa, mummon kaimalla oli nelkytluvulla daimler,joka laukesi kokoajan, en varmaan osta uutta jaggea, en....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272266Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502259- 1252173
- 1272113
- 541756
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411633- 311361
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161195Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381137