Rehellinen gallup MIEHILLE:

Minttu

Naiset, älkää te vastatko mitään, jotta saataisiin aitojen miespuoleisten näkemyksistä muodostettua jonkinlainen yleistys asiasta.

MIES, vastaa nyt rehellisesti, millainen naistyyppi on mielestäsi keskimääräisesti mielenkiintoisin:

a) Hyvin hoikka ja treenattu nainen. Painoindeksi alle 20, ei ylimääräistä rasvaa missään. Siis ei juuri rintojakaan eikä välttämätt takapuolta. Siro ja hentoinen olemus. Kasvot kapeat. Sellainen teinilook.

B) Normaalipainoinen nainen. Painoindeksi 20-25. Rasvaa löytyy. On rinnat ja takapuoli, ja muutenkin pehmoinen olemus, mutta ei ylipainoa kuitenkaan. Mahaa saattaa olla, mutta vyötärö erottuu. Kasvoissa ei kaksoisleukaa eikä muutenkaan mikään paikka roiku.

c) Ylipainoinen nainen. Painoindeksi yli 25. Suuret rinnat ja takapuoli, muutenkin ylipainoa joka puolella kehoa. Kaiken kaikkiaan pehmeä olemus.

Tämä painoasia kun on naisille yleensä hyvin arka asia. Kertokaa te, hyvät miehet, siis oma mielipiteenne mielistelemättä ja toisaalta liioittelematta.

57

7303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mies-

Mikä on painoindeksi? En ole löytänyt yhdestäkään naisesta sellaista... mikä ihme se, sellainen on? Jään miettimään...

• Tiedonantaja

Painoindeksi kuvaa painon suhdetta pituuden neliöön.

• sulle..

a:n ja b:n sekoitus.. jenkkakahvat pois vyötäröltä tai sitten laitetaan istuvat farkut ;) mutta kaippa se tohon b:hen kallistuu koska teinitytöt on lapsia ei naisellisia. hoikka itsestään huoltapitävä ei polta, eikä juo ylettömästi.. omaa oman mielipiteen asioista siis silloinkin kun paras kaveri on lähettyvillä. Ihminen joka ottaa muut huomioon.

• markku23

Yleissivistyksessä taitaa olla pahoja puutteita jos ei tiedä mikä painoindeksi on... Eipä se muutenkaan tosin kerro melkein mistään mitään. Pätee jos ei ole lihaksia yhtään.

Melkein kaikki a:n ja b:n väliltä kelpaa. Jos pakko valita niin kyllä se a:n puolelle kallistuu... paitsi että kyllä se jonkinlainen peppu pitää löytyä, mielellään kapeilla lanteilla. Rinnoilla ei niin väliä. Eikä mitään teinilookkeja hyi helvetti...

• m25_

A ja B väliltä mieluummin valitsisin, mutta jos on ihan pakko näistä valita jonkun, niin A:n ottaisin. Se on ainakin urheilullinen, eikä tarvitse pelätä että ensimmäisen lapsen jälkeen hänestä tulee C, vaan korkeintaan B.

• Mies 31v.

Naisen pitää näyttää naiselta eikä miltään pikkupojalta. Pitää olla mistä ottaa kiinni. Ja mitä isommat rinnat, sen parempi. Tärkeintä on kuitenkin että nainen on itse ryhdikäs, huoliteltu ja sinut ulkonäkönsä kanssa. Ne laihat naiset, jotka tietävät olevansa ylikauniita ja käyttäytyvät sen mukaisesti, lähinnä ällöttävät minua. Itse olen 183cm/78kg aika komea mies.

• mies > 35
        Mies 31v. kirjoitti:

Naisen pitää näyttää naiselta eikä miltään pikkupojalta. Pitää olla mistä ottaa kiinni. Ja mitä isommat rinnat, sen parempi. Tärkeintä on kuitenkin että nainen on itse ryhdikäs, huoliteltu ja sinut ulkonäkönsä kanssa. Ne laihat naiset, jotka tietävät olevansa ylikauniita ja käyttäytyvät sen mukaisesti, lähinnä ällöttävät minua. Itse olen 183cm/78kg aika komea mies.

Mulla oli aikaisemmin kaunis ja hoikka vaimo, mutta nyt otin lihavan ja ruman, ja on paljon parempi, ei nalkuta, saan tehdä mitä haluan, ei tarvitse tapella kuka tekee kotityöt, kun vaimo tekee kaiken, ja on vielä 10 vuotta minua nuorempikin. Jos jotain sanomista, niin voin sanoa: painu vittuun, edellinen suuttui ja lähti (löysi uuden miehen saman tien) mutta tämä ei lähde, kun tietää ettei kelpaa muille. Itsekin olen tosi komea, ja saan baareissa tosi kauniilta naisilta, mutta vaimoksi otin ruman, ihan turvallisuussyistä, suosittelen muillekin. Vaimo on vain taloudenhoitaja, joka siivoaa ja tekee ruoat, sen ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Eihän kukaan ulkokuoren perusteella valitse tiskikonettakaan. Ja niitä kauniita naisia saa edelleen baareista, ja vaimo ei tee mitään vaikka tietäisikin että petän häntä jatkuvasti, komealla miehellä kun kuulukin olla paljon naisia.

• hehe
        Mies 31v. kirjoitti:

itekin totesit et ne tietää olevansa kauniita eli ne on kauniita. Totuus on se et "ällöttää" yleensä sellaset naiset joista mies tietää ettei voisi ikinä tollaisia saada,nii siitä alkaa viha ja haukkuminen.heh.loser

• mies>30

B. Kyllähän muotoa pitää olla:)

• Tyyli tärkeämpi

Ihanne lienee jossain a:n ja b:n välissä. Liian laiha ja täysin muodoton ei ole hyvä laisinkaan. Mutta toisaalta roikkuva vatsakaan ei miellytä.

Kuitenkin pukeutumisessa kannattaa muistaa tyyli, eli jos sitä vatsaa on hiukan niin ei välttämättä kannata pitää napapaitaa, ei hyvä jos vatsa pömpöttää... Mutta hiukan peittävä, ei siis välttämättä mikään kaapu kuitenkaan niin johan kestää katseen hienosti! Tähän voisi lisätä vielä senkin että tyylikkäästi pukeutuvat c-ryhmään kuuluvatkin voivat miellyttää silmää...

• eräskin

Mun ihanne on urheilullinen nainen, joka on sopivasti hieman pyöreä, sellainen että vatsalihakset voisi hieman myös piirtyä. Ja rintojen koolla ei niin väliä, kunhan on pyöreä ja sen näköinen takamus että on muutakin tehty kuin istuttu sen päällä.

• Mieheltä ikä 21

Näistä vaihtoehdoista A tai B. Ehkä ihannenainen olisi semmonen sporttinen isopyllyinen ja pienirintainen, mutta toisaalta ei haittaa vaikkei niin sporttinen olisikaan.

• kyllä

Timmi kroppa, ei liikamasua, mutta b-c rinnat ja sopiva peppu.

• Tiedonantaja

Tästä ei ole epäilystäkään.

• Tane_k

Pitäisi olla treenattu, mutta ei mikään langanlaiha. Rintoja pitää olla ja jonkin verran peppuakin. C ei missään tapauksessa.

• m78..

b. ja uskonpa enemmistö miehistä pitää juuri tuollaisista naisista!

• Bill26

noiden väliltä..

• cx.c.xxc.c

Ehdoton A rinnat mukaan.

Mä tiedän kuinka turhamaista ja typerää se on, mutta kyllä naisen pitää olla tiukka. Kaikki makkarat ja muut ihrat pois...tai no ei kaikki...ihan vähän suvaitaan,kunhan niissä ei ole hirveitä raskausarpia jne.

Ja rinnat pitää olla naisella. Takapuoli saa olla suhteellisen pieni ja kiinteä. Ei mikään housuista pursoava kauhistus.

Mä tiedän, tulen olemaan yksin sen jälkeen kun naiset tulevat vanhemmiksi, mutta sellainen "normaali" nainen ei yksinkertaisesti sytytä pätkääkään. Mieluummin ilman kuin panee jotain makkara-tyttöä.

• kokeillut kaikki

A. ehdottomasti vain tämä ja blondina

B. Hätävarana pimeässä mutta vain ilman kumia että saa kaiken irti

c. Ei edes jurrissa eikä pakolla, ei ei ei!

Hymyä huuleen femakko-tytöt niin se vaan on minun mielipiteeni!

Itse olen pitkä ja hyvännäköinen ja sen mukaan seurani valitsen ja siinä jaossa mummot ja lottaperseet jäävät varikolle. Hyvää viikonloppua!

• Sakke

Kyllä se taitaa minun kohdallani olla b... mutta kaikki kyllä käy. Oma puolisoni oli kohdatessamme b, mutta raskauksien (ja suklaansyönnin) seurauksena on nykyisin tukevasti c-ryhmässä. Olen kuitenkin sen verran rakastunut häneen, ettei ulkomuodolla ole enää väliä. Ja eukkoni kyllä miellyttää minun silmääni nykyiselläänkin.

Joskus heikkona hetkenä saatan itsekseni heittää ilmoille toivomuksen: kunpa eukko jonakin päivänä saisi laihdutettua normaalimittoihin, oli hän sen verran kaunista katseltavaa ja seksikäskin kuin mikä.

• Ihanaa luettavaa

Minä rakastuin sinuun kirjoituksesi perusteella.Olen kateellinen vaimollesi.
        T.b-tyypin nainen

• edelliseen
        Ihanaa luettavaa kirjoitti:

Minä rakastuin sinuun kirjoituksesi perusteella.Olen kateellinen vaimollesi.
        T.b-tyypin nainen

kirjoittajaan =)

T: b-luokka

• ..............................

b,a,c tärkeys järjestyksessä.

• vilperi

Olisi mun naisihanne ruumiinrakenteeltaan.Riippuu tietenkin ihan ihmisestä itsestään. Ton teinilookin voi kyllä heittää helvettiin. arvostan treenattua kroppaa, sitä ei saa kun tekemallä itse.

• Rowen82

C. Pidän pulleasta vartalosta, mutta mikään perverssi, jonka mielestä mitä lihavampi nainen on sitä parempi, en kuitenkaan ole. Sairaalloinen lihavuus ei minua siis sytytä. Normaalipainoiset naiset kiinnostavat minua kyllä myös (minua kiinnostavat käytännössä kaikenlaiset naiset hoikasta lihavaan) ja B kelpaisi minulle siis myös mainiosti, mutta vastaukseni on siis kuitenkin C.

• jääbis

Hoikka nainen, mutta ei tarvitse olla treenattu. Olen ehkä hiukan outo, mutta sellaiset nälkiintyneen näköiset naiset viehättävät. Toisaalta en ole mitenkään kovin tarkka, pieni pyöreys tekee monista naisista vain söpön näköisiä. Vaikkakin yleensä vältän tukevia naisia, koska vastoin yleistä luuloa, lihavat ei ole leppoisia. Ei ainakaan lihavat naiset, lihavat naiset ovat usein tosi hyökkääviä ja arvostelevat mielellään kaikkien muiden (sekä miesten että naisten) ulkonäköä.

• m22

B on ehdottomasti paras. Vaihtoehto C:kin on hyvä tietyissä tapauksissa kunhan ei liiallisuuksiin mene. Kaikki riippuu yksilöstä. Naiselliset muodot omaava nainen on vain niin kaunista katseltavaa. Vaihtoehto A ei kuitenkaan rehellisesti sanottuna "iske". Tai mistä sen etukäteen tietää, jos kerran tapaa oikein ihastuttavan yksilön(muuten kuin ulkonäöllisesti).

• Nacht-Alberich

kunhan nainen tykkää Richard Wagnerin oopperoista.

Voisimme vaikkapa kuunnella Tristan und Isoldea ja rakastella samalla sinisten lamppujen loisteessa...

• sporty boy

A-tyyppisen nainen lähes poikkeuksetta harrastaa aktiivisesti jotain liikuntaa ja siis sen puolesta on elämänarvot samanlaiset. On myös kivaa harrastaa liikuntaa yhdessä niin että minullekkin tulee edes hiki..

• mies 2x

Tämä vastaus ei oo pelkästään sulle suunnattu. Ihmettelen vain kuin näinkin moni mies väittää pitävänsä _alipainoisista_ naisista. Painoindeksi 20-25 on normaali eikä silloin vielä läskit lölly. Eivätkä urheilijat/urheilulliset naiset ole alipainoisia ja muodottomia. (Jos pitkänmatkanjuoksijat jätetään huomiotta)

No kukin tavallaan. Mä pidän normaaleista.

• yyyyyy
        mies 2x kirjoitti:

Tämä vastaus ei oo pelkästään sulle suunnattu. Ihmettelen vain kuin näinkin moni mies väittää pitävänsä _alipainoisista_ naisista. Painoindeksi 20-25 on normaali eikä silloin vielä läskit lölly. Eivätkä urheilijat/urheilulliset naiset ole alipainoisia ja muodottomia. (Jos pitkänmatkanjuoksijat jätetään huomiotta)

Joissain yhteyksissä on kyllä väitetty alipainon rajaksi 18-18.5.

Alipainoisuus on varmaan aika suhteellinen käsite... Jos ihminen syö normaalisti ja on terve, niin paino on silloin "normaali", oli se sitten jonkun "virallisen" alipainorajan alle tai ei.

Sitä paitsi mitä sitten, jos sattuukin pitämään alipainoisista naisista? Pitäväthän jotkut ylipainoisistakin. Alipainoisuus on varmasti terveellisempi olotila ihmiselle kuin ylipainoisuus, kun ei mennä anorektisuuden puolelle.

• Tiedonantaja
        mies 2x kirjoitti:

Painoindeksi 18-20 ei naisten kohdalla välttämättä tarkoita vielä alipainoa, se riippuu hyvin paljon ihmisen ruumiinrakenteesta. Etenkin alle 30-vuotiailla naisilla BMI voi hyvinkin olla alle 20 ilman, että kyse olisi alipainosta. Tällaiset naiset ovat yleensä suhteellisen pitkiä, kapealantioisia ja pienirintaisia - sekä täysin terveen näköisiä.

Jos BMI sen sijaan lähentelee 25 on ihmisellä väistämättä joko läskiä tai huomattavasti lihaksia. Kumpikaan vaihtoehto ei mielestäni naista pue. Lisäksi lievä alipaino on huomattavasti terveellisempää kuin lievä ylipaino.

• pikkunainen
        mies 2x kirjoitti:

siroilla pitkän matkan juoksijoillakin muuten rinnat ja kaunis takamus. Rinnat ehkä suhteellisen pienet (ei kuitenkaan olemattomat) kun tuo rasvaprosentti ei tahdo minulla olla niin korkea ja BMI:kin vain 20. Mutta kun juoksee jotain kahtakymmentäkin kilsaa kerralla, niin TÄYTYYHÄN siinä olla hyvät reisi- ja pakaralihakset.

Meillä treenatuilla peffa vain "kehittyy eri suuntaan" - eli ei leveyssuuntaan vaan minulla ainakin on kaunis "hyppypeppu".

• pikkunainen
        pikkunainen kirjoitti:

siroilla pitkän matkan juoksijoillakin muuten rinnat ja kaunis takamus. Rinnat ehkä suhteellisen pienet (ei kuitenkaan olemattomat) kun tuo rasvaprosentti ei tahdo minulla olla niin korkea ja BMI:kin vain 20. Mutta kun juoksee jotain kahtakymmentäkin kilsaa kerralla, niin TÄYTYYHÄN siinä olla hyvät reisi- ja pakaralihakset.

Meillä treenatuilla peffa vain "kehittyy eri suuntaan" - eli ei leveyssuuntaan vaan minulla ainakin on kaunis "hyppypeppu".

tuo teinivertailu ärsyttää. Olen 33v ja näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta ei minua kukaan koskaan ole teiniksi luullut.

Ei pidä yhdistää hoikkuutta muodottomuuteen ja lihavuutta naisellisuuteen. Naisellisuus on kiinni aivan muista asioista! Koko olemus on tärkeä, nainen voi olla hyvinkin naisellinen ja sensuelli vaikka päällä olisikin A-kupit ja 34/36-kokoinen hame...

• yyyyyy
        pikkunainen kirjoitti:

tuo teinivertailu ärsyttää. Olen 33v ja näytän ikäistäni nuoremmalta, mutta ei minua kukaan koskaan ole teiniksi luullut.

Ei pidä yhdistää hoikkuutta muodottomuuteen ja lihavuutta naisellisuuteen. Naisellisuus on kiinni aivan muista asioista! Koko olemus on tärkeä, nainen voi olla hyvinkin naisellinen ja sensuelli vaikka päällä olisikin A-kupit ja 34/36-kokoinen hame...

Nimenomaan... Naisellisuus on kiinni kehon mittasuhteista. Mittasuhteet luovat ne "muodot", ei jonkun ihran määrä kehossa.

Todella pienikokoinen nainenkin voi olla erittäin naisellisen näköinen, jos keskivartalo on about kolmanneksen kapeampi kuin peppu ja rinta.

• yyyyyy

...tuo "teinilook" -sana ilmentää kyllä tiettyä asennetta omalta taholtasi.

Treenatulla kropalla ja siroudella ei ole mitään tekemistä teini-iän kanssa, paitsi että teini-iässä tämä on ehkä helpompi saavuttaa kuin joskus 50-vuotiaana.

Läskejä on kyllä teinienkin joukossa pilvin pimein.

• Pieni, siro ja hento nainen on kauneita mitä tämä maa päällään kantaa. Mielellään saisi olla myös lyhyt.

En ole ikinä ymmärtänyt "täyteläisten" tai "muodokkaiden" naisten hehkutusta.

Hoikka nainen on kaunis.

- Dekas

• Tyttönen

Siis millainen on teinilook? Miten pystyn välttämään sitä? :) Täällä kun ei taida olla yhtäkään miestä, joka pitäisi teinilookista.

• man-o

sillä tässä yhteydessä tarkoitettu sitä että alipainoinen nainen näyttää teiniltä. Tai tarkemmin: teinipojalta. Sitä herää aina sellainen sääli: "Voi ressukkaa! Syököhän tuo tarpeeksi." Usein leimaan liian laihat ihmiset sairaiksi anorektikoiksi. Toisaalta, joillain on vaan luonnostaan niin tehoton ruuansulatus että ei kasva lihakset/läski vaikka kuinka syö ja urheilee.

• 25v

Hoikka ja treenattu, namia....

• man-o

Kuvailemistasi vaihtoehdoista B on täydellinen. Juuri noin olisin kuvaillut unelmieni naisen.

A:kin menettelisi jos olisi rinnat ja takamus. Mutta eihän se silloin lukeutuisi enää vaihtoehtoon A. Ei ilman läskiä voi saada rintoja ja pyllyä. Silikonitissit luurangolla = yök yök. Lisäksi näin niinkun evoluution kannalta, ei ole ollenkaan normaalia ja luonnollista, että naisella ei ole muotoja ja pehmeyttä. Mikä helvetin järki siinä on kun nainen ei pysty synnyttään(ilman leikkausta) minimaalisen lantionsa takia? Naisen lantion muoto leveyssuunnassa riippuu suurimmalta osin naisen luustosta. Ei lihaksesta tai läskistä.

• oboy

mun mielestä tytössä sais olla jotain josta saa kiinni. kahvat sivussa ei siis haittaa, ne on melkein pakolliset ;)

ulkonäkö ei kuitenkaan ole kaikki.

• :-)

Kuulostat erittäin mukavalta ja kypsältä "pojalta" tekstisi perusteella. Sinunlaisiasi, fiksusti ajattelevia miehiä, joille kuori ei ole kaikki kaikessa, saisi olla enemmän.

Mukavaa kesää Sinulle!

• oboy
        :-) kirjoitti:

Kuulostat erittäin mukavalta ja kypsältä "pojalta" tekstisi perusteella. Sinunlaisiasi, fiksusti ajattelevia miehiä, joille kuori ei ole kaikki kaikessa, saisi olla enemmän.

Mukavaa kesää Sinulle!

kyllä meitä "samanmielisiä" on paljon, jotkut vaan eivät saa ulos kaikkea mitä ajattelevat.

oikein lämpöisiä ja onnellisiä kesäpäiviä sinullekin!

• Mies 40

ottaisin B:n, jos hän olisi kohtuullisen kiinteä eikä vatsa roiku (ei alleja pliiz!). Liikunnallinen nainen. Sopusuhtaisuus ja naisellisuus ennen kaikkea.

Luonne on toki tärkeä, mutta sitä ei tässä kysytty.

• Manu

Kyllähän tuo b täyttää Oikean Naisen tuntomerkit. En ymmärrä miksi lähes jokainen sopusuhtainen nainen jolla on ihan oikea takapuoli ja rinnat vetää jossakin kohtaa keskustelua "pitäisi vähän laihduttaa kun minulla on tuo perse"-kortin esiin. Siinä on muuten ihan turha yrittää kertoa "Tuo nyt ei ole persettä nähnytkään vaan on lähinnä peffa"- tosiasioita. Onko paperille painetun musteen vaikutus todella niin merkittävä? En ole koskaan ymmärtänyt nykypäivän laihuuden ihannointia. Oman (ruman ja ison) pääni kääntää kadulla juuri luokkaan b kuuluvat naiset.

• pohjanmaa

numero B. Selaasenko sais, niin ois hyvä.

• yyyyyy

Ehkä voisi yhteenvetona sanoa, että jos kuuluu ryhmään A tai B, niin varmasti riittää vientiä, mutta C-ryhmän jäsenillä voi olla hiljaisempaa... Ja tämähän on toki ihan järkeenkäypä ja itsestäänselvä asia.

Sanoisin kuitenkin, että kaikkein eniten riittää vientiä A-ryhmän naisilla ihan siitä syystä, että heitä on määrällisesti kaikkein vähiten - itse asiassa hyvin vähän tässä maassa. Jokaista siroa/hoikkaa naista kohti on ainakin 10 "normaalia" ja "ylipainoista"...

Ja kyllähän se baarielämässäkin on tullut nähtyä, että mieluummin me miehet pommitamme niitä siroja tyttöjä kuin heidän 25-painoindeksin omaavia "normaaleja" kavereitaan...

• vientiä

baarissa. ehkäpä.

mutta tämä kattava otos suomalaisten miesten mieltymyksestä antaa järjestyksen:

b - a - c

ja moni korosti sitäkin, että on tärkeintä, miten ajatukset sattuu yhteen eli mitä päässä liikkuu.

joten yhteenvedoksi voisi paremminkin laittaa, että ulkonäkö kuitenkin tulee vasta toisena.

parin etsintä ja yhden yön suhteet pitää kuitenkin pitää toisistaan visusti erossa.

ja yksinäisiä löytyy kaikista ryhmistä.

• m25_
        vientiä kirjoitti:

baarissa. ehkäpä.

b - a - c

ja moni korosti sitäkin, että on tärkeintä, miten ajatukset sattuu yhteen eli mitä päässä liikkuu.

joten yhteenvedoksi voisi paremminkin laittaa, että ulkonäkö kuitenkin tulee vasta toisena.

parin etsintä ja yhden yön suhteet pitää kuitenkin pitää toisistaan visusti erossa.

>että ulkonäkö kuitenkin tulee vasta toisena.

Olen eri mieltä. Jos henkilö on kiinnostava ulkoisesti, niin yleensä tullaan juttelemaan. Jos ajatukset eivät satu yhteen, niin etsitään seuraava, taas ensin ulkoisesti kiinnosta tyyppi.

Jos henkilö on jo ulkoisesti epämiellyttävä, niin tuskin kukaan vaivautuu edes tulla juttelemaan sille, vaikka se saattaa olla sisäisesti olla kuinka kaunis tahansa.

• Tiedonantaja
        vientiä kirjoitti:

baarissa. ehkäpä.

b - a - c

Ulkonäkö tulee ensimmäisenä, kuten tässä onkin jo selvitetty.

Ulkonäön perusteella valitaan kiinnostavanoloiset juttukumppanit.

• aki27

• yyyyyy
        aki27 kirjoitti:

http://www.crazyrussian.com/02/entry_777.php eli a.

Kaunis nainen, mutta itse hoikkana miehenä haluaisin naiseni olevan vähän vähemmän "miehekäs" kuin tuo. Eli vähän sirompi olisi parempi.

Jos siis nyt täydellisyyttä yritetään kuvailla.

• kohta
        m25_ kirjoitti:

>että ulkonäkö kuitenkin tulee vasta toisena.

Olen eri mieltä. Jos henkilö on kiinnostava ulkoisesti, niin yleensä tullaan juttelemaan. Jos ajatukset eivät satu yhteen, niin etsitään seuraava, taas ensin ulkoisesti kiinnosta tyyppi.

Jos henkilö on jo ulkoisesti epämiellyttävä, niin tuskin kukaan vaivautuu edes tulla juttelemaan sille, vaikka se saattaa olla sisäisesti olla kuinka kaunis tahansa.

ennakkoluuloista?

olemme todennäköisesti niin eri linjoilla, että lienee turha jatkaa tästä aiheesta?

• päinvastoin
        kohta kirjoitti:

ennakkoluuloista?

olemme todennäköisesti niin eri linjoilla, että lienee turha jatkaa tästä aiheesta?

Jos henkilö on epäkiinnostava ulkoisesti niin kyseessä ei ole mitään tekemistä ennakkoluulojen. Tuskin kukaan haluaisi seurustella henkilön kanssa jonka ulkonäkö suorastan oksettaa. Kumppanin pitäisi olla kiinnostava sekä ulkoisesti että sisäisesti.

• pikkunainen
        vientiä kirjoitti:

baarissa. ehkäpä.

b - a - c

se luonne sitten lopulta ratkaiseekin, niin tosiasia on, että juttuun päästään yleensä vain jos ulkonäkö miellyttää.

En puhu tässä mistään "kauneudesta", jonka kukin määrittelee omalla tavallaan. Toisen osapuolen täytyy olla sympaattisen näköinen, jotta kiinnostumme hänestä. Vastapuoli "skännätään" alitajuisesti sekunnin murto-osassa ennen kuin edes tiedostamme, pidämmekö häntä mielenkiintoisena. Ja yleensä jokainen etsii kaltaistaan partneria, koska silloin hänellä oletetaan alitajuisesti olevan samankaltaisia ominaisuuksia. Poikkeuksia toki myös on.

Ja eiköhän tässä myös evoluutiokin vielä pidä meitä pihdeissään - sopusuhtaiset, treenatut miehet varmistavat pesueen elannon (= hyvä metsästäjä). Ja ennen pyöreähköt naiset varmistivat usein vararavinnollaan lasten hengissäpysymisen, näin ainakin ajateltiin.

Ehkä nimenomaan juuri naisihanne on muuttunut paljon ihmisrodun kehittyessä. Nykyisin hoikka, sopusuhtainen nainen mielletään dynaamiseksi ja aktiiviseksi. Lihavuuteen yhdistetään usein ominaisuuksia kuten laiska ja flegmaattinen. Samoin lihavia ihmisiä ei pidetä niin kurinalaisina kuin hoikkia.

Ihanteet ja odotukset muuttuvat, samoin nais- ja miesihanteet. Media suggeroi meille koko ajan erilaisia kauneusihanteita, jotka omaksumme jossain vaiheessa alitajuisesti, toiset enemmän, toiset vähemmän. Ympäristön vaikutus muokkaa aivan taatusti maailmakuvaamme.

• mies

tosiaan jos kaikki rivissä ja kasvoistaan kauniita ja muutenkin ,niin pitää ruveta sitten luonnetta tarkistamaan .vaikka turhaa se on pettävät kaikki kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe