Mies joka minut saisi

Kirsikka

Onko sellaisia kunnon luolamiehiä enää? Kaikki miehet on nykyän liian kilttejä! Mulle ei tahdo mistään löytyä taisteluparia. Miehen pitää olla Mies! Se saa tulla ja valloittaa mut sillä hiukan ylimielisellä tavalla, mutta pilkettä silmäkulmassa. Mies, joka ei anna heti periksi, vaan jonka kanssa voi mitellä sanallisesti ja tunteiden kuumuessa painiminen vois jatkua makuuhuoneen puolelle! Jonkun pitäisi minut kesyttää...

Ja naisena en tietenkään tyydy vain tähän ;-)
Miehessä pitäisi kuitenkin olla kiltteyttä ja hänen pitäisi olla se turva ja tuki, kun muu maailma kaatuu niskaan. Mutta joka voisi myös heikkoutensa näyttää minulle. Olisi niin vahva, että osaisi olla myös heikko. Ja se, että minä oikukkaana tuittupäänä riittäisin hänelle täysin ja hän ei muuta kaipaisikaan...

Mutta tämä on ilmeisesti vain unelma...

13

1486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

Ei voi muuta sanoa.

• Tiedonantaja

Ensimmäiseen kappaleeseen asti meni ihan hyvin, mutta sitten alkoi tulvia yli. Kysynkin, mikä ihme sinussa houkuttaisi moista unelmayksilöä niin paljon, että hän jaksaisi kesyttämisessäsi nähdä vaivaa?

• DreamBabeNextDoor

Mulla on juuri tuo mies ! Mutta en ole oikutteleva tuittupää hänen kanssaan, koska eihän se ole normaali tapa osittaa rakkautta!

Olin tuittupää joskus ihan väärän miehen kanssa ollessani, koska se mies kohteli mua huonosti, käytti henkistä väkivaltaa jne. Lopulta aloin murtua ja osoittaa vihaani kiukuttelemalla, ja tuli ero.

Nyt miellytän vähän liikaakin tätä nyksääni. Paitsi että olen germaanisen viileän aristokraattinen kauneudeltani, olen myös varsinainen hoivaaja-keimailija joka aina ajattelee rakkaan (huom., tässä painopiste sanalla 'rakkaan') miehen parasta.Eilenkin sekoitin sille whiskejä, vaikka se alkoholi nyt ei sen maksalle tai munuaisille tee hyvää!

• Hitler

UUH BEIBE - PANE MUA...!

• oinaan uhri...

Ota DOMINOIVA OINAS-UKKO, joka on AINA PUUTTEESSA ja heittäytyy agressiiviseksi, KUN EI SAA!!

Tuki ja turva...? Tjaa...kylla kai - mutta OINAS-MIEHEN EHDOILLA!

• akak

"Mutta tämä on ilmeisesti vain unelma..."

Alat olla asian ytimessä.

• Kirsikka

Mikä minussa olisi se juttu, että mies jaksaisi nähdä vaivaa kesyttämiseen...? hyvä kysymys ;-)

Lyhyesti ja ytimekkäästi voisin sanoa, että se juttu olen MINÄ itse. En todellakaan ole mikään täydellinen nainen, mutta mun mielestä viat tekee ihmisestä ihmisen.

Mä olen tuittupää, vaikka miten rakastaisin. Mulle pätee ainakin se sanonta "rakkaudesta se hevonenkin potkii!" Mutta myös miellyttämishaluinen olen ja rakastamalleni miehelle loppupeleissä toisin vaikka kuun taivaalta =)

Mutta tämä on vain sellainen "unelmamies". Kyllähän se sitten niin on, kun sen todellisen miehen on vierelleen löytänyt niin se on paljon parempi kuin kaikki kuvitelmat yhteensä!

Joku oli muuten laittanut että kannattaa ottaa oinas-mies. Mä en toisaalta usko horoskooppeihin, mutta miesjuttujen loppuessa olen huomannut että on joitain asioita, jota horoskoopit "tiesivät". Tai niinhän se on, että horoskoopit on niin ympäripyöreitä, että ne sopii melkein kaikkiin. Siitä sitten valitaan, mitä halutaan kuulla.

• fakta

Siis se on kyllä ihan fakta, etta Oinas-mies on juuri lähinnä sitä "luolamiestä"...

...että terve menoa vaan...!

• yyyyyy

Sinähän kuvasit tuossa ensimmäisessä kappaleessasi PELIMIEHEN, et suinkaan luolamiestä.

Mutta toista kappalettasi pelimies ei välttämättä enää toteutakaan, koska pelimies jatkaa matkaa saatuaan sinulta haluamasi, ellet sitten ole kerrassaan loistava pano, jolloin voit kenties säilyä haaremissa pidempäänkin.

• toinen fakta

niin.

• Hymyssä suin luin tuota viestiäsi. Haluat karun, miehisen miehen, joka on kuitenkin herkkä ja kiltti. Vahva ja heikko. Vaarallinen ja turvallinen. Varsin paradoksaalista siis :)

Kirjoituksesi varjostaa oikein mainiosti miesten Neitsy/Huora -tarpeita. Monethan meistä miehistä haluaisivat koskemattoman tyttösen, joka on peto sängyssä.

Ihan huvittaa, kun koko kokonaisuutta tässä miettii. Kumpikin sukupuoli haluaa eri asioita, eikä kumpikaan osaa edes oikein päättää :)

Aika hassua :P

- Dekas

• Kiivihedelmä

Utopiaahan tuo sinun kuvailusi taitaa olla, ainakin moni vastaajista sitä mieltä on.Enkä omien kokemustenkaan perusteella voi tuollaista miestä sanoa löytäneeni...

Sen sijaan tunnistin itseni yllättävän hyvin kirjoituksestasi: tuittupää, joka Sitä oikeaa luolamiestä odottaa...;)

• yks kunnollinen

Miten ihmeessä Olet onnistunut kiertämään meidät? Meitähän on kadut ja kaupat täynnä ja itse me taas ihmettelemme miksi emme Teille naisille kelpaa? Paradoksaalista kyllä mutta totta.

Minäkin ihan tavallisen näköinen kohtuullisen mittainen asunnon ja hyvän työn omaava en meinaa kelvata kenellekkään. Kiukuttelen sopivasti, hemmottelen sopivasti, osallistun sopivasti ja otan toisen huomioon vähintään sopivasti ja ennen kaikkea viljelen sopivasti-sanaa vähän liikaa, mutta kukapa olisi täydellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe