Miehet, paljastatteko kumppanillenne aikaisempien seksikumppanienne määrän? Itse olen omalle miehelleni kertonut ja määrä ei ole todellakaan suuri (5). Kysyin joskus seurustelumme alkuvaiheessa mieheltäni, kuinka monen naisen kanssa hän on harrastanut seksiä ennen minua, mutta hän vain tulistui ja sanoi lopulta, että ainakin yli kolmekymmenen. Mieheni periaatteet ja aikaisempien suhteiden kestot tietäen, en usko että luku voisi olla näin suuri. Miksei hän uskalla paljastaa minulle todellista lukua? Itse olen epäillyt, että ehkä hänellä ei ole yhtä "paljon" kokemusta kuin minulla ja häpeää sitä. Ja eihän näillä entisten määrällä pitäisi olla väliä, mutta kuitenkin itseäni kiinnostaisi tietää..
miehen seksikumppanit
13
1863
Vastaukset
- Qowed
keskustelun aihe?
Mitä merkitystä sillä on?
Olemme sellaisia kuin miksi olemme syntyneet ja miten elämämämme on meihin vaikuttanut.
Siitä muodostuu se kokonaisuus, millaisia olemme nyt.
Kun joku rakastuu toiseen ihmiseen , hänhän rakastuu siihen ihmiseen sellaisena kuin tämä on sillä hetkellä. - höhh
...niin voit kutsua häntä ex-mieheksesi. Asia ei muuten sinulle kuulu ollenkaan.
- jamppa
jotain salattavaa menneisyydessä, tuntevat halua vähätellä sitä, valehdella siitä tai kieltäytyä puhumasta koko asiasta. Oma lukuni on 5. Itse kerron täysin rehellisesti, enkä kokisi mitenkään kamalana jos naisen luku olisi pari kappaletta enemmän. Sen sijaan haluan kyllä tietää, jos naisella on ollut yli kymmenen seksikumppania, ja jos niitä on ollut yli viisitoista, niin sitten naisen täytyisi kyllä todellakin osoittaa katumusta, jos haluaisi jatkaa kanssani.
- Ihmettelijä
Eikö vaikkapa 8 ja 15 ole kumpikin paljon? Moninkertaisia kahteen verrattuna. Kumpikin ylittää huomattavasti oman lukemasi, toinen 60 % ja toinen 200 %. Miksi juuri 15 ylittävältä osuudelta pitäisi katua?
- jamppa
Ihmettelijä kirjoitti:
Eikö vaikkapa 8 ja 15 ole kumpikin paljon? Moninkertaisia kahteen verrattuna. Kumpikin ylittää huomattavasti oman lukemasi, toinen 60 % ja toinen 200 %. Miksi juuri 15 ylittävältä osuudelta pitäisi katua?
kyse ei olekaan siitä, kuinka paljolla ylittää minun määräni. Ei se mikään kilpailu ole. Kyse on siitä, että tuommoiset viisitoista kumppania ja ylospäin alkaa vaikuttamaan ihmisen koko ajatteluun seksistä; seksistä tulee jotain, mitä voi harrastaa aina kun joku vähäänkään mukava sattuu kohdalle. Ei mikään kovin lupaava lähtökohta uskollisuudelle parisuhteessa.
- Ihmettelijä
jamppa kirjoitti:
kyse ei olekaan siitä, kuinka paljolla ylittää minun määräni. Ei se mikään kilpailu ole. Kyse on siitä, että tuommoiset viisitoista kumppania ja ylospäin alkaa vaikuttamaan ihmisen koko ajatteluun seksistä; seksistä tulee jotain, mitä voi harrastaa aina kun joku vähäänkään mukava sattuu kohdalle. Ei mikään kovin lupaava lähtökohta uskollisuudelle parisuhteessa.
15 ei ole kovinkaan paljon enemmän kuin 8 tai 10. Miksi juuri tuo on rajana?
- jamppa
Ihmettelijä kirjoitti:
15 ei ole kovinkaan paljon enemmän kuin 8 tai 10. Miksi juuri tuo on rajana?
Joku raja on pakko olla, vaikka vain suuntaa-antava olisikin. Sen mihin lukuun rajan asettaa, vai asettaako mihinkään, saa jokainen päättää itse. Minulla se sattuu olemaan viisitoista.
- Haloo...
jamppa kirjoitti:
Joku raja on pakko olla, vaikka vain suuntaa-antava olisikin. Sen mihin lukuun rajan asettaa, vai asettaako mihinkään, saa jokainen päättää itse. Minulla se sattuu olemaan viisitoista.
Siellä on meillä kunnon moralisti. Aivan kai se on helvetin sama mitä on menneisyydessään tehnyt, aiempien seksikumppaneiden määrä ei kyllä vaikuta piirun vertaa esim uskollisuuteen!!! Kylläpä pistää vihaksi tuollainen asenne.
Sitäpaitsi, parempi minusta olisi kokea ne seikkailut ENNEN esim. avioitumista, kuin että sen aikana koska kokee jääneensä jostain paitsi tms. - haloo
Haloo... kirjoitti:
Siellä on meillä kunnon moralisti. Aivan kai se on helvetin sama mitä on menneisyydessään tehnyt, aiempien seksikumppaneiden määrä ei kyllä vaikuta piirun vertaa esim uskollisuuteen!!! Kylläpä pistää vihaksi tuollainen asenne.
Sitäpaitsi, parempi minusta olisi kokea ne seikkailut ENNEN esim. avioitumista, kuin että sen aikana koska kokee jääneensä jostain paitsi tms.Mistäs noin suutuit? ;) Otitsä jotenkin henkilökohtaisesti nuo tekstit tuossa? ;)
;) - Haloo...
haloo kirjoitti:
Mistäs noin suutuit? ;) Otitsä jotenkin henkilökohtaisesti nuo tekstit tuossa? ;)
;)No hieman nousi niskakarvat ja puolustuskynnet pystyyn kieltämättä ;)
Mutta oikeasti. Mietihän jos löydät "sen oikean" vaikka kolmikymppisenä ja olet "löytänyt seksuaalisuutesi" esim. 18-vuotiaana. Eikö olisi aika julmaa väittää että olisit hupakko jos kahtenatoista vuotena olisit maannut sen viidentoista äijän kanssa? Tai miten hän nyt sen niin kauniisti mainitsikaan, "saisi nainen katua"???
Kuka sen määrittelee kumpi on oikein, puksuttaa vakikumppania vuodesta toiseen vai olla eri ihmisten kanssa? Seksiä ku seksiä. Sinkuilla on samanlaiset halut kuin varatuillakin, minkä sille mahtaa jos ei ole vakipanoa saatavilla? Niin kauan kuin homma on molempia osapuolia tyydyttävää ja turvallisuudesta pidetään huoli, niin mikä ettei? Naurettavan itsekästä, lapsellista ja vanhanaikaista kommentointia tuollainen kasteihin jaottelu.
- akak
Sitä on kyllä kysytty mutta ei kuulu kenellekään montaako naista olen pannut. Helvetin tyhmiä kysyvätkin, saisivat olla hiljaa jos ei ole muuta kysyttävää.
5 seksikumppania ei mielestäsi ole paljon?
- pikkunainen
miehesi yksityisasia!
Miksi ihmeessä pitää aina elää niin ahtaassa symbioosissa, että täytyy tietää kaikki intiimitkin asiat kumppanin menneisyydestä? Siihen ne suhteet sitten aina kuivuu kun ei anneta toiselle ollenkaan omaa tilaa, vaan kaikki asiat täytyy vatvoa läpi ja kontrolloida.
Jos miehesi ei halua vastata, niin anna hänen olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979