Feminismi tuntuu koskettavan ja kiinnostavan enemmän miehiä tällä palstalla. Tänne hyökätään joka kerta, kun sana nainen tai nais- on jonkun iltapäivälehden kannessa => "No niin, mitäs minä sanoin, naiset ovat kaiken pahan alku ja juuri."
Onko siinä jotain ihmeellistä, että nainenkin reagoi, on moraaliton, tappaa, käyttää väkivaltaa ja parittaa? Ihmisyyteen kuuluu epäinhimillisyys, mutta nyt tuntuu naisten rikokset korostuvan ja saavan kauheasti arvostelua sukupuolisesta näkökulmasta - nainen rikoksentekijänä ja jotenkin, hmm... koko sukupuoli on syyllisiä? Miesrikollinen on vain rikollinen.
Feminismi koskettaa miehiä
11
729
Vastaukset
No toki yleistystä sattuu miehienkin suhteen, tälläkin palstalla. Varsin usein olen lukenut, kuinka miehet (varsinkin me suomalsimiehet) kaikki vaan kittaavat kaljaa, katsovat lätkää ja hakkaavat naisiaan.
- Nimimerkillä urheilusta täysin piittamaton raitis suomalaismies, joka ei eläissään ole naista lyönyt.- nuttu
muistaa myös teitä, kunnollisia miehiä välillä ;D
Minä ainakin yritän välttää yleistyksiä. - FNL
nuttu kirjoitti:
muistaa myös teitä, kunnollisia miehiä välillä ;D
Minä ainakin yritän välttää yleistyksiä.Media vain jakaa kansan aina kahtia, miehiin ja naisiin, kunnollisiin ja moraalittomiin and so on... Sitten vituttaa, kun tulee välillä itsekin yleistäneeksi - tarttuvaa? Tosin minä tunnen enimmäkseen ihania miehiä, joilla on välillä vähän pölyttyneitä ajatuksia naisen paikasta, mutta ne ajatukset ovat sellaisia,(kai?) vain koska niitä ei ole mietitty ITSE
- ave.maria
"Onko siinä jotain ihmeellistä, että nainenkin reagoi, on moraaliton, tappaa, käyttää väkivaltaa ja parittaa? Ihmisyyteen kuuluu epäinhimillisyys, mutta nyt tuntuu naisten rikokset korostuvan ja saavan kauheasti arvostelua sukupuolisesta näkökulmasta - nainen rikoksentekijänä ja jotenkin, hmm... koko sukupuoli on syyllisiä? Miesrikollinen on vain rikollinen."
Siinä ei ole mitään epänormaalia, päinvastoin. Täällä vain on suuri joukko ajattelijoita, feministisiä lähinnä, jotka eivät näe tätä normaalina ja tunnustettavana naisten toimintana. Niin hullua kuin se onkin.
Toisaalta naisasianaiset ovat myöskin tulleet aloittaneeksi, joko tahallaan tai tahattomasti ajattelutavan, jonka mukaan näitä tekosia pohditaan eri sukupuolen perusteella. Mikä on tunnusomaista (lue sallittua) miehelle, ei enää olekaan muka naiselle mitenkään mahdollista.
Minä en tuota usko. Ihmisiä naisetkin ovat.
Eläköön segregaatio.- mariamagda
samaa mieltä aloittajan kanssa.
`täällä vain on suuri joukko ajattelijoita, feministisiä lähinnä, jotka eivät näe tätä normaalina ja tunnustettavana naisten toimintana.`
Missä sellainen suuri joukko on? Täällä on mielestäni muutamia feministejä vakituisesti? Olen huomannut joidenkin häviävän palstalta nopeasti palstan vihamielisyyden takia. Muutaman hyvän feministin kirjoituksien takia täällä minäkin vain palloilen. Enkä usko että muutkaan feministit täällä olisivat tuota mieltä naisten väkivaltaisuudesta, sitä on vain ylikorostettu tällä palstalla.
Antifeministit (sanotaan nyt tällä nimellä), siis ne jotka eivät halua sp tasa-arvoa, ovat palstalle tehneet tämän omituisen ajattelutavan sukupuolten väkivallasta. Se hyppäsi minua vastaan monen miehen voimin heti palstalle tultuani.
`ei enää olekaan muka naiselle mitenkään mahdollista`
Sinä noin sanot, en todellakaan minä.
- WEF
Sinun käsityksesi keskustelusta tuntuu eroavan siitä, millainen se useimmilla on. Mitä järkeä on olla kahden muun henkilön kanssa chatissa ja vaientaa heidät sen jälkeen kun he ovat tervehtineet sinua eikä ole vielä päästy edes keskustelun alkuun? Itse esitit omia mielipiteitäsi, mutta et antanut muiden puhua sinulle.
Täällä sananvapaus todella toimii, et voi vaientaa ketään ja esittää yksipuolisesti käsityksiäsi. En käsitä, miksi ylipäätään haluat keskustella, jos pelkäät niin paljon sitä, että joku on eri mieltä.- FNL
Ilmeisesti olin vaientanut teidät, vaikka luulin valinneeni teidät yksityiskeskusteluun. Selaimeni ei näyttänyt oikean laidan ikkunaa oikein, joten olen pahoillani.
- WEF
FNL kirjoitti:
Ilmeisesti olin vaientanut teidät, vaikka luulin valinneeni teidät yksityiskeskusteluun. Selaimeni ei näyttänyt oikean laidan ikkunaa oikein, joten olen pahoillani.
Jos vaientamisen tosiaan aiheutti jokin omasta toiminnastasi riippumaton tekijä, niin silloin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Kiitos vastauksesta. :)
- FNL
WEF kirjoitti:
Jos vaientamisen tosiaan aiheutti jokin omasta toiminnastasi riippumaton tekijä, niin silloin asiassa ei ole mitään ongelmaa. Kiitos vastauksesta. :)
Se oli eka kerta koko chatissa, ja se meni ilmeisen pieleen... Harmittaa. Mutta hyvä, jos olet valmis antamaan anteeksi! =)
- WEF
FNL kirjoitti:
Se oli eka kerta koko chatissa, ja se meni ilmeisen pieleen... Harmittaa. Mutta hyvä, jos olet valmis antamaan anteeksi! =)
Tottahan toki, väärinkäsityksiä aina tulee, mutta onneksi ne yleensä selviävät, niin kuin tämäkin, parhain päin. :)
- ken leikkiin ryhtyy
Jos naiset vetävät viinaa kuin miehet, on kestettävä myös krapula.
Ymmärrätkö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979