Neitsyt/jakorasia

dffsad

Alle 2-kymppisenä on suuri häpeä, jos on neitsyt. Kukaan poika ei ole kiinnostunut "pihtarista". Yli 2-kymppisenä pitäisikin yhtäkkiä olla taas neitsyt, muuten on jakorasia. Sen käsityksen saa ainakin miehen logiikasta täällä netissä.

20

2851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi

Sulla taitaa olla väärä käsitys asiasta. Se on tosi juttu, ettei pihtarista jaksa oikein kiinnostua....tai helpommin tykästyy sellaiseen joka ehkä kokeneempi.

• jos

onkin villi neitsytpihtari? ;) Musta suhteessa muitten asioitten pitää ekaks kolahtaa, ja sen jälkeen voi sitten syventää suhdetta fyysiselläkin puolella. Kun on varma molempien tunteista niin ei tarvii enää pihtailla. :) On se sitten odottamisen arvoistakin. Jos ei olisi, niin voisi se kundi mun puolesta häippästä. Tosi rakkaus odottaa.

• n24v
        jos kirjoitti:

onkin villi neitsytpihtari? ;) Musta suhteessa muitten asioitten pitää ekaks kolahtaa, ja sen jälkeen voi sitten syventää suhdetta fyysiselläkin puolella. Kun on varma molempien tunteista niin ei tarvii enää pihtailla. :) On se sitten odottamisen arvoistakin. Jos ei olisi, niin voisi se kundi mun puolesta häippästä. Tosi rakkaus odottaa.

Me tasokkaat ihmiset kohtaamme muita tasokkaita.

• vilperi
        jos kirjoitti:

Ai että oikein villi neitsytpihtari. Tota, empäs olekkaan sellaista ikinä nähnytkään =)...mutta kaikki menee tavallaan. Itse en juurikaan välitä sellaisesta tosiraukkaus ideologiasta ja Pidän enemmän sellaisesta vähän pikakelatusta suhteesta.

• puhetta

Niinpä. Pihtari ei kiinnosta, jos mikäli mielessä on vain ja ainoastaan se yksi asia. Itse arvostan enemmän pihtaria, koska haluan tutustua häneen myös ihmisenä. Kaikki hyvä tulee aikanaan, jos on tullakseen.

• joukki
        jos kirjoitti:

Onneks on parempiakin typyjä olemassa kuin näitä vedättäjiä.

• puhetta...
        puhetta kirjoitti:

Niinpä. Pihtari ei kiinnosta, jos mikäli mielessä on vain ja ainoastaan se yksi asia. Itse arvostan enemmän pihtaria, koska haluan tutustua häneen myös ihmisenä. Kaikki hyvä tulee aikanaan, jos on tullakseen.

Ikävä kyllä pitkä odottaminen tarkoittaa usein sitä, ettei naista hirveästi seksi kiinnosta. Siinä sitä sitten ollaan, odotettua tuli, mutta palkinto ei ole häävi.

• Xtraordinary females

Sä teet niin kuin sulle ja sun elämäntilanteeseen sopii, ei niin kuin muut sanelee. Toki jokin raja: älä liioittele "jakamalla" hirveän monelle tai jos elämäsi rakkaus todellakin kävelee vastaan, niin silloin älä MISSÄÄN nimessä ohita koska "säästät itseäsi 20v. ikään". No way.

Yleensä kun eka rakkaus, joka on siis jotain enemmän kuin 7.luokkalaisen sählypallojen päähän heittäminen, tapahtuu niin se on kyllä merkki että on valmis jopa tapailemaan sitä.

Mutta jos ei tule heti vastaan, niin ei voi vain "antaa jollekin" että olisi "normaali" koska se kaduttaa sitten kun todella kohtaa hienon ihmisen.

• sorry vaan, mut

Ensin sanot, että tee just niin kuin itse parhaaksi näet...viis muiden mielipiteistä.

Ja heti perään kerrot, että ei kuitenkaan missään tapauksessa niin ja näin...

"Sä teet niin kuin sulle ja sun elämäntilanteeseen sopii, ei niin kuin muut sanelee."

"Mutta jos ei tule heti (rakkaus) vastaan, niin ei voi vain "antaa jollekin"--"

Miksi ei? Jos se kerran kyseisen ihmisen elämäntilanteeseen sopii? Niinkuin intsekin alussa mainitsit?

• Xtraordinary
        sorry vaan, mut kirjoitti:

Ensin sanot, että tee just niin kuin itse parhaaksi näet...viis muiden mielipiteistä.

Ja heti perään kerrot, että ei kuitenkaan missään tapauksessa niin ja näin...

"Sä teet niin kuin sulle ja sun elämäntilanteeseen sopii, ei niin kuin muut sanelee."

"Mutta jos ei tule heti (rakkaus) vastaan, niin ei voi vain "antaa jollekin"--"

Miksi ei? Jos se kerran kyseisen ihmisen elämäntilanteeseen sopii? Niinkuin intsekin alussa mainitsit?

Miksi pitäisi "hankkiutua" neityydestä eroon vain asian vuoksi? Mun mielestä sellainen ajattelu on oman sisimpänsä kieltämistä. Myös se ihminen, jolla hankkidut siitä eroon, tulee tavallaan hyväksikäytetyksi, kun se ei merkitse mitään erityistä sulle. Jos joku tuntuu siltä että sen kanssa haluaa tehdä sen niin onhan se jo ihastuksen merkki, mutta jos ei ole sitä tunnetta ketään tiettyä kohtaan, miksi "urakoimaan"..?

Pojat yllyttävät teinityttöjä jakamaan ja hylkäävät niitä aikuisina, hakeutuen silloin entisten nörttityttöjen (neitsyiden) huomaan. Kuulemma ei mies kestä syödä jakorasian tekemää ruokaa, kun se on epähygieenistä.

Toisaalta tiedän itsevarmoja tyttöjä jotka elävät omaa elämäänsä eivätkä välitä siitä että olisivat "jakorasioita" jonkun nimeämänä. Kolikolla on 2 puolta. On vain tietty fakta että osa miehistä karttaa entisiä pissisvillikkoja. Sitten taas on niitä, jotka eivät välitä vaikka nainen olisi todella kokenut.Joillekin neitsyt on kauhistus.

• Ei pidä paikkaansa! Neitsyys ei ole koskaan häpeä, päinvastoin! Minusta naisen tulisi varjella siveyttään mahdollisimman tarkasti, ryhtyä naiskenteluun vasta aikuisena, rakastuneena ja vakavassa suhteessa.

En todellakaan arvosta naista, joka levittää jalkansa kevytkenkäisesti. Enkä kyllä harkitsisi tälläisen naisen kanssa minkäänlaista suhdetta.

Ihan järkyttyneenä olen lukenyt tälläkin palstalla kun nainen on sanonut "seksikumppaneita ei todellakaan olla monta, vain 5!"

Suomessa harrastetaan nykyään seksiä aivan liian nuorina, ilman rakkautta ja avioliitto-aikeitakaan.

Ja ei, en ole uskovainen jeesus-hihhuli. Olen muuten vaan moraalin omaava mies.

Ja kyllä, miestenkin tulisi mielestäni pyrkiä samaan. Aivoton pillunmetsästys baareissa on idioottimaista.

- Dekas (ateisti & mies)

• Tyttönen

Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Mutta tuo "jeesus-hihhuli" sanavalinta oli minusta epäasiallinen. Moraalin voi erottaa uskonnosta, kuten ateistit tekevät, mutta moraali on myös olennainen osa kristinuskoa. Harmi, että uskovaisista puhuttaessa heti assosioidaan lestadiolaisiin tmv. joilla on ihan omat ev.lut.-kirkosta poikkeavat käsityksensä. Kristinuskoahan on monia eri muotoja, miksi jonkun yksittäisen ääriliikkeen tulisi leimata käsitystä kristinuskosta ja uskovista, sehän antaa ihan vääristetyn kuvan meistä! Kutsun itseäni uskovaksi/uskovaiseksi, mutta se ei tarkoita, ettenkö eläisi ihan tavallista nuoren naisen elämää. Käyn tanssimassa, juon alkoholia, voisin periaatteessa tehdä muutakin, mutta sydämeni sanoo ei kaikille kevytkenkäisyyksille. Btw, voisin kutsua sinuakin uskovaksi, sillä jos olet ateisti, olet valinnut uskoa siihen, ettei Jumalaa ole olemassa.

• Easyl

Olen "rakastellut" kahden miehen kanssa, toisen kanssa seurustelin puolivuotta ja nyt tämän nykyiseni kanssa olen seurustellut vuoden ja 5kk.
        Olenko siis mielestäsi huora?
        Okei, olen vasta 16 vuotta, mutta en silti ole mielestäni huora, jos olen "rakastellut" kahden kanssa. Tarvitseehan ihmisen nauttiakin jostakin, tämän ankean arjen keskellä. Et voi tulla sanelemaan muille, että meidän pitäisi olla neitsyitä koko ikämme, vai luuletko olevasi jotenkin korkeammalla kuin me?
        Tiedoksesi vain, ei se "ainut oikea" katso kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä, vaan luonnettasi.
        Et voi odottaa, että se nainen johon rakastut on neitsyt, sillä eihän hän tiedä kuka se oikea on. Sinun mielestäsi naimisiin mentyään voi "rakastella", mutta entä jos tulee ero? Sittenkö se on sinun mielestäsi väärin? Edellytän seurustelultani melkein yhtä paljon, kuin tulevalta mieheltäni. Uskollisuutta, rehellisyyttä ja sitoutumista. Olen mielummin ns. "kokenut" kuin neitsyt koko loppu ikäni.
        Yhdestä asiasta olen samaa mieltä kanssasi, neitsyys ei koskaan ole häpeä, se on hyve!

• vilperi

Onhan se ihan perseestä harrastaa seksiä neitsyen kanssa...pakko tää oli sanoa. Kyllähän perustaidot sängyssä on hyvä opetella, vaikka kumppanien määrä ei ole verrannollinen siihen. Mielestäni jokaisen pitää kyntää tavallaan. jos joku haluaa kerätä kokemuksia ja toinen haluaa pihdata....ihan vitun sama ketä se loppupeleissä kiinnostaa, aina voi kusettaa kumppanien lukumäärän.

• iina
        vilperi kirjoitti:

Onhan se ihan perseestä harrastaa seksiä neitsyen kanssa...pakko tää oli sanoa. Kyllähän perustaidot sängyssä on hyvä opetella, vaikka kumppanien määrä ei ole verrannollinen siihen. Mielestäni jokaisen pitää kyntää tavallaan. jos joku haluaa kerätä kokemuksia ja toinen haluaa pihdata....ihan vitun sama ketä se loppupeleissä kiinnostaa, aina voi kusettaa kumppanien lukumäärän.

tottakai se on perseestä silloin kun mies haluaa naiselta vain seksiä. Mene nyt hyvä mies maksullisiin huoriin jos haluat kokenutta,kyllä varmasti sellasen saat. Kerätä kokemuksia? Mitä varten? Seksin tarkoitus on NAUTTIA siitä ihmisen kanssa jota oikeasti rakastaa, eikä kerätä mitään kokemuksia.

• vilperi
        iina kirjoitti:

tottakai se on perseestä silloin kun mies haluaa naiselta vain seksiä. Mene nyt hyvä mies maksullisiin huoriin jos haluat kokenutta,kyllä varmasti sellasen saat. Kerätä kokemuksia? Mitä varten? Seksin tarkoitus on NAUTTIA siitä ihmisen kanssa jota oikeasti rakastaa, eikä kerätä mitään kokemuksia.

Välttämättä siihen tarvitse mitään rakkautta tai pidempää tuntemista mielestäni. Ilmaisin asian vähän
        typerästi, mutta tarkoitin vain, että kyllä arvostan yhtä lailla sellaista joka kokenut kuin kokemattomampaa...ihmisenä se on samanarvoinen.kieltäydyn kunniasta maksullisista naisista. viittasinko muuten siihen asiaan, että miehen pitää haluta naiselta vain seksiä. sanoin vain jokaisen vapaasta tahdosta ajatella näitä asioita just niinkuin haluaa. meitä on moneen lähtöön ja itse en pidä seurustelua minään ihme asiana ja voisin sen antaa niin jotka siitä saa enemmän. oletko oikeasti vanhoollinen ettet tiedä missä nykypäivänä mennään?

• Iina
        vilperi kirjoitti:

Välttämättä siihen tarvitse mitään rakkautta tai pidempää tuntemista mielestäni. Ilmaisin asian vähän
        typerästi, mutta tarkoitin vain, että kyllä arvostan yhtä lailla sellaista joka kokenut kuin kokemattomampaa...ihmisenä se on samanarvoinen.kieltäydyn kunniasta maksullisista naisista. viittasinko muuten siihen asiaan, että miehen pitää haluta naiselta vain seksiä. sanoin vain jokaisen vapaasta tahdosta ajatella näitä asioita just niinkuin haluaa. meitä on moneen lähtöön ja itse en pidä seurustelua minään ihme asiana ja voisin sen antaa niin jotka siitä saa enemmän. oletko oikeasti vanhoollinen ettet tiedä missä nykypäivänä mennään?

vanhanaikainen tai jtn, mutten todellakaan tajua nykymaailman menoa. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen, enkä itse voisi kuvitella harrastavani sitä jonkun puolitutun kanssa,siihen tarvitaan kyl luottamustakin.

• mitään merkitystä

kun tapaat sellaisen ihmisen joka todella rakastaa sua menneisyydellä ei ole mitään merkitystä. tällöin ihminen haluaa sun tulevaisuutesi ja ymmärtää ettei voi vaikuttaa menneisyyteesi.
      älä huolehdi, ei kannata tehä siitä ite mitään kriisiä.

• zZz

...sen lisäksi naisen tarvitsee olla rohkea, estoton, kokeilunhaluinen, taitava ja kiimainen ja haluta seksiä mieluiten monta kertaa päivässä, mutta sitten taas naisella ei saisi olla juurikaan kokemusta muista miehistä.

Sori vaan te lähes kolmekymppiset ja vanhemmat pojut, jotka tuollaista haluatte. Seksuaalisesti halukas ja estoton nainen nyt vain usein sattuu olemaan hieman "kokenut", etenkin, jos elämää on viettänyt muutenkin kuin pelkässä teinistä jatkuneessa parisuhteessa. Eikä se suinkaan tarkoita sitä, että nainen olisi lähtenyt aina kenen tahansa matkaan. Lisäksi kaikenlainen kaksinaismoralismi on ärsyttävää. Jos mies on peuhannut nuoruutensa ties kenen kanssa, niin onko siinä varaa enää odottaa mitään neitsytvaimoa?

• sellasta

Kylläpä seksi jaksaa puhututtaa. Mikä ei tietystikään ole huono asia.
        Omasta mielestäni nykyään on aika kumma meininki, kun 13-vuotiaat tytöt kirjoittelevat lehtiin ja keskustelupalstoille kyselläkseen ovatko epänormaaleja, jos eivät ole seksiä harrastaneet. Ja usein kerrotaan, että kaikki kaverit jo ovat. Kuinkahan moni yläasteikäisistä, puhumattakaan nuoremmista on yhdynnässä ollut? Ja jossain määrin, minun mielestäni siis, on aika hirvittävää jos seksin harrastaminen täytyy syystä tai toisesta aloittaa noin aikaisin. Ihmiset toki kypsyvät eri tahtia jne, mutta silti. Jotenkin vain tuntuu oudolta. Silloinkun itse oli yläasteella, oli kädestä pitäminen ja pussaaminen jo kova sana :) ja onko monenkaan varhaisteinin paikat tarpeeksi kehittyneitä yhdyntään? Puhumattakaan henkisestä puolesta.
        No, jokainen päättäköön itse mitä tekee, mutta mielestäni kenenkään ei tulisi seksiä harrastaa vain sen takia, kun "muutkin jo" tai jostain muusta yhtä älyttömästä syystä. Tarinoita kun on niin kamalan helppo keksiä ... Silloin kun siltä tuntuu ja ehkäisy on hoidettu :) malttia teinit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe