Ystävälläni ja minulla on pientä kiistaa, mitä miehet ajattelevat naisen ulkonäöstä ja etenkin hiuksista. Minä sanon, että sillä ei ole mitään väliä, onko hiukset lyhyet vai pitkät tai vaaleat vai tummat...Toisaalta, jollekin miehelle hiuksillakin voi olla väliä(?)
Siispä, minkälaiset hiukset unelmiesi naisella on? Blondit, punaiset, oranssit, ruskeat, mustat...? Entä pituus, onko lyhyet hiukset seksikkäämmät vai miten päin? :)
Naisen hiukset?
30
8128
Vastaukset
- yyyyyy
...väliä.
- sama asia
99% miehistä pitää pitkistä hiuksista naisilla, ja lyhyet hiukset ovat ainoastaan naisten mielestä seksikkäitä. Värillä ei ole väliä, toinen pitää blondeista, toinen taas bruneteista, jotkut taas punapäistä.
- pitkät
Naisella pitää olla pitkät hiukset. Lyhyet hiukset naisella ovat todella epänaiselliset!!
- Asiasta huvittunut
Kuten jo todettiin 99 % miehistä pitää pitkistä hiuksista naisella. Lyhyistä hiuksista pitävät ainoastaan naiset.
Blondi, brunetti, kihara, suora... Näillä taas ei ole niinkään väliä. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas kummastakin.- mummot
unohtu?? :|
- Karju
Kuten ylläolevat ovat jo todenneet: ei sillä niin väliä kunhan ovat pitkät. Lapaluita alemmas ei tarvitse ulottua, mutta ainakin olkapäille asti.
Minä olen aina pitänyt suorahiuksisista bruneteista, nykyisellä ystävättärellä on tosin vaaleat ja kiharat. Kyllä nekin käyvät, kunhan pituutta on riittävästi.
Edellisen tyttöystävän kanssa tuli iso riita ja melkein ero kun tämä leikkautti hiuksensa poikatyyliin. Olin ehkä vähän ehdoton silloin. - sav
Minusta pitkät hiukset on vanhahtavat. Kauniille naiselle sopii lyhyet hiukset niin kasvon piirteet näkyy paremmin. Rumat on rumia vaikka mitä tekisivät.
- silitukka_
Naisen pitää kalju tai siilitukkainen, tuollainen lesbomainen look on tosy sexy !!!
- Mauno -71
Elikkä kysehän on nyt henkilökohtaisista fiksaatioista.
Itselle, tällä hetkellä, on lähinnä sydäntä pitkähköt tummat, mieluummin kiinni ponnarilla taikkapa sellasella viuhkaponnarilla, myös semmonen löysähkö nutturantapainen on kiva.
Mutta: Olen tuossa käveleskellässä todennut myös lyhkäisempien hiusten "vetovoiman". Tänään käveli kaupungilla semmoinen nättikasvoinen, (kapeat kasvot, voimakkaat poskipäät, ihana hymy)vastaan jolla oli lyhyet, tollaiset 10 senttiset hiukset pörröllään. Siis vau.
Eli käytännössä hiukset kasvojen mukaan?
Kysehän on tosiaan henkilökohtaisista mieltymyksistä. Ex-vaimollani oli taasen pitkät vaaleat hiukset, ja ne olivat myös ok. Ja ovat kyllä vieläkin.- mies__79
Tyttöystävälläni oli ensin seurustelun aikana pitkät (tummat) hiukset, ne oli ihanat, välissä oli laineet ja nekin olivat ihanat. Sitten tyttöystäväni alkoi puhumaan että hän leikkaa lyhyet hiukset!!!intin vastaan, mutta minkä minä mahdoin kuin tyväreltä löytyi omaa tahtoa...sitten hän tuli parturi reissun jälkeen kotiin...ja VAU!!! Aivan mahtava. Hänelle sopi paremmin lyhyet toi hyvin esille kasvon piirteet olisi voinut leikata vaikka aijemminkin. Eli riippuu kasvojen piirteistä. Harmi vain ettei ole minun tyttö enään...
- mies
Jo sananlaskut tietävät miehen mielen: hiukset ovat naisen kaunein koru. Naiset jotka klunivat hiuksensa lähinnä kanan t-puolta muistuttavaksi, voivat olla varmoja, settä samalla menee hyvin suuri osa siitä, mikä naisessa miestä viehättää. Mutta lesbothan juuri tällä erottautuvatkin. Mies ei kiinnosta heitä eikä miehen miellyttäminen.
- canamummi
No entä mitähän sitten pitkätukkaiset miehet haluavat hiuksillaan viestittää? Miellyttää muiden miesten silmää vai? On INHOTTAVAA leimata ulkonäön (esim. hiusten pituuden) perusteella lesboiksi tai homoiksi - ihan alakoulumeininkiä... Vähän järkeä peliin, pliis! Yks tykkää yhenlaisesta, toinen toisenlaisesta. Sitäpaitsi kaikille ei hiukset yksinkertaisesti kasva pitkäksi. Mun mielestäni surkea rotanhäntä on paljon pahemman näköinen (ja vaikeampi hoitaa) kuin siistit lyhyet hiukset. Pitkät hiukset nuorentaa - tosin kannattaisi ehkä vähän miettiä minkälainen on taka- ja etupuolinäkymän välinen kontrasti, jos ikää on esim. lähemmäs sata kuin 10 vuotta :-) Siinä voi nimittäin mennä kaljat väärään kurkkuun kun hemaisevannäköinen canamummi kääntyy.
- katryh
nainen voi olla oikeasti tosi HOT vain jos hänellä on PITKÄT hiukset.Rajansa kuitenkin kaikella,joskus olen nähnyt jotenki luonnottoman pitkät hiukset jotka on ylettyneet pepun alapuolelle.Ehkäpä siinäkin piilee se aivoihin iskostunut malli,että pepun yläpuolelle olisi kaunis mitta.Tosin hyvin epäkäytännöllinen..siispä veikkaan että kaikista rakastetuin hiusten mitta on rintsikoiden hakasiin ylettyvät hiukset.
- m25_
Ehdottomasti pitkät, lyhyet ovat jätkänmaisia ja epäseksikkäät. Värillä ei ole niin väliä.
Hiusten värillä nyt ei pahemmin taida olla väliä.
Mutta pitkät hiukset on aina kauniit ja aiheuttaa "Whoa!" -reaktion :)
Pitkät hiukset kunniaan! Ne on naiselliset!sillä on väliä,tosin toiset tykkää vaaleista ja toiset tummista.Ite kuulun ehdottomasti jälkimmäiseen kategoriaan,pitkät tummat ja varsinkin tummanpunertavat hiukset kääntää ainakin mun pään joka kerta.Ja tummilla en tarkoita välttämättä totaalisen mustia hiuksia vaan paremminkin tummanruskeita.
- ddhm
Itselläni on pitkä tumma, punerva tukka. Minusta pitkät hiukset sopivat minulle, ne kun ovat aika paksut eli ei perussuomalaista mallia. En leikkaisi mistään hinnasta lyhyttä tukkaa.
Mutta... miehet ovat kyllä aina ihastelleet hiuksiani, mutta jossain vaiheessa kaikki poikaystävät alkavat urputtamaan, kun hiuksia tarttuu vaatteisiin ja pussatessa joku eksyy aina suuhun ja vali vali vali. Paras kommetti oli, että tulee pirun kalliiksi kun noihin kuluu niin paljon hoitoainetta :) Niin, ja hiusten kuivaaminen vie liikaa aikaa...
Mitäs tähän sanotte miehet, jos kerran 99% tykkää pitkästä tukasta?- Mauno -71
"Mutta... miehet ovat kyllä aina ihastelleet hiuksiani, mutta jossain vaiheessa kaikki poikaystävät alkavat urputtamaan, kun hiuksia tarttuu vaatteisiin ja pussatessa joku eksyy aina suuhun ja vali vali vali. Paras kommetti oli, että tulee pirun kalliiksi kun noihin kuluu niin paljon hoitoainetta :) Niin, ja hiusten kuivaaminen vie liikaa aikaa..."
Oma myös punainen tukkani, vaikka lyhyehkö onkin, vie ämpärillisen hoitoainetta että sen saa pysymään hallinnassa :).
Ja tuosta hiusten tarttumisesta ja suuhun tunkemisesta? Who Cares? Onko se muka kamalaa?Vinkuminen mokomasta on, Conan O'Brieniä mukaillen "More Gay than ever." - tuuli-juulia
Joo siis tuttua toi, pitkät hiukset saa olla ja melkein pitää olla, sit niiden valitetaan olevan tiellä...kun ehdottaa että no, haluutko että leikkautan, niin vastaus on ehdoton ei. Jotenkin hassua :D
- ddhm
Mauno -71 kirjoitti:
"Mutta... miehet ovat kyllä aina ihastelleet hiuksiani, mutta jossain vaiheessa kaikki poikaystävät alkavat urputtamaan, kun hiuksia tarttuu vaatteisiin ja pussatessa joku eksyy aina suuhun ja vali vali vali. Paras kommetti oli, että tulee pirun kalliiksi kun noihin kuluu niin paljon hoitoainetta :) Niin, ja hiusten kuivaaminen vie liikaa aikaa..."
Oma myös punainen tukkani, vaikka lyhyehkö onkin, vie ämpärillisen hoitoainetta että sen saa pysymään hallinnassa :).
Ja tuosta hiusten tarttumisesta ja suuhun tunkemisesta? Who Cares? Onko se muka kamalaa?Vinkuminen mokomasta on, Conan O'Brieniä mukaillen "More Gay than ever.""Ja tuosta hiusten tarttumisesta ja suuhun tunkemisesta? Who Cares? Onko se muka kamalaa?Vinkuminen mokomasta on, Conan O'Brieniä mukaillen "More Gay than ever.""
Päivän piristys. Pitäneepä kertoa sille avomiehelle :) Turhasta rutinaa se minustakin on... - piiiitkätukkainen nainen 26v
Mun ex mies valitti, kun mun pitkiä hiuksia oli lakanoissa ja joka paikassa, lavuaari tukkeutuu ja kaikkea se keksi valittaa. Hän oli valittajatyyppiä muutenkin ja suhde sitten kariutui. Kuuntelin sitä valitusta 5 vuotta.
Nykyisen mieheni tapasin 2 vuotta sitten. Hän ei ole vielä kertaakaan valittanut hiuksistani, vaikka niitä on paljon ja löytyy ihan vaikka ja mistä välillä. Hän jopa joskus ottaa niitä suuhunsa ja "imeskelee". Kerrankin hän sanoi, kun suudeltiin ja meni hius suuhun, että joku ihana pitkä hius meni suuhun, että nyt pitää antaa "tukkapusuja", vähän semmonen sisäpiirijuttu, että voi kuulostaa tyhmältä täällä, mutta... Niin, ja kerran itse sitten vähän valittelin tottuneesti, että kun lattialla oli mun hiuksia, niin nykyinen mieheni vaan hymähteli leppoisasti, että lähteehän ne sitten imuriin siivouspäivänä. Hän on jotenkin vanhanaikainen ja varmaan saisi ihan kamalan morkkiksen, jos menisin leikkaamaan hiukset lyhyeksi.
Niin, että pointti on siinä, että jos mies oikeasti sinusta välittää sellaisena kuin olet ja rakastaa täysillä, hän ei vingu turhasta jostain pikku asioista, kuten hiukset tyynyliinassa tms. - ddhm
piiiitkätukkainen nainen 26v kirjoitti:
Mun ex mies valitti, kun mun pitkiä hiuksia oli lakanoissa ja joka paikassa, lavuaari tukkeutuu ja kaikkea se keksi valittaa. Hän oli valittajatyyppiä muutenkin ja suhde sitten kariutui. Kuuntelin sitä valitusta 5 vuotta.
Nykyisen mieheni tapasin 2 vuotta sitten. Hän ei ole vielä kertaakaan valittanut hiuksistani, vaikka niitä on paljon ja löytyy ihan vaikka ja mistä välillä. Hän jopa joskus ottaa niitä suuhunsa ja "imeskelee". Kerrankin hän sanoi, kun suudeltiin ja meni hius suuhun, että joku ihana pitkä hius meni suuhun, että nyt pitää antaa "tukkapusuja", vähän semmonen sisäpiirijuttu, että voi kuulostaa tyhmältä täällä, mutta... Niin, ja kerran itse sitten vähän valittelin tottuneesti, että kun lattialla oli mun hiuksia, niin nykyinen mieheni vaan hymähteli leppoisasti, että lähteehän ne sitten imuriin siivouspäivänä. Hän on jotenkin vanhanaikainen ja varmaan saisi ihan kamalan morkkiksen, jos menisin leikkaamaan hiukset lyhyeksi.
Niin, että pointti on siinä, että jos mies oikeasti sinusta välittää sellaisena kuin olet ja rakastaa täysillä, hän ei vingu turhasta jostain pikku asioista, kuten hiukset tyynyliinassa tms.Edellinen poikaystävä kyllä jäi lähinnä tuon urputuksen takia (siis sitä valitusta oli kaikesta, oli oikea itsensä säälijä), nykyisen kohdalla en pidä tätä joskus ilmenevää rutina niin vakavana ongelmana että ihan erota kannattaisi, kun asiat on kuitenkin oikein hyvin :) Aina sitä jostain sanomista tulee, kun saman katon alla eletään...
- hmööhh
pointti ei ole hiusten pituus:
http://koti.mbnet.fi/kipura/paris_helsinki_girls.jpg- Tukka-Taavi
Kyllä nyt tuli niin asiaa, että paremmin et olisi voinut sanoa (tai paremminkin kuvat)!
Aivan sama millaiset hiukset, kunhan sopivat kantajalleen. On nimittäin naisia, jotka vain ovat seksikkäämpiä lyhemmillä hiuksilla. Lasboklanista en sitten tiedäkään...
- mies--30v
Pitkät on ehdottomasti naisellisemmat ja kauniimmat kuin lyhyet! Ruskeat kihartavat ois nam, mutta ei värillä nyt niin kovin väliä kuitenkaan oo.
Toisille sopii toisenlainen ja toisille jokin malli ei istu millään.
Itse suosin tummia pitkiä kiharia hiuksia... voi pojat tätä miestä viedään, mut ei se suhde ihna niistä ole kiinni- minä_itse
Tämän voisi muotoilla näin että pitkät hiukset sopivat kyllä lähes poikkeuksetta kaikille naisille, kun taas lyhyet sopivat harvemmille, tietyn tyylisille kasvoille. Ja tosiaan sillä että ovatko hiukset vaaleat/tummat/punaiset/kiharat yms ei ole juuri merkitystä. Näin siis minun mielestä. Itselläni naisten hiuksissa ehdoton suosikki on tummat tai punaiset pitkät hiukset laitettuna tavalliselle ponnarille =)
- miääs
mutta totta.. olen useita kertoja nähnyt erään naisen jolla on kalju, tai sellainen pieni sänki. ja se sopii sille todella hyvin. sillä on hyvin kauniit kasvonpiirteet, isot silmät ja paksut huulet, ja se käyttää naisellisia vaatteita.. en olisi koskaan uskonut että voisin katsoa "positiivisesti" kaljua naista. en usko että se on lepso :)
Mutta yleensä tykkään tummista, paksuista hiuksista, pitkistä. Jostain syystä en tykkää jos hiukset näyttävät kauhean värjätyiltä..mutta tietty suomalaisten hiukset taitavat usein olla oikeasti tylsän maantien väriset. - .......
Hiukset kuin hiukset ovat kauniit vain jos ne ovat hyväkuntoiset ja siistit.
- jo mainittukin,
eli kokonaisuus ratkaisee. Eivät kauniit hiukset poista huonoa ihoa tai rumaa vartaloa. Itse pidän enemmän pitkähiuksista naisista, ja musta väri on paras, mutta paljon on tullut vastaan kauniita naisia ties minkä väristen ja pituisten hiusten kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979