haluisko joku ehkä ammattikoulussa opiskeleva sorvata mulle rosterista tai alumiinistä sellaset 5mm paksut palaset vanteen ja jarrulevyn väliin, tai jos jollain on myydä sellaset tai tietää jonkun paikan mistä niitä saisi halvalla niin kertokoon. pulttijako on 4x100 ja jos kiinnostaisi ottaa projekti vastaan niin voin antaa tarkemmat tiedot
vanteen levikepalat
10
1614
Vastaukset
- Sorvin omistava
niitä sorvata, mutta kun niiden käyttö on laissa erikseen kielletty. Parempi suosiolla ostaa sopivalla offsetillä olevat vanteet...
- härde
paljonko maksaisi jos sorvaisit mulle sellaset, omalla vastuulla ajelen niillä ja tiedän riskit ja tiedän että ne on laittomat.
muttaku oon ihastunu yksiin vanteisiin ja ne on pakko saada. eikä niitä saa sopimaan muuten ku levikepaloilla.
ootko ennen tehnyt sellasia/osaisitko tehdä ns. keskittävät?
jos privaviestiä haluat lähettää niin mailaa osoitteeseen jannehartikainen2(ät)hotmail.com härde kirjoitti:
paljonko maksaisi jos sorvaisit mulle sellaset, omalla vastuulla ajelen niillä ja tiedän riskit ja tiedän että ne on laittomat.
muttaku oon ihastunu yksiin vanteisiin ja ne on pakko saada. eikä niitä saa sopimaan muuten ku levikepaloilla.
ootko ennen tehnyt sellasia/osaisitko tehdä ns. keskittävät?
jos privaviestiä haluat lähettää niin mailaa osoitteeseen jannehartikainen2(ät)hotmail.comRISKI ON MUILLEKIN TIELLÄ LIIKKUJILLE, JOS SATUT PYÖRÄN IRROTTUA TULEMAAN NOKKAAN!!!!
KÄYTÄ JÄRKEÄSI!!!!!jos sitä on.- härde
kawasaki250 kirjoitti:
RISKI ON MUILLEKIN TIELLÄ LIIKKUJILLE, JOS SATUT PYÖRÄN IRROTTUA TULEMAAN NOKKAAN!!!!
KÄYTÄ JÄRKEÄSI!!!!!jos sitä on.saksassa noi on yleisessä käytössä ja laillisia... ja yksi 5mm on niin pieni asia että ei pitäisi aiheuttaa vaaratilanteita. tietenkin hankin pidemmät pultit ja noi levikepalathan on lailliset jos ne on kiinteästi kiinni joko vanteessa tai siinä jarrulevyn vieressä. ruuvi tai pari riittää kunhan ne pysyy paikoillaan. itse ajattelin ruuvata ne vanteisiin kiinteästi kiinni ja sen jälkeen tasapainottaa vanteet niin ei pitäisi olla mitään hätää...
- Samiiiiiiiii
Eiköhän ne ole ihan lain puitteissa jos kiinnität sovitepalat vanteisiin hyvin. Jos taas laitat sovitepalat vaan väliin ja sattuu onnettomuus niiden takia, niin silloin olet kusessa, eikä vakuutusyhtiö maksa vahinkoja
- SuperOpa
tehdä ne laserilla, mutta tarvii mittoja-> keskireiän halkaisija, pultin reikien halkaisija ja lätkän ulkohalkaisija.
- härde
SuperOpa kirjoitti:
tehdä ne laserilla, mutta tarvii mittoja-> keskireiän halkaisija, pultin reikien halkaisija ja lätkän ulkohalkaisija.
paljonko pyydät hintaa jos teet sellaset
- SuperOpa
härde kirjoitti:
paljonko pyydät hintaa jos teet sellaset
ois 30e plus postikulut materiaali ois rst/hst
- härde
SuperOpa kirjoitti:
ois 30e plus postikulut materiaali ois rst/hst
saako tuolla 30e hinnalla kuinka monta levikepalaa, pistä mulle sähköpostiosottees vaikka osoitteeseen janneharikainen2(ät)hotmail.com
- Tepa
Tommis Billet tekee niitä, ja on lailliset.
Pultataan kiinteästi..
Eikä ole kovin kalliit!Tai...elämä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723280
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361299Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235