Mies rakastaa - ja sortaa

stareyes1

Jos mies rakastaa vaimoaan/tyttöystäväänsä, niin miksi ihmeessä hän sortaa tätä? Miksi jotkut miehet eivät halua rakkaalleen samanlaista vapautta kuin hänellä itsellään on? Luulisi että rakastamaansa ihmistä kunnioittaa ja haluaa hänelle vain hyvänlaatuista elämää. Jos nainen esimerkiksi kärsisi suunnattomasti jos hänet "lukittaisiin" kotiin mahd. lasten kanssa, niin miksi mies silti kannattaisi tätä? Ja viimeinen kysymys: miksi ihmeessä miehet (ja naiset) lyövät rakkaitaan? Tämä koskee vain naisia sortavia miehiä, ja niitä jotka kannattavat vanhoja perinteitä (nainen suunnilleen nyrkin ja hellan välissä).

100

14919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perussuomalainen nainen

Sillä välin, kun mun exäni ravasi ravintolassa vaikkakin vain töissä, mun olisi pitänyt istua illat himassa odottamassa sitä. No way in hell. Se yritti nalkuttaa mun meikkaamisesta ja juomisesta - neljät kännit vuodessa?! :D.
      Mua ei yksikään kaksilahkeinen määräile - se oli vain isän ja äidin tehtävä aikanaan, ei enää. Enää ei ole kenenkään tehtävä saarnata pukeutumisestani, käytöksestäni, tupakoinnistani... mistään. Mä tiedän omat valintani. Olen aikuinen nainen. En kuulu kenellekään eikä kukaan kuulu mulle. Jokaisella ihmisellä, poikaystävilläni, kenellä tahansa olkoon vapaus. En lähde lyömään, en pettämään, en kyttäämään toisen tekemisiä. Toisen omaa tyhmyyttä jos luottamuksen pettää ja säälittävää itsetunnottomuutta se on, jos muita naisia tarvitsee.
      That's my opinion.

• Veke

Sinulla on lapsellinen tapa viljellä englanninkielisiä isukulauseita kirjoutuksesi väliin.Yritätkö tehdä itsestäsi kansainvälistä? ;)

Vaikuttaa teiniprinsesojen touhulta. Ehkä tuo tapasi vähenee kun ikää tulee lisää.

• Laura
        Veke kirjoitti:

Sinulla on lapsellinen tapa viljellä englanninkielisiä isukulauseita kirjoutuksesi väliin.Yritätkö tehdä itsestäsi kansainvälistä? ;)

Vaikuttaa teiniprinsesojen touhulta. Ehkä tuo tapasi vähenee kun ikää tulee lisää.

Olen samaa mieltä paitsi englannin kielisten lausahdusten myös hymiöiden käytöstä. Kielenkäyttömme sen kun köyhtyy, jenkkitouhu ja tekstareiden viljely jyrää.

• Mies

En tiedä oletko minun kirjoituksia lukenut.

Itsehän olen paljon puhunut rakkaudesta vaimoa kohtaan.

Luetaanko minut sitten tällaiseen perinteiseen "Nainen nyrkin ja hellan välissä".

Lienenkö sitä koskaan tarpeeksi selvästi sanonut.
      Naisellani on vapaus tehdä täysin mitä hän haluaa.
      Sanotaan se sitten kymmenentuhannennen kerran, kun viimeksi sanoin siitä tuhannen kerran.

Naisellani on todellakin vapaus tehdä täysin mitä hän haluaa.

Se on hänen luonnollinen vapaus, minä en ole sitä hänelle antanut. Hänellä on se luonnostaan. Niin kuin jokaisella ihmisellä on.

En ikinä ole lyönyt. En koskaan ole vähätellyt.

Te olette törmännyt elämässänne paskamiehiin. Älkää yleistäkö. Se tuntuu pahalle.

• Mies

Luetaanko minut sitten tällaiseen perinteiseen mieheen joka pitää "Naista nyrkin ja hellan välissä". Tai edes vähän sinne päin.

Ei sinne päinkään.

• Kurre_Orava

Katoppa kun ne jotka ovat tavanneet normaaleja miehiä, niinkuin sinä ja minä, ne naiset eivät kirjoittele täällä.

Täällä kirjoittelee ns. 'ääliömagneetit' jotka ovat syystä tai toisesta saaneet osakseen huonoa kohtelua.

• ...
        Kurre_Orava kirjoitti:

Katoppa kun ne jotka ovat tavanneet normaaleja miehiä, niinkuin sinä ja minä, ne naiset eivät kirjoittele täällä.

Täällä kirjoittelee ns. 'ääliömagneetit' jotka ovat syystä tai toisesta saaneet osakseen huonoa kohtelua.

"Täällä kirjoittelee ns. 'ääliömagneetit' jotka ovat syystä tai toisesta saaneet osakseen huonoa kohtelua. "

- Sellaiseksiko itsesi, yhden palstan aktiivisimmista kirjoittelijoista, lasket? Minä kirjoittelen tänne vähemmän, enkä kuvailisi itseäni noin, ennemminkin kutsuisin itseäni turistiksi. Vai tarkoitatko palstan feministinaisia puhuessasi ääliömagneeteista? Sehän tekee sinusta (ja minusta) sen ääliön.

Viitaten aiempaan viestiin: älkää naiset uskoko. Ei kaikki miehet niin kuin ei kaikki feministitkään ole sellaisia kuin tämän palstan taso antaa ymmärtää.

• exLotta
        Kurre_Orava kirjoitti:

Voisitko hiukan selventää, sillä nyt tahtoo pieni feministipää mennä väkisin pyörälle. Jos sinä kerran olet normaali mies, ja tällä palstalla kirjoittavat naiset ovat jotain ihan muuta, niin onko nyt niin, että normaaleja miehiä ei järkevä naisseura kiinnosta, vaan viihdytte paremmin kaikenlaisten ääliömagneettien kanssa. Vai mikä selittää sen, että kaikki nämä "normaalit" miehet väittelevät täällä päivästä toiseen kaikenlaisesta epänormaalista kiinnostuineiden naisten kanssa.

Toisaalta jos tällä palstalla valtaosa naisista on ääliömagneetteja, niin maalaisjärjen mukaanhan sinun tulisi sitten olla melkoinen ääliö kun kerran magneetin vetovoima saa sinut täällä niin usein vierailemaan ;)

• THE REAL MAN
        exLotta kirjoitti:

Voisitko hiukan selventää, sillä nyt tahtoo pieni feministipää mennä väkisin pyörälle. Jos sinä kerran olet normaali mies, ja tällä palstalla kirjoittavat naiset ovat jotain ihan muuta, niin onko nyt niin, että normaaleja miehiä ei järkevä naisseura kiinnosta, vaan viihdytte paremmin kaikenlaisten ääliömagneettien kanssa. Vai mikä selittää sen, että kaikki nämä "normaalit" miehet väittelevät täällä päivästä toiseen kaikenlaisesta epänormaalista kiinnostuineiden naisten kanssa.

Toisaalta jos tällä palstalla valtaosa naisista on ääliömagneetteja, niin maalaisjärjen mukaanhan sinun tulisi sitten olla melkoinen ääliö kun kerran magneetin vetovoima saa sinut täällä niin usein vierailemaan ;)

SE ETTÄ NAISIA SORTAVAT ÄIJÄT OVAT ONNETTOMIA PIKKU/TUHKAMUNIA JOTKA TÄÄLLÄKIN VAIN VITTUILEE NAISILLE, MUTTA TOSIPAIKAN TULLEN SOITETAAN ÄIDILLE!!

• Kurre_Orava
        exLotta kirjoitti:

*heh*

Valtaosa palstan akoista tosiaan tuntuu olevan ääliömagneettaja.

Itse, kuten olen sanonut, pyörin täällä palstan ehdottoman humoristisen viihdearvon vuoksi.

Te rakkaat pikku feministit olette antaneet minulle rouva Oravalle monet hyvät naurut.

Teillä ja täällä on hyvä meininki pitäkää toi...

• tää on tätä....
        Kurre_Orava kirjoitti:

Voi kamala, jos sinä olet "normaali" suomalainen mies! Millä oikeudella sinä kutsut epäoikeudenmukaista kohtelua saaneita naisia "ääliömagneeteiksi"! Toisin sanoen, sinähän syyllistät nämä naiset, hekö tässä ovatkin tehneet väärin, että heitä pitää noin rumalla sanalla nimitellä?! Haloo!!!!

No joo, onneksi en ole sinun vaimosi! Sinähän harrastat henkistä pahoinpitelyä, se on usein pahempaa kuin fyysinen väkivalta!

• RKM
        Kurre_Orava kirjoitti:

*heh*

Valtaosa palstan akoista tosiaan tuntuu olevan ääliömagneettaja.

Itse, kuten olen sanonut, pyörin täällä palstan ehdottoman humoristisen viihdearvon vuoksi.

Te rakkaat pikku feministit olette antaneet minulle rouva Oravalle monet hyvät naurut.

Teillä ja täällä on hyvä meininki pitäkää toi...

NO JOS HAUSKUTUSTA ON OLLUT NIIN SUL ON VARMAAN ELÄMÄ PUMPULILLA OLESKELUA, MAIK KAIKKI TÄÄL KIRJOITETTUA EI PIDÄ PAIKKAANSA, NIIN ONHAN JOLLAIN JOTAIN AJAN VIETETTÄ. ANNA TOISTE NKIRJOTELLA JA PYSY MUKANA! KESÄN JATKOJA SULLE!!!

• juulatus
        THE REAL MAN kirjoitti:

SE ETTÄ NAISIA SORTAVAT ÄIJÄT OVAT ONNETTOMIA PIKKU/TUHKAMUNIA JOTKA TÄÄLLÄKIN VAIN VITTUILEE NAISILLE, MUTTA TOSIPAIKAN TULLEN SOITETAAN ÄIDILLE!!

asiaaa... ;D

• Kurre_Orava
        RKM kirjoitti:

NO JOS HAUSKUTUSTA ON OLLUT NIIN SUL ON VARMAAN ELÄMÄ PUMPULILLA OLESKELUA, MAIK KAIKKI TÄÄL KIRJOITETTUA EI PIDÄ PAIKKAANSA, NIIN ONHAN JOLLAIN JOTAIN AJAN VIETETTÄ. ANNA TOISTE NKIRJOTELLA JA PYSY MUKANA! KESÄN JATKOJA SULLE!!!

Siellä on siellä näppiksessä sellainen namikka jossa lukeen notta 'Caps Lock' painappa sitä.

Pumpulista muuten. Jokainen joutuu pumpulisen olonsa itse hankkimaan.
        Tämä on valintojen maailma.

• duhadedä
        tää on tätä.... kirjoitti:

Voi kamala, jos sinä olet "normaali" suomalainen mies! Millä oikeudella sinä kutsut epäoikeudenmukaista kohtelua saaneita naisia "ääliömagneeteiksi"! Toisin sanoen, sinähän syyllistät nämä naiset, hekö tässä ovatkin tehneet väärin, että heitä pitää noin rumalla sanalla nimitellä?! Haloo!!!!

No joo, onneksi en ole sinun vaimosi! Sinähän harrastat henkistä pahoinpitelyä, se on usein pahempaa kuin fyysinen väkivalta!

Jessus teiän kanssa. Täällä ilmeisesti tietentahtoen haetaan konfliktia ja ymmärretään puheet päin persettä?

Mitä hän tarkoitti, että vaikka te elämässänne kohtaisitte vain totaalisia sikoja tai kusipäisiä miehiä, eivät kaikki ole sellaisia. Jotkut naiset vain eivät ymmärrä tai osaa etsiä "normaaleja" miehiä, sellaisia, jotka eivät lyö eivätkä rajoita ainakaan naurettavuuksiin asti.

Voisin vinkkinä vaikka kertoa sen, että baareista harvemmin löytää mukavia miehiä, samoin sen, että useimmiten se kovimmin kailottava mies on porukan suurin kusipää naisille. Hiljaisemmat miekkoset, ne takapulpetin nörtit koulussa, ne ovat useimmiten, mutten takaa että hekään aina, näitä normaaleja miehiä.
        Naisiin nyt vain tuntuu kuitenkin tehoavan paremmin aivoton pullistelu, kuin herkkyys niin mitäpä sitä siinä voi..

Naisen vikahan se on tosiaan jos ei kunnon miestä löydä. Ei se ole niin vaikeaa kuin luulisi.

• Laura
        Kurre_Orava kirjoitti:

Tai oikeastaan se on niin, että kun täällä aikansa lukee miesten kirjoituksia (erityisesti Suhteet-palstalla), alkaa miehet tuntua pelottavan paskoilta! Jos se kuva, minkä olen tällä nykymiehestä saanut, on normaalia, alan kaksineuvoiseksi.

Minua hirvittää seksuaalisuuden ylikorostaminen, naisen käyttöesineenä pito, sekä järjettömät toiveet seksin ja parisuhteen saralla. ON niitä hyviäkin tekstejä tullut luettua, mutta päällimmäiseksi jää yleensä paha mieli.

• Sateenkaari
        duhadedä kirjoitti:

Jessus teiän kanssa. Täällä ilmeisesti tietentahtoen haetaan konfliktia ja ymmärretään puheet päin persettä?

Mitä hän tarkoitti, että vaikka te elämässänne kohtaisitte vain totaalisia sikoja tai kusipäisiä miehiä, eivät kaikki ole sellaisia. Jotkut naiset vain eivät ymmärrä tai osaa etsiä "normaaleja" miehiä, sellaisia, jotka eivät lyö eivätkä rajoita ainakaan naurettavuuksiin asti.

Voisin vinkkinä vaikka kertoa sen, että baareista harvemmin löytää mukavia miehiä, samoin sen, että useimmiten se kovimmin kailottava mies on porukan suurin kusipää naisille. Hiljaisemmat miekkoset, ne takapulpetin nörtit koulussa, ne ovat useimmiten, mutten takaa että hekään aina, näitä normaaleja miehiä.
        Naisiin nyt vain tuntuu kuitenkin tehoavan paremmin aivoton pullistelu, kuin herkkyys niin mitäpä sitä siinä voi..

Naisen vikahan se on tosiaan jos ei kunnon miestä löydä. Ei se ole niin vaikeaa kuin luulisi.

Joopa joo.Se alistaminen/väkivaltaisuus hiipii aika usein salakavalasti esille vasta ajan kanssa; harvemmin kenenkään otsaan on kirjotettu sitä onko tyyppi ns.kunnollinen vai ei. Alistavasta ja väkivaltasesta suhteesta on vaikeaa irtautua kun itsetunto on murennettu ja varsinkin jos fyysisen väkivallan riski on läsnä.
        Ja naiset jotka jahtaa huonoja miehiä.. eiköhän se oo prosentuaalisesti melkosen pieni luku, jotka jonku tunne-elämän vamman takia ettii esim.alistajaa tai pahoinpitelijää. Sitä en kiellä etteikö myös tälläsiä naisia olisi,on vaan äärimmäisen tyhmää yleistää että iso osa naisista tietosesti ettis "huonoa miestä". Miksei niitä alistajia voi löytyä yhtä hyvin hiljaisemmistakin miehistä kun äänekkäistäkin.. Äänekkäämmät saattaa ehkä tulla useammin poimituksi niiden naisten matkaan,jotka ei sillä hetkellä kaipaa mitään pitkäaikasempaa; omat ihailijansa on kuitenki ihan tavallisilla,hiljasilla ja ujoillakin miehillä. Kun kunnon miehet kerran keksitään niin ei niistä kovin helposti yleensä luovutakaan.
        miesten tapaa yrittää sälyttää syy joka
        En oo koskaan ymmärtäny joidenki miesten taipumusta sälyttää syy ja vastuu asiasta kun asiasta naisen niskoille.. jos mies on esimerkiksi väkivaltanen niin nainen on tyhmä,ärsyttää miestä tahallaan tai tehny huonon valinnan,jos mies pettää niin sekin on naisen vika ku nainen ei anna ja jos taas nainen pettää niin se johtuu vaan siitä että nainen on yksinkertasesti huora.Tällästen miehen huono käytöskin johtuu yleensä vaan siitä että äiti on kasvattanu huonosti...
        Mielenkiintoista.

Enkä siis yleistä,että läheskään kaikki miehet ois tommosia,mutta noita vastuuta pakeneviakin löytyy yllättävän paljon.Ja jotkut naiset uskoo..

• Sateenkaari
        duhadedä kirjoitti:

että nuhanenä ois väittäny että suurin osa naisista tieten tahtoen ettis huonoa miestä,mutta toi vipa kommentti pomppas kyllä aika pahasti silmään.

• oijoo...

Joo oot ihan oikeessa tossa asiassa...oon ite miettiny paljon asiaa ja tullu siihen tulokseen että jotakuinkin tällainen ajattelumalli toimii parhaiten: Eli "Tee itse niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän"...aika uskonnollista vaikka en itse perusta uskosta, mutta usko tai älä, se vaan toimii...mitä enemmän annat, on silloin varaa vaatia parenpaa myös kumppanilta. Toinen sääntö menee näin: Ei säälistä, ei pelosta....pettämimistä, oharit tai yms.= Hyvitys tai maiharin jälki perseeseen ja uutta hakemaan. Aikaa ei ole koskaan tuhlattavaksi tyhjänpäiten. En tiedä toimiiko muilla, mutta minulla tiukalla noudatuksella toiminut hyvin...saa kaiken tarpeellisen ilon irti, eikä tarvitse kuunnella huonoja selityksiä ja ä-ä-ä-änkytystä....:)

• Justina84

Samaan hengenvetoon voimmekin kysyä, miksi niin monet naiset jakelevat revaansa vaikkapa miehen kavereille miehen ollessa töissä, vieläpä parin yhteisessä sängyssä, tiedän useamman vastaavan tapauksen, ja mielestäni silloin esim. h**:ksi sanominen on aivan aiheellista. Naisten keho ei välttämättä tarvitse seksiä, eikä naisen pettämistä, joka on muuten hyvin yleistä, voi selittää sillä ettei seksuaalisia tarpeita ole täytetty.

• ...

"miksi niin monet naiset jakelevat revaansa vaikkapa miehen kavereille miehen ollessa töissä, vieläpä parin yhteisessä sängyssä, tiedän useamman vastaavan tapauksen, ja mielestäni silloin esim. h**:ksi sanominen on aivan aiheellista."

- Sanotko myös pettävää miestä h**:ksi? Onhan noita pettäjiä. Miksi se olisi erityisesti naisen juttu?

"Naisten keho ei välttämättä tarvitse seksiä, "

- Ei miehenkään.

• UloSuolevi

Keho ei ehkä tarvitse, mutta mieli tarvitsee. Ja toisaalta kehonkin hyvinvoinnille seksi tekee erittäin hyvää vapauttamalla esim. erilaisia mielihyvähormoneja ja helpottamalla stressiä, eli voidaan sanoa, että seksin harrastaminen on terveydenedistämistä ja siten erittäin tarpeellista.
        Näin ollen tuollaiset naiset, jotka "jakelevat" miehelle kuin miehelle voidaan nähdä pikemminkin tervehenkisinä tapauksina.

• Justina84
        ... kirjoitti:

"miksi niin monet naiset jakelevat revaansa vaikkapa miehen kavereille miehen ollessa töissä, vieläpä parin yhteisessä sängyssä, tiedän useamman vastaavan tapauksen, ja mielestäni silloin esim. h**:ksi sanominen on aivan aiheellista."

- Sanotko myös pettävää miestä h**:ksi? Onhan noita pettäjiä. Miksi se olisi erityisesti naisen juttu?

- Ei miehenkään.

Sanotko myös pettävää miestä h**:ksi? Onhan noita pettäjiä. Miksi se olisi erityisesti naisen juttu?

Miehen kohdalla se on ymmärrettävämpää, mies tarvitsee seksiä säännöllisin väliajoin purkautuakseen/tyhjentyäkseen ja mies on rakennettu sellaiseksi että seksiä on pakko saada säännöllisin väliajoin. Tietysti seksuaalisessa halukkuudessa on yksilöllisia suuriakin eroja. Naisen pettämistä eivät selitä fyysiset tekijät, kyse on ns. huoramentaliteetista, jotkut naiset vain ovat likaisia.

• Justina84
        ... kirjoitti:

- Ei miehenkään.

Sanotko myös pettävää miestä h**:ksi? Onhan noita pettäjiä. Miksi se olisi erityisesti naisen juttu?

Miehen kohdalla se on ymmärrettävämpää, mies tarvitsee seksiä säännöllisin väliajoin purkautuakseen/tyhjentyäkseen ja mies on rakennettu sellaiseksi että seksiä on pakko saada säännöllisin väliajoin. Tietysti seksuaalisessa halukkuudessa on yksilöllisia suuriakin eroja. Naisen pettämistä eivät selitä fyysiset tekijät, kyse on ns. huoramentaliteetista, jotkut naiset vain ovat likaisia.

• Justina84
        UloSuolevi kirjoitti:

Keho ei ehkä tarvitse, mutta mieli tarvitsee. Ja toisaalta kehonkin hyvinvoinnille seksi tekee erittäin hyvää vapauttamalla esim. erilaisia mielihyvähormoneja ja helpottamalla stressiä, eli voidaan sanoa, että seksin harrastaminen on terveydenedistämistä ja siten erittäin tarpeellista.
        Näin ollen tuollaiset naiset, jotka "jakelevat" miehelle kuin miehelle voidaan nähdä pikemminkin tervehenkisinä tapauksina.

No rentoutua voi monella muullakin tavalla, ja toisaalta alkoholinkäyttökin varmasti hetkellisesti vapauttaa stressihormoneja, ei voida sen silti sanoa olevan tarpeellista.
        Ja selitätkö todella poikaystävän kavereiden tuomisella yhteiseen sänkyyn kun poikaystävä on töissä tienaamassa rahaa yhteiseen elantoon, Stressihormonien vapauttamisella?

• ...
        Justina84 kirjoitti:

"mies tarvitsee seksiä säännöllisin väliajoin purkautuakseen/tyhjentyäkseen ja mies on rakennettu sellaiseksi että seksiä on pakko saada säännöllisin väliajoin. "

- Luuletko että kivekset räjähtää jos ei ejakuloi? Tutustupa johonkuhun mieheen niin kuulet totuuden. Se on ihan kulttuurin tuoma päänsisäinen kuvitelma/psykologinen pakko, josta voi päästä eroon, tuo miesten seksipakko. Sillä on mm. raiskauksia perusteltu, vaikka niissä on kyse (väki)vallasta.

Seksiä saa säännöllisesti yksinkin. Oma käsi paras käsi.

• ...
        Justina84 kirjoitti:

No rentoutua voi monella muullakin tavalla, ja toisaalta alkoholinkäyttökin varmasti hetkellisesti vapauttaa stressihormoneja, ei voida sen silti sanoa olevan tarpeellista.
        Ja selitätkö todella poikaystävän kavereiden tuomisella yhteiseen sänkyyn kun poikaystävä on töissä tienaamassa rahaa yhteiseen elantoon, Stressihormonien vapauttamisella?

"Ja selitätkö todella poikaystävän kavereiden tuomisella yhteiseen sänkyyn kun poikaystävä on töissä tienaamassa rahaa yhteiseen elantoon, Stressihormonien vapauttamisella? "

- Edelleen koskee niin miehiä kuin naisia. Ja mitä sinä saarnaat? Ei sinun tarvitse pettää tai ottaa pettävää poikaystävää, vaikka joku muu niin tekisi.

• Justina84
        ... kirjoitti:

"mies tarvitsee seksiä säännöllisin väliajoin purkautuakseen/tyhjentyäkseen ja mies on rakennettu sellaiseksi että seksiä on pakko saada säännöllisin väliajoin. "

- Luuletko että kivekset räjähtää jos ei ejakuloi? Tutustupa johonkuhun mieheen niin kuulet totuuden. Se on ihan kulttuurin tuoma päänsisäinen kuvitelma/psykologinen pakko, josta voi päästä eroon, tuo miesten seksipakko. Sillä on mm. raiskauksia perusteltu, vaikka niissä on kyse (väki)vallasta.

Seksiä saa säännöllisesti yksinkin. Oma käsi paras käsi.

- Luuletko että kivekset räjähtää jos ei ejakuloi?

Taidat olla nainen ;) Miehellä on kuitenkin siihen erittäin voimakas fyysinen ja psyykkinen tarve, naisella ei vastaavaa. Kulttuuri ei sellaista voi luoda, vaan evoluutio takaa sillä lisääntymisen, mies on rakennettu haluamaan mahd. monia eri naisia kaikkina vuodenaikoina. Nainen taas on rakennettu ja luotu enemmän perheestä ja lapsista huolehtimiseen. Jonkinasteisia haitallisia terveysvaikutuksia miehelle tulee varmasti, mikäli ei harrasta seksiä missään muodossa lainkaan.

• Justina84
        ... kirjoitti:

"Ja selitätkö todella poikaystävän kavereiden tuomisella yhteiseen sänkyyn kun poikaystävä on töissä tienaamassa rahaa yhteiseen elantoon, Stressihormonien vapauttamisella? "

- Edelleen koskee niin miehiä kuin naisia. Ja mitä sinä saarnaat? Ei sinun tarvitse pettää tai ottaa pettävää poikaystävää, vaikka joku muu niin tekisi.

Edelleen koskee niin miehiä kuin naisia. Kuten jo aiemmin sanoin, naisen on huomattavasti helpompi olla pettämättä. En sano etten olisi pettänyt koskaan, sanon vain etten koskaan sekaantuisi poikaystävän lähimpiin ystäviin tai toisi heitä yhteiseen sänkyyn. Likaista ja vastenmielistä touhua, erityisesti naiselta.

• ...
        Justina84 kirjoitti:

Taidat olla nainen ;) Miehellä on kuitenkin siihen erittäin voimakas fyysinen ja psyykkinen tarve, naisella ei vastaavaa. Kulttuuri ei sellaista voi luoda, vaan evoluutio takaa sillä lisääntymisen, mies on rakennettu haluamaan mahd. monia eri naisia kaikkina vuodenaikoina. Nainen taas on rakennettu ja luotu enemmän perheestä ja lapsista huolehtimiseen. Jonkinasteisia haitallisia terveysvaikutuksia miehelle tulee varmasti, mikäli ei harrasta seksiä missään muodossa lainkaan.

"Taidat olla nainen ;)"

- Hassua, minä meinasin aieemin sanoa että taidat olla mies, mutta ajattelin sitten argumentoida oikeilla pointeilla. Olen mies, ja tiedän että laillasi ajattelevia naisia on, valitettavasti.

"Jonkinasteisia haitallisia terveysvaikutuksia miehelle tulee varmasti, mikäli ei harrasta seksiä missään muodossa lainkaan. "

- Ja naiselle. Myönnän että seksi on psyykkisesti erittäin terveellistä parhaimmillaan, molemmille sukupuolille. Selibaatissa ei ole mitään fyysisesti epäterveellistä, mutta pakkoselibaatit (munkkimeininki) onkin sosiaalisesti mielestäni pervo idea - siitä psyykkiset ongelmat.

• ...
        Justina84 kirjoitti:

Edelleen koskee niin miehiä kuin naisia. Kuten jo aiemmin sanoin, naisen on huomattavasti helpompi olla pettämättä. En sano etten olisi pettänyt koskaan, sanon vain etten koskaan sekaantuisi poikaystävän lähimpiin ystäviin tai toisi heitä yhteiseen sänkyyn. Likaista ja vastenmielistä touhua, erityisesti naiselta.

"Likaista ja vastenmielistä touhua, erityisesti naiselta. "

- Tämä kertoo kaiken. Vanhan testamentin meininki, kivet lentoon vaan.

• SuloUolevi
        Justina84 kirjoitti:

Jep jep, mutta alkoholin käytössä on runsaasti haittapuolia, mitä seksissä ei ole.

..ja mistäs sinä tiedät missä se poikakaveri luuraa, tiedä vaikka olisi itse "kuntoilemassa" työkaverin vaimon kanssa..

• SuloUolevi
        Justina84 kirjoitti:

Miten niin naisen on helpompi olla pettämättä. Aivan yhtä suuret halut ellei suuremmatkin ne on naisillakin, ainakin niillä joita minä olen tavannut. Mielestäni pettäminen on mieheltä paljon tuomittavampaa kuin naiselta, erityisen likaista ja vastenmielistä touhua etten sanoisi. Naisille suotakoon pikku ilottelu silloin tällöin, miesten on sen sijaan parempi pysyä vapailla markkinoilla jos ei yksi halukas partneri riitä.

• SuloUolevi
        Justina84 kirjoitti:

Taitaa tuo huoramentaliteetti olla omassa päässäsi. Miesten fysiologia ei selitä pettämistä, runsaamman yksin vietetyn laatuajan korkeintaan. Nuo huoramentaliteetit ovat vain katkerien ja näivettyneiden papparaisten kateellista kitinää, joka syntyy kateudesta seksin ilosta nauttivia tervehenkisiä ihmisiä kohtaan.

• Justina84
        SuloUolevi kirjoitti:

Miten niin naisen on helpompi olla pettämättä. Aivan yhtä suuret halut ellei suuremmatkin ne on naisillakin, ainakin niillä joita minä olen tavannut. Mielestäni pettäminen on mieheltä paljon tuomittavampaa kuin naiselta, erityisen likaista ja vastenmielistä touhua etten sanoisi. Naisille suotakoon pikku ilottelu silloin tällöin, miesten on sen sijaan parempi pysyä vapailla markkinoilla jos ei yksi halukas partneri riitä.

Koska et kykene minkäänlaisen faktapohjaiseen keskusteluun, etkä ota huomioon ihmisen, miehen ja naisen fyysistä rakennetta ja aivotoimiintaa, jätän turhan väittelyn kanssasi tähän, se ei johda mihinkään. Naisen seksuaalisuus on erilainen kuin miehen, se on fakta.

• Justina84
        SuloUolevi kirjoitti:

Jep jep, mutta alkoholin käytössä on runsaasti haittapuolia, mitä seksissä ei ole.

..ja mistäs sinä tiedät missä se poikakaveri luuraa, tiedä vaikka olisi itse "kuntoilemassa" työkaverin vaimon kanssa..

Stressiä voi vapauttaa myös esim. käymällä kuntosalilla, endorfiinia erittyy huomattavasti enemmän kuin seksissä ja hyödyt ovat suuremmat kuin seksiaktista saadut.
        En ole mustasukkaista tyyppiä, ja mielestäni sekä mies että nainen voivat satunnaisesti käydä vieraissa, eri asia on säännöllisesti omaan kotiin tuoda vieraita ihmisiä. En ole edes sanonut että seurustelisin juuri tällä hetkellä puhuin potentiaalisesta teoreettisesta tilanteesta.

• SuloUolevi
        Justina84 kirjoitti:

Koska et kykene minkäänlaisen faktapohjaiseen keskusteluun, etkä ota huomioon ihmisen, miehen ja naisen fyysistä rakennetta ja aivotoimiintaa, jätän turhan väittelyn kanssasi tähän, se ei johda mihinkään. Naisen seksuaalisuus on erilainen kuin miehen, se on fakta.

Jaahas, jokos sinulta loppuivat nuo tyhjänpäiväiset vouhkaukset?

En ole törmännyt noissa omissa viesteissäsi minkään moiseen perusteluun, sen sijaan typeriin MIELIPITEISIIN kylläkin. Eli esitäppäs itse ensin jotain faktoja ja keskustellaan sitte.
        Minulla on runsaastikin omakohtaista kokemusta varsin halukkaista naisista, sinun mielipiteesi sen sijaan perustuvat vain siihen, että ilmeisesti itse et kykene seksistä nauttimaan joten olet kateellinen siitä kun toiset siitä ottavat ilon irti.

• SuloUolevi
        Justina84 kirjoitti:

Stressiä voi vapauttaa myös esim. käymällä kuntosalilla, endorfiinia erittyy huomattavasti enemmän kuin seksissä ja hyödyt ovat suuremmat kuin seksiaktista saadut.
        En ole mustasukkaista tyyppiä, ja mielestäni sekä mies että nainen voivat satunnaisesti käydä vieraissa, eri asia on säännöllisesti omaan kotiin tuoda vieraita ihmisiä. En ole edes sanonut että seurustelisin juuri tällä hetkellä puhuin potentiaalisesta teoreettisesta tilanteesta.

Joo, mutta onhan tuo vastakkaisen sukupuolen kanssa vehtaaminen huomattavasti rattoisampaa puuhaa ;)

• jorojukka-kukka
        Justina84 kirjoitti:

Sehän on oman käden oikeus. ;D

Tänään opin tällä palstalla jotakin aivan uutta ja se on tuo miehen tyhjentyminen. *nauraa, eikä olisi uskonut tätäkään kokevansa*

• höm....

Naisen keho ei tarvitse seksiä ? Niinkö ? Mun keho kyllä tarvitsee, tulen muuten hyvin ärtyisäksi, aggressiiviseksi ja ajan myötä huolimattomaksi ja ikäväksi lähimäiseksi. Jos joudun olemaan kauemman aikaa seurassa, missä ei voi, eikä kuulu harrastaa seksiä, hakeudun paikkaan, missä voin masturboida. Sen jälkeen voin hyvin. Paineet tulee purettua.

Seksuaalisen halun takia ei tarvi pettää, asiat voi hoitaa muullakin tavalla!

Mutta väite siitä, että naisen keho ei tarvi seksiä, on typerä ja naurettava. Jos sun keho ei seksiä tarvi, et tunne itseäsi, tai kuulut eri rotuun kuin minä. Älä yleistä epänormaaliuttasi kaikkiin naisiin. Se on paha virhe. Kiitos ja näkemiin. Mee kouluun - ai niin, mutta ei siellä naisen seksuaalisuudesta muuta opetettu kuin kuukautiset ja kyky lisääntyä....

• Heidi

Oletko nainen?Tuli vain mieleen.Jos olet,sääliksi käy.Olet jäänyt paljosta paitsi;toisaalta ehkä ikä vaikuttaa.Jonakin päivänä, saattaa olla, jos hyvin käy,saatat jopa halutakin...jotain.

• paitsi
        Heidi kirjoitti:

Oletko nainen?Tuli vain mieleen.Jos olet,sääliksi käy.Olet jäänyt paljosta paitsi;toisaalta ehkä ikä vaikuttaa.Jonakin päivänä, saattaa olla, jos hyvin käy,saatat jopa halutakin...jotain.

Olen nainen ja puhuin masturbaatiosta siinä tapauksessa, että ei ole mahis olla oman miehen kans. Joten siinä sulle sitä paitsi jäämistä.

• Mishka

• MISHKA
        paitsi kirjoitti:

Olen nainen ja puhuin masturbaatiosta siinä tapauksessa, että ei ole mahis olla oman miehen kans. Joten siinä sulle sitä paitsi jäämistä.

Oli tarkoitettu Justine 84:lle..

• hemaiseva seksikäs pörröpää
        UloSuolevi kirjoitti:

Enpähän kaikkia vastauksia jaksanut lukea, mutta miksi valtaosa vastaajista käänää puheen miehen ja naisen erilaiseen seksuaaliseen käyttäytymiseen? Meillä seksiä haluan enemmän minä. Rakastan miestäni ja teen kaikkeni hänen onnensa eteen. Narriksi en rupea, enkä anna hänen olla minulle paha. Olen nyt kotona (äitiyslomalla) ja palaan pikkuhiljaa työelämään. Kotona ollessani olen aina hoitanut kaikki kotityöt ja perheen "huollon".. Kun olen töissä, mieheni on aina tehnyt osan kotitöistä. Ei elämä ja parisuhde ole vain seksiä. Mutta ei ole parisuhdetta ilman seksiä -minun mielestäni.

En ymmärrä, miksi mies hakkaa naistaan. En ymmärrä miksi toista pitää pakottaa. Olen nyt kotiäiti ja "kodin hengetär" omasta tahdostani. Kun kumpikin pitää "osastaan" parisuhteessa, on kaikki hyvin. Tai ainakin luulisin niin...

• RKM
        UloSuolevi kirjoitti:

KELA SÄÄSTÄÄ SAIRAUSPÄIVÄRAHOJA JA KUNNON KANSALAISILTA TOIVOTTAVASTI SÄÄSTYY KOROTETUTUT VEROT!!!

• RKM
        ... kirjoitti:

PIDÄ V.... PÄÄSI KIINNI JA HUKU OMAAN V...:TUUS
        EI VOI MUUT SANOA!!!!!

• Justina84
        höm.... kirjoitti:

Naisen keho ei tarvitse seksiä ? Niinkö ? Mun keho kyllä tarvitsee, tulen muuten hyvin ärtyisäksi, aggressiiviseksi ja ajan myötä huolimattomaksi ja ikäväksi lähimäiseksi. Jos joudun olemaan kauemman aikaa seurassa, missä ei voi, eikä kuulu harrastaa seksiä, hakeudun paikkaan, missä voin masturboida. Sen jälkeen voin hyvin. Paineet tulee purettua.

Seksuaalisen halun takia ei tarvi pettää, asiat voi hoitaa muullakin tavalla!

Mutta väite siitä, että naisen keho ei tarvi seksiä, on typerä ja naurettava. Jos sun keho ei seksiä tarvi, et tunne itseäsi, tai kuulut eri rotuun kuin minä. Älä yleistä epänormaaliuttasi kaikkiin naisiin. Se on paha virhe. Kiitos ja näkemiin. Mee kouluun - ai niin, mutta ei siellä naisen seksuaalisuudesta muuta opetettu kuin kuukautiset ja kyky lisääntyä....

"Mun keho kyllä tarvitsee, tulen muuten hyvin ärtyisäksi, aggressiiviseksi ja ajan myötä huolimattomaksi ja ikäväksi lähimäiseks"

Voi typerys. Se ei johdu siitä että KEHOSI fysiologisesti tarvitsisi seksiä, vaan siitä että seksi vapauttaa stressihormoneja. Stressiin taipuvainen ihminen, nainenkin saattaa siis tietyllä tavalla tulla riippuvaiseksi seksistä. Oma seksuaalisuuteni ei liittynyt kirjoitukseeni mitenkään. Nainen EI saa seksistä silti koskaan samanlaista huikeaa nautintoa kuin mies, vaikka olisi kykenevä saamaan useampia orgasmeja seksin aikana ym. Hyvän seksin jälkeen olo on yleensä koko seuraavan päivän hyvä, henkisellä tasolla, that´s true.
        Se että perustelen argumentteja järkiperäisillä, faktapohjaisilla seikoilla, henk. kohtaisten kokemusteni sijaan, ei kerro itsestäni, tai taipumuksistani yhtään mitään. Toisella palstalla saatan sanoa prostituitujen olevan alalla vapaaehtoisesti ja siihen ryhtyvän vain naisia jotka nauttivat seksistä; se ei tarkoita että itse olisin halukas ryhtymään samaan.

• ööö
        Justina84 kirjoitti:

Mielestäni miehillä kyllä on suurempi seksin tarve biologisesti, mutta jos mies pettää yms. on kyse ihan omista pään sisäisistä häiriöistä.
        Ihmisellä on moraali ja kyky erottaa hyvä pahasta. Minusta se koskee ihan molempia sukupuolia.

• Belisar
        Justina84 kirjoitti:

olen lukenut tuosta miehen ja naisen seksuaalisuudesta joskus vuosia sitten...esittämäsi miehen ja naisen ero seksuaalisuuden suhteen pitää paikkansa.
        Miehen seksuaalisuus on hyvin paljon erilaista suhteessa naiseen.
        Kun on tutkittu näitä alkukantaisia kodin esiasteita siellähän näkyy parhaiten tämä miehen ja naisen seksuaalisuuden ero. Mieshän tyydytti silloin seksuaaliset tarpeensa vähän sattumanvaraisesti.... tämän seksuaalisuuden kehitykseen on vaikuttanut juuri evoluutio ja se ympäristö jossa ihminen on elänyt. Miehen on ollut pakko kyetä siittämään tilanteessa missä tahansa. Mies metsästi ja seikkaili, ei häntä kiinnostanut perhe. Muinaisaikojen nainen ei ole ollut miehelle mikään ystävä, sydänkäpynen, rakastaja tai kumppani, vaan pikemminkin omaisuuserä, palvelija tai orja - ja myöhemmin liikekumppani, leikkikalu ja synnyttäjä.
        Kyllä nämä tämänkin päivän käyttäytymisnormit ja tarpeet juontavat hyvin kaukaa...

• 555
        Justina84 kirjoitti:

Ja itse taidat olla mies :)

Naisella on ihan yhtä suuret fyysiset halut kuin miehelläkin ja ne vaativat täyttämistä. Lisäksi naisten..laitetaanpa vaikka että henkiset tarpeet ovat suurempia. Jos mies ei ole kummoinenkaan sängyssä, eikä helli naista tarpeeksi, parempi mies löytyy usein ihan lähipiiristä.

koskaan en ole pettänyt, mutta miesten suuremmasta "purkautumisen" tarpeesta puhuminen on täyttä paskaa! Ja ihan yhtä lailla haluan moniakin miehiä kaikkina vuodenaikoina vaikka olenkin nainen. Näiden fantasioiden toteuttaminen sujuu silti vakituisen kumppanin tai oman käden kanssa. Ja niin luulisi miehilläkin olevan. Tunnen jopa useammankin miehen, jotka ovat pitkä suhteen päätyttyä olleet oman käden varassa puolikin vuotta, eikä pää ole seonnut.

Ja ps. huora on se, joka ottaa maksun seksistä, oli sitten mies tai nainen.seksuaalisesti aktiivinen henkilö on ehkä termi jota haet.

• olet törmännyt
        ööö kirjoitti:

Mielestäni miehillä kyllä on suurempi seksin tarve biologisesti, mutta jos mies pettää yms. on kyse ihan omista pään sisäisistä häiriöistä.
        Ihmisellä on moraali ja kyky erottaa hyvä pahasta. Minusta se koskee ihan molempia sukupuolia.

Jos sinä olet törmännyt vain haluttomampiin naisiin kuin itse olet, älä yleistä sitä kaikkiin naisiin.

• juttuja
        555 kirjoitti:

Ja itse taidat olla mies :)

Naisella on ihan yhtä suuret fyysiset halut kuin miehelläkin ja ne vaativat täyttämistä. Lisäksi naisten..laitetaanpa vaikka että henkiset tarpeet ovat suurempia. Jos mies ei ole kummoinenkaan sängyssä, eikä helli naista tarpeeksi, parempi mies löytyy usein ihan lähipiiristä.

koskaan en ole pettänyt, mutta miesten suuremmasta "purkautumisen" tarpeesta puhuminen on täyttä paskaa! Ja ihan yhtä lailla haluan moniakin miehiä kaikkina vuodenaikoina vaikka olenkin nainen. Näiden fantasioiden toteuttaminen sujuu silti vakituisen kumppanin tai oman käden kanssa. Ja niin luulisi miehilläkin olevan. Tunnen jopa useammankin miehen, jotka ovat pitkä suhteen päätyttyä olleet oman käden varassa puolikin vuotta, eikä pää ole seonnut.

Ja ps. huora on se, joka ottaa maksun seksistä, oli sitten mies tai nainen.seksuaalisesti aktiivinen henkilö on ehkä termi jota haet.

Hyvä kun joku muukin on tätä mieltä. Siis joku muukin nainen on sitä mieltä, että tarvii seksiä fyysisesti ja jos ei ole mahis olla kumppanin kanssa niin sitten masturboi.

On aika kamalaa nähdä joka yö unia seksistä ja päivällä kärvistellä sen paisuneen sukuelimen kanssa, jos ei voi purkautua. Voi kuullostaa miehiseltä puheelta ja mun kumppanikin on sitä mieltä, että olen maskuliininen ja on maskuliiniset halut. Mutta olen ihan tavallinen nainen ja sillä hyvä.

Aika törpöltä tuntuu jos joku valittaa täällä jostain hölmöstä tutkimuksesta, jossa tutkittu muutamaa naista ja miestä sen perusteella tehty synteesi siitä, että naiselle ei orgasmilla ja seksillä ole samaa merkitystä kuin miehelle.

Ainut juttu, mistä olen eri mieltä tämän edellisen kirjoittajan (555) kanssa, on naisen henkiset tarpeet ja suurempi tarve olla hellittävänä. En henk. koht. tarvi mieheltäni mitään esileikkiä tai hellintää sängyssä. Kiihottuminen kun yleensä on vaivannut koko päivän, eikä siihen tarvi lisää ärsykkeitä.

• Sanna
        Justina84 kirjoitti:

Miten niin erityisesti naiselta???? Hyväksyisitkö sä todella sen että miehesi kävisi panemassa muita ja sanois vaan että olen mies ja minulla on tarpeeni? Ja jos miehet saa pettää niin miksi nainen ei sais ilman että olis heti huora? Herää nyt jo tähän päivään!!! Pettäminen on väärin teki sen sitten kumpi osapuoli vaan.

• jop
        RKM kirjoitti:

PIDÄ V.... PÄÄSI KIINNI JA HUKU OMAAN V...:TUUS
        EI VOI MUUT SANOA!!!!!

kyllä se näköjään näppistä hakkaava heinäkeppikin osaa uhot kun tarpeeksi hurjistuu säälittävää!

• Sateenkaari
        juttuja kirjoitti:

Hyvä kun joku muukin on tätä mieltä. Siis joku muukin nainen on sitä mieltä, että tarvii seksiä fyysisesti ja jos ei ole mahis olla kumppanin kanssa niin sitten masturboi.

On aika kamalaa nähdä joka yö unia seksistä ja päivällä kärvistellä sen paisuneen sukuelimen kanssa, jos ei voi purkautua. Voi kuullostaa miehiseltä puheelta ja mun kumppanikin on sitä mieltä, että olen maskuliininen ja on maskuliiniset halut. Mutta olen ihan tavallinen nainen ja sillä hyvä.

Aika törpöltä tuntuu jos joku valittaa täällä jostain hölmöstä tutkimuksesta, jossa tutkittu muutamaa naista ja miestä sen perusteella tehty synteesi siitä, että naiselle ei orgasmilla ja seksillä ole samaa merkitystä kuin miehelle.

Ainut juttu, mistä olen eri mieltä tämän edellisen kirjoittajan (555) kanssa, on naisen henkiset tarpeet ja suurempi tarve olla hellittävänä. En henk. koht. tarvi mieheltäni mitään esileikkiä tai hellintää sängyssä. Kiihottuminen kun yleensä on vaivannut koko päivän, eikä siihen tarvi lisää ärsykkeitä.

että täälä on noin fiksuja ihmisiä.

Justiinalla on kyllä aika hyvää provoa..

• avecMaria

Molemmat vastuussa itse omasta onnestaan.

• stareyes1

Taitaa olla viimeinen kerta kun kirjoitan tänne,
        sellaiseksi tappeluksi tämäkin heti meni.
        Itse asiassa miehen halu hallita naisen ruumista ja seksuaalisuutta on osittain selitettävissä NAISTEN suuremmalla seksuaalivietillä. Mikään ei oikeuta pettämistä, ja se on yhtä väärin tehty oli sitten mies tai nainen. Kumpikin voi halujen yllättäessä käyttää omaa kättä, ei siinä tarvi mennä tuhoamaan omaa tai toisten liittoa. Pettäminen osoittaa sen ettei osaa hallita omaa ruumistaan. Ihmisen eläimellinen puoli nostaa päätään, vaikka haluaisimmekin olla niin "sivistyneitä".

• Justina84
        stareyes1 kirjoitti:

Taitaa olla viimeinen kerta kun kirjoitan tänne,
        sellaiseksi tappeluksi tämäkin heti meni.
        Itse asiassa miehen halu hallita naisen ruumista ja seksuaalisuutta on osittain selitettävissä NAISTEN suuremmalla seksuaalivietillä. Mikään ei oikeuta pettämistä, ja se on yhtä väärin tehty oli sitten mies tai nainen. Kumpikin voi halujen yllättäessä käyttää omaa kättä, ei siinä tarvi mennä tuhoamaan omaa tai toisten liittoa. Pettäminen osoittaa sen ettei osaa hallita omaa ruumistaan. Ihmisen eläimellinen puoli nostaa päätään, vaikka haluaisimmekin olla niin "sivistyneitä".

Oma kirjoituksesi oli naiivin ja provokatiivisen kuuloinen ja syyllisti miehet täysin esim. parisuhdeväkivallasta ja mustasukkaisuudesta vaikka jälkimmäinen on usein aivan aiheellista. Tutkimusten mukaan miehen orgasmi eroaa täysin naisen orgasmista, ja on huomattavasti voimakkaampi, samoin miehen seksuaalisuus.
        Tilanteita tulee, jossa käyttäytymistään ei hallitse, mutta AIVAN toinen asia on säännöllisesti tuoda vaikka miehen kavereita yhteiseen sänkyyn, siinä on kyse täysin tietoisesta hallitusta toiminnasta.
        Jos itse esim. käyt vieraissa ja petät miestäsi, tai teoreettisella tasolla voisit näin toimia säännöllisesti ja pitkäaikaisesti, turha tulla tänne kitisemään alistavista ja huonosti kohtelevista miehistä.

• stareyes1
        Justina84 kirjoitti:

Oma kirjoituksesi oli naiivin ja provokatiivisen kuuloinen ja syyllisti miehet täysin esim. parisuhdeväkivallasta ja mustasukkaisuudesta vaikka jälkimmäinen on usein aivan aiheellista. Tutkimusten mukaan miehen orgasmi eroaa täysin naisen orgasmista, ja on huomattavasti voimakkaampi, samoin miehen seksuaalisuus.
        Tilanteita tulee, jossa käyttäytymistään ei hallitse, mutta AIVAN toinen asia on säännöllisesti tuoda vaikka miehen kavereita yhteiseen sänkyyn, siinä on kyse täysin tietoisesta hallitusta toiminnasta.
        Jos itse esim. käyt vieraissa ja petät miestäsi, tai teoreettisella tasolla voisit näin toimia säännöllisesti ja pitkäaikaisesti, turha tulla tänne kitisemään alistavista ja huonosti kohtelevista miehistä.

En lähde nyt kiistelemään kanssasi, koska kaksi provokatiivisesti kirjoittavaa ihmistä riitelemässä ei tuota hyvää lopputulosta. Kyllä, kirjoitin provokatiivisesti ihan syystä, jotta heräisi keskustelua. Aivan tällaista keskustelua en kyllä tarkoittanut. Toteaisin kuitenkin että edes voimakkaampi seksuaalivietti ei oikeuta puolison pettämiseen. Tai jos näin jotkut ajattelevat, kerropa se puolisollekin.

• Jessika
        Justina84 kirjoitti:

Onko se nyt niin vaikea uskoa, että vaikka naiset eivät (ymmärrettävistä syistä) juuri nauti seksistä sinun kanssasi, niin muiden, parempien miesten kanssa he siitä nauttivat... aivan samoissa määrin kuin mitä miehetkin.

• Justina84
        stareyes1 kirjoitti:

En lähde nyt kiistelemään kanssasi, koska kaksi provokatiivisesti kirjoittavaa ihmistä riitelemässä ei tuota hyvää lopputulosta. Kyllä, kirjoitin provokatiivisesti ihan syystä, jotta heräisi keskustelua. Aivan tällaista keskustelua en kyllä tarkoittanut. Toteaisin kuitenkin että edes voimakkaampi seksuaalivietti ei oikeuta puolison pettämiseen. Tai jos näin jotkut ajattelevat, kerropa se puolisollekin.

"Kyllä, kirjoitin provokatiivisesti ihan syystä, jotta heräisi keskustelua."
        Millaista "keskustelua" miesten väkivaltaisuuden kauhistelua ja hämmästelyä, sekä kirjoituksesi myötäilyä? Otin tietyntyyppisten naisten leväperäisen käytöksen esille, koska mielestäni se on toisinaan mustasukkaisuuden aiheuttaja ja väkivaltaisuuteen myötävaikuttava tekijä. En ole (tietääkseni) tullut petetyksi, mutta mielestäni miestä ei ole luotu yksiavioiseksi eikä se ole mieheyteen kuuluvaa, ja olisin sallinut kumppaneilleni muita naisia tietyin rajoituksin.

• Justina84
        Jessika kirjoitti:

Onko se nyt niin vaikea uskoa, että vaikka naiset eivät (ymmärrettävistä syistä) juuri nauti seksistä sinun kanssasi, niin muiden, parempien miesten kanssa he siitä nauttivat... aivan samoissa määrin kuin mitä miehetkin.

Siinä on taas tyypillisellä naisen oivalluskyvyllä ja logiikalla varustettu naishenkilö. Justina on naiseen viittaava nimimerkki ja olen naispuolinen. En ole sanonut etteivät naiset voisi nauttia seksistä, mutta miehen kokema huikea orgasmi esim. ei ole naisen orgasmiin verrattavissa, eivätkä naiset nauti seksistä samalla tavoin automaattisesti. Eri sukupuolten seksuaalisuus on erilaista, hyväksy se.

• Jessika
        Justina84 kirjoitti:

Siinä on taas tyypillisellä naisen oivalluskyvyllä ja logiikalla varustettu naishenkilö. Justina on naiseen viittaava nimimerkki ja olen naispuolinen. En ole sanonut etteivät naiset voisi nauttia seksistä, mutta miehen kokema huikea orgasmi esim. ei ole naisen orgasmiin verrattavissa, eivätkä naiset nauti seksistä samalla tavoin automaattisesti. Eri sukupuolten seksuaalisuus on erilaista, hyväksy se.

Jep jep, ja kukaanhan ei täällä kirjoita toisen sukupuolen nimimerkillä. Älä nyt esitä tyhmempää kuin olet... siinäkin on ihan tarpeeksi.

Ja jos olet nainen, niin kuinka voit tietää mitään miehen "huikeasta" orgasmista saati että niitä pystyisit vertailemaan. Hyväksy sinä se, että olet sitten mies tai nainen niin sinulla ei ole mahdollisuutta tietää miltä orgasmi toisesta sukupuolesta tuntuu,,, johan tämän nyt tajuaa lapsikin.

• Justina84
        Justina84 kirjoitti:

"She found that
        women do better in tasks that test language abilities, fine motor
        tasks, perceptual speed, decoding nonverbal communication, and speech
        articulation."

Kyllä, naiset menestyvät Verbaalisissa tehtävissä paremmin, hienomotoriikkaa (jota tarvitaan esim ompelussa tms.pienten esineiden käsittelyssä, ei liity varsinaiseen älyyn mitenkään vaan kyse on esim. sormien hallinnasta. ei-verbaalisen puheen tulkinta on naisilla parempi sekä puheen artikulointi.
        Mikä näistä edellämainituista liittyi tieteen, teknologian, talouden ja teollisuuden kehittymiseen ja mikä näistä oli yhteiskunnan kehityksen kannalta olennaista? Kuten sanottu, naisia ei ole luotu johtajiksi eikä tehtäviin jossa vaaditaan terävää loogista ajattelukykyä nopeaa päätöksentekokykyä ym. Naisten verbaalinen lahjakkuus näkyy lähinnä jatkuvana kälkätyksenä, eikä liity korkean teknologian rakentamiseen mitenkään.

"Aivopuoliskojen hyvää yhteispeliä esitetään yhdeksi syyksi. "

Totta on, että naisten aivopuoliskot ovat paremmin yhteydessä toisiinsa, mutta se lisää vain keskittymiskykyä, ts. nainen kykenee keskittymään useampaan asiaan yhtäaikaisesti, miten tämä liittyy varsinaisen älykkyyteen tai edes menestymiskapasiteettiin?

"laajempien kokonaisuuksien hahmottaminen on naisille luontaisempaa." Tämä nyt on täysin keksittyä. Nimeomaan visuaalinen äly ja oivalluskyky on miehillä selkeästi korkeammalle kehittynyt.

"Ei suinkaan, vaan naiset ovat heidät kasvattaneet, heistä huolehtineet, heidän elämänsä turvanneet ja heitä ruokkineet"

Aivan totta. Naiset onkin ennen kaikkea tarkoitettu lisääntymään, synnyttämään jälkeläisiä sekä huolehtimaan näistä ja miehestä, sen nainen hallitsee miestä paremmin. Mutta nämä taidot eivät ole edesauttaneet sivilisaation kehitystä, vain pitäneet ihmiset hengissä kivikaudella ja muina historiallisina ajanjaksoina.
        Suomalaiset naiset ovat unohtaneet tyystin oman roolinsa ja paikkansa. Tietysti on myös naisille tarkoitettuja aloja ja ammatteja kuten terveydenhoitoala, sosiaalityö ym.

• Justina84
        Jessika kirjoitti:

Jep jep, ja kukaanhan ei täällä kirjoita toisen sukupuolen nimimerkillä. Älä nyt esitä tyhmempää kuin olet... siinäkin on ihan tarpeeksi.

Ja jos olet nainen, niin kuinka voit tietää mitään miehen "huikeasta" orgasmista saati että niitä pystyisit vertailemaan. Hyväksy sinä se, että olet sitten mies tai nainen niin sinulla ei ole mahdollisuutta tietää miltä orgasmi toisesta sukupuolesta tuntuu,,, johan tämän nyt tajuaa lapsikin.

Oletit automaattisesti minun olevan mies ja tekstistäsi ei kuultanut epäilys nimimerkkini totuudellisuutta kohtaan.
        Miehen ja naisen orgasmin ja siihen liittyvän aivotoiminnan erilaisuus on tutkittu asia. Englannintaitosi lienevät sitä luokkaa ettei linkkejä kannata antaa. Ja tuollainen arvostelee toisten älyllistä tasoa, voi please.

• stareyes1
        Justina84 kirjoitti:

"She found that
        women do better in tasks that test language abilities, fine motor
        tasks, perceptual speed, decoding nonverbal communication, and speech
        articulation."

Kyllä, naiset menestyvät Verbaalisissa tehtävissä paremmin, hienomotoriikkaa (jota tarvitaan esim ompelussa tms.pienten esineiden käsittelyssä, ei liity varsinaiseen älyyn mitenkään vaan kyse on esim. sormien hallinnasta. ei-verbaalisen puheen tulkinta on naisilla parempi sekä puheen artikulointi.
        Mikä näistä edellämainituista liittyi tieteen, teknologian, talouden ja teollisuuden kehittymiseen ja mikä näistä oli yhteiskunnan kehityksen kannalta olennaista? Kuten sanottu, naisia ei ole luotu johtajiksi eikä tehtäviin jossa vaaditaan terävää loogista ajattelukykyä nopeaa päätöksentekokykyä ym. Naisten verbaalinen lahjakkuus näkyy lähinnä jatkuvana kälkätyksenä, eikä liity korkean teknologian rakentamiseen mitenkään.

"Aivopuoliskojen hyvää yhteispeliä esitetään yhdeksi syyksi. "

Totta on, että naisten aivopuoliskot ovat paremmin yhteydessä toisiinsa, mutta se lisää vain keskittymiskykyä, ts. nainen kykenee keskittymään useampaan asiaan yhtäaikaisesti, miten tämä liittyy varsinaisen älykkyyteen tai edes menestymiskapasiteettiin?

"laajempien kokonaisuuksien hahmottaminen on naisille luontaisempaa." Tämä nyt on täysin keksittyä. Nimeomaan visuaalinen äly ja oivalluskyky on miehillä selkeästi korkeammalle kehittynyt.

"Ei suinkaan, vaan naiset ovat heidät kasvattaneet, heistä huolehtineet, heidän elämänsä turvanneet ja heitä ruokkineet"

Aivan totta. Naiset onkin ennen kaikkea tarkoitettu lisääntymään, synnyttämään jälkeläisiä sekä huolehtimaan näistä ja miehestä, sen nainen hallitsee miestä paremmin. Mutta nämä taidot eivät ole edesauttaneet sivilisaation kehitystä, vain pitäneet ihmiset hengissä kivikaudella ja muina historiallisina ajanjaksoina.
        Suomalaiset naiset ovat unohtaneet tyystin oman roolinsa ja paikkansa. Tietysti on myös naisille tarkoitettuja aloja ja ammatteja kuten terveydenhoitoala, sosiaalityö ym.

Ymmärrän ihmisen lisääntymisvietin ja eläimellisyyden heijastuvan kaiksessa mitä ihminen tekee. Ennen nainen oli kotona ja huolehti lapsista ja mies ansaitsi elannon. Kuitenkin tämä mallin pakkosoveltaminen länsimaisessa nyky-yhteiskunnassa aiheuttaa vain kärsimystä ja siten lisääntymisvietin heikentymistä. Esimerkiksi tämän päivän Suomalaisen naisen synnytyshalut voisivat olla vähäiset jos hän tietäisi että mies ei välttämättä huolehti perheestä vaan rientää kylvämässä siementään minne sattuu.

• Jessika
        Justina84 kirjoitti:

Oletit automaattisesti minun olevan mies ja tekstistäsi ei kuultanut epäilys nimimerkkini totuudellisuutta kohtaan.
        Miehen ja naisen orgasmin ja siihen liittyvän aivotoiminnan erilaisuus on tutkittu asia. Englannintaitosi lienevät sitä luokkaa ettei linkkejä kannata antaa. Ja tuollainen arvostelee toisten älyllistä tasoa, voi please.

Miten naisen ja miehen orgasmin voimakkuuden eroja on tutkittu?
        Kyseessä on kaksi erilaista ja erilaisista mekanismeilla syntyvää asiaa, joten miten niitä voidaan yhteismitallisesti verrata toisiinsa? Kai tuon nyt tajuaa tyhmempikin, että se ei ole mahdollista.

Minulle on aivan yksi lysti oletko mies vai nainen. Jos olet mies, ymmärrän hyvin kuinka käsitykseksi naisen orgasimista on noin puutteellinen. Kukaan nainen tuskin tuollaisen kanssa kovin kummoisia orkkuja saakaan. Jos olet nainen, niin säälin sinua todella, olet jäänyt paljon ihanasta paitsi.

• stareyes1
        stareyes1 kirjoitti:

Ymmärrän ihmisen lisääntymisvietin ja eläimellisyyden heijastuvan kaiksessa mitä ihminen tekee. Ennen nainen oli kotona ja huolehti lapsista ja mies ansaitsi elannon. Kuitenkin tämä mallin pakkosoveltaminen länsimaisessa nyky-yhteiskunnassa aiheuttaa vain kärsimystä ja siten lisääntymisvietin heikentymistä. Esimerkiksi tämän päivän Suomalaisen naisen synnytyshalut voisivat olla vähäiset jos hän tietäisi että mies ei välttämättä huolehti perheestä vaan rientää kylvämässä siementään minne sattuu.

Anteeksi kaksi peräkkäistä viestiä, mutta haluaisin muistuttaa ettei alkuperäisessä viestissäni puhuttu sanaakaan pettämisestä.

• ole kokenut sitä
        Justina84 kirjoitti:

Tarvitko sinä jonkun helvetin tutkimuksen siihen, että voit täällä väittää jotain naisen ja miehen orgasmin eroista ? Et varmaan ole koskaan kokenut orgasmia kun sun täytyy lehdestä lukea, millainen se on.

Yritä kokea se ensin vaikka yksin ja sit miehen kans ja rupee sit vertaamaan niitä, jos sua vielä kiinnostaa vertailla. Omituista, että noi miehet tuntuu tietävät tuhat kertaa paremmin jotain naisista ja naisten haluista kuin sinä.

• tuikitavallinen
        ole kokenut sitä kirjoitti:

Tarvitko sinä jonkun helvetin tutkimuksen siihen, että voit täällä väittää jotain naisen ja miehen orgasmin eroista ? Et varmaan ole koskaan kokenut orgasmia kun sun täytyy lehdestä lukea, millainen se on.

Yritä kokea se ensin vaikka yksin ja sit miehen kans ja rupee sit vertaamaan niitä, jos sua vielä kiinnostaa vertailla. Omituista, että noi miehet tuntuu tietävät tuhat kertaa paremmin jotain naisista ja naisten haluista kuin sinä.

Minua todella hämmästyttää tämmöiset jutut etenkin justina84 jutut. Ei kuulosta olevan inhimmillinen eikä näytä tuntevan omaa kehoa. Hakee koko ajan faktoja mieluummin kuin kokeilla tuntemaan omaa kehoa, miten se reagoi? Lopun lopuksi oma käsi paras jos seksinälkä yllättää! Jos on oma kumppani, niin senkun vaan hommaan jos sattuu sopiva fiilis molemmilla! ;) Pettämisen tuomitsen tietyin varauksin.

• turha täällä
        tuikitavallinen kirjoitti:

Minua todella hämmästyttää tämmöiset jutut etenkin justina84 jutut. Ei kuulosta olevan inhimmillinen eikä näytä tuntevan omaa kehoa. Hakee koko ajan faktoja mieluummin kuin kokeilla tuntemaan omaa kehoa, miten se reagoi? Lopun lopuksi oma käsi paras jos seksinälkä yllättää! Jos on oma kumppani, niin senkun vaan hommaan jos sattuu sopiva fiilis molemmilla! ;) Pettämisen tuomitsen tietyin varauksin.

Turha täällä polttaa päreitään mokoman takia.

Tuntuu vaan, että jotkut ovat niin epävarmoja, että pitää ihmisen henkilökohtaisesta natinnostakin lukea teoriaa ja ajatella sen mukaan.

• Muualta

Raahen poika antoi oivan ohjeen aikanaan.
        Minulla on kaksi tervettä kättä. Ne ovat parhaat ystäväni. Uskollisimmat.
        Tunnen ne molemmat. Ne eivät milloinkaan anna
        toiselle. Ne tekevät minut onnelliseksi silloin kun haluan. Ne tekevät parhaansa yhteisen onnen tunteen saavuttamiseksi jos muuten juoni pettää.
        Mihin tarvitsisimme väkivaltaa???

• RKM
        Muualta kirjoitti:

toiselle. Ne tekevät minut onnelliseksi silloin kun haluan. Ne tekevät parhaansa yhteisen onnen tunteen saavuttamiseksi jos muuten juoni pettää.

JOS NÄIN OLET ONNELLINEN PIDÄ SIITÄ KIINNI ÄLÄKÄ SITÄ HÄPEÄ. MONELLE SE ON HEIKKOUS SITÄ MYÖNTÄÄ!
        ONNITTELUT ONNESTASI!

• Justina84
        turha täällä kirjoitti:

Turha täällä polttaa päreitään mokoman takia.

Tuntuu vaan, että jotkut ovat niin epävarmoja, että pitää ihmisen henkilökohtaisesta natinnostakin lukea teoriaa ja ajatella sen mukaan.

Perustele mitään kannanottojani sillä minkälaisia kokemuksia itselläni on. Se kuinka paljon nautin seksistä, tai millaisia koko kehoon hyvän olon väristyksiä aiheuttavia orgasmeja saan, EI KUULU TÄHÄN eikä ole tieteellisesti yleispätevää.Täällä ihmiset ovat väittäneet miehen ja naisen seksuaalisuuden olevan SAMANLAISTA mitä se ei ole, esimerkkinä kehon fysiologisen rakenteen sekä aivojen seksuaalisuutta säätelevän osan lisäksi miehen ja naisen erilainen orgasmi.
        Minua ei myöskään kiinnosta teidän henk. kohtaiset kokemuksenne, argumentit perustellaan FAKTOILLA, tieteellisen tutkimuksen tuloksilla, ei teidän yksittäisillä kokemuksillanne.

• pertsa
        Justina84 kirjoitti:

Alkaa oikein v***ttaa tommoset naiset,joiden käsitykset on jostain vanhasta testamentista. Vaikka feministit osaa olla joskus ärsyttäviäkin,useimmiten ne on parhaita sängyssä hyvän itsetunnon ja kokeilunhalun takia.Osta itsellesi jostain sisua ja aivot, ja lakkaa mollaamasta omaa sukupuoltasi.Jätä miesten puolustaminen niille, jotka ovat miehiä.

Kyllä me puolemme osataan pitää.Historiakin sen jo osoittaa.

• Sanna
        Justina84 kirjoitti:

Perustele mitään kannanottojani sillä minkälaisia kokemuksia itselläni on. Se kuinka paljon nautin seksistä, tai millaisia koko kehoon hyvän olon väristyksiä aiheuttavia orgasmeja saan, EI KUULU TÄHÄN eikä ole tieteellisesti yleispätevää.Täällä ihmiset ovat väittäneet miehen ja naisen seksuaalisuuden olevan SAMANLAISTA mitä se ei ole, esimerkkinä kehon fysiologisen rakenteen sekä aivojen seksuaalisuutta säätelevän osan lisäksi miehen ja naisen erilainen orgasmi.
        Minua ei myöskään kiinnosta teidän henk. kohtaiset kokemuksenne, argumentit perustellaan FAKTOILLA, tieteellisen tutkimuksen tuloksilla, ei teidän yksittäisillä kokemuksillanne.

Mee hoitoon noitten sun faktojens kanssa. Ei tollasia asioita voi mitenkään tutkia et kummalle seksi on tärkeämpää tai kummalle orgasmin saanti on parempi asia.

• Minä itse
        Muualta kirjoitti:

Toivottavasti Raahen poika ja hänen "totuutensa" kannattajat pitäytyivät opissaan, eikä moisille hölmöille ole ilmestynyt jälkikasvua.

Kyllä luonto karsii vinksahtaneet yksilöt piiristään ajan kuluessa väkivallattomastikin.

• Justina84
        Sanna kirjoitti:

Mee hoitoon noitten sun faktojens kanssa. Ei tollasia asioita voi mitenkään tutkia et kummalle seksi on tärkeämpää tai kummalle orgasmin saanti on parempi asia.

Kaikkea aivotoimintaan liittyvää voi tutkia ja aivoissa on seksuaalisuutta säätelevä osa, miehellä ja naisellä. Myös kehon rakennetta sekä fysiologisia ominaisuuksia tutkitaan. How about an academic education you dumb bitch

• sinä
        Justina84 kirjoitti:

olet varoittavin esimerkki keskeytetystä yhdynnästä!

• tutkimus
        Justina84 kirjoitti:

Helppo tapa testata kummasta tuntuu paremmalta: Työnnä pikkusormi korvaasi ja pyöritä. Kylläpä sormessa tuntuu kivalta ;)

• ei enään

yleensä huono itseluottamus ja täsä minun tapauksessa hänen oma äitinsä näytti minkälainen nainen voi olla,siis olin ns.vanki kotona,olin huora,musta ei ollu mihinkään(vain muista naisista oli),en osannut muka siivota,en tehä ruokaa ym.Onneksi pääsin eroon siitä painajaisesta jota kestin melkein yli 10vuotta.

• RKM

JOS TODELLA NÄIN ON OLLUT NIIN OLEN TYYTYVÄINEN ETTÄ PÄÄSIT EROON MOISESTA. MINULLA HIUKAN SINNEPÄIN, MUT EI NOIN KUN SINULLA. YKSIN LASTENI KANSSA PALJON PAREMPI KUN ETTÄ JOKU KOKOAJAN NISKASSA JA LAPSETKIN PALJON ILOISEMPIA.
        ELETÄÄN TÄÄLLÄ VAIN KERRAN JA SIITÄ PITÄÄ NAUTTIA!

• masa

ei ole kokemusta eikä tule siis lyömisestä ja sortamisesta, mutta olen kokenut tämän, olin mielestäni kiltti naiselle (aviovaimolle) tein koti töitä siivosin pesin pyykkiä ja jopa autoin hänen opiskelu aikana tehtävien teossa, keitin teetä ja hieroin hartioita, ei koskaan ole käynyt mielessäkään lyödä tai satuttaa kun kerran on luvannut rakastaa niin myötä kun vastoin käymisessä niin miksi ptää lyödä, mutta eräänä syys iltana vaimo tuli kotiin ja sanoiettä minä muutan pois , siinä kiitos 15 vuoden avioliitolle ja minä aion rakastaa häntä loppuun asti , me ei riidelty yhtään kertaa sinä aikana niin ei ne kaikki miehet ole sellaisia mutta kun naiset näyttää haluavan sellaisen rentun, niin sitä saa mitä pyytää, mutta elä alennu siihen että sinua lyödään, etsi itsellesi tälläinen joka arvostaa sinua todella siis todella (JOS KELPAA ETSI SE )

• RKM

PUHUKAA VASTA SITTEN ÄÄNEEN KUN ON MELKEIN HENKI LÄHTENYT! SUOMALAINEN JUO OLKOON MIES TAI NAINEN!
        MUSTIS TAI EI, ME OLEMME KAIKKI IHMISIÄ JOILLA ON TUNTEET. SEISO VAIKKA PÄÄLLÄS AINA LÖYTYY VIKAA, KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN, MUISTAKAA SE! JOS ON VAIKEATA OLLA PARISUHTEESSA EROTKAA EDES YSTÄVINÄ, SE ON HELPOMPAA! KOKEMUSTA ON, VAIKKA SE EHKÄ ONKIN VAIKEAA. JA IHMETYTTÄÄ KUKA HALUAA RAKASTAVASTA JA KILTISTÄ MIEHESTÄ EROON NÄINÄ PÄIVINÄ? ONKO KETÄÄN KOTONA????

• masa
        RKM kirjoitti:

PUHUKAA VASTA SITTEN ÄÄNEEN KUN ON MELKEIN HENKI LÄHTENYT! SUOMALAINEN JUO OLKOON MIES TAI NAINEN!
        MUSTIS TAI EI, ME OLEMME KAIKKI IHMISIÄ JOILLA ON TUNTEET. SEISO VAIKKA PÄÄLLÄS AINA LÖYTYY VIKAA, KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN, MUISTAKAA SE! JOS ON VAIKEATA OLLA PARISUHTEESSA EROTKAA EDES YSTÄVINÄ, SE ON HELPOMPAA! KOKEMUSTA ON, VAIKKA SE EHKÄ ONKIN VAIKEAA. JA IHMETYTTÄÄ KUKA HALUAA RAKASTAVASTA JA KILTISTÄ MIEHESTÄ EROON NÄINÄ PÄIVINÄ? ONKO KETÄÄN KOTONA????

on varmaan vikaa minussakin sen sanoo järki mutta niin kun olen kuullu tai lukenut jostain että nainen rakastaa renttua ja liipparia se pitää paikkaan, mitä olet mieltä onko näin, kun minä sain kasvatuksen niin on sellaiset ohjeet että kunnioitetaan niin vanhempia kuin aviopuolisoa ei niitä hakattavaksi oteta sitä varten on nyrkkeily säkit, ei tarvitse olla hakattavana niin kauvan että henkilähtee se on omaa tyhmyyttä aina löytyy apua kun vaan jaksaa pyytää, mutta kun se RAKKAUS ei riitä ei niin millään.

• lulu
        masa kirjoitti:

on varmaan vikaa minussakin sen sanoo järki mutta niin kun olen kuullu tai lukenut jostain että nainen rakastaa renttua ja liipparia se pitää paikkaan, mitä olet mieltä onko näin, kun minä sain kasvatuksen niin on sellaiset ohjeet että kunnioitetaan niin vanhempia kuin aviopuolisoa ei niitä hakattavaksi oteta sitä varten on nyrkkeily säkit, ei tarvitse olla hakattavana niin kauvan että henkilähtee se on omaa tyhmyyttä aina löytyy apua kun vaan jaksaa pyytää, mutta kun se RAKKAUS ei riitä ei niin millään.

ei suomipojan.
        Olen ollut aviossa liki parikymmentävuotta perus juntin kanssa. Arkea, typerää arkea, kun silloin laitoin itseeni, yritin pukeutua kuulin olevani huora. Mies halusi minun olevan edustava, mutta kuitenkaan en saanut olla. Erohan siitä tuli. Nyt avioitunut ja asunut viitisen vuotta ranskassa. Kyllä kelpaa!
        Paitsi ei tämä lomakeli nyt suomessa:)
        Ystävättärelläni täällä on mies, joka on jäänyt kiinni itse teosta. Jossain iskuri treffipalstalla on kuulemma satoja ukkomiesten ilmoituksia. He hakevat sivusuhdetta, näin myös tämä mies. Tosi on, että suurimmalla osalla miehiä on itsetunto hukassa, ei pukeutumis koodeja, ei käytöskoodeja, vaan mahdollisimman mukavasti! Ei siinä erotu arki ei juhla!
        Katsokaa miehet peiliin!

• Gallian Kukko
        lulu kirjoitti:

ei suomipojan.
        Olen ollut aviossa liki parikymmentävuotta perus juntin kanssa. Arkea, typerää arkea, kun silloin laitoin itseeni, yritin pukeutua kuulin olevani huora. Mies halusi minun olevan edustava, mutta kuitenkaan en saanut olla. Erohan siitä tuli. Nyt avioitunut ja asunut viitisen vuotta ranskassa. Kyllä kelpaa!
        Paitsi ei tämä lomakeli nyt suomessa:)
        Ystävättärelläni täällä on mies, joka on jäänyt kiinni itse teosta. Jossain iskuri treffipalstalla on kuulemma satoja ukkomiesten ilmoituksia. He hakevat sivusuhdetta, näin myös tämä mies. Tosi on, että suurimmalla osalla miehiä on itsetunto hukassa, ei pukeutumis koodeja, ei käytöskoodeja, vaan mahdollisimman mukavasti! Ei siinä erotu arki ei juhla!
        Katsokaa miehet peiliin!

Painu takaisin sinne Ranskanmaalle imemään Marseillen sataman juoppojen kyrpiä !

• Minä itse

Kirjoituksesi mukaan olit vaimollesi kuin kamaripalvelija. Nainen ei arvosta miestä, joka käyttäytyy naismaisesti, vaan hakee (ei aina välttämättä tietoisesti) törkeitä, hävyttömiä, väkivaltaisia, itseään korostavia, narsistisia ja lipeviä luonteita, koska niitä pidetään vahvan miehen merkkinä.

• petetty????

mutta, miksi se sitten on toisinkinpäin( omakohtaista kokemusta). Tällähetkellä avioliittoa takana yksi vuosi ja hänellä (vaimollani) on omakin elämä johon ei kuulu lapset ja mies, vain koirat.....

Ole yrittänyt jo koko kevään korjata tilannetta kun vika on kuulemma minussa, kun murahtelen asioista esim. kaksi vanhempaa tyttöä lähtee kouluun ja ovet jäävät lukitsematta, aamupalan jälkeen tarpeet (voi, leikkeet, leivät ja maidot) jäävät pöydille ja parhaimmassa tapauksessa ovat päivän lämpimässä....

Lasten kevätjuhlat eskarilaisilla oli perj. ja olin itse siellä viiden tenavan kanssa, kun armaani oli koiratreenejä vetämässä...

Lauantai aamulla kyllä isompien kanssa lähti koulun päättäjäisiin kun on säilytettävä julkisuuskuva kirkkaana (vanhempainyhdistystoiminnassa mukana) ja kielsi poikia ja minua osallistumasta juhlaan kun joulusta vielä traumat päällä. Pojat osallistuivat esityksiin ja taputtivat mukana ja muutenkin olivat jouluna "villejä" ( ikä 6 ja 5).

Ei kuulemma kestä kitiseviä kakaroita vieressä.

Olemma kuullut kommenttia sellaistakin että koirat ei kysele mitä vittua sä taas noi oot tehny?
      Ne vaan tyytyvät osaansa ja ovat kunnolla....
      Hän osaa koirahommat hyvin, mutta miksikön sitten kuitenkaan kahta koiraa ei osaa sisäsiistiksi kouluttaa, ihmettelen....

Huushollia hoidan suurimmaksi osaksi itse ja pienemmät lapset kuskailen päivähoitoon ja haen ja laitan illalla nukkumaan...

En juo, polta tai käy vieraissa, enkä ole psyykkisesti sairas, tästä on muuten paperikin olemassa tältä keväältä, kun alkoi väittämään kyseistä asiaa.....
      Edelliset neljä miestä ovat olleet/tehneet jotain noista....

Tyhmähän minä olen kun vielä yritän rakaisuja etsiä,muutakuin avioero, mutta rakastan häntä kuitenkin vielä.....

• Äijä

Ottamatta kantaa stareyesin tarkoitusperiin ajattelin avata sanaisen arkkuni kuitenkin.

Toi -petetty????- kirjoitus kertoo "minun" mielestä aika paljon nykynaisen ajatusmaailmasta.

Valitetaan ettei Suomesta löydy kunnon huolehtivia ja rakastavia miehiä, pussaavaa ja puhuvaa.. Kuitenkin kaivataan vähän sitä renttua ja rosoisuutta miehestä. Sitä kun huomaa että mies ei kaipaa ja tarvitse sitä oman vaimokkeen huolta ja "hyvänäpitoa" vaan että mies pärjää perinteisissä perhe asioissa omineen niin johan se kiinnostus loppuu.

Harmi vaan että nää rentut on sitten oikeasti sellaisia vässyköitä kellä on heikko itsetunto. On väkivaltaisuutta monenlaista ja huomioonottoa.

Mikä siinä on etteivät vahvat, taikka jos kaipaa sitä emona oloa, niin peräkammarin pojat kelpaa?

Itsekkin kuullut että olen supliikkimies ja osaan puhua elikkä käytän sitä henkistä väkivaltaa ja joskus saanut "nauttia" kyseenalaista kunniaa edellisestä nyrkkien saattelemana.

Juuh. Jaksamisia sulle -petetty????-. Rakkaus on ihmeellistä ja antaa ihmeen paljon anteeksi. Mutta se ei ikinä unohda. Itse jatkan sen tosi rakkauden etsimistä..

Nim. Itsesäälissä rypevä, itsensä elättävä peräkammarin poika

Ps. Äitini tietää ettei lapsensa ole ihan terve. =D

• Sateenkaari
        Äijä kirjoitti:

Ottamatta kantaa stareyesin tarkoitusperiin ajattelin avata sanaisen arkkuni kuitenkin.

Toi -petetty????- kirjoitus kertoo "minun" mielestä aika paljon nykynaisen ajatusmaailmasta.

Valitetaan ettei Suomesta löydy kunnon huolehtivia ja rakastavia miehiä, pussaavaa ja puhuvaa.. Kuitenkin kaivataan vähän sitä renttua ja rosoisuutta miehestä. Sitä kun huomaa että mies ei kaipaa ja tarvitse sitä oman vaimokkeen huolta ja "hyvänäpitoa" vaan että mies pärjää perinteisissä perhe asioissa omineen niin johan se kiinnostus loppuu.

Harmi vaan että nää rentut on sitten oikeasti sellaisia vässyköitä kellä on heikko itsetunto. On väkivaltaisuutta monenlaista ja huomioonottoa.

Mikä siinä on etteivät vahvat, taikka jos kaipaa sitä emona oloa, niin peräkammarin pojat kelpaa?

Itsekkin kuullut että olen supliikkimies ja osaan puhua elikkä käytän sitä henkistä väkivaltaa ja joskus saanut "nauttia" kyseenalaista kunniaa edellisestä nyrkkien saattelemana.

Juuh. Jaksamisia sulle -petetty????-. Rakkaus on ihmeellistä ja antaa ihmeen paljon anteeksi. Mutta se ei ikinä unohda. Itse jatkan sen tosi rakkauden etsimistä..

Nim. Itsesäälissä rypevä, itsensä elättävä peräkammarin poika

Ps. Äitini tietää ettei lapsensa ole ihan terve. =D

ne kiltit ja kunnolliset miehet kelpaa naisille edelleen : )

• Adam

Miksi nykyajan naiset pettävät miehiään , viiltelevät veitsellä , nalkuttavat ja ahdistelevat vaatimuksillaan ja sortavat näin harjoittaen julmaa henkistä väkivaltaa, kunnes mies kypsyy...ja äidit laiminlyövät lastensa hoidon ja pahoinpitelevät vauvojaan?

Onko tämä uuden naisen "tasa-arvoista" toimintaa ?

• hallondryck

Eipä ole Justina 84 vielä kertonut miksi mies ei voisi tyydyttää itseään jos kerta purkautuminen on välttämätöntä. Miksi pitäisi siis pettää?

• Sivustalukija
        hallondryck kirjoitti:

Eipä ole Justina 84 vielä kertonut miksi mies ei voisi tyydyttää itseään jos kerta purkautuminen on välttämätöntä. Miksi pitäisi siis pettää?

Voin kertoa, että tosi mies ei tyydy mihinkään itsesaastutukseen. Se on seksuaalisuudessaan haparoivien pikkupoikien puuhia. Sitä paitsi säännöllisesti harrastettuna onania johtaa mm. kaljuuntumiseen, impotenssiin ja testosteroniarvojen laskuun.

Vakuuttuakseen itsetyydytyksen hyödyttömyydestä kukin voi kokeilla, tyydyttyykö nälkä vatsaa hinkkaamalla.

• aika kiva väite
        Sivustalukija kirjoitti:

Voin kertoa, että tosi mies ei tyydy mihinkään itsesaastutukseen. Se on seksuaalisuudessaan haparoivien pikkupoikien puuhia. Sitä paitsi säännöllisesti harrastettuna onania johtaa mm. kaljuuntumiseen, impotenssiin ja testosteroniarvojen laskuun.

Vakuuttuakseen itsetyydytyksen hyödyttömyydestä kukin voi kokeilla, tyydyttyykö nälkä vatsaa hinkkaamalla.

Aika pitkälle varmaan pelkojesi tuote kun uskot tuollaista. Testosteroniarvoilla ei ole mitään tekemistä itsetyydytyksen kanssa. Kaljuunutminenkin on pitkälle perinnöllistä, ja johtuu sitä paitsi nimen omaan korkeista testoarvoista. Kirjoituksesi ei ole johdonmukainen. Mutta ehkä sinä olet kalju, impotentti ja testoarvosi ovat nollassa ja uskot tämän kaiken johtuvan siitä kun olet harrastanut itsetyydytystä ?

• Minäkin-

jos miehen saisin:hieroisin sitä,hellisin sitä kaiken aikaa..silittelisin,suukottelisin..muuta en vaadi kuin kunnioitusta ja sitä että minua ei saa loukata..enhän itsekään loukkaa..meillä olisi tosi ihanaa..mutta kun sitä miestä EI löydy.

• tärkeämpää
        Sivustalukija kirjoitti:

yksinäiselle ihmiselle kuin onanointi;)))otettais sekin vielä pois:((
        Minä en usko tota tällä syömisellä.Se rentouttaa,helpottaa ja antaa hyvän unen.Kumppani on tietysti ihanin vaihtoehto,mutta kaikkia ei onnista joten eikun menenkin tästä....

• Olen monasti miettinyt samaa.
      Olen tullut siihen lopputulokseen,
      että ihmiset jotka alistavat toisen
      henkisellä tai fyysisellä tasolla,
      "kärsivät" huonosta itsetunnosta ja näin
      ollen ovat todella säälittäviä.
      Silti näistä ihmisistä on parempi pysyä kaukana

• Nimetön

Samaa mieltä Sannan kanssa.Suosittelen sinulle Justina84 jonkinlaisen terapian aloittamista, jo ihan itsesikin takia..vaikka tekstisi saavatkin jo raivon partaalle,ymmärrän,että et ole ihan kunnossa, toisin sanoen ymmärrystä vailla.Toivottavasti saat ELÄMÄN syrjästä kiinni ja saat uusia avartavia näkökulmia ja näin ollen jotain nautintojakin elämääsi.Koska tuolla menolla susta todellakin tulee ääliömagneetti.En pidä kyseisestä sanasta,mutta tällä hetkellä olet juuri sitä.Eli hoida pääsi ja mielesi kuntoon ja muista, että tieto on tietoa ja tunteet tunteita.Tunneälykkyys kunniaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2306
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2269
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      129
      2241
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      134
      2147
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      55
      1772
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1371
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1147
    Aihe