Hei mihin 50 kymppiset sinkut ilmoittelevat itsestään hakiessaan oikeasti seuraa itselleen. Tuntuu, että kaikki deittipaikat on nuorille ja seuraa haetaan tietyssä mielessä. Onko myöskään kukaan keski-ikäinen löytänyt seuraa palstoilta. Olisi tosi kiva löytää toinen ihminen, tässä tapauksessa mies ja vielä kesän kynnyksellä, vaikka itse onkin aika tavallinen ilmestys.
sinkkuilmoitukset
5
820
Vastaukset
- Ajomies
Runsauden pula näyttäisi olevan.
Mies on täysin vapaata riistaa
- ennen mies oli saalistaja, mutta nyt sekin asia on kääntynyt päälaelleen. Naiset saalistavat miestä eikä se ole minusta lainkaan mukavaa olla saalitettavana ! - Kysymyksen edessä
Vastausta en ikävä kyllä tiedä. Olen huomioinut, että jos täällä joku ikäisemme on laittanut aloituksen kyseisestä aiheesta. Vastauksia on ollut tasan nolla. Kait me vaan ollaan niin ikäloppuja. Kelvataan vain vitsin aiheeksi.
- tämänkin
sivuston osana olevan sinkkujen ilmoituksia. Siellä on runsaasti myös tämän ikäistä väkeä. Sopivan löytyminen ei kuitenkaan taida olla sen helpompaa kuin elävässä elämässäkään. Kannattaa kuitenkin tehdä itselleen ja toisellekin selväksi mitä hakee, ettei koko touhu mene hukkaan.
- n52
saanut useita viestejä vaikka en ole ottanut itse ensin yhteyttä yhteenkään,mutta mä olenkin ollut täällä jo viisi kuukautta höpöttämässä joutavia ja ainakin jonkun mielestä muka myös tyrkyllä....=) (SUOMALAINEN MIES MINÄ TÄÄLLÄ!!!!)
Joukkoon mukaan.Täällä on mukavan tuntuisia vapaitakin kulkijoita.
Joku sanoi,että siellä treffijutussa olisi ihan ok.porukkaa,käy vilkaisemassa ja kyllä se onni löytyy,tiedä vaikka joku jo keräisi rohkeutta ottaa sinuun yhteyttä.
Kivat jatkot sinulle ja pidän sulle peukkuja pystyssä! seuraa hakevista en tiedä, mutta pelkkiä vedätyksiä kyllä löytyy Treffit-palstalta. Ainakin naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562708
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262440Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?522349- 1352210
- 591870
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471720- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212