Minä kun olen moneen kertaan maininnut oman ikäni, joka on 50 vuotta, niin nyt kysyisin palstan kaikilta kirjoittajilta ikää. Saas nähdä, miten mielikuvani pettää. :)
Antakaahan tulla numeroita... Kiitos!
Tällainen kysymys
45
2921
Vastaukset
- aatos
Mitä väliä niillä on?
- jorojukka-kukka
Älä kysele.
- aatos
jorojukka-kukka kirjoitti:
Älä kysele.
Ei niillä ole mitään väliä.
- Mies vain
30v
- Sanelma
Olet lähettänyt viestin ilman ainuttakkaan pyttyilyä! Varo aurinkoa :)
- Mies vain
Sanelma kirjoitti:
Olet lähettänyt viestin ilman ainuttakkaan pyttyilyä! Varo aurinkoa :)
vastaapas juttuketjun kysymykseen niin sanoisit sinäkin jotain järkevää...
- cisma
36..
- P.e.p.e.
Minun ikäni sinä tiedätkin ja jos joku ei sitä tiedä, ei mahda mitään.
- jorojukka-kukka
Mistähän minä tiedän ikäsi? Jos olet joskus maininnut, niin en muista. Jotenka saisinko pyytää...
- aatos
Mistähän minä tiedän ikäsi? Jos olet joskus maininnut, niin en muista. Jotenka saisinko pyytää...
voivoi. Et kai vaan unohtanut?
- P.e.p.e.
Kuinka sinä olet voinut sen unohtaa? :
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
Kuinka sinä olet voinut sen unohtaa? :
Veikkaan 35.
- jorojukka-kukka
aatos kirjoitti:
voivoi. Et kai vaan unohtanut?
Vaan laita nyt ikäsi.
- aatos
Vaan laita nyt ikäsi.
en tiedä. en muista syntymääni.
- jorojukka-kukka
aatos kirjoitti:
en tiedä. en muista syntymääni.
No mistäs tiedät että olet yleensä syntynyt?
- P.e.p.e.
Veikkaan 35.
Ota nyt alkuunsa vaikkapa omasta iästäsi vajaa 10 v pois. Tuo 35 oli selkeästi harkittu juttu ja siksipä se ei haittaakaan ;D
- aatos
No mistäs tiedät että olet yleensä syntynyt?
mistä tietää, että on olemassa?
- jorojukka-kukka
aatos kirjoitti:
mistä tietää, että on olemassa?
Päästiin yksimielisyyteen. ;)
- jorojukka-kukka
P.e.p.e. kirjoitti:
Ota nyt alkuunsa vaikkapa omasta iästäsi vajaa 10 v pois. Tuo 35 oli selkeästi harkittu juttu ja siksipä se ei haittaakaan ;D
Olet siis neljäkymppinen tai vähän yli. Olin kokonaan unohtanut, että siitä oli joskus juttua.
- virta
aaaa...
- tuo ikäkysymys
tuntuu olevan vaikeampi kuin miehille - viiskymppiä on useimmille naisille aika vaikea pala - miehillä useimmiten se elämä vasta alkaa. Tosiasiassa niin ei pitäisi olla esim. Argentiinassa on sanonta että tangolaulajaksi aikovan pitäisi ensin täyttää viiskymmpiä - olisi sitten vähän enempi sanottavaa
- muoriska
Nimenomaan naisillahan se elämä vasta alkaa viiskymppisenä, kun on saanut tenavat pois vaivoistaan, ja on aikaa itselleen vaikka kuinka. Ja palkka on jo noussut niin hyväksi, että voi harrastaa mitä vaan haluaa. Terveys on (tähän asti terveenä selvinneillä) erinomainen, ja ennusteessa 50 vuotta lisää hyvää aktiivista elämää.
Tietää muoriska 53v - mariamagda
että väität etteivät naiset saisi edes elää viisikymppisiksi!
Pitäisi varmaan kuolla kolmekymppisenä.
- nuttu
Olen vm-76.
- -Arja24-
Otsikossa kaikki
- Kurre_Orava
Sinun kohdallasi voi todeta, että feminismi selkeästikin pitää todella 'nuorekkaana' ainakin dekadin verran.
Kuten aikaisemminkin todettu olen vm. -68
*Ainoa ero pojilla ja miehillä on lelujen hinta*- ...
On se mukavaa, kun nykyajan mummoillakin on harrastuksensa. Ei tarvitse edes lujaa fysiikkaa eikä mielenkään tarvitse enää olla virkeimmillään. Joskus päänvaivaa aiheuttaa hyväntahtoiset ihmiset, jotka yrittävät huru-mummoa auttaa ja avata ikkunaa todelliseen maailmaan. Nuppi vaan on kuin tietokone tiltissä - informaatioon siellä ei muutoksia voi tehdä, ei lisätä, ei poistaa. Erityisesti soveltaminen on mahdotonta. Ei voi kuin uskoa ja elää fantasiamaailmassaan.
- mariamagda
olisin olemassa olisin 37.
- mariamagda
mariamagda kirjoitti:
mutta hällä väliä.
mariamagda kirjoitti:
Kuinka feministi, jolla on kettuterrierin sisu ja mimosan herkkyys, voisi olla olematta?
Jos olet tullut loukatuksi, olen pahoillani. Hieman sinua sinua vanhempana, uskallan kuitenkin sanoa (vakaumuksen syvällä rintaäänellä) ettei näitä palstakirjoitteluja niin vakavasti kannata ottaa.- Mies vain
mariamagda kirjoitti:
mutta hällä väliä.
naiset vaan sotkee jokapaikan huolimattomuudellaan ja pinnallisuudellaan ja vieläpä viimeistelevät sen piittaamattomuudella, hällä väliä...
- mariamagda
Tittelityy kirjoitti:
Kuinka feministi, jolla on kettuterrierin sisu ja mimosan herkkyys, voisi olla olematta?
Jos olet tullut loukatuksi, olen pahoillani. Hieman sinua sinua vanhempana, uskallan kuitenkin sanoa (vakaumuksen syvällä rintaäänellä) ettei näitä palstakirjoitteluja niin vakavasti kannata ottaa.Aika hauska kuvaus minusta :)
- mariamagda
Mies vain kirjoitti:
naiset vaan sotkee jokapaikan huolimattomuudellaan ja pinnallisuudellaan ja vieläpä viimeistelevät sen piittaamattomuudella, hällä väliä...
Olen määritellytkin joskus itseäni, että olen vähän huolimaton, mutta tarkka... mitä välii...
- j.pukkila
jos sen nyt täytyy vastata, niin se on 17.
- jorojukka-kukka
Jos Pukkila on 17. Voi sinulla sen ikäisiä muksuja olla, mutta kyllä sinä olet jo ikämies. Kommenteistahan tuo paistaa.
Ja Kurrekin on ikäänsä nähden mielipiteiltään ikämiesluokkaa, mutta kaipa tuo fyysinen ikä on sitten niin kuin hän sen sanoo.
Mutta, Pukkila, mikä on oikea ikäsi? 60? - j.pukkila
..esiintymällä j.pukkila-nimellä..
- jorojukka-kukka
j.pukkila kirjoitti:
..esiintymällä j.pukkila-nimellä..
Kertoa ikääsi? Siis sinä oikea herra Pukkila.
- j.pukkila
Kertoa ikääsi? Siis sinä oikea herra Pukkila.
..koska teen selvän eron fyysisen iän ja sosiaalisen iän välille, sitten on vielä tuo persoonallisuuden kehittyneisyyden aste jne, tämä menee siksi vaikeaksi, että on parempi olla filosofeeraamatta..
..mistähän muuten noinkin suuri hajonta kuin 1760 v..?? - pukkila silleen
j.pukkila kirjoitti:
..koska teen selvän eron fyysisen iän ja sosiaalisen iän välille, sitten on vielä tuo persoonallisuuden kehittyneisyyden aste jne, tämä menee siksi vaikeaksi, että on parempi olla filosofeeraamatta..
..mistähän muuten noinkin suuri hajonta kuin 1760 v..??et miehillä kun yläpää on 60 niin alapää on 17 -
naiset on enemmän tasapainossa - niillä on molemmat päät samanikäisiä...... - j.pukkila
pukkila silleen kirjoitti:
et miehillä kun yläpää on 60 niin alapää on 17 -
naiset on enemmän tasapainossa - niillä on molemmat päät samanikäisiä........eikös naisilla ole niitä syklejä, mitenkä ne voi olla tasapainossa..??
..mielestäni nainen muistuttaa kyllä enemmän kuulalaakeria kuin mies, siis on labiilimpi.. - Kurre_Orava
Jos Pukkila on 17. Voi sinulla sen ikäisiä muksuja olla, mutta kyllä sinä olet jo ikämies. Kommenteistahan tuo paistaa.
Ja Kurrekin on ikäänsä nähden mielipiteiltään ikämiesluokkaa, mutta kaipa tuo fyysinen ikä on sitten niin kuin hän sen sanoo.
Mutta, Pukkila, mikä on oikea ikäsi? 60?Jaah, meinaakko, että tarvii olla 'ikämiesluokkaa' jotta arvostaa ja kunnioittaa tiettyjä perinteisiä ideaaleja?
- Occam
37 vuotta
- Mitä häh?
Kai sen tiedät, että vaikka viisikymppinen voi olla parivuotiaan tasolla. Joten jos ihmisiä haluat luokitella, niin iän kautta se todennäköisesti menee pieleen.
...
- Anopin ohje
Anopin ohje miniälleen tämän syntymäpäivänä: Nyt sinun täytyy lisätä vuosi ikääsi, ja olet siis 27. (Miniä täytti 42.)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019