Onko liikaa, jos 22- vuotiaalla tyttösellä on ollut 7 seksikumppania? Miehet kertokaa mielipiteenne. Pidättekö täysin lutkana vai onko kokemus plussaa?
Onko liikaa?
32
2691
Vastaukset
Minusta tuo ainakin kuullostaa suurelta luvulta. Rupeaa ihan mietityttämään miten vauhdikasta elämää pitää elää että noin nopeasti ehtii... Mutta jokainen tyylillään.
Eikä tuollainen varmasti kaikkia miehiä haittaa. Useilla täysin yhdentekevä asia.- aika
kyllä huomaa, että pojulla ei ole ollut elämää takana! Siis seitsämän liikaa?! Mitäs sanotte siitä, että olen naimisissa miehen kanssa joka on saanut yli kolmeltakymmeneltä naiselta? Siinä on kyllä minun mielestäni ainakin puolet liikaa, mutta minkäs teet. Olemme löytäneet toisemme vähän "varttuneempana" joten elämää on jo takana. sukupuolitauti testit tehty ja kumpikin ovat terveitä, rakastamme toisiamme ja se riittää!!
- Asiasta huvittunut
aika kirjoitti:
kyllä huomaa, että pojulla ei ole ollut elämää takana! Siis seitsämän liikaa?! Mitäs sanotte siitä, että olen naimisissa miehen kanssa joka on saanut yli kolmeltakymmeneltä naiselta? Siinä on kyllä minun mielestäni ainakin puolet liikaa, mutta minkäs teet. Olemme löytäneet toisemme vähän "varttuneempana" joten elämää on jo takana. sukupuolitauti testit tehty ja kumpikin ovat terveitä, rakastamme toisiamme ja se riittää!!
Onko sinun elämäsi siis yhtä kuin (irto)seksi?
- ongelmia lukutaidon kanssa?
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Onko sinun elämäsi siis yhtä kuin (irto)seksi?
Siis mieheni on harrastanut nuoruudessaan irtosuhteita. Me olemme pari=naimisissa, emme harrasta irtosuhteita, joten miten elämämme voisi olla yhtä kuin (irto)seksi? HÄH?!
- Asiasta huvittunut
ongelmia lukutaidon kanssa? kirjoitti:
Siis mieheni on harrastanut nuoruudessaan irtosuhteita. Me olemme pari=naimisissa, emme harrasta irtosuhteita, joten miten elämämme voisi olla yhtä kuin (irto)seksi? HÄH?!
"kyllä huomaa, että pojulla ei ole ollut elämää takana!"
Ihan vaan tästä päättelin. Tunnut ajattelevan, että elämä on pelkkää kukasta kukkaan lentelyä. Vai mitä on sitten tämä mystinen "elämä", jota Dekasille ei ole takanaan? - vuotias
Ihan vaan tästä päättelin. Tunnut ajattelevan, että elämä on pelkkää kukasta kukkaan lentelyä. Vai mitä on sitten tämä mystinen "elämä", jota Dekasille ei ole takanaan?niin voisinpa sanoa, että elämää on aikas paljon vielä edessä! Tuskinpa Dekasin seksielämä jää yhteen naiseen.
Ja miten niin minä tunnut ajattelevan, että elämä on pelkästä kukasta kukkaan elämistä? HÄH?!
Minähän kirjoitin mieheni eletystä elämästä en omastani! Onko sinulla ymmärrysvaikeuksia? HÄH?!
Ja mitä tulee minun seksikokemuksiin, niin olen harrastanut sitä mieheni lisäksi viiden muun miehen kanssa ja ikää on minulla aikas paljon enemmän kuin 21. - HUVITTUNUT!!
Ihan vaan tästä päättelin. Tunnut ajattelevan, että elämä on pelkkää kukasta kukkaan lentelyä. Vai mitä on sitten tämä mystinen "elämä", jota Dekasille ei ole takanaan?voisitko siirtyä takavasemmalle siitä koneesi läheisyydestä koska sä tukit itseäs joka paikkaan ja lässytät aina joka tekstille koska sulla on joku ihmeellinen tapa olla pilkun nussijana.Enkä oikee jaksais lueskella sun marinoita enää..
Neiti?täydellinen voisi hankkia elämän missä tapahtuukin jotain ettei ole noin pienet murheet sulla. - Asiasta huvittunut
vuotias kirjoitti:
niin voisinpa sanoa, että elämää on aikas paljon vielä edessä! Tuskinpa Dekasin seksielämä jää yhteen naiseen.
Ja miten niin minä tunnut ajattelevan, että elämä on pelkästä kukasta kukkaan elämistä? HÄH?!
Minähän kirjoitin mieheni eletystä elämästä en omastani! Onko sinulla ymmärrysvaikeuksia? HÄH?!
Ja mitä tulee minun seksikokemuksiin, niin olen harrastanut sitä mieheni lisäksi viiden muun miehen kanssa ja ikää on minulla aikas paljon enemmän kuin 21.Ja jos elämää on "aikas paljon" edessä, niin sitä ei tietenkään ole yhtään takana? Pikkasen heikoilla sun argumentointisi, jos ainoat asiat mihin voit puuttua ovat toisen ikä ja seksikumppanien määrä.
En nyt jaksa mitään rautalankaversiota sulle väsätä, ole ymmärtämättä. - Asiasta huvittunut
HUVITTUNUT!! kirjoitti:
voisitko siirtyä takavasemmalle siitä koneesi läheisyydestä koska sä tukit itseäs joka paikkaan ja lässytät aina joka tekstille koska sulla on joku ihmeellinen tapa olla pilkun nussijana.Enkä oikee jaksais lueskella sun marinoita enää..
Neiti?täydellinen voisi hankkia elämän missä tapahtuukin jotain ettei ole noin pienet murheet sulla.No näyttää sullakin isot ongelmat olevan. Onko joku pakottanut meikäläisen hengentuotoksia ahmimaan? Kyllä ne voi jättää väliin, jos ei maistu.
P.S. Pilkunnussija on muuten yhdyssana. - sähän
Ja jos elämää on "aikas paljon" edessä, niin sitä ei tietenkään ole yhtään takana? Pikkasen heikoilla sun argumentointisi, jos ainoat asiat mihin voit puuttua ovat toisen ikä ja seksikumppanien määrä.
En nyt jaksa mitään rautalankaversiota sulle väsätä, ole ymmärtämättä.se väsynyt ÄMMÄ oot. Huh, huh, onneksi et kuulu kaveripiiriini!! :) Jotain hyvää elämästä heti löytyi aamusta alkaen!!!
- mies
Kait sulla On esittää todistus terveydentilastasi?
Sori, mutta jos tuon tietäisin naisesta niin ei kiinnostais vakavassa mielessä. Tulee mieleen just kaverini kauhukertomus, kun hän oli mennyt kotiinsa niin tämmöinen nainen oli ollut kahden jätkän kanssa yhtäaikaa sängyssä. Kaverini meinas tehdä itsarin ajamalla rekan alle. Onneks ei tehnyt, ei naisten takia kannata henkeään heittää.- Lisette
Aina olen suojautunut ja testit kertovat, että mitään tauteja ei ole. Määrä saattaa vaikuttaa hurjalta, myönnän sen itsekkin, mutta yhden yönjuttuja on vain kaksi. Muut ovat seurustelusuhteita. Aloitin nuorena, 17- vuotiaana.
- mies
Lisette kirjoitti:
Aina olen suojautunut ja testit kertovat, että mitään tauteja ei ole. Määrä saattaa vaikuttaa hurjalta, myönnän sen itsekkin, mutta yhden yönjuttuja on vain kaksi. Muut ovat seurustelusuhteita. Aloitin nuorena, 17- vuotiaana.
No olisit heti kertonut, eihän sitä lasketa jos saman kumppanin kanssa touhutaan, sehän on ihan eri juttu jos tutun kanssa suhteessa harrastetaan seksiä kuin pokataan aina eri kumppani.
- HÄH?!
mies kirjoitti:
No olisit heti kertonut, eihän sitä lasketa jos saman kumppanin kanssa touhutaan, sehän on ihan eri juttu jos tutun kanssa suhteessa harrastetaan seksiä kuin pokataan aina eri kumppani.
Mitäköhän siun päässä liikkuu? Ymmärsitkö nyt, että Lisette on sitten harrastanut vain 7 kertaa seksiä ja aiemmin vedit ihan hatusta, että kun on ollut 7 seksikumppania, niin tottahan tyttö on ihan lutka ja harrastaa ainoastaa irtosuhteita?!
Voi sun elämä! Kummallisia stereotypiota ihmisillä...
- capitan
Eihän 7 vielä paljoakaan ole, mutta toki parempi kuin ei mitään. Todennäköisyys nimittäin on suuri, että tähän joukkoon sisältyy jo osaajiakin. Eli siis parhaassa tapauksessa typy on jo valmiiksi koulutettu ja osaakin ehkä jo jotain.
- ...
voi että kun naurattaa..Enpä viitsi edes omia lukuja tähän pistää..
- Mies_28
On paljon. Jos kolmikymppisellä naisella on tuon verran, niin määrä on ihan siedettävä vielä. Omatpa ovat tieten valintasi. Ei se kaikkia miehiä haittaa, mutta yleensä ne miehet joita se ei haittaa, eivät sitten ole itsekään erityisen sitoutumishaluisia. Lieventävänä asianhaarana on tietenkin se, jos kyseiset kokemukset ovat pitkistä parisuhteista eivätkä merkki horahtavuudesta.
Vastaavan monesti nähneenä sanoisin, että sinulla on muutama vaihtoehto. 1) Et kerro tulevalle miehellesi määrästä. Tässä riskinä huono omatunto tai se, että mies saa selville totuuden eikä anna ikinä anteeksi. 2) Valitset miehen jolle voit kertoa määrän ja varaudut elämäntyyliin jossa myös miehesi 'pitää ovet auki'. 3) Lopetat kevyt kenkäisyyden nyt.
Lopuksi pieni selite feministeille. Naiset jaksavat paasata siitä, että heillä on oikeus irtoseksiin kuin miehilläkin. Niin onkin. Sitä ei kiellä kukaan. Ongelma ei olekaan seksi, vaan arvostus. Yhteiskunnassa arvostetaan asioita joissa onnistuminen on haastavaa. Naisille seksin saaminen on helppoa, miehiltä se vaatii yritystä. Rumakin nainen voi maalata naamansa ja olla varma, että joku känninen mies baarissa on valmis harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Mies taas voi yrittää koko illan vongata naisia mutta ei silti saa yhtään. Seksiä ei pidä erottaa muista fyysisistä suoritteista, kuin se olisi jotain maagista. Ihan samoin esim. urheilussa jos nainen voittaa miehen fyysisesti raskaassa lajissa, häntä ihaillaan. Miehen voittaessa häntä lähinnä säälitään siitä, että hän kilpailee itseään fyysisesti heikompien kanssa.- joo
uskomatonta!
Kuule 7 ei ole vielä mitään,pitäskö naisen muka jos on sinkku niin olla "elämättä" ja oottaa vaa et prinssi uljas astuu esiin?
Ei todellakaan.
Nyt eletään 2000lukua joten tervetuloa tänne!
Ja sitäpaitsi kuka hullu lähtee kertomaan jolleki miehelle kenen kaa haluaa olla/tai harrastaa VAAN seksiä,kuinka monta seksikumppanii on ollut? Ei kukaan.Sehän ois todella tyhmää.Ei itelle ole ainakaan ikinä tullut edes mieleen moinen.
Eli tytölle tiedoksi,että sen ku teet mitä haluat ja oot niin monen kaa ku haluut,välittämättä muista.7 seksikumppania ei ole paljon.. mitä sitten kuinka monta on ollut,pitäähän sitä saada kokemusta. - Mies_28
joo kirjoitti:
uskomatonta!
Kuule 7 ei ole vielä mitään,pitäskö naisen muka jos on sinkku niin olla "elämättä" ja oottaa vaa et prinssi uljas astuu esiin?
Ei todellakaan.
Nyt eletään 2000lukua joten tervetuloa tänne!
Ja sitäpaitsi kuka hullu lähtee kertomaan jolleki miehelle kenen kaa haluaa olla/tai harrastaa VAAN seksiä,kuinka monta seksikumppanii on ollut? Ei kukaan.Sehän ois todella tyhmää.Ei itelle ole ainakaan ikinä tullut edes mieleen moinen.
Eli tytölle tiedoksi,että sen ku teet mitä haluat ja oot niin monen kaa ku haluut,välittämättä muista.7 seksikumppania ei ole paljon.. mitä sitten kuinka monta on ollut,pitäähän sitä saada kokemusta.Jos mielestäsi ilman irtosuhteita eläminen ei ole elämistä, niin turhaa edes keskustelemme - arvomaailmasi ei siitä muutu. Olen mies enkä ole harrastanut irtosuhteita, silti olen onnellinen ja koen elämäni rikkaaksi. Jos elämänfilosofia on hedonismi, niin seksiä parempaa nautintoa voi saada tuhannella muullakin tavalla.
En ole vielä onnistunut keksimään mitä ainutlaatuista on irtosuhteiden täyttämässä elämässä. Oman kokemukseni perusteella naiset jotka niitä harrastavat, menettävät kyvyn kestävään parisuhteeseen. He kyynistyvät, miehen pitää olla täydellinen ennenkuin hän kelpaa, ja useimmiten se johtaa katkeraan vanhuuteen. Kolmikymppisenä nainen huomaa, että kaikki parhaat miehet ovat menneet jo aikoja sitten, eikä omakaan vartalo ole enää joka miehen unelma.
Viittauksesi 2000-lukuun on lähinnä huvittava. Sanoit sen kuin ihmiset olisivat vihdoin muuttuneet avomielisimmäksi seksiä kohtaan. Näinhän toki onkin, mutta ilmiö ei suinkaan liity nykyaikaan. Suhtautuminen seksiin vaihtelee vuosikymmenittäin. 60-70-luvuilla vapaamielisyys oli vallassa, 80-90-luvuilla se taas katosi. Samoin jos tarkastelemme historiaa pitemmällä aikavälillä, niin huomaamme kuinka vapaamielisyys on tehnyt jatkuvaa aaltoliikettä. Voisin vaikka vannoa, että 20v päästä, kun olet aikuinen, kadut rietasta nuoruuttasi. - nautiskelija
Mies_28 kirjoitti:
Jos mielestäsi ilman irtosuhteita eläminen ei ole elämistä, niin turhaa edes keskustelemme - arvomaailmasi ei siitä muutu. Olen mies enkä ole harrastanut irtosuhteita, silti olen onnellinen ja koen elämäni rikkaaksi. Jos elämänfilosofia on hedonismi, niin seksiä parempaa nautintoa voi saada tuhannella muullakin tavalla.
En ole vielä onnistunut keksimään mitä ainutlaatuista on irtosuhteiden täyttämässä elämässä. Oman kokemukseni perusteella naiset jotka niitä harrastavat, menettävät kyvyn kestävään parisuhteeseen. He kyynistyvät, miehen pitää olla täydellinen ennenkuin hän kelpaa, ja useimmiten se johtaa katkeraan vanhuuteen. Kolmikymppisenä nainen huomaa, että kaikki parhaat miehet ovat menneet jo aikoja sitten, eikä omakaan vartalo ole enää joka miehen unelma.
Viittauksesi 2000-lukuun on lähinnä huvittava. Sanoit sen kuin ihmiset olisivat vihdoin muuttuneet avomielisimmäksi seksiä kohtaan. Näinhän toki onkin, mutta ilmiö ei suinkaan liity nykyaikaan. Suhtautuminen seksiin vaihtelee vuosikymmenittäin. 60-70-luvuilla vapaamielisyys oli vallassa, 80-90-luvuilla se taas katosi. Samoin jos tarkastelemme historiaa pitemmällä aikavälillä, niin huomaamme kuinka vapaamielisyys on tehnyt jatkuvaa aaltoliikettä. Voisin vaikka vannoa, että 20v päästä, kun olet aikuinen, kadut rietasta nuoruuttasi.aika kuivaa toi sun teksti, vois kunnon pano tehdä hyvää
- raimo s.
"Rumakin nainen voi maalata naamansa ja olla varma, että joku känninen mies baarissa on valmis harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Mies taas voi yrittää koko illan vongata naisia mutta ei silti saa yhtään."
Jaahans. Kyllä mieskin voi olla varma, että saa seksiä, jos rahaa riittää tai nainen on ruma tai kännissä. Ja vaikka mies olisi kännissä, niin mikä tahansa suohirviö ei todellakaan kelpaa hänelle. Kyllä naisetkin voivat yrittää iskeä miehiä eivätkä siltikään saa yhtäkään!
Varsinaista kilpailua ei käydä miesten ja naisten välillä. Todellinen kisa on naisten keskinäinen taistelu siitä, ketkä saa varakkaimmat ukot. Eli: miehet ei kilpaile naisten kanssa. - Mies_28
nautiskelija kirjoitti:
aika kuivaa toi sun teksti, vois kunnon pano tehdä hyvää
Kuten sanoin, 20 vuotta. Tosin viimeisen viestisi jälkeen en olisi varma riittääkö sekään. Kaikki eivät viisastu koskaan, eikä siinä ole mitään vikaa, kunhan eivät tee lapsia.
- Tytsy
Riippuen siitä onko kaikki yhdenillan juttuja, tunteettomia panoja, pitempiä suhteita vai sulkien keräilyä, vaikka mitä väliä silä oikeesti on?
Näin tautisena aikana ylläreitä voi ilmaantua jälkikäteenkin, ja mietä enemmän partnereita sitä suurempi vaara.
Itse edustan sitä toista ääripäätä eli seksikumppaneita on tasan yksi ja ikää tänä vuonna tulee mittariin 30! ja tiettekös mitä? Olen ylpeä tästä saavutuksesta!!!!!
- kokemus
kyllä on taas tekopyhää porukkaa liikentees!! Ota Lisette iha rauhas! 7 EI TOD OLE PALJON! =D kokemus on aina plussaa! ;) itse en ikinä ottais kokematonta kumppania! ei jaksa aina opettaa kaikkea kädestä pitäen... itse olen 28v,ja seksikumppaneita ollu 120-140...nykyään onnellisena(ja tyydyttyneenä) parisuhteessa!
- _Fanny*
Kuulostaa melkein kerskumiselta...säälittävää sinänsä. Itse haluaisin jättää ainakin puolet pois..olen 22 ja noin 40 miestä on...kokemus on aina plussaa mutta ei niistä aina kartu "kokemusta"
- naisen mielipide
No ei todellakaan ole musta paljon, tämä tosin on naisen mielipide. Itselläni oli tuon verran 17-vuotiaana.
- ................
Olen sitten varmaan melkoinen huora, koska olen kaksikymppinen ja kumppaneita on ollut noin 15.
En silti pidä itseäni huonona, koska parisuhteessa, en muita miehiä kyllä vilkuile..ihan sama mulle mitä ajattelette ja koska olen tuon asenteen miehissä huomannut, en aio kertoa tulevalle seurustelukumppanilleni todellista lukumäärää..se on varmaan se pari, minkä mies vielä hyväksyy ilman mustasukkaisuuskohtauksia ja huorittelua. Ihan vaan tiedoksi miehet, että kovinkaan moni nainen ei paljasta kysyttäessä todellista lukumäärää. Jos nainen on hyvännäköinen ja haluttava niin lisätkää suosiolla nolla perään..
ja tiedoksi, seurustelin 2,5 vuotta, enkä pettänyt kertaakaan! - M76 (0-Mittarissa :()
Ei sillä määrällä tai kokemukselle ole väliä. Olisit voinnut vastata myös itse omaan kysymykseesi.
soppeli määrä (jos sillä nyt ylipäänsä on mitään merkitystä).Tosin kyl mä oon huomannu nyt kun oon pelleilly tän yhen eukon kans joka ei oo ollu kovin nuuka tavarastaan et kyllä se perkele vaivaa mua vaikka täs oollaan hälläväliä meiningillä liikenteessä,heti kun joku jätkä tulee jututtaan häntä baarissa niin mieleen tulee et joo toi on varmaan yks niistä monista.
- Lisette
Luojan kiitos kaikki eivät pidä mua ihan lutkana :) Kun tosiaan en sitä ole. Kuten siis jo aiemmin sanoin suurin osa kumppaneista on ollut pidempiä suhteita.
Mutta oli mielenkiintoista kuulla ihmisten mielipiteitä asiasta. Maailmaan mahtuu monenlaisia.. :)
- 36 ja
9 miestä ollut. Niistä valitettavasti 6 yhdenillan juttua eikä muissakaan kehumista. Mutta kuten nämä miehet täällä asiantuntevasti sanoo, niin ruma nainen joutuu tyytymään siihen mitä saa. Ja nyt on jo kohta 3 vuotta kun viimeksi saanut, joten mieli tekisi! Mutta inhoan yhdenillan juttuja, joten ilman se on kestettävä. Eikä vakituisesta ole toiveitakaan.
- luonnonlapsi
Ei todellakaan ole liikaa. Mikään määrä seksikumppaneita ei ole liikaa. Yrittäkää nyt hyvät ihmiset vapautua ahdasmielisistä patriarkaalisista moraalikäsityksistä ja tutustua vapaan seksin iloihin. Ihminen on luotu nussimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039