Faktaa

Minä

kun kerran miehet yleistävät, että naiset eivät osaa ajaa, naiset kuuluvat kotiin hellan ääreen, naiset ei sais olla johtajina, naiset on panopuita ja mitä lie muuta niin minäkin yleistän:

-kaikki miehet pettää, enemmän ku naiset
-kaikki miehet raiskaa
-kaikki miehet hakkaa
-miehet on tunteettomia
-miehet on tyhmempiä
-miehet ajaa kuin hullut
-miehet on huonoja sängyssä
-miehet on rumia
-miehet ei osaa puhua
-miehet esittää
-miehet on raukkoja
-miehet on yksinkertaisia
-miehet on ennalta-arvattavia
Lista jatkuisi vielä, mutta en viitsi kirjoittaa, koska siitä ei ole mitään hyötyä, koska miehet on niin tyhmiä etteivät koskaan lakkaa valittamasta siitä, että naisista ei ole mihinkään. Toisin sanoen, se mitä juuri kirjoitin, on turhaa, koska miehet on niin IDIOOTTEJA

41

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Onko nyt hyvä?

• Minä

Kunhan miehetkin tajuaa lopettaa.

• Bönö-Rame

Mitä tähänkin pitäisi sanoa.............

• jaina

sillä kuvailemasi matalaotsaiset väkisinmakaajat ovat aina pelänneet minua kuin ruttoa, enkä ole juuri tavannut muita kuin asiallisia, hyväsydämisiä, inhimillisiä miehiä, jotka osaavat keskustella, joista tavaoittaa ihmisen.

• Perustelija

-kaikki miehet pettää, enemmän ku naiset = PAKKO PETTÄÄ JOS MUIJA ON RUMA FEMAKKO
      -kaikki miehet raiskaa = TUSKIN KUKAAN SENTÄÄN RUMAA FEMAKKOA RAISKAA. TÄMÄ ON SITÄ FEMAKON FANTASIAA
      -kaikki miehet hakkaa = NORMAALI REAKTIO KUN ON KUUNNELLUT SITÄ FEMINISTISTÄ JÄKÄTYSTÄ
      -miehet on tunteettomia = FEMAKKOA KOHTAAN ON VAIKEA OSOITTAA TUNTEITA. EI AINAKAAN LÄMPIMIÄ.
      -miehet on tyhmempiä = TYHMÄÄHÄN SE ON, JOS ON FEMAKON MUIJAKSI HUOLINUT.
      -miehet ajaa kuin hullut = TOTTA
      -miehet on huonoja sängyssä = SE, ETTÄ ON PYSTYNYT MENEMÄÄN FEMAKON KANSSA SÄNKYYN ON JO SAAVUTUS SINÄNSÄ. EN VOISI MITENKÄÄN KUVITELLA ETTÄ RUMA FEMAKKO SAISI MIEHESTÄ MITÄÄN IRTI SÄNGYSSÄ.
      -miehet on rumia = ON ON
      -miehet ei osaa puhua = MITÄ HYÖTYÄ FEMAKOLLE ON EDES YRITTÄÄ PUHUA.
      -miehet esittää = JOS ON SÄNKYYN ASTI FEMAKON KANSSA MENNYT, ON PAKKO OLLUT ESITTÄÄ JO ITSELLEENKIN.
      -miehet on raukkoja = ONKO SE RAUKKAMAISTA, JOS EI RUMISTA FEMAKOISTA VÄLITÄ????
      -miehet on yksinkertaisia = TOTTA, FEMAKOT OVAT KOOLTAAN YLEENSÄ KAKSINKERTAISIA MIEHEEN VERRATTUNA.
      -miehet on ennalta-arvattavia = TOTTA TÄMÄKIN, ENNALTA VOI ARVATA, ETTÄ MIES JÄTTÄÄ RUMAN FEMAKON.
      - miehet ovat idiootteja = PAKKO OLLA IDIOOTTI, JOS FEMAKON NAI

• jorojukka-kukka

Sinulla on pitkälle kehittynyt feministifobia. Käy lääkärissä ja äkkiä. Alat olla vaarallinen ympäristöllesi.

• Käsittämätön femakko
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Sinulla on pitkälle kehittynyt feministifobia. Käy lääkärissä ja äkkiä. Alat olla vaarallinen ympäristöllesi.

Jospa nuo kommentit ovat kirjoitettu isoilla kirjaimilla siksi, että ne erottuisivat alkuperäisistä mielipiteistä.

• jorojukka-kukka
        Käsittämätön femakko kirjoitti:

Jospa nuo kommentit ovat kirjoitettu isoilla kirjaimilla siksi, että ne erottuisivat alkuperäisistä mielipiteistä.

Suoraa feministifobiaa, eikä mitään mielipiteitä. Rankkaa provoa ja kaikenlisäksi erittäin ala-arvoista sellaista.

• Käsittämätön femakko

Suoraa feministifobiaa, eikä mitään mielipiteitä. Rankkaa provoa ja kaikenlisäksi erittäin ala-arvoista sellaista.

Samaa tasoa kuin alkuperäinenkin viesti. Eivätkä nuo sinunkaan kommenttisi paljon tasoa nostanut.

• jorojukka-kukka
        Käsittämätön femakko kirjoitti:

Samaa tasoa kuin alkuperäinenkin viesti. Eivätkä nuo sinunkaan kommenttisi paljon tasoa nostanut.

Tietyn tasoiseen kommenttiin vastaan sen velvoittamalla tasolla. Ei helmiä si... :)

• Minä olen mies ja pyrin välttämään yleistyksiä kuin ruttoa! Kehtaatkin mokoma yleistää kaikki miehet yleistäviksi. Ja vielä naisten suhteen muka! Suomessa! Jos suomalaisilla miehillä nyt jotain yleisiä yleistyksiä naisista on, niin kyllä ne ovat satavarmasti pääasiassa positiivisia. Kenties se ei tältä oudolta palstalta hyvin ilmene, koska täällä näyttää hyörivän miesten edustajina pääasiassa sovinisti-sekopäitä jotka esittävät idiootismiansa muka yleisinä kaksilahkeisten mielipiteinä.

Siis... Minulla ei ainakaan ole lainkaan noita listaamiasi mielipiteitä! Ja olen varsin vihainen että kehtaat moista väittää...

- Naiset osaavat ajaa. Kaikki tuntemani todella huonot ja asennevammaiset kuskit ovat miehiä.

- Tuota "hellan ääreen" ilmaisua en ole koskaan miehen suusta tosi-mielellä lauottuna kuullut. Oletko sinä? Tuollainen ajattelu on kuollut miesten mielistä siinä 50- ja 60-lukujen taitteessa.

- Minulla ei ole mitään naisjohtajia vastaan. En tunne ketään joka vastustaisi naisten mahdollisuuksia työskennellä johtavassa asemassa. Muistan kyllä kuinka armeijassa yksi alokas oli närkästynyt kun piti totella naispuolista alikersanttia, mutta muita vastaavia tapauksia ei tule mieleen.

- Naiset panopuita? Itse vastustan kevytkenkäisiä seksisuhteita sukupuolesta riippumatta. Naisia tulee arvostaa ja vain pöksyihin pyrkivät miehet ovat idiootteja koska eivät tiedä mitä menettävät kun eivät pyri muodostamaan kunnon ihmissuhteita.

Sitten noista mies-yleistyksistä... Noh katotaas...

- Itse en ole koskaan pettänyt. Muistan myös lukeneeni tutkimuksissa todettaneen että Suomessa naiset pettävät miehiä useammin.

- En ole koskaan raiskannut ketään, enkä tavannut ketää raiskaaja-miestä tahi raiskattua naista eläessäni.

- En ole koskaan naista lyönyt, miehiäkin vain ala-asteella.

- Itse ainakin olen aika tunteellinen otus. Itken elokuville hieman liikaakin ja olen parisuhteessani aina se romanttisia eleitä tekevä osapuoli, kun tuota tyttöystävää ei sellainen romanttinen höpsötys juurikaan kiinnosta. Itseäni kylläkin.

- Idioottimaiset ajotavat ovat kyllä yleinen miesten ongelma. Mutta ainakin itse pyrin tiedostamaan liikenteen olevan joukkuelaji ja pitämään säännöistä kiinni.

- Huonoja sängyssä? Noh, niinpä kai. Itse ainakin olen, kun ei ole noita irtosuhteita tai yhden-yön-juttuja tullut koskaan kokeiltua, niin on kokemus aika nollissa. Voisitte te naiset koittaa vähän opastaa.

- Ruma myönnän olevani. Olen tässä jo jonkin aikaa pyrkinyt korjaamaan asianlaitaa nostelemalla puntteja, mutta ei tuo vielä näytä juuri tehonneen.

- Kehtaan väittää osaavani puhua. Useallakin kielellä. Ani-harvoin olen sanaharkan hävinnyt ja yleensä sivallan sanani säilällä varsin vinhasti jos tarvetta ilmenee.

- Itse pyrin esittämään komeaa kampaamalla hiukseni kerran päivässä. Siihen se sitten jääkin, minun esitykseni. Naiset taas meikkaavat, maalaavat, föönäävät ja puuteroivat korkokenkineen ja push-up -rintsikoineen jokseenkin useammin kuin miehet. Esittämisen kehtaan väittää olevan enemmänkin naisellinen ominaisuus, varsinkin täällä Suomessa, jossa miehisyyteen liitetään rehti suoraselkäinen rehellisyys esimerkillisenä ominaisuutena.

- Myönnän olevani melkoinen raukka. Vältän väkivaltaa jos suinkin pystyn, koska isäni näin minut opetti kun olin pieni. Tästä johtuen on tuota edellämainittua sanan maagista säilää tullut heilutettua huomattavasti enemmän kuin nyrkkejä.

- Kukaan ihminen ei ole yksinkertainen. Ihminen jo perusolemukseltaan ja mieleltään on suorastaan käsittämättömän monimutkainen ja monitahoinen olento. Jos viittaat älylliseen vajavaisuuteen, niin itse ainakin kehtaan väittää olevani tyydyttävän älykäs otus. Tykkään väitellä, tutkia filosofiaa ja lukea kirjallisuutta. Mikään neropää en ole, mutta tulen toimeen.

- Ennalta-arvattavuuttani en osaa kommentoida koska kukaan ei ole minulle koskaan kertonut mitä minusta ennalta ovat arvanneet. En seuraa muiden ihmisten tekoja sellaisella mielenkiinnolla, että tuntisin tarvetta alkaa arvailemaan mitä he tulevat tekemään.

Ikuna päivänä en ole väittänyt, etteikö naisista ole mihinkään. En ole moisia väitteitä muilta miehiltäkään kuullut. Kiellän myös olevani idiootti.

- Dekas

• jorojukka-kukka

Pari huomionarvoista seikkaa tuli mieleeni. Puhumisen osaaminen, sanaharkan voittaminen ja sanan säilällä sivaltelu ovat eri asioita. Jos pyrimme vain voittoon väittelyissä, on varmaa, että se on tuhoisaa kaikissa ihmissuhteissa. Itse pyrin selvittämään asioita, pyrin kompromisseihin ja molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen. Hetkellinen voitto on pidemmän tähtäimen häviö.

Ja toinen joka kiinnitti huomioni on se, että sanoit ettet ole tavannut raiskaajaa ja raiskattua. On paljon mahdollista, että ihmiset eivät puhu näistä ikävistä asioista. Suomalainen on hillityn pidättyväinen, paitsi vahvassa humalassa jossa höpäjää kaikki ulos.

• Huutava femakko

Pari huomionarvoista seikkaa tuli mieleeni. Puhumisen osaaminen, sanaharkan voittaminen ja sanan säilällä sivaltelu ovat eri asioita. Jos pyrimme vain voittoon väittelyissä, on varmaa, että se on tuhoisaa kaikissa ihmissuhteissa. Itse pyrin selvittämään asioita, pyrin kompromisseihin ja molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen. Hetkellinen voitto on pidemmän tähtäimen häviö.

Ja toinen joka kiinnitti huomioni on se, että sanoit ettet ole tavannut raiskaajaa ja raiskattua. On paljon mahdollista, että ihmiset eivät puhu näistä ikävistä asioista. Suomalainen on hillityn pidättyväinen, paitsi vahvassa humalassa jossa höpäjää kaikki ulos.

"Itse pyrin selvittämään asioita, pyrin kompromisseihin ja molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen."

"Sinulla on pitkälle kehittynyt feministifobia. Käy lääkärissä ja äkkiä. Alat olla vaarallinen ympäristöllesi."

Näin se meidän JJK hakee kompromisseja....

• jorojukka-kukka
        Huutava femakko kirjoitti:

"Itse pyrin selvittämään asioita, pyrin kompromisseihin ja molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen."

"Sinulla on pitkälle kehittynyt feministifobia. Käy lääkärissä ja äkkiä. Alat olla vaarallinen ympäristöllesi."

Näin se meidän JJK hakee kompromisseja....

Tiesin kyllä mitä tähänkin viestiini tullaan vastaamaan, mutta en viitsinyt tarkentaa, koska kaikki tavallisella älyllä varustetut lukijat ymmärtävät mitä tarkoitin.

Ei täällä palstalla ole tilaa tiettyjen kirjoittajien kanssa kompromisseihin. Voisin vastata sinulle nyt erittäinkin kärjekkäästi, mutta en viitsi tällä kerralla.
        Tyydyn vain toistamaan itseni

omat kannanottoni riippuvat aina siitä, MINKÄLAISEEN viestiin ne ovat vastaus.

• Huutava femakko

Tiesin kyllä mitä tähänkin viestiini tullaan vastaamaan, mutta en viitsinyt tarkentaa, koska kaikki tavallisella älyllä varustetut lukijat ymmärtävät mitä tarkoitin.

Ei täällä palstalla ole tilaa tiettyjen kirjoittajien kanssa kompromisseihin. Voisin vastata sinulle nyt erittäinkin kärjekkäästi, mutta en viitsi tällä kerralla.
        Tyydyn vain toistamaan itseni

omat kannanottoni riippuvat aina siitä, MINKÄLAISEEN viestiin ne ovat vastaus.

"Voisin vastata sinulle nyt erittäinkin kärjekkäästi, mutta en viitsi tällä kerralla."

Et viitsi vai et pysty? Odotan kärjekästä vastaustasi, nyt kun olet mainostanut siihen kykeneväsi.

• jorojukka-kukka kirjoitti:

Toki osaan puhua. Mainitsin nuo säilän sivallukset ainostaan koska ketjun aloittaja haukkui miehet puhukyvyttömiksi naistenhakkaajiksi. Halusin painottaa olevani varsin keskustelukukuinen pasifisti joka omaa täysin väkivallattoman, säyseän luonteen. Halusin siis tähdentää että puollustaudun uhkaavissa tilanteissa mieluummin sanoin, en teoin.

Ja tokihan seksuaalirikokset ovat asia josta ei mielellään puhuta. Mutta rohkenen olettaa, että jos "kaikki miehet raiskaa" väite pitäisi paikkansa, minunkin korviini olisi edes joskus kantautunut juttua raiskauksen tapahtuneen. Raiskauksista olen kuitenkin lukenut vain iltapäivälehtien lööpeissä. Kenties pyörin väärissä (oikeissa?) porukoissa, kun en näistä raiskauksista kuule.

Kenties se on tosiaan niin, että vain humalassa näistä asioista puhutaan. En itse baareissa käy ja juon viinaksiakin harvakseltaan ja silloinkin vain pienellä kaveriporukalla joten kaippa se siihen kaatuu...

- Dekas

• jorojukka-kukka
        Huutava femakko kirjoitti:

"Voisin vastata sinulle nyt erittäinkin kärjekkäästi, mutta en viitsi tällä kerralla."

Et viitsi vai et pysty? Odotan kärjekästä vastaustasi, nyt kun olet mainostanut siihen kykeneväsi.

Etteikö ihminen kykene kärjekkäisiin kommentteihin. Vaikeampaa on ehdottomasti jättää kärjekkäät kommentit kirjoittamatta ja tyytyä jättämään aloitukset/viestit omaan arvoonsa. Ehkäpä tosi provokatoorisiin räpellyksiin kannattaisi olla vastaamatta mitään. Siinä ne sitten yksikään olla jököttäisivat avauksiana 0-vastauksineen. Ehkäpä jossakin vaiheessa porokirjoittaja tajuaisi, että on nähtävä vähän enemmän vaivaa asioiden esille tuomiseen, jotta saa ihmiset edes vastaamaan, saati luulemaan, että provo on todellinen mielipide. Onkohan se muuten? Onko syvästi katkeroituneen ihmisen näppäimistöstä lähtevä, muiden provoiksi luulemia, sittenkin krjoittajan todellinen mielipide. Tiedä sitten, miten on.

• jorojukka-kukka
        Dekas kirjoitti:

Toki osaan puhua. Mainitsin nuo säilän sivallukset ainostaan koska ketjun aloittaja haukkui miehet puhukyvyttömiksi naistenhakkaajiksi. Halusin painottaa olevani varsin keskustelukukuinen pasifisti joka omaa täysin väkivallattoman, säyseän luonteen. Halusin siis tähdentää että puollustaudun uhkaavissa tilanteissa mieluummin sanoin, en teoin.

Ja tokihan seksuaalirikokset ovat asia josta ei mielellään puhuta. Mutta rohkenen olettaa, että jos "kaikki miehet raiskaa" väite pitäisi paikkansa, minunkin korviini olisi edes joskus kantautunut juttua raiskauksen tapahtuneen. Raiskauksista olen kuitenkin lukenut vain iltapäivälehtien lööpeissä. Kenties pyörin väärissä (oikeissa?) porukoissa, kun en näistä raiskauksista kuule.

Kenties se on tosiaan niin, että vain humalassa näistä asioista puhutaan. En itse baareissa käy ja juon viinaksiakin harvakseltaan ja silloinkin vain pienellä kaveriporukalla joten kaippa se siihen kaatuu...

- Dekas

Ymmärsin kyllä viestisi, vaikka vähän tarkentelin. :) Muuten eivät kaikki miehet raiskaa. Ei tokikaan.

• Porokirjoittaja

Etteikö ihminen kykene kärjekkäisiin kommentteihin. Vaikeampaa on ehdottomasti jättää kärjekkäät kommentit kirjoittamatta ja tyytyä jättämään aloitukset/viestit omaan arvoonsa. Ehkäpä tosi provokatoorisiin räpellyksiin kannattaisi olla vastaamatta mitään. Siinä ne sitten yksikään olla jököttäisivat avauksiana 0-vastauksineen. Ehkäpä jossakin vaiheessa porokirjoittaja tajuaisi, että on nähtävä vähän enemmän vaivaa asioiden esille tuomiseen, jotta saa ihmiset edes vastaamaan, saati luulemaan, että provo on todellinen mielipide. Onkohan se muuten? Onko syvästi katkeroituneen ihmisen näppäimistöstä lähtevä, muiden provoiksi luulemia, sittenkin krjoittajan todellinen mielipide. Tiedä sitten, miten on.

"Siinä ne sitten yksikään olla jököttäisivat avauksiana 0-vastauksineen."

Tuo päivä ei taida olla ihan lähellä, kun katselee tämän päivän lukijamääriä... Et pysty olemaan vastaamatta lukemattomuudesta puhumattakaan... Eikä pysty muutkaan.

"Onko syvästi katkeroituneen ihmisen näppäimistöstä lähtevä, muiden provoiksi luulemia, sittenkin krjoittajan todellinen mielipide. Tiedä sitten, miten on."

Tottakai ne ovat todellisia mielipiteitä. Itse pidät provoina kaikkea, mitkä eivät vastaa omaa käsitystäsi. Mistäköhän tuon katkeruuden keksit. Feministit ne katkeria asemaansa taitavat olla. Jos tilanne olisi toisinpäin tuskin koko palstaakaan olisi, vai olisiko?

• Tilastollinen

Ymmärsin kyllä viestisi, vaikka vähän tarkentelin. :) Muuten eivät kaikki miehet raiskaa. Ei tokikaan.

Raiskauksesta fantasioivia naisia on enemmän kuin raiskaavia miehiä. Mistä sekin sitten kertoo...

Aika harvoin nämä ääripäät kuitenkaan kohtaavat...

• jorojukka-kukka
        Tilastollinen kirjoitti:

Raiskauksesta fantasioivia naisia on enemmän kuin raiskaavia miehiä. Mistä sekin sitten kertoo...

Aika harvoin nämä ääripäät kuitenkaan kohtaavat...

Ovat kaksi eri asiaa.

• jorojukka-kukka
        Porokirjoittaja kirjoitti:

"Siinä ne sitten yksikään olla jököttäisivat avauksiana 0-vastauksineen."

Tuo päivä ei taida olla ihan lähellä, kun katselee tämän päivän lukijamääriä... Et pysty olemaan vastaamatta lukemattomuudesta puhumattakaan... Eikä pysty muutkaan.

"Onko syvästi katkeroituneen ihmisen näppäimistöstä lähtevä, muiden provoiksi luulemia, sittenkin krjoittajan todellinen mielipide. Tiedä sitten, miten on."

Tottakai ne ovat todellisia mielipiteitä. Itse pidät provoina kaikkea, mitkä eivät vastaa omaa käsitystäsi. Mistäköhän tuon katkeruuden keksit. Feministit ne katkeria asemaansa taitavat olla. Jos tilanne olisi toisinpäin tuskin koko palstaakaan olisi, vai olisiko?

Feminismi on kuoleman filosofia -avaus, eikä yhtään viestiä.

Kyllä tuo miesten katkeruus naisia kohtaan ja koko elämää kohtaan huokuu palstalla todellisena. Kaikki vaikeudet kaadetaan naisten niskaan. Oma riittämättömyys, maanpuolustuksen haluttomuus, huono menestyminen koulussa ja työelämässä poikii tänne pari sataa viestiä päivittäin. Palstan miehet ovat varsinaisia vätyksiä rutinoineen harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Kaikki kunnia kuitenkin poikkeuksille.

• Kurre_Orava

"
        Itse pyrin selvittämään asioita, pyrin kompromisseihin ja molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen.
        "
        DilipiDappi sanoo Rölli ja jatkaa, että narraminen on rumaa.

Jörö hyi, kaikki eivät ehkä ymmärrä tuota lausettasi omintakeiseksi huumoriksi.

Minusta toki eräs päivän paraita Örähdyksiä. :D

• Porokirjoittaja

Feminismi on kuoleman filosofia -avaus, eikä yhtään viestiä.

Kyllä tuo miesten katkeruus naisia kohtaan ja koko elämää kohtaan huokuu palstalla todellisena. Kaikki vaikeudet kaadetaan naisten niskaan. Oma riittämättömyys, maanpuolustuksen haluttomuus, huono menestyminen koulussa ja työelämässä poikii tänne pari sataa viestiä päivittäin. Palstan miehet ovat varsinaisia vätyksiä rutinoineen harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Kaikki kunnia kuitenkin poikkeuksille.

"Feminismi on kuoleman filosofia -avaus, eikä yhtään viestiä."

Se olikin tosi "ammattitaitoinen" provo, kun itse viesti ei siältänyt mitään. Jos siitä saat itsellesi esimerkin, että provot eivät tehoa, niin onnea vain.

"Kaikki vaikeudet kaadetaan naisten niskaan. Oma riittämättömyys, maanpuolustuksen haluttomuus, huono menestyminen koulussa ja työelämässä poikii tänne pari sataa viestiä päivittäin."

Mistä sä tuon keksit vai aloitko kostoksi provoilemaan? Tänne palstalle kirjoittavat miehet saavat nautintoa tiukkapipoisten, huumorintajuttomien, tosikoiden femakoiden vastauksista, joita sinäkin onneksemme viljelet jatkuvasti. Ilman sinunlaisia ei täällä olisi minunlaisia. Kiitos sinulle siitä, äläkä koskaan luovuta.

• Kurre_Orava

Se olikin tosi "ammattitaitoinen" provo, kun itse viesti ei siältänyt mitään. Jos siitä saat itsellesi esimerkin, että provot eivät tehoa, niin onnea vain.

"Kaikki vaikeudet kaadetaan naisten niskaan. Oma riittämättömyys, maanpuolustuksen haluttomuus, huono menestyminen koulussa ja työelämässä poikii tänne pari sataa viestiä päivittäin."

Mistä sä tuon keksit vai aloitko kostoksi provoilemaan? Tänne palstalle kirjoittavat miehet saavat nautintoa tiukkapipoisten, huumorintajuttomien, tosikoiden femakoiden vastauksista, joita sinäkin onneksemme viljelet jatkuvasti. Ilman sinunlaisia ei täällä olisi minunlaisia. Kiitos sinulle siitä, äläkä koskaan luovuta.

"
        Tänne palstalle kirjoittavat miehet saavat nautintoa tiukkapipoisten, huumorintajuttomien, tosikoiden femakoiden vastauksista, joita sinäkin onneksemme viljelet jatkuvasti. Ilman sinunlaisia ei täällä olisi minunlaisia. Kiitos sinulle siitä, äläkä koskaan luovuta.
        "
        Siinäpä tuo tuli tuo motivaatio, jota femakot ovat kovasti ihmetelleet.
        Enpä ole vain asiaa koskaan itse noin hyvin ilmaista.

• jorojukka-kukka

Aivan turhaa yrittää väittää että miehet ovat tällä palstalla vain vitsailemassa. Suuri osa viesteistä on kirjoitettu varsinaisessa tunteenpalossa ja naisvihassa. Tuo on väistötekniikkaa, että yrittää näytellä olevansa palstalla vain palstan viihdyttävyyden vuoksi. Heh hee. Viestit kertovat puolestaan. Feministit täällä ovat porukan rauhallisimpia ja asiallisimpia, eivätkä hermostu suurestakaan määrästä jopa henkilökohtaista herjausta. Feminismivastaiset kirjoittajat sen sijaan älähtävät heti, kun joku vähän hipaiseekin heidän selkäkarvojaan. :)

• Porokirjoittaja

Aivan turhaa yrittää väittää että miehet ovat tällä palstalla vain vitsailemassa. Suuri osa viesteistä on kirjoitettu varsinaisessa tunteenpalossa ja naisvihassa. Tuo on väistötekniikkaa, että yrittää näytellä olevansa palstalla vain palstan viihdyttävyyden vuoksi. Heh hee. Viestit kertovat puolestaan. Feministit täällä ovat porukan rauhallisimpia ja asiallisimpia, eivätkä hermostu suurestakaan määrästä jopa henkilökohtaista herjausta. Feminismivastaiset kirjoittajat sen sijaan älähtävät heti, kun joku vähän hipaiseekin heidän selkäkarvojaan. :)

"Aivan turhaa yrittää väittää että miehet ovat tällä palstalla vain vitsailemassa. Suuri osa viesteistä on kirjoitettu varsinaisessa tunteenpalossa ja naisvihassa."

Ärsyttääkö se sinua jotenkin, että miehet eivät ole täällä aivan niin täysin tosissaan kuin femakot. Ja äläkä sotke naisvihaa ja femakkopilaa keskenään. Harva mies naisia vihaa. Kauniita naisia moni mies jopa rakastaa.

"Feministit täällä ovat porukan rauhallisimpia ja asiallisimpia, eivätkä hermostu suurestakaan määrästä jopa henkilökohtaista herjausta."

Tämä lause pitäisi palkita. Se on täydellinen. Näitä lisää! Kiitos!

• Kurre_Orava

"Aivan turhaa yrittää väittää että miehet ovat tällä palstalla vain vitsailemassa. Suuri osa viesteistä on kirjoitettu varsinaisessa tunteenpalossa ja naisvihassa."

Ärsyttääkö se sinua jotenkin, että miehet eivät ole täällä aivan niin täysin tosissaan kuin femakot. Ja äläkä sotke naisvihaa ja femakkopilaa keskenään. Harva mies naisia vihaa. Kauniita naisia moni mies jopa rakastaa.

"Feministit täällä ovat porukan rauhallisimpia ja asiallisimpia, eivätkä hermostu suurestakaan määrästä jopa henkilökohtaista herjausta."

Myönnetään sille Fenistiyliopiston psykopatian laitoksen jörölogian osaston tuunustupalkinto.

Kyseessä on erittäin onnistunut Jörähdys.

Oletko muuten huomannut, että Jörismiin kuuluu oleellisena osana luja, lähes lapsenomainen, usko naisvihan olemassaoloon. Lienee Jörismisssä eräänlainen kristinuskon paholaista tai absoluuttista pahaa vastaava voima.

• Mi-yes

...on jörölle kaksi NOKIA:n t-paitaa tulossa.

Ehdotin itse myös palkintoa hänen seuravan viestinsä perusteella:

"Sujuvaan nettikeskusteluun kuuluu että jotkut lukevat linkit sanasta sanaan ja kommentoivat kokonaisuuksia ja sitten on niitä, jotka kommentoivat kommentoijien joitakin kirjoituksen osa-alueita. Toivon sujuvaa ja sulavaa komentointia, sillä keskusteluissa ei ole mitään mieltä vänkätä, että ekkö sää nyy ymmärtäny lukemaas."

Itse ehdottaisin että tuo "pokaali" voisi olla joku likasaavi johon on hitsattu kanapää. Palkintolautakunta voisi sitten puolestaan todeta että symboliikkaa saa itse etsiä.

• jorojukka-kukka

Olisin ihan hyvilläni, jos miehet olisivat täällä pilke silmäkulmassa. ;)

• jorojukka-kukka
        Mi-yes kirjoitti:

...on jörölle kaksi NOKIA:n t-paitaa tulossa.

Ehdotin itse myös palkintoa hänen seuravan viestinsä perusteella:

"Sujuvaan nettikeskusteluun kuuluu että jotkut lukevat linkit sanasta sanaan ja kommentoivat kokonaisuuksia ja sitten on niitä, jotka kommentoivat kommentoijien joitakin kirjoituksen osa-alueita. Toivon sujuvaa ja sulavaa komentointia, sillä keskusteluissa ei ole mitään mieltä vänkätä, että ekkö sää nyy ymmärtäny lukemaas."

Itse ehdottaisin että tuo "pokaali" voisi olla joku likasaavi johon on hitsattu kanapää. Palkintolautakunta voisi sitten puolestaan todeta että symboliikkaa saa itse etsiä.

Johon sinäkään et voi kaikkea jätteitäsi kantaa. :D Että onneksi vain tätä kirjainten peräkkäin asettelua...heh!

• jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

"
        Itse pyrin selvittämään asioita, pyrin kompromisseihin ja molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen.
        "
        DilipiDappi sanoo Rölli ja jatkaa, että narraminen on rumaa.

Jörö hyi, kaikki eivät ehkä ymmärrä tuota lausettasi omintakeiseksi huumoriksi.

Minusta toki eräs päivän paraita Örähdyksiä. :D

Palstalla tuota hyväksi tuntemaani keskustelutekniikkaa ei voi soveltaa. Elämää ON palstan ulkopuolellakin. Minulla ainakin, eikö sinulla? :)

• Kymysys

Palstalla tuota hyväksi tuntemaani keskustelutekniikkaa ei voi soveltaa. Elämää ON palstan ulkopuolellakin. Minulla ainakin, eikö sinulla? :)

elämästäsi palstan ulkopuolella? Onko sitä todella?

• Kurre_Orava

Olisin ihan hyvilläni, jos miehet olisivat täällä pilke silmäkulmassa. ;)

Sinä kun et vain ymmärrä kirjoittelumme motiiveja.
        Mutta pidä toki naisvihana...

• Kurre_Orava

Onpa vain.
        Eilenkään en tainnut laittaa yhtään viestiä ja tänäänkin lähden tästä saunan lämmitykseen.
        Sinä, pikku Jörinäinen, sen sijaa latelet tänne örinää päivittäin ja jatkuvasti.

• jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

Sinä kun et vain ymmärrä kirjoittelumme motiiveja.
        Mutta pidä toki naisvihana...

No sinulla on myös aimo annos ylimielisyyttä, joka kertoo sivistyksen puutteesta. Suonet anteeksi suoran puheeni, mutta kahta en vaihda. Toinen on suora puhe ja toinen on...

• jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

Onpa vain.
        Eilenkään en tainnut laittaa yhtään viestiä ja tänäänkin lähden tästä saunan lämmitykseen.
        Sinä, pikku Jörinäinen, sen sijaa latelet tänne örinää päivittäin ja jatkuvasti.

Nyt ei ollut kysymys palstan kirjoitusten määrästä, vaan kirjoitustyylistä. Mukavaa saunaa!

• Porokirjoittaja

No sinulla on myös aimo annos ylimielisyyttä, joka kertoo sivistyksen puutteesta. Suonet anteeksi suoran puheeni, mutta kahta en vaihda. Toinen on suora puhe ja toinen on...

"Suonet anteeksi suoran puheeni, mutta kahta en vaihda. Toinen on suora puhe ja toinen on..."

tiukkapipoinen asenne

• Mi-yes

Johon sinäkään et voi kaikkea jätteitäsi kantaa. :D Että onneksi vain tätä kirjainten peräkkäin asettelua...heh!

Kyllä nyt sattuu!

Kun hieman vinoilee kun Tittelityy kirjoittaa toistuvasti "Afkanistan".

Kas kun ei Ankkalinna.

Kyseessä on yleissivistys - ei oikeinkirjoitus.

Heko, heko.

• Kurre_Orava

Ylimielisyyttä, niinkö?

Kiintoisaa.

Olisi kiintoisa tietää, mikä minusta tekee mielestäsi ylimielisen? Asia kiinnostaa. Tosin sinun suustasi tulleena ylimielisyys kuulostaa kehulta.
        On erittäin positiivinen asia jos kaltaisesi räpättäjän mielestä olen ylimielinen. Mielelläni myös kuulisin olevani piittaamaton.

• Kurre_Orava

Nyt ei ollut kysymys palstan kirjoitusten määrästä, vaan kirjoitustyylistä. Mukavaa saunaa!

No siinä tapauksessa ihmettelen todella suuresti onko sinulla elämää näppäimistön ja rivitalon pätkän(säälittävää) ulkopuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe