Ylijäämänaiset..!

vain piika

Mitä käyttöä olisi tän ikäisille naisille jotka ovat suht kunnollisia,asiat ok,ei velkaa eikä nälkää ja elinvoimaa ja terveyttäkin sopivasti jäljellä.
Ulkonäkö katseen kestävä ja elämänkokemusta rutkasti.

Ne miehet,joita tapaamme - ei osaa arvostaa meitä sellaisina vaan haaveilevat lolitoistaan ja ovat rikkirevittyjä luurankoineen.

Jos tämänikäinen nainen osaa keskustella ja päihittää miehen sananvalinnoissa ja on henkisesti miehen yläpuolella olematta silti hankala ja hallitseva,sitä ei kestetä,tilanne suhteessakin pitää repiä rikki että saadaan syy syyllistää toista osapuolta.

Missä oleilee se "parin oikea puolisko" joka ymmärtäis paremmin??

49

4001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

yläpuolella???

• "ja päihittää miehen sananvalinnoissa ja on henkisesti miehen yläpuolella"

itse en ainakaan kaipaa rinnalleni neitiä jolla on pakonomainen tarve "päihittää keskustelussa" ja olla "henkisesti yläpuolella". ehkä se metsä vastaa sittenkin niinkuin sinne huudetaan..?

• piika

Tarkoitin kyllä keskustelun muotoa joka voi olla "henkistä"-mutta ettepä te miehet putkiaivoilla sellaista ymmärrä,siinä on ero naisten ja misten välisessä keskustelussa jossa miehet voi jäädä alapuolelle...

Miestä en koskaan ole tahtonut henkisesti alistaa,olla pikemminkin kuuntelija ja osaanottava,riipuen kulloisestakin tilantesta,mutta joskus nurkkaan ajettu rottakin tulee päälle!

• Kokenut mies
        piika kirjoitti:

Tarkoitin kyllä keskustelun muotoa joka voi olla "henkistä"-mutta ettepä te miehet putkiaivoilla sellaista ymmärrä,siinä on ero naisten ja misten välisessä keskustelussa jossa miehet voi jäädä alapuolelle...

Miestä en koskaan ole tahtonut henkisesti alistaa,olla pikemminkin kuuntelija ja osaanottava,riipuen kulloisestakin tilantesta,mutta joskus nurkkaan ajettu rottakin tulee päälle!

On aika asenteellista sanoa, että te miehet ette mitään ymmärrä putkiauvoinenne. Tämän kaltainen sanailu ei kyllä miehiä kiinnosta ja siinä taitaa olla yksi syy ylijäämiselle. Tätä en tarkoita loukkaamaan itsetuntoa, se on vain kommentti.

• tallari
        piika kirjoitti:

Jos toi sun henkevä tasosi tarkkoitaa,noinkin
        korkeaa tasoa,jolla yrität saada juttua aikaan
        niin mieti vähän??
        Ensimäisenä olet luokittelemassa MIEHIÄ "putkiaivoi-
        ksi", mee vähän opiskelee,yleisiä käytöstapoja, tai yritä jos kuuro talo naapurissa huolii,joten yritä
        tuurias!!!!!!!!!!!!!!

• piika kirjoitti:

"Tarkoitin kyllä keskustelun muotoa joka voi olla "henkistä"-mutta ettepä te miehet putkiaivoilla sellaista ymmärrä,siinä on ero naisten ja misten välisessä keskustelussa jossa miehet voi jäädä alapuolelle...

Miestä en koskaan ole tahtonut henkisesti alistaa"

ensimmäisessä kappaleessa teet juuri niin kuten toisessa kappaleessa väität olevasi tekemättä. ja tuskin oli kyse edes nurkkaan ajetusta rotasta, kun vain yksinkertaisen kysymyksen esitin. Katso piika peiliin, siltä näyttää vastaus alkuperäiseen kysymykseesi löytyvän...

• taikanainen

tuo samainen seikka, johon aiemmiatkin kommentoijat ovat kiinnittäneet huomionsa, kyllä jotenkin hätkähdytti.

olisikohan todellakin syynä siihen ettei mies kestä,juuri se jos nainen kokee olevansa miehen yläpuolella henkisesti. Jos itse kokisin näin, niin tuskin hyvän suhteen muodostaminen olisi mahdollista. Se, että nainen on usein verbaalisesti lahjakkaampi ei mielestäni merkitse sitä että olisi jotenkin korkeammalla tasolla. Tuo verbaalinen lahjakkuus...tarkoitan sillä sitä että nainen tuottaa usein sanoja huomattavasti enemmän ja nopeammin kuin mies. Laatu ja määrä taas eivät aina ole yksiyhteen, tunnustan ainakin omasta puolestani :)

Ajattelisin näin, että jos suhteessa aletaan kilpailemaan ja vertailemaan vaikka älyä niin suhde on tuhoon tuomittu.

• kirjoituksesta saa

käsityksen,että haluaisi väittely kumppanin,jonka yrittäisi nujertaa?Harvapa mies sellaista kaipaa.

• taikanainen
        kirjoituksesta saa kirjoitti:

käsityksen,että haluaisi väittely kumppanin,jonka yrittäisi nujertaa?Harvapa mies sellaista kaipaa.

kyllä tuosta vähän sellaisen käsityksen sai, kieltämättä.

• ollikolli-63

Olet kohtelias..
      Minulla olisi käyttöä ylijäämä naiselle..
      Ei suinkaan uudeksi emoksi muksuilleni vaan loppuelämän kaveriksi itselleni..
      Nais-näkökulmaa antamaan päivän pieniin ihmetyksiin, juttukaveriksi ja muutenkin..

Sitäpaitsi riitely on tylsää..ei siitä kukaan kait nauti ja tokkopa suhteissa niin usein riidelläänkään..

Yks juttu muuten..
      Saat laidasta laitaan täällä neuvoja ja ohjeita mutta en minä ainakaan usko puoliskoo netistä löytyvän vaikka kuinka sielu rääkäisisi..
      (että mä tykkään tästä pojongg'in ilmaisusta :))

• asillisen kannanottosi perään.

Eilen käväisin Yyterin hiekkarannassa katsastelemassa elämää.

Siellä eräs hyväkroppainen adonis lähti kahlaamaan rannasta ja toinen kaveri huuteli hänelle;"älä mene niin syvälle,että vesi nousee yli ymmärryksesi".
        Ja luulempa,että se raja oli siinä navan alapuolella.
        Olisiko ollut se putkiaivoinen ranta leijjona,mene ja tiedä,kun eivät olleet minun tuttujani.

• kehon
        emw34 kirjoitti:

asillisen kannanottosi perään.

Siellä eräs hyväkroppainen adonis lähti kahlaamaan rannasta ja toinen kaveri huuteli hänelle;"älä mene niin syvälle,että vesi nousee yli ymmärryksesi".
        Olisiko ollut se putkiaivoinen ranta leijjona,mene ja tiedä,kun eivät olleet minun tuttujani.

alapuolella, mitä enemmän roikkuvat, sitä vähemmän verenkiertoa niissä valitettavasti on.

• kateellisen
        emw34 kirjoitti:

asillisen kannanottosi perään.

liikalihavan katkeralta kommentilta.

• olikin
        kateellisen kirjoitti:

liikalihavan katkeralta kommentilta.

vitsi.

• Minähän

Väittäisin olevani samaa mieltä siitä, että netissä ei kyllä suhdetta rakenneta.
        Tähän puoleen on hyvä olla olemassa elävä elämä.
        Täällä on minunkin jostain "hölmöistä" sanonnoista/mielipiteistä Jopa viikkotolkulla yritetty saada minua ärtymään:)
        Jos esimerkiksi joku kysyisi missä päin minä vaikutan? Vastaisin. Tiedätkö missä on Oulu? Tottahan sen kaikki tietää. No hyvä. Minä en asu siellä päinkään.

• ollikolli-63
        Minähän kirjoitti:

Väittäisin olevani samaa mieltä siitä, että netissä ei kyllä suhdetta rakenneta.
        Tähän puoleen on hyvä olla olemassa elävä elämä.
        Täällä on minunkin jostain "hölmöistä" sanonnoista/mielipiteistä Jopa viikkotolkulla yritetty saada minua ärtymään:)
        Jos esimerkiksi joku kysyisi missä päin minä vaikutan? Vastaisin. Tiedätkö missä on Oulu? Tottahan sen kaikki tietää. No hyvä. Minä en asu siellä päinkään.

Täällä kirjottelu onkin vain ajanvietettä..
        Joskus oon aatellu et tämäkin palsta on kuin iso ilmoitustaulu johon ohikulkijat laittavat nastalla pieniä lappusia..

Sammakoita meiltä pääsee itsekultakin joskus suusta ja se on tosi hölmöä jos joku niistä antaa ikuisen leiman meidän otsiimme..
        Lokaajat heittävät silloin rapaa itsensä päälle.
        Odotanki jo milloin minunkin kimppuun joku tunkasee koska uskaltauduin "väärälle palstalle"

Sitäkään en ymmärrä mitä ihmeen väliä asuinpaikalla on??
        Ilmeisesti kysyjillä on valmiiksi ennakkoasenne et "joo, se on nyt turkulainen tai savolainen ja ne on semmosii" ja taas on meillä leima otsassa..

Minäkään en asu oulussa vaikka monasti oon toppilassa käynytkin vanhaan hyvään aikaan :))

• Naisena
        ollikolli-63 kirjoitti:

Täällä kirjottelu onkin vain ajanvietettä..
        Joskus oon aatellu et tämäkin palsta on kuin iso ilmoitustaulu johon ohikulkijat laittavat nastalla pieniä lappusia..

Sammakoita meiltä pääsee itsekultakin joskus suusta ja se on tosi hölmöä jos joku niistä antaa ikuisen leiman meidän otsiimme..
        Lokaajat heittävät silloin rapaa itsensä päälle.
        Odotanki jo milloin minunkin kimppuun joku tunkasee koska uskaltauduin "väärälle palstalle"

Sitäkään en ymmärrä mitä ihmeen väliä asuinpaikalla on??
        Ilmeisesti kysyjillä on valmiiksi ennakkoasenne et "joo, se on nyt turkulainen tai savolainen ja ne on semmosii" ja taas on meillä leima otsassa..

Minäkään en asu oulussa vaikka monasti oon toppilassa käynytkin vanhaan hyvään aikaan :))

Eipä ne mielestäni kovin sammakkomaisia juttuja olleet. En siitä numeroa viitsi tehdä:) Eikä välttämättä edes tällä foorumilla, ettei kukaan rupea miettimään ja pohtimaan.
        Tuosta sukupuolten välisestä aivotoiminnasta sanoisin sen verran.
        Olen ollut julkisissa tilaisuuksissa miehen kanssa, jota huomasin häpeäväni. Hänen käytöstään ja juttujaan. Eli pidin itseäni fiksumpana.
        Olen ollut myös miehen(eri) kanssa joka selvästi oli vaivautunut läsnäolostani. Tuli olo, että hän pohti samoja asioita minusta.
        Olisikohan nämä vain oireita yhteen sopimattomuudesta? On monia miehiä joitten kanssa synkkaa loistavasti.
        Niin ja Oulu on ihan hyvä paikka. Olen käynyt.

• Itse joskus kadehdin miesten "putkiaivoisuutta",kaikki asiat tuntuu sujuvan paljon helpommin ja yksinkertaisemmin,ilman turhia kääntelyjä ja vääntelyjä.Itsellä kun se ajatus useasti hukkuu jonnekin tippaleivän lonkeroihin eikä siitä tule selkoa sen enemmän itselle kuin muillekaan osapuolille.Varmaan täällä olis paljonkin käyttöä ylijäämänaisille ja -miehille,pitäis vaan saada ne kohtaamaan muutakin kuin ohimennen pikaisilla kommenteilla.Siinäkin näkyy ihmisten kiire.Ei kukaan tule kotoa hakemaan ja täälläkin uskalletaan vaihtaa mielipiteitä vain anonyymisti.

• Emma&s
        Naisena kirjoitti:

Eipä ne mielestäni kovin sammakkomaisia juttuja olleet. En siitä numeroa viitsi tehdä:) Eikä välttämättä edes tällä foorumilla, ettei kukaan rupea miettimään ja pohtimaan.
        Tuosta sukupuolten välisestä aivotoiminnasta sanoisin sen verran.
        Olen ollut julkisissa tilaisuuksissa miehen kanssa, jota huomasin häpeäväni. Hänen käytöstään ja juttujaan. Eli pidin itseäni fiksumpana.
        Olen ollut myös miehen(eri) kanssa joka selvästi oli vaivautunut läsnäolostani. Tuli olo, että hän pohti samoja asioita minusta.
        Olisikohan nämä vain oireita yhteen sopimattomuudesta? On monia miehiä joitten kanssa synkkaa loistavasti.
        Niin ja Oulu on ihan hyvä paikka. Olen käynyt.

Olen kokenut täsmälleen samanlaisia tuntemuksia.
        Kaikki vain ei sovi kaikille.

• saattaisi löytyä, paljonkin. Kun ei se "henkinen ylemmyys" olisikin vain suunsoittoa tyhjästä?
      Paha arvailla kokematta.
      Ei vain ole koskaan osunut kohdalle mokomaa.

Tuumaili renkipoika.

• vexi

Noin korkeella ei varmaankaan moni mies liiku.
      Jos laskeutusit ees silmien tasalle,voisit
      paremmin löytää ainakin juttuseuraa:)
      Otin alottajan kirjotuksen provona,että älä
      polta hihojas;))

• sinä keskustella

ja päihität miehen sanavalinnoissa ja olet henkisesti yläpuolella olematta hankala ja hallitseva? Etkä silti onnistu löytämään vertaistasi seuraa? Mihin sinä sitä fiksuuttasi sitten käytät? Vai onko sitä edes olemassa?

Mitäs jos katsoisit vielä sinne peiliin....

• piika

Ja hyvältä näytti! Vaaleet suorat puhtaat ja terveet hiukset,sopivasti pullukka,hyvä ruuan laittaja,iloinen,reipas ulkoilmaihminen,osaa nauraa myös itselleen..!

Taisimpas sohaista murkkupesää...

Ja mieshän ei koskaan ole väärässä vaik ois tehnyt mitä...eihän?

• piika kirjoitti:

Ja hyvältä näytti! Vaaleet suorat puhtaat ja terveet hiukset,sopivasti pullukka,hyvä ruuan laittaja,iloinen,reipas ulkoilmaihminen,osaa nauraa myös itselleen..!

"Ja mieshän ei koskaan ole väärässä vaik ois tehnyt mitä...eihän?"

ja taas haukut koko sukupuolta.
        en voi kuin ihmetellä...

• nyt on tehty
        piika kirjoitti:

muuta kuin provoosi vastattu :))

On se kyllä tyhmää, myönnetään.

• Frouva

Itse sen asian just kerroit toiseksi viimeisessä lauseessa. Miehelle pitää aina antaa mielikuva, että hän ja nimenomaan hän on oikeassa (useimmiten ei ole). Naisellisin keinoin sen voi kyllä kääntää, niin että hän ei olekaan oikeassa, eikä sekään mitään ihme temppuja tarvitse. Järjen käyttöä vain. Lycka till!

• piika

Niinhän se loppujen lopuksi on-miehen pitää saada olla vaikka kiertoteitse oikeessa vaik olisikin väärässä.Joskus sitä ei vaan jaksa sulattaa ja silloin palaa hihat!!

• tietääkseni

Mies osaa kyllä järkevämmin käyttää sanomisiaan,ja
        tehdä ne yksinkertaisemmin,lopputulos montakertaa
        helpommin Frouvas -väen ymmärrettävissä))))D

• vexi
        piika kirjoitti:

Niinhän se loppujen lopuksi on-miehen pitää saada olla vaikka kiertoteitse oikeessa vaik olisikin väärässä.Joskus sitä ei vaan jaksa sulattaa ja silloin palaa hihat!!

pienenpientä miesvihaa havaittavissa:)

• vexi kirjoitti:

pienenpientä miesvihaa havaittavissa:)

ihan uteliaisuuttani pitää kysyä notta mistähän sen pienen siihen kekkasit? ;)

• vexi
        doctrine kirjoitti:

ei koske niin kovasti,kun korkealta putoaa;)

• että huumorilla
        piika kirjoitti:

miesten kanssa pärjää.

Minä en viitsi yleensä väitellä, vaan sanon, että
        antaapa olla vaikka niin. Myöhemmin, kun asia tulee todistettua, sanon, että katsos nyt, noinhan se oli. Sitten me vain naureskelemme.

Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Eikä aina tarvitse todistella viisauttaan.

Näinpä on yli 40 v. tullut kestailtua. Hyvin on pärjätty.

• Frouva
        tietääkseni kirjoitti:

Mies osaa kyllä järkevämmin käyttää sanomisiaan,ja
        tehdä ne yksinkertaisemmin,lopputulos montakertaa
        helpommin Frouvas -väen ymmärrettävissä))))D

Tarkoitukseni ei ollut mitenkään ärsyttää miespuolisia. Kaikista asioista ei tule kiistoja, joskus vain jostakin ja todella rakastan miehiä. Eräs paras kaverinikin on mies(=hetero) ja asiat synkkaa loistavasti keskenämme. Ymmärrän aika paljon esim. tekniikasta ja muista miesten jutuista, joten aina ei tarvitse rautalangasta mallia vääntää.

• "tohtori"
        doctrine kirjoitti:

eräs "vanha " tuttumme...

• Angiina
        "tohtori" kirjoitti:

Aivan näin sivumennen sanottuna, doctrine ei tarkoita tohtoria, vaan (tieteellistä) oppialaa eli doktriinia. Sitä en sitten tiedä, mitä kyseisen nimimerkin käyttäjä sillä itse ajaa takaa.

• on nää
        Angiina kirjoitti:

Aivan näin sivumennen sanottuna, doctrine ei tarkoita tohtoria, vaan (tieteellistä) oppialaa eli doktriinia. Sitä en sitten tiedä, mitä kyseisen nimimerkin käyttäjä sillä itse ajaa takaa.

"tälläset" niin se tarkoitta siis "MUKA" tohtori...

• se voi mennäkin
        että huumorilla kirjoitti:

miesten kanssa pärjää.

Minä en viitsi yleensä väitellä, vaan sanon, että
        antaapa olla vaikka niin. Myöhemmin, kun asia tulee todistettua, sanon, että katsos nyt, noinhan se oli. Sitten me vain naureskelemme.

Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Eikä aina tarvitse todistella viisauttaan.

Näinpä on yli 40 v. tullut kestailtua. Hyvin on pärjätty.

mutta mitkään faktat tai todisteet eivät käännä väärään luuloon juuttuneen naisen päätä. Parempi antaa maailman olla vain pannukakku...

• Angiina
        on nää kirjoitti:

"tälläset" niin se tarkoitta siis "MUKA" tohtori...

En tarkoittanut millään pahalla. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Ehkäpä se olisi meikäläisen aika vetäytyä takavasemmalle, kun en kerran näytä osaavan olla palstalla niin kuin pitäisi. Vaikka toisaalta kyllä joskus ajattelen, ettei se aina pelkästään taida minustakaan kiinni olla.

• itseensä
        Angiina kirjoitti:

En tarkoittanut millään pahalla. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi. Ehkäpä se olisi meikäläisen aika vetäytyä takavasemmalle, kun en kerran näytä osaavan olla palstalla niin kuin pitäisi. Vaikka toisaalta kyllä joskus ajattelen, ettei se aina pelkästään taida minustakaan kiinni olla.

ottamaan, täällä sanotaan niin paljon ja ajatellaan todella vähän.

• "tohtori" kirjoitti:

vaikka se ei sinulle pätkän vertaa kuulu niin lähdin tuolta Cityn portaalista keväällä lätkimään kun se tuli maksullikseksi. vanhoja tuttuja siis tuskin ollaan.

ihan mukava että kirjoitteluni herättävät mielipiteitä, parempi sekin kuin anonyyminä huudella puskasta "vanhoille tutuille"...

• doctrine kirjoitti:

vaikka se ei sinulle pätkän vertaa kuulu niin lähdin tuolta Cityn portaalista keväällä lätkimään kun se tuli maksullikseksi. vanhoja tuttuja siis tuskin ollaan.

ihan mukava että kirjoitteluni herättävät mielipiteitä, parempi sekin kuin anonyyminä huudella puskasta "vanhoille tutuille"...

tänne suomi24:ään aloin kirjoittamaan vasta nyt kesällä. enkä meinaa ihan heti lopettaa ;)

• huono pelastus
        Angiina kirjoitti:

Taisi "tohtoriksi" tituleeraava vain yrittää pelastaa omat kasvonsa sanoessaan jälkeenpäin lainausmerkeistä. Vähän siltä vaikutti minustakin ettei kielitaito ollut kohdallaan...

Kaikenkaikkiaan erittäin surkea "pelastusyritys".

• mies 56

Ei ainakaan minua pelota se, että nainen olisi (joissakin asioissa!) ylempänä. Koko elämän alueella on paljon sellaista, missä toinen, mies tai nainen ilman muuta on syvemmin kokenut ja tuntenut, paremmin perillä asioista.
      Pelottavaa on se, että kapea naisen valitsema alue on se kenttä, jossa hän haluaa pelata ja huseerata suvereenisti. Jos sanan joukkoon yrittää työntää, saa tietää olevansa samaa rotua, mutta henkisesti mitättömämpi, kuin se ja se entinen miesystävä. Millään muulla ei ole merkitystä, vain kapea sektori, jolla päteminen täytyy kokea ylivertaisena ja miehen lyttääminen tavoitteena, kuin kostettaisiin sen ja sen entisen miesystävän aiheuttamat pettymykset.

Avauksesta voisin kirjoitaa paljon, enempää en uskalla, koska naisten asioihin ei miehen sovi puuttua. Mieshän ei ymmärrä aivoillaan, miehen ajattelukapine on jalkojen välissä, sieltä tulee putki suuhun ja ulos pääsee vain kirosanoja, näin karkeistettu määritelmä.

• en piika

Olen samaa mieltä kuten sinäkin siinä, että aina on alueita, jonka nainen tai mies on sen syvemmin kokenut.
        Olen harmissani siitä, jos olet kokenut meidät naiset vain liikaa huseeraavina miesten lyttääjinä.

• mies 56
        en piika kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuten sinäkin siinä, että aina on alueita, jonka nainen tai mies on sen syvemmin kokenut.
        Olen harmissani siitä, jos olet kokenut meidät naiset vain liikaa huseeraavina miesten lyttääjinä.

En ole sentään niin onnettomasti kohtalon murjoma, että olisin kohdannut vain lyttääjä-naisia. On myös niitä, jotka verbaalisesti lahjakkaampina vaientavat miehen kuin miehen, ja heitä jotka elämä on kovettanut niin että haluavat jokaisen tielle sattuneen miehen rusentaa.

Ehkä on vielä muitakin. Minulla ei työkiireiden ja harrastusten takia ole aikaa tututustua mitä kaikkia tyyppejä hameväen joukossa onkaan!

• On vain

vähemmän tai enemmäm LAATUTIETOISIA naisia!

• sanomasi

miehiä? Vanhemmiten naisia jää yhä enemmän yhdestä miehestä kilpailemaan.

• 50-vuotiaina vielä,
        sanomasi kirjoitti:

miehiä? Vanhemmiten naisia jää yhä enemmän yhdestä miehestä kilpailemaan.

miehet kyllä kuolevat aikaisemmin mutta tuskin nyt niin monet 70-80-vuotiaat enää kilpailevat miesmarkkinoilla;D

• naisia on
        50-vuotiaina vielä, kirjoitti:

miehet kyllä kuolevat aikaisemmin mutta tuskin nyt niin monet 70-80-vuotiaat enää kilpailevat miesmarkkinoilla;D

enemmän, ja suhde vain pahenee siitä eteenpäin. Tämähän on miesten pahinta infarkti-ikää....

Minullakin on jo monta luokkakaveria haudassa, miehiä nimenomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      182
      4160
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2830
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      69
      2728
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      153
      2520
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      72
      2162
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      348
      2046
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      33
      1528
    8. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      39
      1447
    9. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1433
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1322
    Aihe