Heips!
Vajaan kahden viikon päästä lähden taas Norjaan. Tällä kertaa olisi tarkoitus käydä ainakin Oslossa ja Trondheimissa. Olisiko kellään mitään kivoja menovinkkejä. Oslossa olen käynyt kerran aikasemminkin mutta Trondheimissa en koskaan. Kaikki hyvät ideat olisivat tervetulleita, etenkin koskien Trondheimia. Matkailuaikaa on ruhtinaallinen kuukausi!
Lomalle!
4
1059
Vastaukset
- matkamies
loma sillä Norja on erittäin erittäin kallis matkailumaa, bensa kalliimpaa kuin suomessa ja ruoka erittäin kallista. Mitään halpaa ei ole Norjasa, olutkin maksoi 6 tölkkiä lähes 20 euroa, en edes muista kruunuina mutta paljon...
- Zolea
Jeh, olen hyvinkin tietoinen Norjan hinnoista. Olen asunut kyseisessä maassa useamman vuoden, joten hinnoissa ei ole mitään uutta.
Henkilökohtainen mielipiteeni on, ettei Norja välttämättä ole edes niin tolkuttoman kallis maa. Viimeksi vietin viisi päivää Oslossa, ja kylläpäs siellä ei hinnat poikenneet paljoa pääkaupunkiseudun menosta. Esim. ruuan ja oluen sai keskustassakin n. 15 eurolla.
Mutta kaikkihan on suhteellista. Tottahan on, että jos olut maistuu ja hauskaa haluaa pitää, niin rahaa menee... Joka paikassa :)
Mutta olisin todella kiitollinen etenkin Trondheimin menovinkeistä. Tietysti myös Oslon, etenkin jos joku sattuu tietämään jotain tapahtumia Oslossa aikavälillä 12.8. - 20.8.
Kiitos ja hauskaa loppukesää kaikille :) - ...
Zolea kirjoitti:
Jeh, olen hyvinkin tietoinen Norjan hinnoista. Olen asunut kyseisessä maassa useamman vuoden, joten hinnoissa ei ole mitään uutta.
Henkilökohtainen mielipiteeni on, ettei Norja välttämättä ole edes niin tolkuttoman kallis maa. Viimeksi vietin viisi päivää Oslossa, ja kylläpäs siellä ei hinnat poikenneet paljoa pääkaupunkiseudun menosta. Esim. ruuan ja oluen sai keskustassakin n. 15 eurolla.
Mutta kaikkihan on suhteellista. Tottahan on, että jos olut maistuu ja hauskaa haluaa pitää, niin rahaa menee... Joka paikassa :)
Mutta olisin todella kiitollinen etenkin Trondheimin menovinkeistä. Tietysti myös Oslon, etenkin jos joku sattuu tietämään jotain tapahtumia Oslossa aikavälillä 12.8. - 20.8.
Kiitos ja hauskaa loppukesää kaikille :)Juuri Norjasta palanneena voin kertoa, ettei bensa maksa enempää kuin suomessa. Esim juusto ja liha on kallista, mutta muu ruoka jopa halvempaa kuin Suomessa. Vaatekauppojen hinnat Suomea halvempia, lisäksi kodintekniikkaa saa usein tosi edullisesti tarjouksella. Alkoholi ja tupakka on tosi kallista.
matkaa, kyllähän siellä näkemistä riittää,vaikka jotkut hintoja hirvittelee.
Valitettavasti en osaa neuvoa hyviä menomestoja vaikka useammin jo Norjassa käytykin ,kerran Trondheimissakin -84 muistaakseni.
NAUTI MATKASTA, kun kerran aikaakin noin mukavasti! Niin ja www norja.fi sivulta
voit löytää jotain menovinkkejä lisääkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562748
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262450Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352210
- 631895
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2471730- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212