Olenko minä vahva nainen?

jorojukka-kukka

Tiedän, että on aika uskaliasta ja tyhmää tehdä täällä tämän tyyppinen aloitus, koska tästä varmasti ropisee lokaa niskaan ja paljon.
Mutta ei se ole niin vaarallista. Minua ei enää järkytä pahat sanat tällä palstalla, jotenka kysyn suoraan, että vaikutanko vahvalta naiselta? Kyllä tai ei. Ja jonkin verran perusteluja siihen perään.

73

3015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss

Kyllähän pelkän mielipidekirjoittelun perusteella on vaikeaa päätellä jonkun vahvuus? Sanan ruoskaa pystyy sivaltelemaan heikompikin ihminen. Ja kyllähän tällä palstalla selviää se heikompikin, jos vain huumori on tallella. Välillä tuntuu, että joillakin on joskus oikein masokismihakuinen mielipidetulva meneillään tai sitten se on vain ennätyksenhakuisuutta vastauskommenttien suhteen.

• jorojukka-kukka

Pakosti kommentoitava tähän "masokismihakuinen mielipidetulva meneillään" ja kysyttävä, että eikä juuri tämä käytös ole palstan antifeministeillä?

• Boss
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Pakosti kommentoitava tähän "masokismihakuinen mielipidetulva meneillään" ja kysyttävä, että eikä juuri tämä käytös ole palstan antifeministeillä?

No, tuohon voisi antaa sellaisen poliitikon vastauksen. Pääosin olet oikeassa, mutta myös oman puolueen kannattajien piirissä on nähtävissä taipumusta silloin tällöin vastaavanlaiseen käyttäytymiseen!

• aatos

Millainen on "vahva nainen"?

• jorojukka-kukka

Haluan jättää määrittelyn teille.

• aatos

Haluan jättää määrittelyn teille.

Tuon viestin perusteella: Et uskalla tehdä asioita itse.

• nainen

on sitä, että myöntää omat heikkoutensa, lukee tarkasti kirjoitetut asiat, ymmärtää kokonaisuuksia ja perehtyy syihin. Ei takerru yksittäisiin sanoihin, ennen kuin on yrittänyt itse sisäistää asioita rauhassa.

Ei ole jatkuvasti vihamielinen, vaan osaa olla lempeä ja huumorintajuinen olematta ollenkaan ivallinen. Se on vahvuutta, jos mikä.

Tsemppiä täällä tarvitaan eniten!

• jorojukka-kukka

Siis ketä täällä pitäisi mielestäsi tsempata?

• nainen

Siis ketä täällä pitäisi mielestäsi tsempata?

kaltaisesi, jotka rypevät
        ihmeellisessä miesvihassa.

Tsemppiä tarvitset oppiaksesi myötätuntoa sellaisia miehiä kohtaan, joilla ei ole varaa ostaa sitä Jaguaaria sinulle.

• Mr Miekkonen

vaikuttaa siltä että egosi ja arvomaailmasi pönkittämiseksi täälä räpätät.

• Francecos

Että kaikki toteavat sinut vahvaksi vai? Tänne kirjoittamiseen ei erityistä vahvuutta tarvita. Kirjoituksistasi ei voi päätellä muuta kuin ettet nyt aivan järjen riemuvoitto ole, vahvuudesta on vaikea sanoa. Mutta rehellinen mielipide minkälaisen mielikuvan luot on: Rumahko lesbohko kärttyisä akka, fyysisesti keskimääräistä vahvempi, henkisesti keskitasoa tai vähän alle.

• jorojukka-kukka

Kysymykseni oli vilpitön, enkä sinällään ODOTA mitään erityisiä vastauksia. On mukava kuulla, miten ihmiset minut kokevat täällä.

• muoriska

Kysymykseni oli vilpitön, enkä sinällään ODOTA mitään erityisiä vastauksia. On mukava kuulla, miten ihmiset minut kokevat täällä.

Kuka muu jaksaa olla aina kaikesta kiinnostunut Jöröjukan lisäksi?

Kuka muu jaksaa aina yrittää vastata sievästi kaiken maailman hörhöille?

Kenellä muulla on aikaa kommentoida kaikkea täällä?

Queen of the List on ehdottomasti jöröjukka-kukka

• Qusai

...jos miesten vihaaminen lasketaan vahvuudeksi.
      Vahva nainen on sellanen että sen kanssa kunnon alfauroskin joutuu kokoajan harkitsemaan sanojaan.

• olisit

et kyselisi.........

• Antsu

Paha sanoa tuosta vahvuudesta, mutta sitkeä ainakin olet. Samalla tavalla sitkeä kuin ykkösvastustajasi suomalainen mies, jonka otsaluuhun olet päättänyt omaa päätäsi paukuttaa - kova kovaa vastaan siis! Jos tuhat iskua ei ole vastapuolen kalloa halkaissutkaan, et ujostele yrittää murtaa sitä tuhannennella ensimmäisellä.

• Mies vain

juttujesi perusteella olen saanut sinusta kuvan draamakuningattarena joka suurentelee joka asiaa, mm. määrittelee väkivallan niin että voi kokea väkivaltaa jopa kaupan kassajonossa...

• jorojukka-kukka

Olikohan se väkivaltakokemus vai mikä, kun mies löi kirveellä metrossa kanssamatkustajaa?
        Jos oli, niin ihmeellisissä paikoissa sitä ihminen väkivaltaa kokee...kassajonossa, metrossa, nakkikioskilla. 8)

• Mies vain

Olikohan se väkivaltakokemus vai mikä, kun mies löi kirveellä metrossa kanssamatkustajaa?
        Jos oli, niin ihmeellisissä paikoissa sitä ihminen väkivaltaa kokee...kassajonossa, metrossa, nakkikioskilla. 8)

Muistaakseni siinäkin tapauksessa mies löi MIEHEN kirveellä kuoliaaksi. Ratkaisevin asia mikä tuosta tapauksesta pitäisi oppia on se että sossutanttojen ei pitäisi laskea ihan kaikkia hulluja vapaalle jalalle "avohoitoon"...

• jorojukka-kukka
        Mies vain kirjoitti:

Muistaakseni siinäkin tapauksessa mies löi MIEHEN kirveellä kuoliaaksi. Ratkaisevin asia mikä tuosta tapauksesta pitäisi oppia on se että sossutanttojen ei pitäisi laskea ihan kaikkia hulluja vapaalle jalalle "avohoitoon"...

Ja minä olen se nuoren miehen haamu, joka täällä kirjoittelee. ;)

• Ratkaisija

Olet ainakin tämän palstan ellet koko Suomi24:n ärsyttävin tapaus. Tämäkin aloitus on kyllä ärsyttävyydessään legenda. Kai se osittain vahvuutta, että pystyt ärsyttämään niin monia ihmisiä. Olet one and only, Jörde Körde.

• åpoiu

Ei mitään tarvetta. Tänne kirjoittelee vain heikot naiset, jotka etsii tukea suhteessaan miehiin.

• Entinen ystäväsi__

Molemmat tiedämme, ettet sinä tosi elämässä kovinkaan vahva ole heikko enemmänkin. Täällä kirjoituksesi on yllättänyt minut. Saat näppäimistöstäsi enemmän irti kuin suustasi. Jos kuitenkin ottaisit joskus myös kanssaihmiset huomioon, en minäkään olisi ENTINEN ystäväsi. Kaikkea hyvää nyt kuitenkin.

S.M.

• jorojukka-kukka

Aika hyvä feikki! :D

• Entinen ystäväsi__

Et ilmeisesti halua minua muistella, joten en häiritse sinua pitempään. Anteeksi, jos pilasin päiväsi.

S.M.

• jorojukka-kukka
        Entinen ystäväsi__ kirjoitti:

Et ilmeisesti halua minua muistella, joten en häiritse sinua pitempään. Anteeksi, jos pilasin päiväsi.

S.M.

Mene rauhassa. "Syntisi on sinulle anteeksiannetut" sanoi Jeesuskin aikoinaan. Oli muuten ihan mukava tyyppi mieheksi.

• Frendix
        Entinen ystäväsi__ kirjoitti:

S.M.

Älä vaivu synkkyyteen. Ei Jördiksen ystävyys ole sen arvoista.

• mariamagda

Enää en täällä ihmettelisi vaikka oma äiti alkaisi kirjoittelemaan. :

• Nuttu

Sitkeä ainakin olet. Se on ihan hyvä piirre elämässä.

Mutta vahvuudesta on niin vaikea mennä sanomaan ihmistä näkemättä.
      Naisen tulee olla tietyllä tavalla vahva. Mutta vahvuuttaan ei tule käyttää lyömäaseena ketään vastaan.
      Pyrit ainakin antamaan vahvan kuvan. Ja toisinaan jopa kovan kuvan. Kovuus ei ole vahvuutta. Valitettavasti minä usein luokittelen tietynlaisen "kovuuden" oman heikkouden piilottamiseksi. Teen sitä itsekin,,, Tunnustan,,,
      Mutta minusta tuntuu, että sydän sinulla on sisältä lämmin ja pehmeä.
      Ihminen kai oppii sitä vahvuutta koko ajan elämän myötä.

Minulla tuli jo nyt vaikeuksia vieroittautua tästä palstasta. mutta eiköhän tää sitten lopu, kun tietokone lähtee ;D

• Nuttu

...

• Mies vain

tietokone lähtee?! :O
        Eihän sitä ilman nettiä ja tietokonetta voi elää enää, niin paljon jäisi tietämättä, kuin taantuisi kivikaudelle...

• Nuttu
        Mies vain kirjoitti:

tietokone lähtee?! :O
        Eihän sitä ilman nettiä ja tietokonetta voi elää enää, niin paljon jäisi tietämättä, kuin taantuisi kivikaudelle...

Minäkin jään ikävöimään sinua :D

• Mr. Mister

Kun kukaan muu ei vahvuuttasi huomaa, niin minä huomaan. Oot hirmu-vahva!

• P.e.p.e.

... no enpä sanokaan, mutta vaatii aika paljon "rohkeutta" kysyä moista. Siitä vahvuudesta en oikein osaa sanoa näiden palstakirjoitusten perusteella mitään ( voiko samalla olla sekä heikko että vahva ja miten määritellään vahvuus? Voiko joku olla aina ja joka asiassa vahva??? ). Eihän täällä voi olla edes varma siitä, mikä on kenenkin kitjoittajan motiivi ja ihan aina ei edes varmuudella selviä tuo sukupuoli. No mitä mieltä itse olet itsestäsi, oletko vahva?

• P.e.p.e.

Jos se on vahvuutta, että et loukkaannu ihan pienestä, niin siinä mielessä olet vahva.

• jorojukka-kukka

Ja myös sellaista heittäytymistä palstakirjoitteluun. Minusta on viehättävää heittäytyä samalla tasolle kirjoittajien kanssa ja veuhkata aikansa kuluksi. No täytyy sanoa, että aina ei olisi niin aikaakaan olla täällä. Onneksi kirjoittusnopeuteni on niin hyvä, että teen montaa asiaa yhtä aikaa.

Olenko vahva? Olen joissain tilanteissa tosi vahva ja joissain ihan nösserö.
        Toivoisin muuten, että muutkin tekisivät tänne erilaisia kyselyjä, miten ihmiset kokevat heidät. Olisi kiva arvioida ihmisiä heidän kirjoitustensa perusteella. Täällähän onkin välillä ihan nappiin menneitä arvoita naisten näppäimistöltä. Ei tosin itsestäni, vaan antifeministeistä.

• P.e.p.e.

Ja myös sellaista heittäytymistä palstakirjoitteluun. Minusta on viehättävää heittäytyä samalla tasolle kirjoittajien kanssa ja veuhkata aikansa kuluksi. No täytyy sanoa, että aina ei olisi niin aikaakaan olla täällä. Onneksi kirjoittusnopeuteni on niin hyvä, että teen montaa asiaa yhtä aikaa.

Olenko vahva? Olen joissain tilanteissa tosi vahva ja joissain ihan nösserö.
        Toivoisin muuten, että muutkin tekisivät tänne erilaisia kyselyjä, miten ihmiset kokevat heidät. Olisi kiva arvioida ihmisiä heidän kirjoitustensa perusteella. Täällähän onkin välillä ihan nappiin menneitä arvoita naisten näppäimistöltä. Ei tosin itsestäni, vaan antifeministeistä.

... liian vakavasti saakaan ottaa, joskin vaikka kirjoituksia pusattaisiinkin "kieli poskella", ei synny keskustelua, jos toinen heittää koko homman lekkeriksi. Mielestäni tärkeintä ei ole välttämättä se asia, vaan hyvä keskustelu. Luulenpa, ettei tämä palsta ole kaikkein paras foorumi korjata sp:n väliseen tasa-arvoon tai naisen asemaan liittyviä asioita.

Sitten vielä tuosta vahvuudesta. Vastasit varmaan omalta osaltasi ihan oikein. Joskus ja joissain asioissa vahva, toisissa taas vähemmän vahva. Sellaisia kai ihmiset yleensäkin ovat. Entäpä sitten tuo sp:n tasa-arvo, miten kuvaisit itseäsi. Minä kuvaisin itseäni siten, että lähtökohtaisesti kohtelen sp:a samalla tavalla kuten myös yksilöitä sinänsä eli pyrin siihen, ettei ulkonäkö tai sosiaalinen asema vaikuttaisi. Uskoisin kuitenkin, että enemmän vaikuttaa juuri yksilölliset ominaisuudet kuin sukupuoli.

• öhm

Oon ollu täällä sen verran vähän aikaa, etten tunne sua. Monet muut, kuten esim. cisma ja mezo on huomattavasti hanakampia vääntämään ja kirjoittaa yleensä hyvin perusteltuja argumentteja. Sulta tulee vain lyhyitä tokaisuja, jos vaivaudut ylipäätänsä sanomaan mitään. En väitä ettet uskalla, mutta se vaikuttaa mahdolliselta.

• jorojukka-kukka

Lyhyet kommenttini johtuvat sekä ajan puutteesta että viitseliäisyyden puutteesta. En jaksa kirjoittaa samoja asioita, joita yleensä täällä pyörii päivästä toiseen. Ja on myös niin, että vaikka olen esim. erittäin monta kertaa ilmaissut, etten mitenkään vihaa miehiä, niin aina se vain liitetään minuun. Eli on tavallaan ihan sama, mitä täällä kirjoittaa. Lukijat tekevät kirjoituksesta oman johtopäätöksensä. Monelle riittää johtopäätöksiin se, että sanoo olevansa feministi.

• Miehelle

Vahvuudesta en tiedä, mutta nettailun perustella tuntuisi siltä toisinaan kuin puhuisi mies miehelle. Ehkä siinä miehisyydessäsi jotain vahvaa on.

• on.......

Jääräpäisyys, väkivaltaisuus ja typeryys on kyllä suurinta heikkoutta mitä löytyy.

• Hetat
        on....... kirjoitti:

Jääräpäisyys, väkivaltaisuus ja typeryys on kyllä suurinta heikkoutta mitä löytyy.

Mutta niitä mainitsemiasi heikkouksiahan nämä teidän Feministien kirjoittamat viestit tällä sivustolla ovat täynnä.

• typerää.........
        Hetat kirjoitti:

Mutta niitä mainitsemiasi heikkouksiahan nämä teidän Feministien kirjoittamat viestit tällä sivustolla ovat täynnä.

herjaa ilman perustelun häivää......kuolettavan tylsää...................

• Vahvuutta on monen kaltaista. Tulipa mieleeni tästä pohtia, että onko miehinen vahvuus erilaista kuin naisellinen vahvuus. Minusta näillä on eroja, ja tokihan vahvuudella on vielä muitakin muotoja.

Sitkeyttä sinulta ainakin löytyy roppakaupalla, joka on eräs puhtaimmista vahvuuden ilmenemismuodoista. Tästä nostan sinulle vilpittömästi hattua.

Mielipiteesi ovat myös vahvat, kuten myös tahtosi niitä puollustaa. Meidän miesten maailmassa ainakin periaatteiden ja mielipiteiden vahvuutta ja niiden vahvaa esilletuomista ja ylläpitoa arvostetaan suuresti. Tästäkin nostan sinulle hattua.

Miehisesta vahvuudesta puheenollen tuli mieleeni seuravaa: Meidän miesten keskuudessa ainakin arvostetaan suuresti eräänlaista passiivista vahvuutta. Nonkonfrontaalista voimaa, tavallaan. Sitä, että laskee aseensa ja seisoo rennoin hartoin, luottaen vakaasti omaan kykyihinsa ja voimiinsa ilman niiden jatkuvaa esiintuomista. Hiljaista voimaa ja itseluottamusta.

Ja sinusta minulle on muodostunut sellainen kuva, että olet aina aseissa, puollustamassa omaa kulmaasi. Kenties tässä on vahvuuden muoto, jota sinulta puuttuu.

- Dekas

• Kylärakki

No totta kai nyt vahva täytyy olla, jos harrastaa kuulantyöntöä! Ihmetyttää nyt pikkasen, että miten ehdit kirjoittelemaan, vaikka MM-kisatkin painavat juuri pahasti päälle. No toivotaan että kultaa tulee. Onnea Jörikselle kisoihin.

• jorojukka-kukka

Olen varannut sinulle puhdasta vettä pihalle isoon kuppiin. :)

• avecMaria

Et vaikuta vahvalta naiselta.

Vahva nainen ei tarvitse laumaa hännystelijötä peräänsä.
      Sinä tarvitset, muuten sinua ei edes ole.

• jorojukka-kukka

No tähän viestiin en viitsikään vastailla, jotenka tyydyn kiittämään sinua osanotosta tähän kyselyketjuun.

• avecMaria

No tähän viestiin en viitsikään vastailla, jotenka tyydyn kiittämään sinua osanotosta tähän kyselyketjuun.

Vaikka ei totuus kommentointia kaipaakaan, eikä ainakaan sitä miksikään muuta.

• Totuuden käyrätorvi

tuon AaveMarian rinnalla vaikutat kaikkea muuta kuin vahvalta. Et uskalla edes kommentoida hänen viestiään, koska tiedät että "turpaan tulee" niin että soi.

• Haastattelija___

No, tyydyttikö vastaukset? Sinua ei sitten vahvana pidettykään. Miltä nyt tuntuu? Harmittaako?

Ps. oma mielipiteeni on, että et ole vahva, pelkkä p-jauhaja inttäjä.

• kasvetaan...
        Haastattelija___ kirjoitti:

No, tyydyttikö vastaukset? Sinua ei sitten vahvana pidettykään. Miltä nyt tuntuu? Harmittaako?

Ps. oma mielipiteeni on, että et ole vahva, pelkkä p-jauhaja inttäjä.

... ei synnytä. Kaikki ilkeydet ja rumat sanat kasvattavat vahvuutta, jos ihminen pystyy ne käsittelemään, hyväksymään ja ohittamaan. Sinäkin autat Jöröjukkaa kasvamaan vahvaksi heittämällä kehään omat ilkeytesi ja pahan olosi. Muistathan JöröKukka, ettei vahvuus sitten ole samaa kuin kovuus eikä vahvuuden tähden aina tarvitse iskeä päätään seinään ... Kasva kauniisti, vahvoja ihmisiä on aivan liian vähän!

• jorojukka-kukka
        kasvetaan... kirjoitti:

... ei synnytä. Kaikki ilkeydet ja rumat sanat kasvattavat vahvuutta, jos ihminen pystyy ne käsittelemään, hyväksymään ja ohittamaan. Sinäkin autat Jöröjukkaa kasvamaan vahvaksi heittämällä kehään omat ilkeytesi ja pahan olosi. Muistathan JöröKukka, ettei vahvuus sitten ole samaa kuin kovuus eikä vahvuuden tähden aina tarvitse iskeä päätään seinään ... Kasva kauniisti, vahvoja ihmisiä on aivan liian vähän!

"...vahvoja ihmisiä on aivan liian vähän."

• Mi-yes

...

• riittävän

Jos olisit, et kysyisi sitä muilta.
      Vahvuus on luottamusta itseen ja omiin kykyihin silloinkin, kun muut ovat eri mieltä - toisaalta vahvuus on kykyä tunnistaa ja hyväksyä omat heikkoudet. Kun nyt etsit vahvuutta, Sinusta voi jonakin päivänä tulla vahva. Tiedät kyllä sitten kun niin on

• luotsi

minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu!!! SE ON MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ EIKÄ KUKAAN MUU!

Ei se että nostaa itseään jalustalle tee kenestäkään sen vahvempaa tai parempaa, vaikka kuinka tekisi itse mieli niin ajatella.

• Antsu

Mä oon siis tänä aamuna TOSI hyvällä tuulella, ja yhä paremmaksi vaan tuntuu tulevan!

Tuli mieleen aivan toisen keskustelun aivan toisenlainen aihe, jossa on kuitenkin tietty yhtymäkohta tähän:

Liikennepalstalla juteltiin ajamisesta leveällä kaistalla, jossa pitäisi kuulemma ymmärtää ajaa oikealla. Kritisoin tätä kaahareiden edessä väistelyä, ja siitäkös minua kovisteltiin: Koeta nyt vain äijä ohjata koslasi oikeaan laitaan, kun MINÄ tulen takaa!

Ai. Että SINÄ tulet takaa. No mistäs minä voin tietyllä tiellä tietyllä hetkellä saada selville, että se olet juuri SINÄ, oi anonyymi kirjoittaja??

Tulipa poikettua aiheesta pahemman kerran.

• luotsi
        Antsu kirjoitti:

Mä oon siis tänä aamuna TOSI hyvällä tuulella, ja yhä paremmaksi vaan tuntuu tulevan!

Tuli mieleen aivan toisen keskustelun aivan toisenlainen aihe, jossa on kuitenkin tietty yhtymäkohta tähän:

Liikennepalstalla juteltiin ajamisesta leveällä kaistalla, jossa pitäisi kuulemma ymmärtää ajaa oikealla. Kritisoin tätä kaahareiden edessä väistelyä, ja siitäkös minua kovisteltiin: Koeta nyt vain äijä ohjata koslasi oikeaan laitaan, kun MINÄ tulen takaa!

Ai. Että SINÄ tulet takaa. No mistäs minä voin tietyllä tiellä tietyllä hetkellä saada selville, että se olet juuri SINÄ, oi anonyymi kirjoittaja??

Tulipa poikettua aiheesta pahemman kerran.

Leveäkaistaisella tiellä on ihan suositeltavaa (jopa poliisi / tieliikennelaitos suosittelevat) ajaa oikeassa reunassa, jolloin ohitukselle jää enemmän tilaa.

Vaikkakin ahdassilmäisesti ja minäminäminä aatteella asiaa ajattelet niin tässä sinulle vihjeitä oikeasta elämästä.

Oikeassa reunassa ajaminen helpoittaa myös vastaantulevien ohituksia. Liikenteessä on mm.rekkoja sekä pienempiä ajoneuvoyhdistelmiä, joiden suurin sallittu nopeus on 80km/h. Ajettaessa 100km/h alueella leveäkaistaisella tai millä tahansa tiellä tulee ohitustilanteita tästä syystä. Sinä tietenkin pidät jokaista ohittajaa kaistapäänä ja ajat mahdollisimman paljon vasemmassa reunassa kaistaa (?) näin tuomalla oman osuutesi joustavaan liikenteeseen....

Heippa vaan ja hyvää mieltä.

• Antsu
        luotsi kirjoitti:

Leveäkaistaisella tiellä on ihan suositeltavaa (jopa poliisi / tieliikennelaitos suosittelevat) ajaa oikeassa reunassa, jolloin ohitukselle jää enemmän tilaa.

Vaikkakin ahdassilmäisesti ja minäminäminä aatteella asiaa ajattelet niin tässä sinulle vihjeitä oikeasta elämästä.

Oikeassa reunassa ajaminen helpoittaa myös vastaantulevien ohituksia. Liikenteessä on mm.rekkoja sekä pienempiä ajoneuvoyhdistelmiä, joiden suurin sallittu nopeus on 80km/h. Ajettaessa 100km/h alueella leveäkaistaisella tai millä tahansa tiellä tulee ohitustilanteita tästä syystä. Sinä tietenkin pidät jokaista ohittajaa kaistapäänä ja ajat mahdollisimman paljon vasemmassa reunassa kaistaa (?) näin tuomalla oman osuutesi joustavaan liikenteeseen....

Heippa vaan ja hyvää mieltä.

Joko lukaisit jutut liikennekeskustelusta? Olen päättänyt muuttaa oman ajotapani näin: en enää aja satasta ja pysyttele oikealla, vaan nostan nopeuden sataanneljäänkymppiin, mikä oikeuttaa minut siirtymään keskiviivan viereen! Olen siis ohittaja - läl-läl-lää! Väistä: MINÄ tulen takaasi!

Ai niin se feminismi... siitähän täällä pitäisi puhua.

• jorojukka-kukka
        Antsu kirjoitti:

Joko lukaisit jutut liikennekeskustelusta? Olen päättänyt muuttaa oman ajotapani näin: en enää aja satasta ja pysyttele oikealla, vaan nostan nopeuden sataanneljäänkymppiin, mikä oikeuttaa minut siirtymään keskiviivan viereen! Olen siis ohittaja - läl-läl-lää! Väistä: MINÄ tulen takaasi!

Ai niin se feminismi... siitähän täällä pitäisi puhua.

Millä Suomen tiellä saa ajaa sataaneljääkymppiä?

Vertauksesi on hyvä feministipalstan antifeministeille noin yleensä. Mies seistä jurnuttaa esim. rullaportaissa vasemmalla, eikä väistä kun takaa tulee kävelijöitä. Ja kun nämä miehet ohitaa, niin ne alkavat sadattelemaan takana suureen ääneen.
        Tätä tämä MIESkäytös on ihan arjessa ja kahdella jalalla, saati että mies on saanut alleen peniksensä jatkeen, niin silloin tyhmää päätä ei pidättele mikään muu kuin K U O L E M A!!!

• naivi

.. kakara, joka inttää "asiantuntijamielipiteitään" joka paikkaan.

Jokainen suurisuu ylistää nykyään itseään vahvana naisena, joka on oikeastaan kärsinyt käsitteenä inflaation, ja joutaisi ns. Bullshit- bingon materiaaliksi.

Tuskin olet joutunut edes kokeilemaan sitä oletko vahva. Oma käsitykseni vahvoista naisista on peräisin isoäitini ikäluokasta ja epäilen, että nettiuhoajat eivät niitä saappaita täytä.

• jorojukka-kukka

Et raukkaparka tunne edes ?-merkki. Säälittävää. Monesko rienaus tämä muuten oli sinulta tähän ketjuun? :D

• avecMaria

Et raukkaparka tunne edes ?-merkki. Säälittävää. Monesko rienaus tämä muuten oli sinulta tähän ketjuun? :D

Vahvana oleminen ei ole sama kuin vaikeana oleminen.

Vahvuus persoonassa ei siis esiinny hankaluutena sosiaalisissa suhteissa eikä suunsoittona, molempia löytyy sinusta vaikka muille jakaa, mutta muilta et hyväksy samaa itseäsi kohtaan.
        Heikkouden merkki? Kyllä. Merkki myöskin isottelusta ja huonosta itsetunnosta. Tarve kovuuteen? Kyllä. Jotta heikkous ei tulisi esille sinusta.

Kävitkö muuten varastamassa ajatuksen vahvuudesta minun galleriasivultani?

• ...............
        avecMaria kirjoitti:

Vahvana oleminen ei ole sama kuin vaikeana oleminen.

Vahvuus persoonassa ei siis esiinny hankaluutena sosiaalisissa suhteissa eikä suunsoittona, molempia löytyy sinusta vaikka muille jakaa, mutta muilta et hyväksy samaa itseäsi kohtaan.
        Heikkouden merkki? Kyllä. Merkki myöskin isottelusta ja huonosta itsetunnosta. Tarve kovuuteen? Kyllä. Jotta heikkous ei tulisi esille sinusta.

Kävitkö muuten varastamassa ajatuksen vahvuudesta minun galleriasivultani?

musta siitä näkyy se, mitä sulla ei ole.

Itsetunto.

• eikä marialle
        ............... kirjoitti:

musta siitä näkyy se, mitä sulla ei ole.

Itsetunto.

.............

• ollut
        eikä marialle kirjoitti:

.............

älä valehtele

• sinulle...

Oli ensimmäinen viesti, ja rienauksella tarkoitetaan pyhinä pidettyjen asioiden pilkkaamista, joten tässä tapauksessa ei todellakaan voi siitä puhua. Jos keskustelun aiheena oli kysymysmerkit, niin tässä sinulle:?.

Sitten voisi tietysti viisastella aiheesta, kuuluisiko se sanoa "?-merkki", vai "?-merkkiä", mutta jätetään se toiseen kertaan; sen verran säälittävän vastineen laitoit, kun et asiasisältöä pystynyt kommentoimaan.

• Kurre_Orava

Juuh, olethan sinä toki...

• jorojukka-kukka

Laitahan paremmaksi! ;)

• Nari_Säre

...että ehkäpä et ole.

Perusteluiksi ne tavalliset, joita itsekin tapaat käyttää mielipiteissäsi ;-)

• vain

heikko naisparka joka on ilmeisesti lapsuudessaan
      säikähtänyt jotain niin paljon ettei uskaltanut
      ikinä kasvaa oikeaksi naiseksi.

• jorojukka-kukka

Sinä olet erehtynyt kokonaan siitä, mikä on "oikea" nainen.

• jukka

olet zombbari

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe