Lihatiskiesimerkki

Soma

Olipa kerran ns. tavallinen nainen. Sellainen ei-siis-todellakaan-mikään-feministi, kuten useimmat ihanat naiset ovat. Eräänä iltana hän päätti lähteä baariin. Jätkäfrendin kanssa oli mennyt poikki, ja ois ehkä niinku ihan kiva törmätä johonki mukavaan kundiin. Ja ihan vaan jutella.

Vaistot johdattivat naisen ladyshaverin, korkokenkien, meikkikokoelman, avonaisen topin (->vaatii push-upit tai balconettet) ja tiukkojen lantiofarkkujen (->stringit, tietty) luokse. Miehekästä juttuseuraa saadakseen on tietenkin ensin herätettävä vastakkaisen sukupuolen huomio, ja jokainen nyt tietää mikä sen kiinnittää.

Mutta ulko-ovella, aseteltuaan tisujaan ylimpiä kylkiluita ikävästi painaviin kaaritukiin, kaivettuaan ripsarikökön silmästään ja oiottuaan stringien pyllynarua kuudetta kertaa, hän kerta kaikkiaan tuskastui, teki täyskäännöksen ja vaihtoi mukaviin releisiin. "Olenpahan oma itseni ja nautin olostani! Näin tapaan ehkä fiksumman miehen, joka on kiinnostunut minusta ihmisenä.".

Baarissa hän on ilmaa. Kukaan ei ole kiinnostunut hänestä ihmisenä, ja tasan yksi tyyppi on kiinnostunut hänestä asiakkaana. Vieressä keikkuva ladysheivattu, korkokengitetty ja meikattu rotunainen avonaisessa topissaan, push-upeissaan ja tiukoissa lantiofarkuissaan vie humalaisten miesten huomion. Miesten lättäpohjakengissään, löysissä farkuissaan, mukavassa T-paidassaan ja pehmeissä boksereissaan.

Sen pituinen se ilta.

24

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun on kyse sukupuolten välisestä kanssakäymisestä, minusta on vallan todenmukaista todeta että mies on näissä asioissa lähempänä eläinmaailmaa kuin nainen.

Mies on eläin. En kiellä. Mies kiihottuu ja kiinnostuu visuaalisesti siitä mitä se näkee. Enkä minä tästä ole lainkaan ylpeä...

Mieluusti minäkin toteaisin, että innostukseni kohoaa kun kuulen naisen harrastavan vaikkapa Irlantilaista kirjallisuutta keskiviikkoisin ja yhteiskuntakriittistä väittelyä joka lauantai ystäviensä kanssa.

Mutta ei, ei se näin toimi. Takapuolen heilahdus nostaa silmätluomet korkeammalla ja kirkastaa katseen tehokkaasti. Mies on eläin. En kiellä.

Mutta, ajatelkaas millaisia naiset ovat. Jos nainen minuun tekee tuttavuutta, heti nimen kuultuaan hän tiedustelee ammatista ja koulutustasosta. Pitää olla menestyvä. Tuloilla ja toimeentuloilla naisen mielenkiinto herätetään.

Minusta on jokseenkin helpompi repäistä ne meikit poskille kuin lukea kauppatieteiden maisteriksi.

Kyllä te naiset tässä parittelu-pelissä olette vielä voiton päällä. Älä unohda että mies "saa" ja nainen "antaa".

Mies on eläin. En kiellä. Ja teillä on ne häkin avaimet.

- Dekas

• kerta

kun olen ollut "lihatiskillä" kysyy jannut "mitä sä teet", "mitä sä oot opiskellu", mikä susta tulee"!. Ne haluu tietää fiksuusasteen ihan kuten mimmitkin.

• åpoiu
        kerta kirjoitti:

kun olen ollut "lihatiskillä" kysyy jannut "mitä sä teet", "mitä sä oot opiskellu", mikä susta tulee"!. Ne haluu tietää fiksuusasteen ihan kuten mimmitkin.

Kysymyksillä kartoitetaan mahdollisuuksien todennäköisyyksiä.

Tai esimerkiksi mitä puppua varakasta miestä etsivälle naiselle tänä iltana syötetään.

• Antsu

Tekstisi saa tällaiset virtuaaliympäristöt tuntumaan yhä rehellisemmiltä, yhä syvällisemmiltä; yhä järkevämmiltä paikoilta ja tilanteilta.

Ja auttoihan se ymmärtämään, miksi vaimoni ehdotti minun hankkivan itselleni yhdet oikein tosi tiukat farkut.

(Mikä on balconette?)

• Soma

Ps. Mene Lindexille jos et tiedä mikä on balconette. Siellä on puhuvia rintaliivejä.

• Qusai

Haha, ei se kuule ihan niin mene, paljo helpompi on mennä juttelemaan sellaselle normaalin siististi pukeutuneelle naiselle, saatikka oikein viimesen päällä pynttäytyneelle.
      Että se siitä esimerkistä sitten.

• Nainen

Dekas on toista mieltä. Ja rintsikat ahistaa vaikka minkälaisen rytkyn alla.

• Qusai
        Nainen kirjoitti:

Dekas on toista mieltä. Ja rintsikat ahistaa vaikka minkälaisen rytkyn alla.

...on vastakohta minun mielipiteelleni. Ei ne mun mielestä kumoa toisiaan, ne kunnolla tuunatut naiset voi kyllä saada enemmän katseita mutta ei niille niin helppo ole mennä puhumaan ku taviksille, että se siitä.

• Soma
        Qusai kirjoitti:

...on vastakohta minun mielipiteelleni. Ei ne mun mielestä kumoa toisiaan, ne kunnolla tuunatut naiset voi kyllä saada enemmän katseita mutta ei niille niin helppo ole mennä puhumaan ku taviksille, että se siitä.

Onneksi baareissa sitten yleensä riittää miehille ainakin silmänruokaa, jos ei kontaktiin asti uskalla edetä. Katseltavaa saattaa riittää niinkin mukavasti, ettei edes ehdi huomata niitä, joille uskaltaisi puhua:)

• Qusai
        Soma kirjoitti:

Onneksi baareissa sitten yleensä riittää miehille ainakin silmänruokaa, jos ei kontaktiin asti uskalla edetä. Katseltavaa saattaa riittää niinkin mukavasti, ettei edes ehdi huomata niitä, joille uskaltaisi puhua:)

...täytyy muistaa ettei se kontaktiin eteneminen ole enää mikään miesten tehtävä, tulkoon se jolla on enemmän luonnetta.

• jorojukka-kukka

Hyvä tarina, mutta naiselle antaisin neuvoksi, että edessä on sitten baarin vaihto. Ei muuten joka ilta natsaa.

• suffe

"Vieressä keikkuva ladysheivattu, korkokengitetty ja meikattu rotunainen avonaisessa topissaan, push-upeissaan ja tiukoissa lantiofarkuissaan vie humalaisten miesten huomion." Sääliksi käy tätäkin tätiä.. Hää kun on voinut lähteä liikenteeseen tälläytyneenä ihan omaksi ilokseen haluamatta (ainakaan kännistä ja kourivaa) herraseuraa.

• Nari_Säre

...oletkos koskaan kokeillut:

1. sekakuoroa

2. tangokerhoa

3. runopiiriä

jne.

...tai toisaalta itse sitä, että siellä kapakassa menisit jutelemaan jollekin sellaiselle miehelle, joka istuskelee vähän yksinään, on vähän ujo... eikä ole muiden lailla pörräämässä naisten ympärillä.

...mutta ehkäpä jos menee paikkaan, jossa on humalaisia miehiä, on sitten kestettävä niitä humalaisia miehiä?

• Soma

Ai niijoo, "miehet on miehiä" ja se naisten pitää jaksaa YMMÄRTÄÄ!

• Kurre_Orava
        Soma kirjoitti:

Ai niijoo, "miehet on miehiä" ja se naisten pitää jaksaa YMMÄRTÄÄ!

Niillä miehillä on täysi oikeus olla siellä kapakassa. Jos asia neiti/rouva nirppanokkaa miellytä niin Somaloinen on hyvä ja menee jonnekin muualle.

Se on varmaan ollut kamalaa havaita, että oikeassa maailmassa ei enää saakaan kaikkea mitä tahtoo.

• Soma
        Kurre_Orava kirjoitti:

Niillä miehillä on täysi oikeus olla siellä kapakassa. Jos asia neiti/rouva nirppanokkaa miellytä niin Somaloinen on hyvä ja menee jonnekin muualle.

Se on varmaan ollut kamalaa havaita, että oikeassa maailmassa ei enää saakaan kaikkea mitä tahtoo.

Ettet nyt ole ihan asian ytimessä. Mutta ei se mitään, sattuuhan sitä.

• Kurre_Orava
        Soma kirjoitti:

Ettet nyt ole ihan asian ytimessä. Mutta ei se mitään, sattuuhan sitä.

Voipi olla.

Tunnut kuitenkin vilpittömästi paheksuvan, että kapakoissa on humalaisia miehiä ja että miehet ovat kiinnostuneempia seksikkäästi pukeutuneista naisista kuin lappuhaalarimammoista.

Asia nyt vain on niin.
        Jos haluat piireihin joissa lappuhaalarimamma on kova sana niin kokeile jotain profeministi miesten pippaloa tai vaikkapa viherpipertäjien iiventtejä.

Kapakoissa pelataan kapakoiden säännöillä.

• jorojukka-kukka
        Kurre_Orava kirjoitti:

Miehet yrittävät edelleen kovasti määritellä naiset. Ei onnistu. Fiksut naiset haistattavat pitkät tuollaisille kapakkaörisijöille. :D

• Soma
        Kurre_Orava kirjoitti:

Voipi olla.

Tunnut kuitenkin vilpittömästi paheksuvan, että kapakoissa on humalaisia miehiä ja että miehet ovat kiinnostuneempia seksikkäästi pukeutuneista naisista kuin lappuhaalarimammoista.

Asia nyt vain on niin.
        Jos haluat piireihin joissa lappuhaalarimamma on kova sana niin kokeile jotain profeministi miesten pippaloa tai vaikkapa viherpipertäjien iiventtejä.

naisen täytyy TEHDÄ itsensä seksikkääksi? Eikö oma mukava luonnollinen tyyli, eroottisuus, asenne, olemus ja aivot kiinnosta, myös parin kaljan jälkeen? Mielestäni "tosimies "on sellainen, joka kiihottuu NAISESTA. Ei kenestä tahansa, mutta ei myöskään siitä kuoresta, joka ei enää itse naiseutta olekaan.
        Ps. Meikkaan kun huvittaa. Korkokenkiä en käytä.

• Kurre_Orava
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Miehet yrittävät edelleen kovasti määritellä naiset. Ei onnistu. Fiksut naiset haistattavat pitkät tuollaisille kapakkaörisijöille. :D

"
        Ei onnistu. Fiksut naiset haistattavat pitkät tuollaisille kapakkaörisijöille. :D
        "
        Ja mistäköhän päättelet, että ns 'fiksu nainen' kiinnostaisi kapakkaörisijää sen enempää kuin muunkaanlaisia miehiä?

Kovat on luulot teillä feministeillä. :)

Hyvä politiikka akkojen kanssa on, että jos ei sovi, niin tuossa on ovi.

• Kurre_Orava
        Soma kirjoitti:

naisen täytyy TEHDÄ itsensä seksikkääksi? Eikö oma mukava luonnollinen tyyli, eroottisuus, asenne, olemus ja aivot kiinnosta, myös parin kaljan jälkeen? Mielestäni "tosimies "on sellainen, joka kiihottuu NAISESTA. Ei kenestä tahansa, mutta ei myöskään siitä kuoresta, joka ei enää itse naiseutta olekaan.
        Ps. Meikkaan kun huvittaa. Korkokenkiä en käytä.

Riippuu toki miehestä. Kuitenkin kuvaamasi kaltaisista naisista innostuvat miehet eivät taida juuri harrastaa kapakoita.

• mariamagda
        Kurre_Orava kirjoitti:

Voipi olla.

Asia nyt vain on niin.

Sellaiset miehet saavat pysyäkin helvatan kaukana!

ja miten se menikään: Pitäisikö naisten käyttää kuitenkin korkokenkiä mielenkiinnon herättämiseksi?

• Soma
        Kurre_Orava kirjoitti:

Riippuu toki miehestä. Kuitenkin kuvaamasi kaltaisista naisista innostuvat miehet eivät taida juuri harrastaa kapakoita.

siitä, mutta minä en harrasta sinunkaltaisiasi miehiä.

• mariamagda

"näin tapaan ehkä fiksumman miehen, joka on kiinnostunut minusta ihmisenä."

Nimenomaan.

En tarvitse miehiä, jotka pyörisivät ympärillä näitten avotoppien yms. takia.
      Sellaiset pyörisivät todennäköisesti aina sellaisten ympärillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe