on naisille suurta hyötyä...Quulle ainakin oli:o))
Olin tossa vähän aikaa sitten shoppailemassa ja sen jälkeen meinasin syödä jotain...Samaan raflaan tuli joukko tullin virkamiehiä syömään komeissa puvuissaan...Niih..Tuli säästettyä rahaa ja masu ihan täymnnä ahnehdittuani ...niitä työpukuja silmilläni..Siis niihin releisiinhän mä kiinnitin vain huomioni:o))))
Johtopäätös on et kyllä miesten työpuvut saavat naisen ruokahalun katoamaan:o/
Kyllä univormupukuisista miehistä on
78
1049
Vastaukset
kuules nyt guistinen!!!! alas vaan kattella paitulivarastoas....mikäs paituli sulla oli päällä kun olit n.s #syömässä#....kivat merkit tuli tohon.....
tulikos se paituli kotiinkin ettei käy kuin sille yksinäiselle paitulille siinä sadussa, että joutuu leijailemaan yksin ties missä.......- quistis
ei nyt ollu ollenkaan päällä...Hih..Olihann tietystikkin T-paita ja farkkutakki ja farkut...Hih:o) Mut en se mä ollu vaan mun kaveri,joka niitä pukuja tsekkasi...:o/
quistis kirjoitti:
ei nyt ollu ollenkaan päällä...Hih..Olihann tietystikkin T-paita ja farkkutakki ja farkut...Hih:o) Mut en se mä ollu vaan mun kaveri,joka niitä pukuja tsekkasi...:o/
guistinen......ei saa narrata ja pistää toisen syyksi....
toivottavasti kerkisit edes alkupalan syödä ennen niitä univormuja...................
mä en oikein ymmärrä kyllä kuinka joku voi tulla univormuista kylläiseksi???? tää on nääs kauheen ihmeissään nyt....................ja ihan ymmällään......- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
guistinen......ei saa narrata ja pistää toisen syyksi....
toivottavasti kerkisit edes alkupalan syödä ennen niitä univormuja...................
mä en oikein ymmärrä kyllä kuinka joku voi tulla univormuista kylläiseksi???? tää on nääs kauheen ihmeissään nyt....................ja ihan ymmällään......Eiks olekkin ihan kummallista...Unohdin ihan kokonaan syömisen..;o/ Ai et kenen syyksi..Niin sen mun kamun..Juu,mut olisitpas ollu näkemässä...Hyvä et sain hänet pois ko raflasta ja kotiin..Rouvas ihminen vielä...;o)))
quistis kirjoitti:
Eiks olekkin ihan kummallista...Unohdin ihan kokonaan syömisen..;o/ Ai et kenen syyksi..Niin sen mun kamun..Juu,mut olisitpas ollu näkemässä...Hyvä et sain hänet pois ko raflasta ja kotiin..Rouvas ihminen vielä...;o)))
järkyttävää!!!!
taitaa olla nyt guistisella vääränlaisia ystäviä siellä....siinä menee äkkiä paitulit sekaisin ...
kyllä mun kai pitää nyt puuttua asiaan ja laittaa guistinen pakkopaituliin.........- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
järkyttävää!!!!
taitaa olla nyt guistisella vääränlaisia ystäviä siellä....siinä menee äkkiä paitulit sekaisin ...
kyllä mun kai pitää nyt puuttua asiaan ja laittaa guistinen pakkopaituliin.........ei koskenut...ei ollenkaan...ei edes miettinyt mitä puvun alta paljastuu..Hui..mitens mä nyt tollasia..
Laita vaan kiltti mut pakkopaituliin...Ja silmille mustat laput...;o/ quistis kirjoitti:
ei koskenut...ei ollenkaan...ei edes miettinyt mitä puvun alta paljastuu..Hui..mitens mä nyt tollasia..
Laita vaan kiltti mut pakkopaituliin...Ja silmille mustat laput...;o/tilanteessa en voi muuta........
pakkopaituliin ja mustat laput............hymmm... vielä jotakin, jotta pysyt kaidalla tiellä!!!!!
takavarikoin sinulta viekoittelupaitulin sekä univormujenkatselupaitulin tyystin ja kokonaan....- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
tilanteessa en voi muuta........
pakkopaituliin ja mustat laput............hymmm... vielä jotakin, jotta pysyt kaidalla tiellä!!!!!
takavarikoin sinulta viekoittelupaitulin sekä univormujenkatselupaitulin tyystin ja kokonaan....jätä..PLIIIIIIS...Mä tarvitsen sitä..kovin tarvitsen..Ihan vain yhteen ihanaan sitä käytän...Lupaan etten enää koskaan katso univormuja..en poliisien,en rajamiesten,en palomiesten..en edes postimiesten..puhumattakaan putkimiesten....Jätäääää se viekoittelupaituli...
quistis kirjoitti:
jätä..PLIIIIIIS...Mä tarvitsen sitä..kovin tarvitsen..Ihan vain yhteen ihanaan sitä käytän...Lupaan etten enää koskaan katso univormuja..en poliisien,en rajamiesten,en palomiesten..en edes postimiesten..puhumattakaan putkimiesten....Jätäääää se viekoittelupaituli...
koittaa nyt ankeat ajat ,sillä meinaan pysyä tiukkana........................en helly!
olen niin ihmeissäni moisesta käytöksestä saat kyllä osoittaa olevasi viettelypaitulisi arvoinen........! ryllis suorastaan närkästyi kun luettelit moisen määrän univormuja!!!!- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
koittaa nyt ankeat ajat ,sillä meinaan pysyä tiukkana........................en helly!
olen niin ihmeissäni moisesta käytöksestä saat kyllä osoittaa olevasi viettelypaitulisi arvoinen........! ryllis suorastaan närkästyi kun luettelit moisen määrän univormuja!!!!univormu:o( Voi Ryllie minkä tempun teit...Taidankin perua sen perumiseni niihin viisuihin...Sielläpäs sitten aarioita estraadilla sulosointuisesti päästelet...ja kapelimestarin ja orkesterin univormuista sekoat...Jokos hellyt...Metoodi on tää...Uhkailu,lahjonta ja kiristys....
quistis kirjoitti:
univormu:o( Voi Ryllie minkä tempun teit...Taidankin perua sen perumiseni niihin viisuihin...Sielläpäs sitten aarioita estraadilla sulosointuisesti päästelet...ja kapelimestarin ja orkesterin univormuista sekoat...Jokos hellyt...Metoodi on tää...Uhkailu,lahjonta ja kiristys....
sen lahjonnan ja siirryit suoraan uhkailuun ja kiristykseen, lisäsit vielä yhden univormunkin.....olen shokissa!!!!!
en ehkä pysty palauttamaan viettelypaitulia tämän shokin vuoksi ja samasta syystä en voi esiintyä............minulla on sairalomatodistus ja tarvittaessa paitulinpakkohuostaanottopaperitkin...ihan viralliselta taholta.....
mites se lahjonta??????????????????????????- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
sen lahjonnan ja siirryit suoraan uhkailuun ja kiristykseen, lisäsit vielä yhden univormunkin.....olen shokissa!!!!!
en ehkä pysty palauttamaan viettelypaitulia tämän shokin vuoksi ja samasta syystä en voi esiintyä............minulla on sairalomatodistus ja tarvittaessa paitulinpakkohuostaanottopaperitkin...ihan viralliselta taholta.....
mites se lahjonta??????????????????????????Omahoitaja hoitaa...Quu hoitaa...Hyvin hoitaakin..Haluaako pakkopaituliin..Niin meillä shokkeja hoidellaan...:o)) Ryllie on niin kaunis ja ihanaa...Samalla tolpallakin työskennellään...Onks sulla vielä se hoiturin univormu tallella??
quistis kirjoitti:
Omahoitaja hoitaa...Quu hoitaa...Hyvin hoitaakin..Haluaako pakkopaituliin..Niin meillä shokkeja hoidellaan...:o)) Ryllie on niin kaunis ja ihanaa...Samalla tolpallakin työskennellään...Onks sulla vielä se hoiturin univormu tallella??
omenan....nam!
pakkopaituliin en taho!!!! mutta kiitos muista kommenteista.....
olen tullut siihen tulokseen,että ehkä olin kuitenkin liian ankara!!!!.....
saat viettylypaitulin takaisin...mutta koe-ajalle!!!
jos mainitset vielä yhdenkin univormun ja sanankin sen sisällöstä, viettelypaituli on pakko ottaa huostaan.....- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
omenan....nam!
pakkopaituliin en taho!!!! mutta kiitos muista kommenteista.....
olen tullut siihen tulokseen,että ehkä olin kuitenkin liian ankara!!!!.....
saat viettylypaitulin takaisin...mutta koe-ajalle!!!
jos mainitset vielä yhdenkin univormun ja sanankin sen sisällöstä, viettelypaituli on pakko ottaa huostaan.....Quu niin onnellinen...Huh..Pelastit seuraavan tapaamisen Ihanan kanssa:o)) Ajattele...Jos ei olis ollu viekoittelupaitulia..Hui..Olisisin joutunut turvautumaan siihen flanelliseen,jossa lampaan kuvia:o/ Ja siinäpäs olis Quun mahdollisuudet menny...Ryllie sä olet tosi paituliystävä...Mä laitan sulle koko laatikollisen ihania punaisia omenoita:o))
quistis kirjoitti:
Quu niin onnellinen...Huh..Pelastit seuraavan tapaamisen Ihanan kanssa:o)) Ajattele...Jos ei olis ollu viekoittelupaitulia..Hui..Olisisin joutunut turvautumaan siihen flanelliseen,jossa lampaan kuvia:o/ Ja siinäpäs olis Quun mahdollisuudet menny...Ryllie sä olet tosi paituliystävä...Mä laitan sulle koko laatikollisen ihania punaisia omenoita:o))
sitten olla kiltisti!...ryllis menee nyt katsomaan televisiota ja huomenna tarkastaa onko kuistinen ollut univormuilematta!!!!!
kiitos omenoista...teen hilloa.........
hyvää illan jatkoa!!!!!!- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
sitten olla kiltisti!...ryllis menee nyt katsomaan televisiota ja huomenna tarkastaa onko kuistinen ollut univormuilematta!!!!!
kiitos omenoista...teen hilloa.........
hyvää illan jatkoa!!!!!!olla mainitsematta enää niistä releistä..Mitä ne nyt olikaan...Alan jo unohtaa ne kokonaan....:o)))
- Doe-01
kokemuksia on mullakin miehenä.Monet kerrat laivalta maihin tullessani olen katsellut tullimiehiä kylmä hiki päässä,että tulevatko juttelemaan,mutta onneksi yleensä ei.Ruokahalu siinä on mennyt,mutta jano lisääntynyt:=))
- quistis
Mullakin kuivasi suuta...;o)) Hups..Siis mun kaverillani siis..;o)
- Doe-01
quistis kirjoitti:
Mullakin kuivasi suuta...;o)) Hups..Siis mun kaverillani siis..;o)
Taisi olla kummallakin pieni drinksu paikallaan;=)
- quistis
Doe-01 kirjoitti:
Taisi olla kummallakin pieni drinksu paikallaan;=)
hemmetin reippaita..Syntymähumalassa molemmat...
- varatartsan
Onhan se eräänlainen työpuku tartsanillakin... ;o)
- quistis
sitä en edes uskalla ajatella...;o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
sitä en edes uskalla ajatella...;o)
käytännöllinen univormu kesäkeleillä ja kotioloissa. Näin syksyisin hieman liian kevyttä peittoa ulkosalla. Kun kovaa mennään, kylmä saa kyytiä...;o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
käytännöllinen univormu kesäkeleillä ja kotioloissa. Näin syksyisin hieman liian kevyttä peittoa ulkosalla. Kun kovaa mennään, kylmä saa kyytiä...;o)
muitakin hyviä ominaisuuksia...
Käsipäivää sinullekkin sinne puuhun:o)))) - varatartsan
quistis kirjoitti:
muitakin hyviä ominaisuuksia...
Käsipäivää sinullekkin sinne puuhun:o))))On tässä senverran vielä karvapeitettä, että tarkenee vielä tämän Qu... eiku tämän kuun...
- quistis
varatartsan kirjoitti:
On tässä senverran vielä karvapeitettä, että tarkenee vielä tämän Qu... eiku tämän kuun...
Ai niinkös karvainen olet...Gorilla siis???
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Ai niinkös karvainen olet...Gorilla siis???
silleen sopivasti...ei mikään gorilla...aikas silestone...joskus kurkkua karvastelee...*hämillään*
- quistis
varatartsan kirjoitti:
silleen sopivasti...ei mikään gorilla...aikas silestone...joskus kurkkua karvastelee...*hämillään*
hämillään:o)) Quu paljasti sut:o))))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
hämillään:o)) Quu paljasti sut:o))))
etkä paljastanut...tuossa tassu...lupaathan, ettet kerro kellekkään...:o\ *heh, ei arvannu Quu...*
- quistis
varatartsan kirjoitti:
etkä paljastanut...tuossa tassu...lupaathan, ettet kerro kellekkään...:o\ *heh, ei arvannu Quu...*
Hyvä tassu sulla kuitenkin...Ja niin karvainen...Auts..kutittaa mun kämmentä..:o)))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
Hyvä tassu sulla kuitenkin...Ja niin karvainen...Auts..kutittaa mun kämmentä..:o)))
heitti taas tuonne ulos...heh...niin ne illat pitenee.... :o\
Karvainen tassu?
Nyt Quu on hassu!
Päällä lannevaate,
ja mielessä yksi aate!
Ei kiirettä vt:llä tällä,
kun ehtiikin vähemmällä
Vielä maltan mä tässä pyöriä,
ja huuhaalla hetken hyöriä! ;o) - quistis
varatartsan kirjoitti:
heitti taas tuonne ulos...heh...niin ne illat pitenee.... :o\
Karvainen tassu?
Nyt Quu on hassu!
Päällä lannevaate,
ja mielessä yksi aate!
Ei kiirettä vt:llä tällä,
kun ehtiikin vähemmällä
Vielä maltan mä tässä pyöriä,
ja huuhaalla hetken hyöriä! ;o)varma ettet vaan ole Uppis eklikkäs Upponalle...;o)
- varatartsan
quistis kirjoitti:
varma ettet vaan ole Uppis eklikkäs Upponalle...;o)
sattuikin, hetken ajattelin aivan samaa. :o) Tarkistuskatsaus peiliin osoitti, ettei kuitenkaan...tai ei voi tietää...;o) Tuosta käpälästäkö niin päättelit? :o\
- quistis
varatartsan kirjoitti:
sattuikin, hetken ajattelin aivan samaa. :o) Tarkistuskatsaus peiliin osoitti, ettei kuitenkaan...tai ei voi tietää...;o) Tuosta käpälästäkö niin päättelit? :o\
myöhemmin siitä runotuksesta:o))Uppis runottelee ihan samanlailla;o)))
- varatartsan
quistis kirjoitti:
myöhemmin siitä runotuksesta:o))Uppis runottelee ihan samanlailla;o)))
Vai käpälästä tunnisti Quu...*katselee käpäläänsä ja jupisee itsekseen* Niih, käpälä...sehän se...ja runotus...:o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
Vai käpälästä tunnisti Quu...*katselee käpäläänsä ja jupisee itsekseen* Niih, käpälä...sehän se...ja runotus...:o)
olen asiasta:o)) Uppis mikä Uppis...Tai sit se käpälä ja runotus oli naapurin sedän:o/
- varatartsan
quistis kirjoitti:
olen asiasta:o)) Uppis mikä Uppis...Tai sit se käpälä ja runotus oli naapurin sedän:o/
sitten vastaanväittäminen...Tämä Uppotartsani kiipeää pian yöpuulle! :o)
- quistis
varatartsan kirjoitti:
sitten vastaanväittäminen...Tämä Uppotartsani kiipeää pian yöpuulle! :o)
majastasi on varmasti syksy vienyt lehdet pois...Sade saattaa raiskata...:o/
- Carmencita
Univormu antaa miehelle ryhtiä ja särmää.
Mikäs sen mukavampaa katseltavaa kun särmikäs mies. ;-))- quistis
tietää mistä puhuu:o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
tietää mistä puhuu:o))
Huomenia vaan Quu, töihin on taas maleksittu ja neljään asti täällä pitää töitä tehrä. ;-))
- guuuuuuuu
Nimetön kirjoitti:
Huomenia vaan Quu, töihin on taas maleksittu ja neljään asti täällä pitää töitä tehrä. ;-))
yhdeksään....Ja olen viiteen:o)) Hauskaa työpäivää!!
- kippari
ei ole ikinä ollut oikein tullimiesten kaveri myöskään,kun nuorena tuli noita juomia haettua sompasaaresta oli oltava tarkana milloin customs on autolla perässä kun takakontti oli täynnä alanjuomia;=)))
- quistis
sellainen...Nuori aviomies:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
sitten kippari ei uskalla tulla piipahtamaan siellä olenkaan olen alerginen vielläkin niille tullimiehille:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
sitten kippari ei uskalla tulla piipahtamaan siellä olenkaan olen alerginen vielläkin niille tullimiehille:=)
asuu tossa välissä...Tule vaan Quu suojelee...Tule..Varmasti tulet:o/
- kippari
quistis kirjoitti:
asuu tossa välissä...Tule vaan Quu suojelee...Tule..Varmasti tulet:o/
sä vartiot ettei se hykkää vanhan salakuljettajan kimpuun;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
sä vartiot ettei se hykkää vanhan salakuljettajan kimpuun;=)
suojelen...Pidän muutenkin tosiii hyvää huolta;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
suojelen...Pidän muutenkin tosiii hyvää huolta;o))
kippari uskaltaa tulla sinne:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
kippari uskaltaa tulla sinne:=)
Quu odottaa jo kovin innokkaasti..Mulla on salainen asekkin...viekoittelupaituli...Amaryllie laittoi sen mulle;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Quu odottaa jo kovin innokkaasti..Mulla on salainen asekkin...viekoittelupaituli...Amaryllie laittoi sen mulle;o))
olla tarkkana sit kun sellaisia aseita sulla viellä siellä on,mut pitää sit tulla tsiikaa sinne sinuu:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
olla tarkkana sit kun sellaisia aseita sulla viellä siellä on,mut pitää sit tulla tsiikaa sinne sinuu:=)
pelkää viattomia paituleita...Ihan viaton se on..ei ollenkaan paha..Tule vain...Tuu..;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
pelkää viattomia paituleita...Ihan viaton se on..ei ollenkaan paha..Tule vain...Tuu..;o)
sellaisia pelkää olen rohkee kippari:=))Kyllä mä tuun odota vaan:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
sellaisia pelkää olen rohkee kippari:=))Kyllä mä tuun odota vaan:=)
Hui...Hän onkin rohkea Kippari...Nyt pikkuguu menee piiloon ....
- kippari
quistis kirjoitti:
Hui...Hän onkin rohkea Kippari...Nyt pikkuguu menee piiloon ....
en ainakaan naisia pelkää enkä paljon muutakaan:=)Et piiloon voit joutuu menee minuu:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
en ainakaan naisia pelkää enkä paljon muutakaan:=)Et piiloon voit joutuu menee minuu:=)
karvanen nainen?? Pelkäätkös sitten...;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
karvanen nainen?? Pelkäätkös sitten...;o)
kohtaa voisi kipparikin ottaa pakkia;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
kohtaa voisi kipparikin ottaa pakkia;=)
Quulla hurjasti karvoja kasvojen ympärillä...Siis..ethän ota pakkia...:o)))
- kippari
quistis kirjoitti:
Quulla hurjasti karvoja kasvojen ympärillä...Siis..ethän ota pakkia...:o)))
todellisuutta tossa kohtaa ottaisin pakkia en tykkää mistään karvaisista ainakaan naisista sellaisena:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
todellisuutta tossa kohtaa ottaisin pakkia en tykkää mistään karvaisista ainakaan naisista sellaisena:=)
jos Quulla olis rintakarvat;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
mulle ainakaan osuisi sellainen:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
mulle ainakaan osuisi sellainen:=)
hivelis...Hui...Quulla ihan pimee mielikuvitus:o/
- kippari
quistis kirjoitti:
on toisenlaiset haaveet naisista:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
on toisenlaiset haaveet naisista:=)
mulle..supita ihan hiljaa...;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
mulle..supita ihan hiljaa...;o)
samalla kertoo kun sinne tulen sinua katsoo:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
samalla kertoo kun sinne tulen sinua katsoo:=)
se siltikin mun korvaan:o)
- kippari
quistis kirjoitti:
se siltikin mun korvaan:o)
täällä huuhaalla viitsi liikoja kuiskii,mut voin sit sielä kuiskutella jotain kivaa sulle;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
täällä huuhaalla viitsi liikoja kuiskii,mut voin sit sielä kuiskutella jotain kivaa sulle;=)
vain mulle...Ei muille;o))
- kippari
quistis kirjoitti:
vain mulle...Ei muille;o))
täällä huutelemaan niitä jutuja ne kuuluu sinulle vaan;=)
- quistis
kippari kirjoitti:
täällä huutelemaan niitä jutuja ne kuuluu sinulle vaan;=)
Hyvin kuuluu:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
Hyvin kuuluu:o))
se herrasmies eikä alkaa täällä huutelemaan määrätyjä asioita ne voi jutella muuallakin:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
se herrasmies eikä alkaa täällä huutelemaan määrätyjä asioita ne voi jutella muuallakin:=)
ei huutele koskaan naisen perään:o/
- kippari
quistis kirjoitti:
ei huutele koskaan naisen perään:o/
kippari tee et huutelisi naisille tuolla kadulla,naisille pitää olla kohtelias ja kiltti:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
kippari tee et huutelisi naisille tuolla kadulla,naisille pitää olla kohtelias ja kiltti:=)
sit mielellään.....jossakin muualla;o)
- kippari
quistis kirjoitti:
sit mielellään.....jossakin muualla;o)
jutut kuuluu muualle ja ei muutenkaan kuulu kipparin tyyliin:=)
- quistis
kippari kirjoitti:
jutut kuuluu muualle ja ei muutenkaan kuulu kipparin tyyliin:=)
kuvitella sua sellaiseksi:o))
- kippari
quistis kirjoitti:
sellainen :=))))
- quistis
kippari kirjoitti:
sellainen :=))))
ole herrasmies vai luolamies....;o)
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806