Kuolemmeko kivuliaasti?

Lintuinfluens./ilmastonmuu.

Tuntuu siltä että elämä alkaa vedellä viimeisiään. Ei tarvitse kuin lukea päivän uutiset niin heti tulee turvaton ja huono olo. Itse äitinä pelkään lähinnä että entäs jos muuttolintujen palaessa 6 kk päästä omat ja naapurin lapset vain menhetyvät lintuinfluenssaan eikä kukaan voi asialle enää mitään. Jos onkin jo myöhäistä.

On niin huono olla jos Suomi ei paljastakkaan totuutta lehdissään ja televisiossa. Täällä yritetään välttää viimeiseen asti paniikit ja pakokauhut sensuroimalla totuus esim. uutisissa mutta alastomuus/seksin näyttäminen lisääntyy päivittäin elokuvissa ja muissa mikä ei edes ole todellista elämää. Väitetään että rokotteita on tilattu/ollaan tilaamassa ja Suomi on hyvin varautunut kaikkeen mahdolliseen hyvinvointivaltiona mutta silti en luottaisi enää mihinkään tässä maailmassa.

Ilmastonmuutos aiheuttaa vakavia tuhoja. Kärsimme itse omista virheistämme ja silti vieläkin tupakkaa valmistetaan ja myydään. Autoja käytetään puolen kilometrin matkoihinkin. Kukaan ei ole edes puhunut siitä koska tilanne menee siihen että jokaisen täytyy alkaa käyttää hengityssuojainta tautien levitessä aina ulkona/kaupoissa ollessaan.

Toivon todella että tuolla jossakin on olemassa suurempi voima kuten luonto/Jumala joka hoitaisi asiat fiksusti eteenpäin. On tämä sitten maailmanlopun aikaa tai ei niin yhdenkään sielun joka ei ansaitse kärsimystä ei tarvitsisi tuntea kipua, tuskaa lopun aikoina jos nämä sitä ovat...

8

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ON PAHINTA

mitä ihmiselle voi toivoa. Kestää pariviikkoa kun ihminen kouristelee tuskissaan ja loppuvaiheessa .. ei sitä voi sanoin kuvailla. Se on kaameaa!

• Kerro ihmeessä, olisi mukava kuulla lintuinfluenssaan kuolleen oma kertomus.

• joopajoo

Käsittääkseni potilaat kuolee korkeeseen kuumeeseen 2 vrk sisään ja yli 40 asteen kuumeessa alkaa jo muutenkin meneen vähän taju joten voi olla ihan siedettäväkin loppujen lopuks vaikka ulkopuolisista näyttää tukalalta. Ehkäpä sairastunut periaattees nukahtaa tai menee tajuttomaks ennen kuolemaansa.

• suosittelen...

mitä pitempään tuntee kipua sitä nautittavampaa siitä tulee.Meinaa kipuun tottuu ja sen jälkeen ei ole rajoja....

• Torttu

Ei totu kipuun ei. Kuka muka olisi tottunut kipuun? Ei kukaan. Ei siihen totu. Sitä vain kärsii hirveästi.

• harrat

Raamattu ennustaa että viimeisinä aikoina ihmiset tulevat menehtymään PELKOON kun seuraavat mitä luomakunnalle tapahtuu, sillä luonnonvoimat(lait) järkkyvät.Ilmastonmuutokset maanjäristykset pyörremyrskyt taudit ym tulevat pelästyttämään ihmisiä.Mutta raamattu lohduttaa USKOVIA(niitä jotka uskovat Kristukseen) että kun näette kaiken tämän tapahtuvan nostakaa päänne teidän vapautuksenne on lähellä.Mistä vapautuksesta raamattu puhuu uskoville.Se on TOIVO Kristuksen tulemuksesta (USKOVIEN YLÖSOTOSTA) Siksi minä joka uskon en pelkää lopun-aikoja.Minulla on paras mahdollinen vakuutus joka koskee sielua ja myöskin ruumista.Uskon myöskin että Kristuksen omana minun ei tarvitse pelätä mitään kulkutauteja koska Raamattu lupaa mm.psalmeissa näin PSALMI 91 KORKEIMMAN SUOJELUS Joka korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy se sanoo:Herra on minun turvani ja linnani.Sillä Hän päästää sinut linnustajan paulasta turmiollisesta rutosta et sinä pelkää yön kauhuja et päivällä lentävää nuolta ET RUTTOA JOKA PIMEÄSSÄ KULKEE ET KULKUTAUTIA JOKA PÄIVÄSYDÄNNÄ HÄVIÖTÄ TEKEE VAIKKA TUHAT KAATUISI SIVULTASI KYMMENEN TUHATTA OIKEALTA PUOLELTASI EI SE SINUUN SATU SILLÄ HERRA ANTAA ENKELEILLEEN SINUSTA KÄSKYN VARJELLA SINUA KAIKILLA TEILLÄSI . Mikä turva mikä suojelus onkaan Jumalan lapsilla .Nyt kannattaa USKOA ja turvata sekä paeta Kristuksen turviin tänä pahana aikana.Lue psalmi 91 kokonaan niin pelkosi häipyy.

• äiti

Samoin minä olen ahdistunut nimenomaan siitä, mitä lapsilleni mahdollisesti tapahtuu. Jos olisinkin vain minä itse, niin asiaan olisi helpompi suhtautua jonkinlaisena kohtalon kysymyksenä tai vaikkapa ansaittuna loppuna luonnon pilaamisesta.

• lintuinfluenssaan

Mahtaakohan tavan rokotteet tehota tuohon lintuinfluenssaan, silloin minä ainakin käyn apteekista hamstraamassa rokotteet perheelleni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      178
      3721
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2700
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      55
      2541
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2361
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2036
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      314
      1939
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1441
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1393
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1367
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1275
    Aihe