kun kävin pikaseen pääkaupungissa autolla...huh huh oon aina tienny,etten oo hyvä ajamaan etenkään vieraissa paikoissa mutta mutta musta on väärin et mulle tööttäillään ja näytellään kansainvälosii käsimerkkejä...mä meinasin yhtä vetästä näköön kun tuli parkkiin huutaa mulle...pikkumaista porukkaa
olipa kokemus
12
431
Vastaukset
Ens kerralla jätä auto siihen missä sattuu olemaan, ja jatka matkaa kävellen. Jos joku kitisee niin sano ettet osaa ajaa.
- ypoyksin
kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee
ypoyksin kirjoitti:
kans.....mutta täytyy varmaan mennä bussilla vaikka ois juoppo-kuski tulkoon perässä jos haluu...mä en ennää mee
autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.
- ypoyksin
tuputuu kirjoitti:
autoo eikä ajokorttia. Monta murhetta oon sillä välttänyt.
mä oon niin kiukkunen vielläkin...
ihmisiä.....
- ypoyksin
pikku sieluja
- kippari
asustellut täällä koko ikäni ja tänään oli pakko käydä keskustassa autolla on se sellainen mesta ettei sinne täyspäinen mene jos ei ole pakko:=)No onneksi ei tarvii siellä kovin usein käydä:=)
- ypoyksin
ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns
- kippari
ypoyksin kirjoitti:
ihan terve ollu kun lähin....taidan huomenna ettii pipon jossa lukee palikka...hah sellaseks just ittensä tuns
keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)
- ypoyksin
kippari kirjoitti:
keskustaan kannata mennä autolla olenkaan se on ihan kamala mesta autolla vaikka olis siellä ajellut kuinka paljon.Et kannattaa mennä sinne mielummin yleisillä jos meinaa et hermot on viellä kunnossa sen keikan jälkeen:=)
oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta
- kippari
ypoyksin kirjoitti:
oon samaa mieltä,mutta joskus on pakko ja toisten enää suostu siihen menköön vaikka kävellen...pitää kuitenkin mennä pasolaan mut se on helppo nakki...luulisin oon kattonu reittikartasta
siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.
- ypoyksin
kippari kirjoitti:
siellä keskustassa käymään ja on niin kauhee suhina siellä nykyään päivällä ettei siellä ihan huvikseen ajele vaikka siellä on tullut ajettua kokoikänsä.
vasta toinen kerta...ja kiitti se riitti
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959