En ymmärrä enää tätä huuhaapalstaa,sillä aijon poistua täältä :(((
Hiljaisena ilman selityksiä,sydämessä vain pyyntö: Ystävät,älkää riidelkö,koskaan ei tiedä mitä huominen tuo.....hyvää jatkoa teille kaikille...-sydänystävä-
Sydänystävällä on pahamieli :(
16
1003
Vastaukset
Oli ikäviä riitoja mutta älä niistä piittaa. Tuu nyt vaan huuhaamaan muiden kanssa. Ei ole kivaa jos lähdet pois.
- täällä
riidelly on? Minusta täällä on vaan hupsuteltu, niinku kuuluuki...
- jeffjeff
on SY mielen pahoittanut voi sinua nyt on minullakin pahamieli:'(
älä jätä meitä tule takaisin joohan
pyytää jeffjeff - :))
ole huomannut ainakaan... :/
vaan mistäs minä tietäisin... x) - ypoyksin
on mukavaa lukea sinun juttuja...sniif..tulee paha mieli
- *kolli1*
Enpä ole kovin paljon kanssasi keskustellut.
Mutta ei saa olla paha mieli kenelläkään huuhaalaisella.
Hyvää henkeä puhaltaa Kolli syrän ystävälle.
Puuhhh***--->>>
:--))) - quistis
Älä mee,hei älä mee...Ei olla aikoihin haasteltu!! Tuu takas...Hei onks joku loukannu sua?? Mitä on tapahtunut??
- sulle
tapahtunu jotain ikävää, siinä tapauksessa kyllä ymmärtää, ettei huuhailu huvita..
älähän minnekään katoa jookos.....
Myönnän jotta välil tää paikka on riitaa täyn mut ne unohtuu.....Niih ja pitäis yrittää olla välittämättä....(joskus menee kyllä itseltäkin herne)mutta toivon että et katoaisi minnekään...- kippari
riitele kenenkään kanssa SY,mut oikeassa olet täällä aika kurjaa touhuu välillä eikä sellaisessa paikassa ole kivaa olenkaan:=)Mut kaikee hyvää sinulle jokatapauksessa:=)
- yksitypy evk
tänne vielä ennen menin nukkumaan.
Sinä SY et ole mihinkään syyllinen eikä kukaan muukaan. Meillä kaikilla on joskus huonot päivämme.
Ja riitely väliin puhdistaa ilmapiiriä, kunhan muistaa sopia riitansa, niinkuin täällä tänään kävikin :=))))
Toivon ettet poistu mihinkään ystävämme.
Meillä on vielä pa...ljon huuhailtavaa :=))))
Hyvät yöt SY :=))) - Mielipide
Kyllä tämä huuhaa on menettänyt sen oikean merkityksensä valitettavasti jo kauan aikaa sitten kun ihmiset ovat alkaneet liikaa kaveeraamaan ja tapailemaan eli huuhailu huuhailuna ja arkiasiat arkiasioina.Ei pidä sekoittaa näitä kahta asiaa keskenään missään nimessä.
- AMR-52
...Sydänystävä.)) olin jo poistunut täält illal,ko oot kirjoittanut. kaik mistä myö ollaa juteltu,on käsittääksein tarinoitu hyväs yhteisymmärrykses.jos kuitenkin oon siuta loukannut jotenkin,pyydän nöyrästi anteeksi. toisaalt tuntuu ikävältä,kun ei etukäteen tiedä,kenen kans tääl oikeestaa saa jutella. olis sekin tilanne,jos korvamerkki keskustelijan kohdal,"vain tiettyjen henkilöiden kaa lupa jutella". sitä varten toisaal tääl areena. sielläkin käsittääksein vapaaehtoispohjalta.
löytyy täält SY,kivoja ihmisii juttukumppaneiks....))))
Kivaa SY`ksyn jatkoo toivoen....antza en huuhaillut eilen ollenkaan, joten jäi näkemättä tuo sinun kirjoituksesi....
tuntuu kurjalta kun vähän väliä täällä saa lukea kuinka jotain on solvattu tai loukattu.....
jätetään sellaiset tekstit ihan omaan arvoonsa, ei välitetä vaan jatketaan hulluttelua ja hauskoja juttuja...........
Huuhaa on niin mukava keskustelupaikka, että ei anneta ilkimysten ja riidankylväjien pilata sitä.....jatketaan ja periksi ei anneta!!!!! jookos????...........(kato nyt kun minä laitoin monta pistettä ihan sinulle vaan................)- kyse
vakkarien keskisistä riidoista
- Doe-01
Enpä jaksanut minäkään vastailla enää illalla.Hyvää päivänjtkoa sulle:-)**
Soitan klo11. t. Nallesi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562218En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704- 101514
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681347- 121108
- 971051
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979