En saa mikkiä pelaan ei kuulu ääni. kaverin ääni kuuluu messengeris mulle mut mun ei sinne. asetukset tarkistettu useaan kertaan.myyjä liike meinas et palomuurin asetuksia pitää muuttaa,voiko olla mahdollista ja jos on niin miten. kiitos etukäteen sille joka vaivautuu auttaan.
Apua tyhmälle
3
563
Vastaukset
- palomuuri
Jos olisi palomuurista kiinni niin luultavasti ei toimisi ääniyhteys ollenkaan (en ole täysin varma tuosta kun en muista mesen käyttämää protokollatoteutusta tarkasti). Saatko ääninauhurilla nauhoitettua omaa puhettasi ? Jos nauhoittuu vain vaimeana tai ei ollenkaan niin katso ääniasetuksista onko Mic Boost päällä, en muista tarkalleen missä se oli (enkä pääse nyt tarkistamaan kun ei ole Windows konetta käsillä) mutta jostain advanced settings kohdasta löytyy (eli suomenkielisessä lisäasetuksista ja jotain tyyliin mikrofoni vahvistus tms). Osa mikrofoneista vaatii tuon "boosterin" päälle ja osalla tulee riittävä signaali ilmankin.
- Äänilaitteet
Palomuurit estää koko mesen toiminnan yleensä
Testaa äänilaitteet ekana:
-Ohjauspaneeli
-Äänet ja Äänilaitteet (perinteinen näkymä)
-Säädöt
-Laitteiston testaus
Jos ne palkit ei värähdäkkään millään kiljumisella ni vika on mikissä tai kytkennöissä. Palomuurin/virustorjunnan asetukset saattavat estää. Jos suojaustaso on korkea niin kokeilee pykälää pienempää (normaali taso).
Ensin kannattaa kuitenkin mikrofoni ja äänilaite asetukset tarkistaa ja jos ei sillä häikkää niin sitten kokeilemaan suojaustason laskua.
Kokonaan ei suojausta tule kuitenkaan poistaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816