kukaan ei liiku!!!
Masan traktorista o avaimet viety!!!
Hiekkakuorma seisoo ja urakka kusee!!!
Nynne avaimet masalle vähän äkkiä.
Avaimet hukassa
53
936
Vastaukset
- rahtari1 evk
masan avaimet pöllitty,anna sille masalle siks aikaa pistolapio ku avaimet löytyy ja kyllähän jokajätkä nyt yhen kuorman lapiolki heittelee
- TrueLady
hommat sikseen ja män nukkuun =D Tere vaan. *ojentaa mukillisen kahvia tilkalla maitoa ja tuoretta pullaa*
- rahtari1 evk
TrueLady kirjoitti:
hommat sikseen ja män nukkuun =D Tere vaan. *ojentaa mukillisen kahvia tilkalla maitoa ja tuoretta pullaa*
kyllä oli hyvää mokkaa ja känttyä
- TrueLady
rahtari1 evk kirjoitti:
kyllä oli hyvää mokkaa ja känttyä
hyvä että maistuu *hörpps*
- takkunen
Jassoo,et nykkelit on kadonnu.No siit sitte tuliki masalle rokuli päivä,vai onks tahalen piilottannu ne et saa loisii.Aaah onpas mulla kliffaa bituminkans....!
- TrueLady
etti niitä aikansa. Sit män koko kasvimaa nenuun ja jätkä jätti urakan kesken. Niih.. mää jäin taas ilman. Ois ny ees hiekkaa saanu mutta ku ei.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
etti niitä aikansa. Sit män koko kasvimaa nenuun ja jätkä jätti urakan kesken. Niih.. mää jäin taas ilman. Ois ny ees hiekkaa saanu mutta ku ei.
liukkaat tulos ja hiekat hukas.Ei muuta ettii jottain jollois tuo virtsakivi onkelma,ja soraa siin seas,niin pikkasen jos liukkaimpiin kohtiin ravistelleis.Paas ilmotus,niin tietävätten ne jotka halluu auttaa.
- rahtari1 evk
takkunen kirjoitti:
liukkaat tulos ja hiekat hukas.Ei muuta ettii jottain jollois tuo virtsakivi onkelma,ja soraa siin seas,niin pikkasen jos liukkaimpiin kohtiin ravistelleis.Paas ilmotus,niin tietävätten ne jotka halluu auttaa.
mitäs oot mieltä tänpäiväsistä huuhaaluista,meinaan noitten viestien poistoista
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
auttaiski sit ku pakkaset alkaa... masan piti kyl tota unihiekkaa kulettaa.. ko siin tarvitaan välivarastojen välil tota rakkoria... eikä se rakkori ees muni enää ko o syssy. himpuraanks ne avaimet män. täs voi männä koko viikko niit hakies.
- takkunen
rahtari1 evk kirjoitti:
mitäs oot mieltä tänpäiväsistä huuhaaluista,meinaan noitten viestien poistoista
kaikki.Se sun alottama ketjuki vilahti kesken kirjotuksen.Yritin ilman kirjautumistaki,mut ei ees tulleet näkyviin.Olikos niissä muka jotain minkä vuoks ne katos.Viekööt jos kerran saa siitä hyvän mielen.Tuol on kyl semmosta tekstii joissain,et tuntu et se oli henkilötasolla,tuo poistelu.Eikös Trueki saanu osansa?
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
kaikki.Se sun alottama ketjuki vilahti kesken kirjotuksen.Yritin ilman kirjautumistaki,mut ei ees tulleet näkyviin.Olikos niissä muka jotain minkä vuoks ne katos.Viekööt jos kerran saa siitä hyvän mielen.Tuol on kyl semmosta tekstii joissain,et tuntu et se oli henkilötasolla,tuo poistelu.Eikös Trueki saanu osansa?
jaa alkuehtoosta? En o muuten kattonu ees. Ja jos läks ni samapa tuo. Mua ei jaksa hetkauttaa enää.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
auttaiski sit ku pakkaset alkaa... masan piti kyl tota unihiekkaa kulettaa.. ko siin tarvitaan välivarastojen välil tota rakkoria... eikä se rakkori ees muni enää ko o syssy. himpuraanks ne avaimet män. täs voi männä koko viikko niit hakies.
kuorma sun pihassa?Josko se on siinä,niin panes laittain ksiä silmille ku meet ohi,et ei kerkii tuuli pöläyttää,saatat kesken reissun läpsähtää nukkumatin luo.
- rahtari1 evk
takkunen kirjoitti:
mut mul oli eilenkin varmaan 40 vastausta ja lopuks jäi 9jäljelle ketjuun.ps teehän uus alotus tonne ylös
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
jaa alkuehtoosta? En o muuten kattonu ees. Ja jos läks ni samapa tuo. Mua ei jaksa hetkauttaa enää.
alkuehtoosta.Kyl säkin olit laittanu sin jottai kommenttii sillon siit häipymisest,mut en nähny kun vilauksen ja viuuuh,sin män sekkii.
- takkunen
rahtari1 evk kirjoitti:
mut mul oli eilenkin varmaan 40 vastausta ja lopuks jäi 9jäljelle ketjuun.ps teehän uus alotus tonne ylös
aattelin et mites ne yllättäin niin lyhköseks meni,mut luulin vaan muistaneeni väärin.
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
kuorma sun pihassa?Josko se on siinä,niin panes laittain ksiä silmille ku meet ohi,et ei kerkii tuuli pöläyttää,saatat kesken reissun läpsähtää nukkumatin luo.
koko kuorma jossain kaukana koilismaalla.... ei se kuule äkkiä pölise tänne. täytyy ehtooseen ootella josko kuorma kulkis.
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
alkuehtoosta.Kyl säkin olit laittanu sin jottai kommenttii sillon siit häipymisest,mut en nähny kun vilauksen ja viuuuh,sin män sekkii.
mut oikeesti mua ei jaksa hetkauttaa. Jos se kerran on talon tapa ni sit on. Kirjottelen sen mitä kirjottelen ja jos se ei miellytä mä enmahda mitään.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
koko kuorma jossain kaukana koilismaalla.... ei se kuule äkkiä pölise tänne. täytyy ehtooseen ootella josko kuorma kulkis.
ei hätiä mitiä.Ei pöläjä silmiin,pysyy päiväsen ajan hereil,mut iltasella se sais jo pikkasen tietty joskus pölähtääkki,kun toi uni joskus menee hukkaan.
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
ei hätiä mitiä.Ei pöläjä silmiin,pysyy päiväsen ajan hereil,mut iltasella se sais jo pikkasen tietty joskus pölähtääkki,kun toi uni joskus menee hukkaan.
telepaattistekstari.. Lupas kymmenen uutisiin mennessä ehtiä tänne.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
telepaattistekstari.. Lupas kymmenen uutisiin mennessä ehtiä tänne.
pikkasen aikaseen?Tuos puolen yön tietämil soppeli ajankohta,jos ei muuten rupee pilkityttään varhasemmin.
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
pikkasen aikaseen?Tuos puolen yön tietämil soppeli ajankohta,jos ei muuten rupee pilkityttään varhasemmin.
jäi kesken ni lupas ehtoost aikastaa kierrosta. Tai emmää varma oo josko vaik kuriirilähetyksen saisin.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
jäi kesken ni lupas ehtoost aikastaa kierrosta. Tai emmää varma oo josko vaik kuriirilähetyksen saisin.
ihan extra nopeudellakos lupas tuomaan.Siinähän on vähä niiku yksitysyyven makua tossa kuriirilähetykses,antaa hyvinki rahakkaan tuntuman.Vai onkos ny huokeempaa,ku edelline ei oikeen tullukkaa peril.
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
ihan extra nopeudellakos lupas tuomaan.Siinähän on vähä niiku yksitysyyven makua tossa kuriirilähetykses,antaa hyvinki rahakkaan tuntuman.Vai onkos ny huokeempaa,ku edelline ei oikeen tullukkaa peril.
piikkiin kuulemma. vakuutti ainaki että o tehokkaampaa sit se uus satsi.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
piikkiin kuulemma. vakuutti ainaki että o tehokkaampaa sit se uus satsi.
varmast siks tehokkaampaa et jos viel kuletukses mokaa,niin sitä entistä kuormaa on jälellä,ku sitä ei tarvi kaikki kerralla käyttää,siis pikkutupsaus vaan kerral.
- TrueLady
takkunen kirjoitti:
varmast siks tehokkaampaa et jos viel kuletukses mokaa,niin sitä entistä kuormaa on jälellä,ku sitä ei tarvi kaikki kerralla käyttää,siis pikkutupsaus vaan kerral.
että se troppi tussahtaa silmille ihan kerta-annoksena. mut toisaalta sen kestoaika o jyvämäärästä kii. niettä senpuoleen ei pitäis onkelmia tulla. ja jos tuleekin ni poikkeen sit yällä täältä kysymäs neuvooantavaa.
- amaryllie
tyyppi on anastanut multa toisen villasukan.....
johan nyt on meininki......- TrueLady
se vaa leviää.. kaikil kohta tonttukapina eessä. mites sit tonttulas suu pannaan ku me kaik kieltäydytään kotitontuista. jätetään ne ihan hunkinkolle. hähähää siinähä miettivät sit.
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
se vaa leviää.. kaikil kohta tonttukapina eessä. mites sit tonttulas suu pannaan ku me kaik kieltäydytään kotitontuista. jätetään ne ihan hunkinkolle. hähähää siinähä miettivät sit.
että tontuilla on sormensa.....sukan katoamisessakin....
- TrueLady
amaryllie kirjoitti:
että tontuilla on sormensa.....sukan katoamisessakin....
todennäköstä. jos ei sit kissa nuku sen sukan päällä. niinku meijän hoitokoira ny puhtaiden pyykkien päällä pyykkikorissa. helevata. juu mutta salaperäiset katoamiset o 99 % kotitontun kuttuilua. soot unohtanu lahjoo sen. tai se o alkanu ahneeks.
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
todennäköstä. jos ei sit kissa nuku sen sukan päällä. niinku meijän hoitokoira ny puhtaiden pyykkien päällä pyykkikorissa. helevata. juu mutta salaperäiset katoamiset o 99 % kotitontun kuttuilua. soot unohtanu lahjoo sen. tai se o alkanu ahneeks.
aika vakuuttunut, että syylinen on tuo mustavalkoinen pikku riiviö joka nytkin rahaa suussaan vetoketjua joka minun piti omella tytön farkkuihin....
mutta kiinnostaa tietää millä niitä kotitonttuja lahjotaan????? jos laitan jotakin syötävää niille niin tuo samainen riiviö, joka anasti sukan, syö ne!!!
rahaa ei ole kuin omiksi tarpeiksi.....ei liikene tontuille..... - TrueLady
amaryllie kirjoitti:
aika vakuuttunut, että syylinen on tuo mustavalkoinen pikku riiviö joka nytkin rahaa suussaan vetoketjua joka minun piti omella tytön farkkuihin....
mutta kiinnostaa tietää millä niitä kotitonttuja lahjotaan????? jos laitan jotakin syötävää niille niin tuo samainen riiviö, joka anasti sukan, syö ne!!!
rahaa ei ole kuin omiksi tarpeiksi.....ei liikene tontuille.....puhumalla niistä hyvää ääneen.. onneks ne ei o telepaattisia. toisin kun masa mut se jakaaki vaan unihiekkkaa. juu ja ääneen kannattas koittaa saada semmosta vakuuttavaa lämpöä. mut ei liian siirappisesti. ku ne o nii nättinokkasia. lasten kuullen ei oo pakko. mut voipi muksuilta kadota enempi tavaraa jos eivät osaa lahjoa tonttua.
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
puhumalla niistä hyvää ääneen.. onneks ne ei o telepaattisia. toisin kun masa mut se jakaaki vaan unihiekkkaa. juu ja ääneen kannattas koittaa saada semmosta vakuuttavaa lämpöä. mut ei liian siirappisesti. ku ne o nii nättinokkasia. lasten kuullen ei oo pakko. mut voipi muksuilta kadota enempi tavaraa jos eivät osaa lahjoa tonttua.
eihän minulla ole sitten hätäpäivää...
puhun muutenkin kokoajan itsekseni ääneen...
voin nyt vain aloittaa yksinpuhelun tontuille ilman kiroilua....
lempeää ääntä pitää hiukan treenailla mutta eiköhän se onnistu..... - TrueLady
amaryllie kirjoitti:
eihän minulla ole sitten hätäpäivää...
puhun muutenkin kokoajan itsekseni ääneen...
voin nyt vain aloittaa yksinpuhelun tontuille ilman kiroilua....
lempeää ääntä pitää hiukan treenailla mutta eiköhän se onnistu.....tontulle kiroile.. sehä piilottaa kohta koko ompelukoneen. lempee ääni o sit kummallisen vaikeeta. mä ku oikein yritän ni viis minuuttia viä menee. sit o kurkku pinnistelystä käheenä monta tuntia. mut eipä sit tu kiroiltua ku ei kerta ääni kulje.
- amaryllie
TrueLady kirjoitti:
tontulle kiroile.. sehä piilottaa kohta koko ompelukoneen. lempee ääni o sit kummallisen vaikeeta. mä ku oikein yritän ni viis minuuttia viä menee. sit o kurkku pinnistelystä käheenä monta tuntia. mut eipä sit tu kiroiltua ku ei kerta ääni kulje.
sitä lempeää ääntä juuri ja pakko sanoa ,ettei minusta taida olla tähän.....
on pakko mennä puheterapeutille...ajattele mihin kaikkeen sitä joutuu tonttujen takia....
kun yritän puhua lempeästi niin se kuulostaa siltä kuin minulla olisi jotakin pahaa mielessä.....kovin on luonnoton ääni.... - TrueLady
amaryllie kirjoitti:
sitä lempeää ääntä juuri ja pakko sanoa ,ettei minusta taida olla tähän.....
on pakko mennä puheterapeutille...ajattele mihin kaikkeen sitä joutuu tonttujen takia....
kun yritän puhua lempeästi niin se kuulostaa siltä kuin minulla olisi jotakin pahaa mielessä.....kovin on luonnoton ääni....saman juu.. tosin ny helpottaa ku tota tonttukieltä opiskelen yhen metsätontun johdolla. ne o sit viksua väkee.. metsätontut. siin kieles o nii paljo vokaaleja ja vaan suhuässiä. tekee het puheesta pehmeempää.
- takkunen
TrueLady kirjoitti:
saman juu.. tosin ny helpottaa ku tota tonttukieltä opiskelen yhen metsätontun johdolla. ne o sit viksua väkee.. metsätontut. siin kieles o nii paljo vokaaleja ja vaan suhuässiä. tekee het puheesta pehmeempää.
muuten onnistu,nii laita poskiin suun sissään jottain fyllinkii (saat valita fyllinkin),niin kummast siinä puhe pehmenee.Tulle just sitä tonttujen puhumaa suhuässä kieltä.On nääs yhteisymmärrys tonttuloitten kans niinkus samalla aaltopittuuvella,ketalaakist eikä tarvii niin pitkää kurssii käyvä.
TrueLady kirjoitti:
saman juu.. tosin ny helpottaa ku tota tonttukieltä opiskelen yhen metsätontun johdolla. ne o sit viksua väkee.. metsätontut. siin kieles o nii paljo vokaaleja ja vaan suhuässiä. tekee het puheesta pehmeempää.
shuhu ässä....kamala sentään....
onnistuu helpommin tuo kova pee.....
mutta treenataan.....- TrueLady
amaryllie1 kirjoitti:
shuhu ässä....kamala sentään....
onnistuu helpommin tuo kova pee.....
mutta treenataan.....hukkaan mee se harjottelu.. ainaski mukulat tykkää kuunnella harjotuksia. kieriivät laattial ja käkätys kuuluu. nii mukavata se niistä o.
TrueLady kirjoitti:
hukkaan mee se harjottelu.. ainaski mukulat tykkää kuunnella harjotuksia. kieriivät laattial ja käkätys kuuluu. nii mukavata se niistä o.
aloitan oitis!!!!!
shu, shu...shaastamoinen,shilakka,shuhina...
eiköhän se täshtä...- TrueLady
amaryllie1 kirjoitti:
aloitan oitis!!!!!
shu, shu...shaastamoinen,shilakka,shuhina...
eiköhän se täshtä...hyvä tulee shilakka o kiva harjotushshana. ja shuklaa.
TrueLady kirjoitti:
hyvä tulee shilakka o kiva harjotushshana. ja shuklaa.
nam...shuklaa on hyvää ja she shulaa shuussa...
osaan jo aika hyvin...vielä treenaan hiukan...
shametti,shukkanauha,shälli......- takkunen
TrueLady kirjoitti:
hyvä tulee shilakka o kiva harjotushshana. ja shuklaa.
kukas ny puhuukaan ssssuklaasta,(huuliaan nuoleskelee)sssssssshana julisssstettakoon pannaan,ssssssiiitä ei ssssssaaaa puhua.Kiellettyjen listalle koko ssssssshana.Kssssiiitossssta vaan,et muisssstutit ssssen olemasssssaolossssta.No ny jo näppiksetki alko sssutata,hirttää tun ssshuhun päälle.
takkunen kirjoitti:
kukas ny puhuukaan ssssuklaasta,(huuliaan nuoleskelee)sssssssshana julisssstettakoon pannaan,ssssssiiitä ei ssssssaaaa puhua.Kiellettyjen listalle koko ssssssshana.Kssssiiitossssta vaan,et muisssstutit ssssen olemasssssaolossssta.No ny jo näppiksetki alko sssutata,hirttää tun ssshuhun päälle.
shuhu ässän harjoittelulla on siis nurjat puolensa....voi ei tuleepakkomielle shuklaasheen...
- takkunen
amaryllie1 kirjoitti:
shuhu ässän harjoittelulla on siis nurjat puolensa....voi ei tuleepakkomielle shuklaasheen...
et yks pien pala sssshuklaatii tuo yhden kilon lisää.No mä sitä ainakaa muista,eikä tarviikkaa,kun kovalla tuulel pitää ottaa tiiliskivireppu selkään,et ei tuuli vie.
takkunen kirjoitti:
et yks pien pala sssshuklaatii tuo yhden kilon lisää.No mä sitä ainakaa muista,eikä tarviikkaa,kun kovalla tuulel pitää ottaa tiiliskivireppu selkään,et ei tuuli vie.
ei tarvii ottaa tiiliskiviä mukaan, vaan pitää sshitten piilottaa ne shuklaat....
- miukuli22
On se ihana herätä hyvin nukutun yön jäljiltä :o))
Jaa mitäs.....? *hypistelee avain-nippua kädessään*.... kenenköhän nämä ovat????- TrueLady
no kiva että uni maitto. Me ku oltiin ihan varmoja että masan kotitonttu, toi taavi, jemmas piruuttaan ne avaimet. lukeekos niis abloy vai alboy? meinaa jälkimmäiset kuuluis masalle. mul jäi hiekka-annos saamati ku ei jaksanu pistolapiolla sitä hiekkaa tänne asti pöllytellä.
- miukuli22
TrueLady kirjoitti:
no kiva että uni maitto. Me ku oltiin ihan varmoja että masan kotitonttu, toi taavi, jemmas piruuttaan ne avaimet. lukeekos niis abloy vai alboy? meinaa jälkimmäiset kuuluis masalle. mul jäi hiekka-annos saamati ku ei jaksanu pistolapiolla sitä hiekkaa tänne asti pöllytellä.
Nyt en onneksi ole syyllinen :o)))
Näissä lukee aivan selvästi Alban, tarkemmin Dr.Alban ;o)))
On se varmasti se Taavi ollut, olen kuullut, että ne kotitontut keksii kaiken näköisiä jekkuja ihan vaan viihdyttääkseen itseään ;o)) - TrueLady
miukuli22 kirjoitti:
Nyt en onneksi ole syyllinen :o)))
Näissä lukee aivan selvästi Alban, tarkemmin Dr.Alban ;o)))
On se varmasti se Taavi ollut, olen kuullut, että ne kotitontut keksii kaiken näköisiä jekkuja ihan vaan viihdyttääkseen itseään ;o))ja lahjonnanpuutteesta... alban? ihan uus lukkomerkki mulle. varmaan joku extraturvalukko.
- miukuli22
TrueLady kirjoitti:
ja lahjonnanpuutteesta... alban? ihan uus lukkomerkki mulle. varmaan joku extraturvalukko.
Kyl pitäis Masan muistaa pitää se Taavi vähän paremmalla päällä :O)
Joo, tää on varmaan jonkun turvalukon.... tästä kuuluu aika hyvää musaa, aina kun näihin koskee.... *hypistelee avain-nippua jo ihan valtoimenaan* - TrueLady
miukuli22 kirjoitti:
Kyl pitäis Masan muistaa pitää se Taavi vähän paremmalla päällä :O)
Joo, tää on varmaan jonkun turvalukon.... tästä kuuluu aika hyvää musaa, aina kun näihin koskee.... *hypistelee avain-nippua jo ihan valtoimenaan*Soiva avain? Jestas mulle kans. Ois se komeeta ku avain sois että "kotiin on niin hyvä tulla".
- miukuli22
TrueLady kirjoitti:
Soiva avain? Jestas mulle kans. Ois se komeeta ku avain sois että "kotiin on niin hyvä tulla".
Siksi jo luulin, että joudun tästä nyt luopumaan, mut onneksi se ei Masan sit ollutkaan :o))
Nyt lähden tuonne ulos "hapittamaan itseäni"
Kuuntelen sitten mitä se jodlaa, kun kotiin päin tulen :o)
Mukavaa päivää :o) Voi olla että iltasella täällä törmäillään :o)
- sairas
tuli ripulit housuu, tartteis suihkuu päästä?
kysynpähä vaa
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959